ze zei zelf dat zehet ging verstoppen vandaar dat ik het postequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij heeft Jane de Prosecco gewoon in dat serveerwagentje gezet maar goed
Ik zie alleen maar dat gifje hier boven waar ze 3 flesjes in haar snuggie heeft zitten. Maar die flesjes én het beddengoed zijn bedoeld voor de suite en niet voor iedereen. Was vorige week ook, dat ze daar een mini-bar hadden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij heeft Jane de Prosecco gewoon in dat serveerwagentje gezet maar goed
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zei zelf dat zehet ging verstoppen vandaar dat ik het poste
Hij laat het hangen zegt hij net.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
kenau zijn slaapplek net mooi gemaakt door jordy
Oké, ik geef haar nog een kans maar misschien ben ik ook te liefquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen wees ze ook direct naar Axel
Bij keuzes maken
Dat hij alles bepaalde
Van mij krijgt Sharice ook nog een kans, maar het mag morgen wel beetje beginnen omslaan dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké, ik geef haar nog een kans maar misschien ben ik ook te lief
Ik denk omdat ze een vrouw isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké, ik geef haar nog een kans maar misschien ben ik ook te lief
Ik hoop dat er een moment komt dat er niet meer genomineerd hoeft te worden, top 4 rijkste mensen staan in de finale en de rest moet opzouten en dat Jordy daar onderdeel van is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe doel van Jordy de komende 5 weken niet in de top 3 van rijkste mensen komen
Het plekje wat hij nu heeft is al een suite
jammer voor haar, 't is niet te kiezenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben een kaaspakket gehad
Maar Jane wil graag wat anders
precies to the point, ze jatten allemaal, is allemaal even ergquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zou ik mij verlagen tot de uitspraken die bijvoorbeeld over Jordy worden gedaan
Volgens mij is dat niet omdat ze allergisch isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. BB is Jane vergeten .. geen lactosevrije kaas
Eet Jane lactosevrij? Dat was toch Eva?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. BB is Jane vergeten .. geen lactosevrije kaas
Ik dacht Jane ... maar wellicht heb ik het mis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eet Jane lactosevrij? Dat was toch Eva?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |