Naar wat? Ze hoort nergens bij. Ze wiebert heen en weer en houdt ze aan een lijntje.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:15 schreef Verity het volgende:
Axel: Ze beseft ook dat een vijfde wiel aan de wagen is. Is dat nu of nooit. Nu kunnen we nog in de meerderheid zijn.
Heb ik iets gemist? Gaat Jane overstappen?
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Keanu heeft 21 jaar van zijn leven in de kelder opgesloten gezeten, die weet
niet eens wat prei is
Wat moet hij dan? In zijn eentje ronddwalen en afhankelijk zijn van een Jane die ook niet weet waar ze wil zijn.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:21 schreef riri het volgende:
Zoals Alex met pester Charise/Milena probeert te plotten daardoor is die voor mij geen knip voor de neus waard en Jane ook niet als die daaraan meedoet en ik denk dat heel veel kijkers precies hetzelfde denken en ze op de bank geen enkele kans meer maken
Die heult met hun ivm een eventuele finale plaats vermoed ik.quote:
en ze hebben daar binnen totaal geen idee wat de kijkers denken of doen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? In zijn eentje ronddwalen en afhankelijk zijn van een Jane die ook niet weet waar ze wil zijn.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en ze hebben daar binnen totaal geen idee wat de kijkers denken of doen.
En hij is erin gekomen en is volledig uitgekotst en genegeerd door de hele groep. Ik kan me heel goed voorstellen dat je dan een strategie zoekt om toch zover mogelijk te komen. Maar hij kan, door de voorkennis en door het gedrag van de hele groep toen hij binnenkwam, natuurlijk nooit meer iemand van die groep vertrouwen.
En Jane vertrouwt hij wel.
Wat weet hij wel? Wil zo graag spelletjes spelen maar laat het steeds aan anderen over. Hoe heeft men die ooit geselecteerd. We zouden verschieten mochten we dit ooit te weten komen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Keanu heeft 21 jaar van zijn leven in de kelder opgesloten gezeten, die weet
niet eens wat prei is
Niet met pesters dealen, dat is de foute keuze die hij maaktquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat moet hij dan? In zijn eentje ronddwalen en afhankelijk zijn van een Jane die ook niet weet waar ze wil zijn.
Ze hebben hem in het begin allemaal gepest, de hele groepquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef riri het volgende:
[..]
Niet met pesters dealen, dat is de foute keuze die hij maakt
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef riri het volgende:
[..]
Dat hele pesten is zwaar overtrokken, Axel heeft er zelf ook weinig moeite ingestoken .. het waren niet zijn mensen.. geen mensen met wie hij bevriend zou zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef riri het volgende:
[..]
Zei hij wel gay?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:29 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu wil de gay advanced make up proberen.
Wtf is dat?
Ik ben hier te oud voor denk ik.
Ik ben dat joch zo zat he met zijn monotone zeur stemquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:29 schreef OmaJacky het volgende:
Keanu wil de gay advanced make up proberen.
Wtf is dat?
Ik ben hier te oud voor denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |