heeft hij ook wel duidelijk gezegd dat ze ook niet mogen praten, anders snapt deze groep het weer nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:19 schreef Kissingbird het volgende:
bb: bewoners voortaan geldt als ik zeg freeze staan jullie allemaal stil er zal dan iets of iemand mijn huis betreden wanneer je beweegt maak je geen kans meer op de 10k van het contract
laten we even oefenen: bewoners freeze
Kan me niet voorstellen. Ik.vind haar in de BB spellen helemaal niet goedquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
uitzendingen komen in September en ze seinde al dat ze best ver gekomen was
Die verliest hij wel met zijn eigen freezequote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:05 schreef ledn81 het volgende:
Als Pootje hem pakt heeft KiKi de 10k voor zichzelf
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft hij ook wel duidelijk gezegd dat ze ook niet mogen praten, anders snapt deze groep het weer niet
Pootje is een beetje wispelturig.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij wil naar huis. Wil opstappen als sharice is genomineerd en weg zou gaan. Blijft dat al weken herhalen en toch pakt hij alles.
Pootje ligt de hele dagquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:10 schreef BigBreg83 het volgende:
Als de mensen die nooit buiten lopen dat is ook regelmatig gaan doen. Kunnen ze ook te telefoon opnemen. Met op je gat liggen gaat dat nooit gebeuren he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Puzzie het volgende:
Dat wordt weer janken ,en hopelijk krijgen andere mensen nu ook eens kansen
Als de andere luie donders dat ook is doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Pootje ligt de hele dag
en die loopt dan 5 minuten buiten en dan gaat de telefoon
Een boost naar huisquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:16 schreef BigBreg83 het volgende:
Hopelijk geeft het pootje een boost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |