Naar wat? Ze hoort nergens bij. Ze wiebert heen en weer en houdt ze aan een lijntje.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:15 schreef Verity het volgende:
Axel: Ze beseft ook dat een vijfde wiel aan de wagen is. Is dat nu of nooit. Nu kunnen we nog in de meerderheid zijn.
Heb ik iets gemist? Gaat Jane overstappen?
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Keanu heeft 21 jaar van zijn leven in de kelder opgesloten gezeten, die weet
niet eens wat prei is
Wat moet hij dan? In zijn eentje ronddwalen en afhankelijk zijn van een Jane die ook niet weet waar ze wil zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:21 schreef riri het volgende:
Zoals Alex met pester Charise/Milena probeert te plotten daardoor is die voor mij geen knip voor de neus waard en Jane ook niet als die daaraan meedoet en ik denk dat heel veel kijkers precies hetzelfde denken en ze op de bank geen enkele kans meer maken
Die heult met hun ivm een eventuele finale plaats vermoed ik.quote:
en ze hebben daar binnen totaal geen idee wat de kijkers denken of doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? In zijn eentje ronddwalen en afhankelijk zijn van een Jane die ook niet weet waar ze wil zijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze hebben daar binnen totaal geen idee wat de kijkers denken of doen.
En hij is erin gekomen en is volledig uitgekotst en genegeerd door de hele groep. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan een strategie zoekt om toch zover mogelijk te komen. Maar hij kan, door de voorkennis en door het gedrag van de hele groep toen hij binnenkwam, natuurlijk nooit meer iemand van die groep vertrouwen.
En Jane vertrouwt hij wel.
Wat weet hij wel? Wil zo graag spelletjes spelen maar laat het steeds aan anderen over. Hoe heeft men die ooit geselecteerd. We zouden verschieten mochten we dit ooit te weten komen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Keanu heeft 21 jaar van zijn leven in de kelder opgesloten gezeten, die weet
niet eens wat prei is
Niet met pesters dealen, dat is de foute keuze die hij maaktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? In zijn eentje ronddwalen en afhankelijk zijn van een Jane die ook niet weet waar ze wil zijn.
Ze hebben hem in het begin allemaal gepest, de hele groepquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef riri het volgende:
[..]
Niet met pesters dealen, dat is de foute keuze die hij maakt
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef riri het volgende:
[..]
Dat hele pesten is zwaar overtrokken, Axel heeft er zelf ook weinig moeite ingestoken .. het waren niet zijn mensen.. geen mensen met wie hij bevriend zou zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef riri het volgende:
[..]
Zei hij wel gay?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:29 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu wil de gay advanced make up proberen.
Wtf is dat?
Ik ben hier te oud voor denk ik.
Ik ben dat joch zo zat he met zijn monotone zeur stemquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:29 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu wil de gay advanced make up proberen.
Wtf is dat?
Ik ben hier te oud voor denk ik.
Heeft echt lang geduurd voor ze daarop gewezen werden, doen ze al vanaf week 1!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
Axel gaat even aanwijzen waar ze moeten zuigen.
Pootje
Niet meer rechtstreeks vragen aan BB als er iets op is
Maw kap met zeuren om dingen
Of een paaseiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:46 schreef Jockari het volgende:
Lijkt wel een ninja gesponserd door Milka
[ afbeelding ]
Inderdaad kunnen ze hem geen spreekverbod gevenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer lult je binnen 1 kwartier in een depressie met zijn monotone gekwek
Als Axel dan naar huis gaat omdat mensen op Sharice willen stemmen, so be itquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Enige wat die pootje doet is kaarten, liggen, af en toe meepraten met axel en verder helemaal niets. Axel zit hele dagen in de sauna en met mooi weer op zijn rug in de zon. De meiden milena en sharice zitten op het slapen na aan elkaar gekleefd, heb die 4nog niet 1x een goed gesprek zien hebben zoals ik bv jordy wel zie doen met anderen. Zie de anderen nog lol maken met elkaar al doen ze dat ook veel op de slaapkamer.
De ik wil naar huis Pootje en dan een vrijstelling pakken zodat je niet naar huis gestuurd kan wordenquote:
Axel vond ik echt een leuke gozer de eerste tijd. Sinds hij jane elke keer laat hangen en niet helpt ben ik klaar met hem. Vorige week nam jordy het wel voor haar op en hij keek niets eens naar haar om maar bleef bij sharice hangenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Axel dan naar huis gaat omdat mensen op Sharice willen stemmen, so be it
Gegokt en verloren
dat was eerder uit ik gun mijn teamgenoten die vrijstelling niet dus dan moet het maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De ik wil naar huis Pootje en dan een vrijstelling pakken zodat je niet naar huis gestuurd kan worden
zal dan wel het nieuwe doel worden om 's nacht te gaan stelen en onder het kussen te verstoppen....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
De suiker is alleen bedoeld voor het bakken van het brood meneertje...Mattheus is niet blij
Ben ik benieuwd hoe dat dan gaat. Keanu en Jolien doen overal bergen suiker in.
Ze zijn samen, maar zitten in een andere groep.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel vond ik echt een leuke gozer de eerste tijd. Sinds hij jane elke keer laat hangen en niet helpt ben ik klaar met hem. Vorige week nam jordy het wel voor haar op en hij keek niets eens naar haar om maar bleef bij sharice hangen
Ja waarom nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy eet gewoon een door Axel gebakken pannenkoek...
alleen in suikerbrood volgens mijquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb vaak brood gebakken. Gewoon met de hand kneden en laten rijzen en weer kneden en rijzen en dan bakken.
Nog nooit heb ik suiker in het deeg gedaan.![]()
Is dat een broodbak machine ding?
Axel heeft meer een hekel aan Jordy dan andersom. Jordy heeft ook al 2x niet op Axel gestemd en Axel stemt iedere x wel op Jordy.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy eet gewoon een door Axel gebakken pannenkoek...
Bij Axel is hetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel vond ik echt een leuke gozer de eerste tijd. Sinds hij jane elke keer laat hangen en niet helpt ben ik klaar met hem. Vorige week nam jordy het wel voor haar op en hij keek niets eens naar haar om maar bleef bij sharice hangen
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Axel heeft meer een hekel aan Jordy dan andersom. Jordy heeft ook al 2x niet op Axel gestemd en Axel stemt iedere x wel op Jordy.
Pootje is ook degene die vanmorgen de DBK is ingegaan. Daarna kwam hij met de huishoudelijke mededelingen terug. Zal hij het met BB over zijn eventuele vertrek hebben gehad?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs
Rode knop weer terug en onbeperkt brood
Pootje wil weten of ze kunnen atten..Pootje is wat aanweziger heb ik het idee.
Ze hebben nog geen ovenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb vaak brood gebakken. Gewoon met de hand kneden en laten rijzen en weer kneden en rijzen en dan bakken.
Nog nooit heb ik suiker in het deeg gedaan.![]()
Is dat een broodbak machine ding?
Ik heb het ff opgezocht maar het schijnt het brood luchtigheid te geven omdat gist suiker ontrekt en blablabla Zo iets..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
alleen in suikerbrood volgens mij
Waarmee pesten ze elkaar dan. Ik zie dat vanallebei de kanten nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Jordy is begonnen met het pesten van Axel samen met Niels. Meteen toen Axel binnenkwam.
En hij is er niet meer mee gestopt. Jordy heeft van het begin al de pik op Axel dus.
Ik vind het nog steeds ordinairquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje begon ermee en jordy haakte erop in.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Jordy is begonnen met het pesten van Axel samen met Niels. Meteen toen Axel binnenkwam.
En hij is er niet meer mee gestopt. Jordy heeft van het begin al de pik op Axel dus.
Dan ben je zeker het begin vergeten. Dat Axel dus volledig werd genegeerd door de hele groep.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarmee pesten ze elkaar dan. Ik zie dat vanallebei de kanten niet
het krijgt daar weinig kans om oud te wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen oven
Zelf vind ik het brood uit zo'n machine niet echt lekker, niet luchtig en wordt heel snel oud.
En ze maken die machine ook niet schoon tussendoor.
Heb je in het begin niet gekeken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
waarom was dat ook alweer? oh ja dat hij meteen begon super tactisch te spelen met die nominatietargets aan sterke spelers uit te delenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ben je zeker het begin vergeten. Dat Axel dus volledig werd genegeerd door de hele groep.
Allemaal bij elkaar en Axel zat er in zijn eentje.
Zout en gist gaan niet samen. Aanraking van zout met gist zoveel mogelijk vermijden maar wel nodig voor brood.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgens mij moet er juist zout in brooddeeg, voor dat gist zijn werking beter te kunnen laten doen of zoiets
Het is nooit je eigen schuld als een groep zich tegen je keert. Nooit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waarom was dat ook alweer? oh ja dat hij meteen begon super tactisch te spelen met die nominatietargets aan sterke spelers uit te delen
ook eerder zijn eigen schuld, BB zegt wel je speelt voor jezelf maar dat is eerder zo'n grote mindfuck in dit spel, want je moet eerst wel degelijk vriendjes maken
Gisteravond vond ik hem al drukker dan normaal.. valt me nu weer op..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Pootje is ook degene die vanmorgen de DBK is ingegaan. Daarna kwam hij met de huishoudelijke mededelingen terug. Zal hij het met BB over zijn eventuele vertrek hebben gehad?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is nooit je eigen schuld als een groep zich tegen je keert. Nooit.
Nou das ook weer ernstig overdrevenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:09 schreef czvt het volgende:
[..]
Dat heb je met Jordy. Zijn val is begonnen.
Ja 7 weken terug. Nu al zeker 5 weken niets meer gebeurd behalve de siameese tweeling die bezig is/wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ben je zeker het begin vergeten. Dat Axel dus volledig werd genegeerd door de hele groep.
Allemaal bij elkaar en Axel zat er in zijn eentje.
oh maar ik zou zoiets bij binnenkomst nooit hebben gedaan, BB is als een soort schakenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is nooit je eigen schuld als een groep zich tegen je keert. Nooit.
Dat is het punt toch niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja 7 weken terug. Nu al zeker 5 weken niets meer gebeurd behalve de siameese tweeling die bezig is/was
De week is nog niet voorbij en spelen nog steeds in teams. BB is alleen niet zo streng dit keer.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:11 schreef spapaars het volgende:
Waarom dragen daar een aantal nog hun teamkleuren?
Of is het stoerheid?
Ze zijn toch nog een team daarin? Ze moeten nog spellen spelen denk ik. Iig tot het nomineren.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:11 schreef spapaars het volgende:
Waarom dragen daar een aantal nog hun teamkleuren?
Of is het stoerheid?
Nee, natuurlijk niet met band over voorhoofd.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:12 schreef Verity het volgende:
[..]
De week is nog niet voorbij en spelen nog steeds in teams. BB is alleen niet zo streng dit keer.
Komt niets stoers bij kijken.
Het was niet alleen Niels en Jordy. Het was de hele groep, Mattheus, Jeffrey, Keanu en Milena deden net zo hard mee. Wat een focus weer zeg.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is het punt toch niet?
het is daar gebeurd, hij is bij binnenkomst uitgekotst door jordy en niels
het is dan helemaal niet vreemd als hij nu nog steeds een hekel heeft aan jordy en hem dus eruit wil werken.
Jij was op vakantie Koos, het was de week van snachts om 0545 schreeuwen in de slaapkamer, peren op het ijs gooien, alles jatten en verstoppen en met de kers op de taart de ijskoffie van Jane jatten en alles ontkennen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dingen zijn ook allang uitgesproken tussen elkaarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja 7 weken terug. Nu al zeker 5 weken niets meer gebeurd behalve de siameese tweeling die bezig is/was
Dat bedoelt Koos niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij was op vakantie Koos, het was de week van snachts om 0545 schreeuwen in de slaapkamer, peren op het ijs gooien, alles jatten en verstoppen en met de kers op de taart de ijskoffie van Jane jatten en alles ontkennen.
T was echt heel erg.
Jordy analyseert weer eens, zo vermoeiend.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat er snel iets komt, dit verhaaltje is nou wel bekend en dan ook nog op beide streams
Mensen hier maken het steeds erger, het is een fakking spelquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij was op vakantie Koos, het was de week van snachts om 0545 schreeuwen in de slaapkamer, peren op het ijs gooien, alles jatten en verstoppen en met de kers op de taart de ijskoffie van Jane jatten en alles ontkennen.
T was echt heel erg.
Gelukkig weer woonkamer nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
Hoop dat er snel iets komt, dit verhaaltje is nou wel bekend en dan ook nog op beide streams
Dat is toch het spel? Om niet op de bank proberen te komen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:17 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Gelukkig weer woonkamer nu.
Vind Jordy vooral heel laf. koste wat kost niet op de bank willen komen terwijl hij tegen een Sharice en Milena zou staan wellicht of tegen Axel. Wees dan een vent en laat het aan het publiek over
Dat er op alle slakken zout gelegd wordt dat klopt wel.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:16 schreef Puzzie het volgende:
Net als dat jijbakken wat hier steeds meer aan de orde is
en dat gebeurd al een tijdje hierquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat er op alle slakken zout gelegd wordt dat klopt wel.
Maar zou dat vandaag al zijn?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:21 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoop op wat foto'sik kan nu niet kijken.
Ja die meiden maar Axel en jordy toch niet bij elkaarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
T was echt heel erg.
Dat zijn de ergste, maar voor jezelf ook de leukste.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:26 schreef KinKiJan het volgende:
Als je moet lachen terwijl je weet dat je niet mag lachen is het alleen maar lastiger om niet te lachen.
Had Tyron vorig jaar in die slaapkamer ook, aanstekelijk was dat
Maar dan moet ie het goed doen ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Jordy kan dus kletsen en bewegen wat ie wil
vind ik helemaal niet liefquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:27 schreef Verity het volgende:
Lief van Jordy dat hij namens de anderen iets wilt zeggen, omdat hij toch al zijn contract heeft verbroken.
Kennelijk zijn de anderen er wel blij mee, want ze vragen het toch aan hemquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:30 schreef Verida het volgende:
[..]
vind ik helemaal niet lief
ik zou het liever vinden als hij solidair zou zijn en mee zou doen met de freeze
maar hij zal wel weer leuke tv momentjes willen scoren met lollige opmerkingen.
ik zeg toch ook dat IK het niet lief vindquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:30 schreef Verity het volgende:
[..]
Kennelijk zijn de anderen er wel blij mee, want ze vragen het toch aan hem
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane bij Peter : Komt mijn vriend vandaag?????? ..... Waarom blijf ik het ook proberen..
Hoop dat ze het doen, wordt een beetje flauw zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:47 schreef Luna68 het volgende:
Als BB slim is verzinnen ze nog wel iets dat Jordy niets mag zeggen. Er zullen meerdere contracten verbroken worden tijdens de freezes verwacht ik, zou raar zijn als die allemaal wel mogen bewegen en praten
Het lijkt mij wel dat BB daar nog wat over gaat zeggen ,zou ook niet eerlijk zijn en Jordy maakt zichzelf ook veel te belangrijk daarmeequote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:47 schreef Luna68 het volgende:
Als BB slim is verzinnen ze nog wel iets dat Jordy niets mag zeggen. Er zullen meerdere contracten verbroken worden tijdens de freezes verwacht ik, zou raar zijn als die allemaal wel mogen bewegen en praten
Milenaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
Wie denken jullie dat de freeze gaat breken?
De mensen willen toch tranen en stilte (met een muziekje) als jeff komt voor Jolien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel dat BB daar nog wat over gaat zeggen ,zou ook niet eerlijk zijn en Jordy maakt zichzelf ook veel te belangrijk daarmee
Je kon beelden insturen zag ik geloof ik via iets dat volgende week tijdens fan week op de plek van het oog wordt getoond..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Zal me ook niets verbazen als er helemaal geen familie ofzo komt tijdens de freeze. Gewoon random fans of de dhl bezorger ofzo
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
De mensen willen toch tranen en stilte (met een muziekje) als jeff komt voor Jolien.
Als Jordy zich dan gaat profileren en gelden
Keanu, Jolien, Sharice, Milena, Matt, Janequote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
Wie denken jullie dat de freeze gaat breken?
Vorig seizoen waren zowel familie als fans op bezoek.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Zal me ook niets verbazen als er helemaal geen familie ofzo komt tijdens de freeze. Gewoon random fans of de dhl bezorger ofzo
Stel Jeff komt voor Jolien en Jordy gaat er gelijk bij staan om tegen Jeff te zeggen dat ze van hem houdt en heel vaak over hem heeft.quote:
Wie of wat? Mensen haten is wel heel erg sneu en het niveau van een kleuterquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
ze moesten doorgeven wie ze echt haten, niet leuk vonden voor ze het huis in gingen.
Oh zo ja , het zou ook niet eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel Jeff komt voor Jolien en Jordy gaat er gelijk bij staan om tegen Jeff te zeggen dat ze van hem houdt en heel vaak over hem heeft.
Ja, nou, daar heb ik geen zin in qua televisie.
Het moet tussen de betreffende personen gaan.
oh is ze weer zuigen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jane moet je niet naar de tactical meeting
Ja.. iemand zei haten.. vind ik ook wel een heftig woord om te gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie of wat? Mensen haten is wel heel erg sneu en het niveau van een kleuter
Inderdaad! Ik zit ook niet te wachten op een Jordy met een 'how can I make anyone's freeze about me'-actquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel Jeff komt voor Jolien en Jordy gaat er gelijk bij staan om tegen Jeff te zeggen dat ze van hem houdt en heel vaak over hem heeft.
Ja, nou, daar heb ik geen zin in qua televisie.
Het moet tussen de betreffende personen gaan.
ik vind je daar gelijk in hebben veel diepgang hebben die andere nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Enige wat die pootje doet is kaarten, liggen, af en toe meepraten met axel en verder helemaal niets. Axel zit hele dagen in de sauna en met mooi weer op zijn rug in de zon. De meiden milena en sharice zitten op het slapen na aan elkaar gekleefd, heb die 4nog niet 1x een goed gesprek zien hebben zoals ik bv jordy wel zie doen met anderen. Zie de anderen nog lol maken met elkaar al doen ze dat ook veel op de slaapkamer.
David of axel elke keer en 1x janequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:00 schreef Puzzie het volgende:
Wordt ook een beetje flauw dit met David
Het zijn iedere keer dezelfde mensenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:01 schreef Koos1958 het volgende:
Weer pootje, denk al 4e keer En maar klagen dat jordy toen 2x was gegaan
Wordt echt niet gestuurdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:01 schreef spapaars het volgende:
Wat een toeval weer dat je kon weten wie daar als eerste zou zijn.
Zo doorzichtig.
Hij geeft zelfs zijn vriendinnetjes geen kans of zijn vriend Axel, maar hij wil net zo lief naar huis en gaat Sharice redden als zij weg moetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het zijn iedere keer dezelfde mensen
Niet echt neequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij geeft zelfs zijn vriendinnetjes geen kans of zijn vriend Axel, maar hij wil net zo lief naar huis en gaat Sharice redden als zij weg moet
fijne speler
Nee, Axel ook niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:03 schreef Flow3r het volgende:
Heeft keanu eigenlijk al eens in de suite geslapen?
Heel egoïstisch persoon ook naar zijn "maatjes" in het huis.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij geeft zelfs zijn vriendinnetjes geen kans of zijn vriend Axel, maar hij wil net zo lief naar huis en gaat Sharice redden als zij weg moet
fijne speler
Ik heb helemaal niks met freezes en familie dus laat het dan ook maar de grote jordy show wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik zit ook niet te wachten op een Jordy met een 'how can I make anyone's freeze about me'-act
Hoop BB ook niet.
dit eigenlijk.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:05 schreef Koos1958 het volgende:
Dit jaar vind ik de casting van de Belgen niet zo goed geslaagd.
Hij wil naar huis. Wil opstappen als sharice is genomineerd en weg zou gaan. Blijft dat al weken herhalen en toch pakt hij alles.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Als Pootje hem pakt heeft KiKi de 10k voor zichzelf
Pootje gaat pas weg als wij hem wegstemmen of als hij met geld kan vertrekken. Eerder zie ik hem niet meer gaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij wil naar huis. Wil opstappen als sharice is genomineerd en weg zou gaan. Blijft dat al weken herhalen en toch pakt hij alles.
Dit heeft ook helemaal niets met spel te maken bij iemand bij zijn binnenkomst al zat te janken dat hij naar huis wilde.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij wil naar huis. Wil opstappen als sharice is genomineerd en weg zou gaan. Blijft dat al weken herhalen en toch pakt hij alles.
ik vind die doeken of wat het is ook erg lelijk ik vind het huis dit jaar helemaal lelijkquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:16 schreef Verity het volgende:
Kan nog steeds niet wennen aan de kleur van de slaapkamer. Vraag me af of het mooier is in het echt, dan als op tv/stream
Hoe ze het verteld, zou ik het best leuk vinden als haar broertje komt. Typisch broer en zus gedrag, heerlijk!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:08 schreef Puzzie het volgende:
Jane over haar broertje die genadeloos is
uitzendingen komen in September en ze seinde al dat ze best ver gekomen wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:19 schreef spapaars het volgende:
Even een tussendoortje
Jane is deze weken te zien in Big Brother, maar het is niet haar enige televisieoptreden. Want naast dat ze eerder al op de buis te zien was, zal ze later dit jaar namelijk ook deel gaan nemen aan De Alleskunner VIPS. De opnames hiervan zijn zelfs al geweest!
heeft hij ook wel duidelijk gezegd dat ze ook niet mogen praten, anders snapt deze groep het weer nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
bb: bewoners voortaan geldt als ik zeg freeze staan jullie allemaal stil er zal dan iets of iemand mijn huis betreden wanneer je beweegt maak je geen kans meer op de 10k van het contract
laten we even oefenen: bewoners freeze
Kan me niet voorstellen. Ik.vind haar in de BB spellen helemaal niet goedquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uitzendingen komen in September en ze seinde al dat ze best ver gekomen was
Die verliest hij wel met zijn eigen freezequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Als Pootje hem pakt heeft KiKi de 10k voor zichzelf
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft hij ook wel duidelijk gezegd dat ze ook niet mogen praten, anders snapt deze groep het weer niet
Pootje is een beetje wispelturig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje ligt de hele dagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Als de mensen die nooit buiten lopen dat is ook regelmatig gaan doen. Kunnen ze ook te telefoon opnemen. Met op je gat liggen gaat dat nooit gebeuren he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt weer janken ,en hopelijk krijgen andere mensen nu ook eens kansen
Als de andere luie donders dat ook is doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Pootje ligt de hele dag
en die loopt dan 5 minuten buiten en dan gaat de telefoon
Een boost naar huisquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Hopelijk geeft het pootje een boost.
of de schop onder z'n hol om gelijk de koffer te pakken en te wieberenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Hopelijk geeft het pootje een boost.
hoezo geen contact met de buitenwereldquote:
ja dat was een grap volgens mijn,anders had hij ook wel een foto genomen voor het huisquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:29 schreef Verity het volgende:
Het kan zijn dat Jeffrey voor Jolien komt. Gisteren zag ik ergens op de socials, dat hij in Amsterdam was afgezet door oudbewoners Tom en Alice.
ja zou dit wel kloppen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:30 schreef Harry het volgende:
Jordy: ik heb niets te verliezen. Ik kan alles doen en zeggen. Ze gaan niemand voor mij sturen.
Niet te verstaan....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:19 schreef Li0nHeart het volgende:
MIlena leest voor, want heeft natuurlijk de beste voorleesstem
Ja, wat moet je met zo'n tip.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:19 schreef Koos1958 het volgende:
De tip denk aan je zelf en vertrouw alleen op jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |