gestoomd?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 bekent dat hij ook niet onder een Hema dekbed slaapt, vindt het ook geen fijne stof![]()
HEMA heeft net als andere zaken ook verschillende stoffen , waaronder ook katoen etcquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 bekent dat hij ook niet onder een Hema dekbed slaapt, vindt het ook geen fijne stof![]()
net goed!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Lillfex het volgende:
Maar dan nog een dekbed overtrek uit de verpakking is net schuurpapier
Ligt er toch aan welke stof? Linnen, katoen , satijn mie mie miequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat maakte Axel ervanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Lillfex het volgende:
Maar dan nog een dekbed overtrek uit de verpakking is net schuurpapier
Ja, maar we weten toch dat alleen het kartel dat doet.....dus dit zal wel mogen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
roll the tapes
die ga ik verstoppeeeeen , zegt ze
maar waarom, voor wie, hoezo, alleen eva wou lactose-vrij, maar die nam ook gewoon eten als het haar uit kwamquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Maar dat is meer iets van de afgelopen jaren
Geloof dat de kwark bijvoorbeeld gewoon is ( de lactose vrije gingen ze bijna allemaal voor over hun nek, incl. Jane
Ik ook niet en al zeker niet als het niet eerst is gewassen.. niet erg fris zo uit de verpakking.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
het interesseert mij ook geen hol, maar iets met een kam en scherenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar we weten toch dat alleen het kartel dat doet.....dus dit zal wel mogen.
Eva was een havercapu typjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar waarom, voor wie, hoezo, alleen eva wou lactose-vrij, maar die nam ook gewoon eten als het haar uit kwam
ook een diva dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet en al zeker niet als het niet eerst is gewassen.. niet erg fris zo uit de verpakking.
lekker belangrijk, die pas niet in BB 2025quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eva was een havercapu typje
Met een bopla ‘tje en een ginto lekker heerlie de peerlie op het terras
Het is ook helemaal niet goed, zit vaak een bepaald soort stijfsel in wat niet gezond isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet en al zeker niet als het niet eerst is gewassen.. niet erg fris zo uit de verpakking.
Sorry maar deze begrijp ik even niet....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
het interesseert mij ook geen hol, maar iets met een kam en scheren
Het is maar net hoe je het zietquote:
Zo een die amper op te zuigen is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
Bij een milkshake denk ik toch stiekem aan eentje van de Mac met ijs
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eva was een havercapu typje
Met een bopla ‘tje en een ginto lekker heerlie de peerlie op het terras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |