Heeft echt lang geduurd voor ze daarop gewezen werden, doen ze al vanaf week 1!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
Axel gaat even aanwijzen waar ze moeten zuigen.
Pootje
Niet meer rechtstreeks vragen aan BB als er iets op is
Maw kap met zeuren om dingen
Of een paaseiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:46 schreef Jockari het volgende:
Lijkt wel een ninja gesponserd door Milka
[ afbeelding ]
Inderdaad kunnen ze hem geen spreekverbod gevenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die gozer lult je binnen 1 kwartier in een depressie met zijn monotone gekwek
Als Axel dan naar huis gaat omdat mensen op Sharice willen stemmen, so be itquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:48 schreef Koos1958 het volgende:
Enige wat die pootje doet is kaarten, liggen, af en toe meepraten met axel en verder helemaal niets. Axel zit hele dagen in de sauna en met mooi weer op zijn rug in de zon. De meiden milena en sharice zitten op het slapen na aan elkaar gekleefd, heb die 4nog niet 1x een goed gesprek zien hebben zoals ik bv jordy wel zie doen met anderen. Zie de anderen nog lol maken met elkaar al doen ze dat ook veel op de slaapkamer.
De ik wil naar huis Pootje en dan een vrijstelling pakken zodat je niet naar huis gestuurd kan wordenquote:
Axel vond ik echt een leuke gozer de eerste tijd. Sinds hij jane elke keer laat hangen en niet helpt ben ik klaar met hem. Vorige week nam jordy het wel voor haar op en hij keek niets eens naar haar om maar bleef bij sharice hangenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Axel dan naar huis gaat omdat mensen op Sharice willen stemmen, so be it
Gegokt en verloren
dat was eerder uit ik gun mijn teamgenoten die vrijstelling niet dus dan moet het maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
De ik wil naar huis Pootje en dan een vrijstelling pakken zodat je niet naar huis gestuurd kan worden
zal dan wel het nieuwe doel worden om 's nacht te gaan stelen en onder het kussen te verstoppen....quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
De suiker is alleen bedoeld voor het bakken van het brood meneertje...Mattheus is niet blij
Ben ik benieuwd hoe dat dan gaat. Keanu en Jolien doen overal bergen suiker in.
Ze zijn samen, maar zitten in een andere groep.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Axel vond ik echt een leuke gozer de eerste tijd. Sinds hij jane elke keer laat hangen en niet helpt ben ik klaar met hem. Vorige week nam jordy het wel voor haar op en hij keek niets eens naar haar om maar bleef bij sharice hangen
Ja waarom nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy eet gewoon een door Axel gebakken pannenkoek...
alleen in suikerbrood volgens mijquote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb vaak brood gebakken. Gewoon met de hand kneden en laten rijzen en weer kneden en rijzen en dan bakken.
Nog nooit heb ik suiker in het deeg gedaan.![]()
Is dat een broodbak machine ding?
Axel heeft meer een hekel aan Jordy dan andersom. Jordy heeft ook al 2x niet op Axel gestemd en Axel stemt iedere x wel op Jordy.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy eet gewoon een door Axel gebakken pannenkoek...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |