Hoop dat ze het doen, wordt een beetje flauw zo.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:47 schreef Luna68 het volgende:
Als BB slim is verzinnen ze nog wel iets dat Jordy niets mag zeggen. Er zullen meerdere contracten verbroken worden tijdens de freezes verwacht ik, zou raar zijn als die allemaal wel mogen bewegen en praten
Het lijkt mij wel dat BB daar nog wat over gaat zeggen ,zou ook niet eerlijk zijn en Jordy maakt zichzelf ook veel te belangrijk daarmeequote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:47 schreef Luna68 het volgende:
Als BB slim is verzinnen ze nog wel iets dat Jordy niets mag zeggen. Er zullen meerdere contracten verbroken worden tijdens de freezes verwacht ik, zou raar zijn als die allemaal wel mogen bewegen en praten
Milenaquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
Wie denken jullie dat de freeze gaat breken?
De mensen willen toch tranen en stilte (met een muziekje) als jeff komt voor Jolien.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel dat BB daar nog wat over gaat zeggen ,zou ook niet eerlijk zijn en Jordy maakt zichzelf ook veel te belangrijk daarmee
Je kon beelden insturen zag ik geloof ik via iets dat volgende week tijdens fan week op de plek van het oog wordt getoond..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Zal me ook niets verbazen als er helemaal geen familie ofzo komt tijdens de freeze. Gewoon random fans of de dhl bezorger ofzo
Ik snap em nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
De mensen willen toch tranen en stilte (met een muziekje) als jeff komt voor Jolien.
Als Jordy zich dan gaat profileren en gelden
Keanu, Jolien, Sharice, Milena, Matt, Janequote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef Verity het volgende:
Wie denken jullie dat de freeze gaat breken?
Vorig seizoen waren zowel familie als fans op bezoek.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:51 schreef BigBreg83 het volgende:
Zal me ook niets verbazen als er helemaal geen familie ofzo komt tijdens de freeze. Gewoon random fans of de dhl bezorger ofzo
Stel Jeff komt voor Jolien en Jordy gaat er gelijk bij staan om tegen Jeff te zeggen dat ze van hem houdt en heel vaak over hem heeft.quote:
Wie of wat? Mensen haten is wel heel erg sneu en het niveau van een kleuterquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:54 schreef Kissingbird het volgende:
ze moesten doorgeven wie ze echt haten, niet leuk vonden voor ze het huis in gingen.
Oh zo ja , het zou ook niet eerlijk zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel Jeff komt voor Jolien en Jordy gaat er gelijk bij staan om tegen Jeff te zeggen dat ze van hem houdt en heel vaak over hem heeft.
Ja, nou, daar heb ik geen zin in qua televisie.
Het moet tussen de betreffende personen gaan.
oh is ze weer zuigen?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Jane moet je niet naar de tactical meeting
Ja.. iemand zei haten.. vind ik ook wel een heftig woord om te gebruiken.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie of wat? Mensen haten is wel heel erg sneu en het niveau van een kleuter
Inderdaad! Ik zit ook niet te wachten op een Jordy met een 'how can I make anyone's freeze about me'-actquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stel Jeff komt voor Jolien en Jordy gaat er gelijk bij staan om tegen Jeff te zeggen dat ze van hem houdt en heel vaak over hem heeft.
Ja, nou, daar heb ik geen zin in qua televisie.
Het moet tussen de betreffende personen gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |