Bij Axel is hetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel vond ik echt een leuke gozer de eerste tijd. Sinds hij jane elke keer laat hangen en niet helpt ben ik klaar met hem. Vorige week nam jordy het wel voor haar op en hij keek niets eens naar haar om maar bleef bij sharice hangen
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:59 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Axel heeft meer een hekel aan Jordy dan andersom. Jordy heeft ook al 2x niet op Axel gestemd en Axel stemt iedere x wel op Jordy.
Pootje is ook degene die vanmorgen de DBK is ingegaan. Daarna kwam hij met de huishoudelijke mededelingen terug. Zal hij het met BB over zijn eventuele vertrek hebben gehad?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen COS'rs
Rode knop weer terug en onbeperkt brood
Pootje wil weten of ze kunnen atten..Pootje is wat aanweziger heb ik het idee.
Ik vind dat ordinairquote:
Ze hebben nog geen ovenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb vaak brood gebakken. Gewoon met de hand kneden en laten rijzen en weer kneden en rijzen en dan bakken.
Nog nooit heb ik suiker in het deeg gedaan.![]()
Is dat een broodbak machine ding?
Ik heb het ff opgezocht maar het schijnt het brood luchtigheid te geven omdat gist suiker ontrekt en blablabla Zo iets..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
alleen in suikerbrood volgens mij
Waarmee pesten ze elkaar dan. Ik zie dat vanallebei de kanten nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Jordy is begonnen met het pesten van Axel samen met Niels. Meteen toen Axel binnenkwam.
En hij is er niet meer mee gestopt. Jordy heeft van het begin al de pik op Axel dus.
Ik vind het nog steeds ordinairquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Pootje begon ermee en jordy haakte erop in.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Jordy is begonnen met het pesten van Axel samen met Niels. Meteen toen Axel binnenkwam.
En hij is er niet meer mee gestopt. Jordy heeft van het begin al de pik op Axel dus.
Dan ben je zeker het begin vergeten. Dat Axel dus volledig werd genegeerd door de hele groep.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarmee pesten ze elkaar dan. Ik zie dat vanallebei de kanten niet
het krijgt daar weinig kans om oud te wordenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben nog geen oven
Zelf vind ik het brood uit zo'n machine niet echt lekker, niet luchtig en wordt heel snel oud.
En ze maken die machine ook niet schoon tussendoor.
Heb je in het begin niet gekeken?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Waarmee pesten ze elkaar dan. Ik zie dat vanallebei de kanten niet
waarom was dat ook alweer? oh ja dat hij meteen begon super tactisch te spelen met die nominatietargets aan sterke spelers uit te delenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ben je zeker het begin vergeten. Dat Axel dus volledig werd genegeerd door de hele groep.
Allemaal bij elkaar en Axel zat er in zijn eentje.
Zout en gist gaan niet samen. Aanraking van zout met gist zoveel mogelijk vermijden maar wel nodig voor brood.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:59 schreef TheVoice4ever het volgende:
volgens mij moet er juist zout in brooddeeg, voor dat gist zijn werking beter te kunnen laten doen of zoiets
Het is nooit je eigen schuld als een groep zich tegen je keert. Nooit.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:07 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
waarom was dat ook alweer? oh ja dat hij meteen begon super tactisch te spelen met die nominatietargets aan sterke spelers uit te delen
ook eerder zijn eigen schuld, BB zegt wel je speelt voor jezelf maar dat is eerder zo'n grote mindfuck in dit spel, want je moet eerst wel degelijk vriendjes maken
Gisteravond vond ik hem al drukker dan normaal.. valt me nu weer op..quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:02 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Pootje is ook degene die vanmorgen de DBK is ingegaan. Daarna kwam hij met de huishoudelijke mededelingen terug. Zal hij het met BB over zijn eventuele vertrek hebben gehad?
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is nooit je eigen schuld als een groep zich tegen je keert. Nooit.
Nou das ook weer ernstig overdrevenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:09 schreef czvt het volgende:
[..]
Dat heb je met Jordy. Zijn val is begonnen.
Ja 7 weken terug. Nu al zeker 5 weken niets meer gebeurd behalve de siameese tweeling die bezig is/wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan ben je zeker het begin vergeten. Dat Axel dus volledig werd genegeerd door de hele groep.
Allemaal bij elkaar en Axel zat er in zijn eentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |