Jepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eet Jane lactosevrij? Dat was toch Eva?
ja, dat moet mee naar de suitequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij heeft Jane de Prosecco gewoon in dat serveerwagentje gezet maar goed
Ze gebruikt toch dagelijks melk voor haar sausjes?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht Jane ... maar wellicht heb ik het mis.
Waarom waaromquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Weer een sneer van sharice, lekker op jordy zijn zweet plek zitten in de sauna tegen jane
Evaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht Jane ... maar wellicht heb ik het mis.
Ik denk je dat je gelijk hebt,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze een vrouw is
Een man zou je denk ik eerder afrekenen
Daar kunnen ze de hele week weer drinkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat moet mee naar de suite
is al eerder geweest
ja, en ook alleen deze driequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar kunnen ze de hele week weer drinken
My badquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
De prosecco was dus voor de suite .. niks achterovergedrukt.
Ze krijgen ook koffie elke ochtend in de suite.
Jawelquote:
Ze hebben vannacht de drank opgedronken die over was, prosecco een dag later drinken is echt vies omdat de koolzuur eruit is. Dat is niet te vergelijken met bewoners die bewust vanuit de kamer zodra het het huis binnen komt spullen achterover drukken en het niet aan iedereen vertellen dat het er is en of delen. Je kan zeggen ja maar ik heb het met mijn geld gekocht maar dan nog is het niet oke want de anderen kunnen niet kiezen. Het is kopen en delen en wie nog wil van wat over is pakt maar drukt niets achterover.quote:
Divaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Hema dekbedje zegt Jane .. geen fijn stofje.
Raar dat ze dan zelf zei van het gelijk verstoppen van de flessen. Misschien bang dat anderen anders om een slokje zouden vragen? Pootje mocht wel een slokje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
De prosecco was dus voor de suite .. niks achterovergedrukt.
Ze krijgen ook koffie elke ochtend in de suite.
Dat soort opmerkingen van haar vind ook erg minquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
man3 hema dekbed overtrekje niet goed genoeg voor de princesjes
Het enige lekkere bij de macquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
Bij een milkshake denk ik toch stiekem aan eentje van de Mac met ijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |