quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Keanu is volgens mij niet opgegroeid in het Bourgondische gedeelte van Maastricht
Hij had nog nooit stoofvlees gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Keanu is volgens mij niet opgegroeid in het Bourgondische gedeelte van Maastricht
En daar weten we verder weinig overquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat het hoofdzakelijk aan de opvoeding ligt
dat ligt het sowieso, maar volgens mij werd dat daar ook mee bedoeldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen zeggen: mijn moeder zal zo verbaasd (of trots?) zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ok ben ik met je eens maar hij kent niet eens bepaalde groenten en gerechtenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen zeggen: mijn moeder zal zo verbaasd (of trots?) zijn.
Dus ik ga ervan uit dat zijn ouders wel probeerden, maar sommige kinderen zijn gewoon heel kieskeurige eters en dan ben je al best blij als ze IETS van bvb groenten, fruit, etc graag lusten.
Ik ken iemand van 67 jaar die nog nooit groenten heeft gegeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen zeggen: mijn moeder zal zo verbaasd (of trots?) zijn.
Dus ik ga ervan uit dat zijn ouders wel probeerden, maar sommige kinderen zijn gewoon heel kieskeurige eters en dan ben je al best blij als ze IETS van bvb groenten, fruit, etc graag lusten.
en dat al voor ik 18 jaar lang in de groente heb gewerktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ok ben ik met je eens maar hij kent niet eens bepaalde groenten en gerechten
Mijn dochter lust ook niet alles maar ze kent het wel
Ik at als ki d ook geen groente mijn ouders vonden het wel ok die deden er geen moeite voor voor niks eigenlijk, ik ben pas groenten gaan eten toen ik samen ging wonen met mijn manquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 67 jaar die nog nooit groenten heeft gegeten.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vond het leuk voor Keanu om te doen.
Beetje rekenen, in zijn element.
Joryd heeft choco pinda's en m&m's gejat
Samen met keanu besloten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
Snap ik op dit moment is hij wel populair voor de kijker, samen met jolien en mattie. Maar van mij mag jane of jolien winnenquote:
hij heeft toch echt een heel verkeerd beeld hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Nu gewoon weer wordt gekozen door het publiek thuis. Al is het maar voor boodschappen doen, het is toch wel iets. Dat mensen een bepaald vertrouwen in me hebben of al is het maar voor de fun he, dat ze me hebben gekozen omdat ik elke keer wat wegmoffel uit die kast."
...
Is jou mening, zie dit liever wat hij met een paar mensen daar doet ipv in de zon of sauna liggen en de hele dag kaarten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft toch echt een heel verkeerd beeld hoor.
hij denkt dat hij tv maakt, maar hij doet dat niet.
Zou mooi zijn als Peter zijn bek is opentrektquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef Puzzie het volgende:
Het achteroverdrukken van lekkers gaat hem een keer zijn kop kosten
hoezo eigendunk hij is de mensen super dankbaarquote:
ja, dat is inderdaad mijn meningquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is jou mening, zie dit liever wat hij met een paar mensen daar doet ipv in de zon of sauna liggen en de hele dag kaarten.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kartelvoorraad weer aangevuld![]()
[ afbeelding ]
Zw zijn met 4 personen die ervan eten niet alleen jordy doet dit. Maarja van mij hoeft het niet maar zoals axel ook al zei: ik heb ook weleens iets gepaktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Peter zijn bek is opentrekt
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dan toch heel erg benieuwd wat jij afgelopen weken gekeken hebt. Hij heeft de boel behoorlijk op stelten gezet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft toch echt een heel verkeerd beeld hoor.
hij denkt dat hij tv maakt, maar hij doet dat niet.
Oeh lekkahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind alleen geen van de drie thema's leuk......quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
MOrgen feestje?
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Toen er bijna geen eten was vond ik het afschuwelijk dat het gedaan werd. Nu weet je dat iedereen het doet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef C.A.I het volgende:
Ze drukken allemaal stuk voor stuk dingen flessen eten snoep wijn achterover niemand uitgezonderd
nee ik ook niet maar ja heb maar carnaval gekozen ivm verkledenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind alleen geen van de drie thema's leuk......
Maar niemand doet het zo doelbewust, voor een select groepje mensen in de hoop er populairder mee te worden. Dit gaat een poosje goed maar denk dat het op een moment keihard in zijn koppie terugknalt. Gemaakt leuk doen is op de lange termijn niet leuk meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef C.A.I het volgende:
Ze drukken allemaal stuk voor stuk dingen flessen eten snoep wijn achterover niemand uitgezonderd
Het klinkt heel aardig en attent van hem maar ook bij Jordy zit er meer achter waardoor hij het nodig heeft om zichzelf heel erg belangrijk te maken en dat doet hij niet altijd vanuit de juiste overtuiging /intentie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan de oprechte verbazing en waardering van Jordy naar het publiek echt waarderen.
En ook dat hij Keanu dat ook gunt.
Ik heb gewoon gedacht aan welk muziek er bij hoort en dan is gala toch het veiligst en het minst de kans op engelbewaarder enzquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind alleen geen van de drie thema's leuk......
het gaat hier om lekkere dingen, die als extra zijn gekocht en waar iedereen voor betaald heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toen er bijna geen eten was vond ik het afschuwelijk dat het gedaan werd. Nu weet je dat iedereen het doet.
Ik zie niemand anders eten achterover drukken voor zichzelf. Ik zie andere mensen eten klaar maken voor iedereen en als er wat over is dan is dat voor wie dan ook daar trek in heeft. Niks wordt ergens anders in de kasten of onder kussens verstopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef anine het volgende:
[..]
Maar niemand doet het zo doelbewust, voor een select groepje mensen in de hoop er populairder mee te worden. Dit gaat een poosje goed maar denk dat het op een moment keihard in zijn koppie terugknalt. Gemaakt leuk doen is op de lange termijn niet leuk meer.
Denk ff door, waar zou hij Keanu mee genomen hebben? Wie heeft er een groot chocoladepakket gekocht en wie heeft er het meeste geld? Doordenkertje! 🧐quote:
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim! Zelf koos ik carnaval, maar alleen in de hoop dat ze zelf mogen beslissen hoe ze zich verkleden. (heb nu al spijtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gedacht aan welk muziek er bij hoort en dan is gala toch het veiligst en het minst de kans op engelbewaarder enz
Nou ja dit iddquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach ... ze worden uiteindelijk wel afgerekend op het eten stelen door de kijker .. of niet .. kan allebei. Ik ga me er niet druk over maken.
pffff klaag klaag klaagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje en sharixe.hebben geen energie meer. Pootje zegt is omdat +1 weg is.
Ik zit er niet mee hoor zou het alleen humor vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zw zijn met 4 personen die ervan eten niet alleen jordy doet dit. Maarja van mij hoeft het niet maar zoals axel ook al zei: ik heb ook weleens iets gepakt
gelukkig maar ik versta ze beide nietquote:
Snap ik helemaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Ik voel echt, echt, echt, dat dit niet mijn mensen zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus sharice jullie hebben ook mensen weg gestemd. Ze verwijt jordy dat hij doet alsof hij er niets mee te maken hebben.
Dat is ook wel lachwekkend eigenlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja echt vreselijk, mogen ze wel beter op selecteren kan net zo goed naar BB Vietnam kijken zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
BB graag omroepen: praat ABN Nederlands graag
nou met recht en dat vonden hun toch ook bestquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Muts dat heeft keanu gevoeld, jordy met niels, jolien met Jeffrey. Dus stel je niet zo aan en stap dan op en verlos ons van je gezever
Ze heeft het allemaal zelf gedaan en dan moet je op de spreekwoordelijke blaren zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
de ik weet niet hoelang ik nog kan blijven act
Hij krijgt het te hoog in zijn bolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het klinkt heel aardig en attent van hem maar ook bij Jordy zit er meer achter waardoor hij het nodig heeft om zichzelf heel erg belangrijk te maken en dat doet hij niet altijd vanuit de juiste overtuiging /intentie.
Net als het achteroverdrukken van snoepgoed wat voor iedereen is bestemd , maakt hij zijn eigen rol nog belangrijker dan dat het is en creëert hij zijn eigen valkuil , kijkers zijn ook niet blind
Prima knul verder , maar dit gaat een keer mis en begrijpelijk ook
Zo doorzichtig maar wel vrijstelling pakken vorige weekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
de ik weet niet hoelang ik nog kan blijven act
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft het allemaal zelf gedaan en dan moet je op de spreekwoordelijke blaren zitten
Ja en maakt ze de andere verwijten achter hun rug.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou met recht en dat vonden hun toch ook best
dit keer is het sharice die de act opvoerdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo doorzichtig maar wel vrijstelling pakken vorige week
Dat zei Axel ook eensquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is natuurlijk een aanname waarom hij het doet. Dat bedenk je zelf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het klinkt heel aardig en attent van hem maar ook bij Jordy zit er meer achter waardoor hij het nodig heeft om zichzelf heel erg belangrijk te maken en dat doet hij niet altijd vanuit de juiste overtuiging /intentie.
Net als het achteroverdrukken van snoepgoed wat voor iedereen is bestemd , maakt hij zijn eigen rol nog belangrijker dan dat het is en creëert hij zijn eigen valkuil , kijkers zijn ook niet blind
Beetje jammer dat uiterlijk een ding voor je is. Buiten dat is de rest aannames. Hij wist dat Keanu graag DM wilde worden en denkt dat het niet meer gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vreselijk vind ik BB nu dat Jordy die alles krijgt en zichzelf zo goed vindt. Dit gaat mij tegenstaan en vooral zijn domme uiterlijk erbij met zijn zalvende stem… hij begrijpt alles en is er zo blij mee. En onderhand sneaky Keanu meenemen en niet uit goedheid, maar hij heeft het meeste geld en liet hem een chocoladepakket kopen en dat verdwijnt in Jordy zijn kast de heer en meester. Bah!
Vannacht hebben Axel en Jane heel doelbewust 1 hele fles wijn samen leeggedronken, die was bedoeld voor iedereen, zoals bijna iedereen hier zegt, ze maken zich allemaal schuldig aan stelen van eten, elk seizoen weer, en hoort bij dit spel. ik vind het wel lachen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat kan maar doen dan beter je best om meer aansluiting te krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk is het heel raarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk makkelijker moeten maken. Je kunt zonder gevoel mensen wegstemmen
Apres skiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Gala gestemd, dus het zal wel Carnaval worden
vannacht toen jij sliep hadden Axel en Jane een fles wijn achterover gegooid , dikke lol omdat ze dat durfdenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie niemand anders eten achterover drukken voor zichzelf. Ik zie andere mensen eten klaar maken voor iedereen en als er wat over is dan is dat voor wie dan ook daar trek in heeft. Niks wordt ergens anders in de kasten of onder kussens verstopt.
Ja dit. Ik hoorde hem net vertellen hoe hij het boodschappen doen zo gunde aan Keanu, dat het gewoon fake klonk. En heb gelijk de stream afgezet. Ik kan hem niet uitstaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
+1 ook gekozenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Apres ski
Lekker allemaal in het skipak zweten
Jane voert regelmatig een act opquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is niet zoooo grappig hoor Jane.
Je kijkt naar gedrag, naar wat hij over zichzelf heeft verteld, hoe hij zich in het huis laat zien en daar zitten wel wat tegenstrijdigheden in ,. zijn intentie is niet altijd de juistequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname waarom hij het doet. Dat bedenk je zelf.
Ik denk dat het gewoon zijn humor is. Puur een geintje in een BB seizoen waar het constant over eten gaat bij de bewoners. Ik vind het ook niet mijn humor maar zoals hij in de Podcast zegt: als je je verveelt komt het kind in je los.
Zou inderdaad verstandig zijn ze erbij te betrekken, want anders beslist team Jordy alles daar.quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kijkt naar gedrag, naar wat hij over zichzelf heeft verteld, hoe hij zich in het laat zien en daar zitten wel wat tegenstrijdigheden in ,. intentie is niet altijd de juiste Daarmee zeg ik NIET dat hij een slechte jongen is
Maar het lastige is: moet je lachen om hem dan krijg je mensen over je heen dat je mijn clowneske gedrag akkoord gaat , heb je kritiek dan ben je tegen hem etc
Terwijl het niet zo zwart/wit is , er zijn nuances, maar blijkbaar niet in de COS
Als pootje het tot het eind volhoudtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje heeft het koot .. hij gaat naar binnen.
Nee nou precies dit idd!!!! Samequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hoor
Lekker genuanceerd blijven.
Ik gun Jane ook wel een finale
Maar als ze doet zoals nu vind ik haar ook niet leuk
Begrijp ook niet dat ze naar pootje en scharice trektquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hoor
Lekker genuanceerd blijven.
Ik gun Jane ook wel een finale
Maar als ze doet zoals nu vind ik haar ook niet leuk
En Jordy vind ik vaak grappigquote:
Ze was ook veel teveel gefocust op Milena en nu dat weg valt ja ...............quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel raar
Ze wilde zo graag als een persoon gezien worden
Niet als onderdeel van ..
nu is ze een persoon, maar kan geen connectie meer vinden
Mooi gezegd, ik kijk ook naar zijn verleden en dan is het niet zo vreemd dat hij bij populariteit wat doorslaat, ik erger me soms aan hem en ik moet soms lachen om hem, speelt in ieder geval sterk en houdt de boel levendig , de overmoed zou hem inderdaad de kop kunnen kosten anders zie ik hem gewoon BB winnen dit jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kijkt naar gedrag, naar wat hij over zichzelf heeft verteld, hoe hij zich in het huis laat zien en daar zitten wel wat tegenstrijdigheden in ,. intentie is niet altijd de juiste Daarmee zeg ik NIET dat hij een slechte jongen is
Maar het lastige is: moet je lachen om hem dan krijg je mensen over je heen dat je met zijn aanwezige clowneske gedrag akkoord gaat , heb je kritiek dan ben je tegen hem etc
Terwijl het niet zo zwart/wit is , er zijn nuances, maar blijkbaar niet in de COS
Zuur mens is het.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Weer een sneer van sharice, lekker op jordy zijn zweet plek zitten in de sauna tegen jane
Dat laatste hoop ik toch van nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mooi gezegd, ik kijk ook naar zijn verleden en dan is het niet zo vreemd dat hij bij populariteit wat doorslaat, ik erger me soms aan hem en ik moet soms lachen om hem, speelt in ieder geval sterk en houdt de boel levendig , de overmoed zou hem inderdaad de kop kunnen kosten anders zie ik hem gewoon BB winnen dit jaar
ik heb er 3 woorden voor, zum kotzenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Weer een sneer van sharice, lekker op jordy zijn zweet plek zitten in de sauna tegen jane
Ik heb Matti en Jolien bovenaan gezetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
We moesten toch stemmen voor wie een hart onder de riem kon gebruiken of zoiets toch? Welicht mogen die 2 in de suite slapen. Want dat is geweldig natuurlijk.
Ja waarom altijd die negatieve dingen. Gaat de hele dag door bij haat en pootje. Maak eens plezier daarquote:
Heb ik ook gedaan, maarja nu na vanmiddag de klaagzang van keanu dat bij er niet bij hoort zal hij wel weer zielig zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Matti en Jolien bovenaan gezet
No way dat ik het sharice en pootje gun
Jammerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maarja nu na vanmiddag de klaagzang van keanu dat bij er niet bij hoort zal hij wel weer zielig zijn
ja ik snap het ook niet, ik irriteer me er ook steeds vaker aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja waarom altijd die negatieve dingen. Gaat de hele dag door bij haat en pootje. Maak eens plezier daar
nou valt mee ..ze hadden 2 flessen! daar hebben ze 7 behoorlijke glazen mee gevuld voor iedereen een glas..en de rest hebben ze inderdaad opgedronkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vannacht hebben Axel en Jane heel doelbewust 1 hele fles wijn samen leeggedronken, die was bedoeld voor iedereen, zoals bijna iedereen hier zegt, ze maken zich allemaal schuldig aan stelen van eten, elk seizoen weer, en hoort bij dit spel. ik vind het wel lachen.
er is ook wel een verschil tussen klagen en klagen, ik hoor keanu al 6 weken klagen en andere bewoners af en toe een keer, zoals iemand van de week nog zei , het is net de COSquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer
Maar ik hou niet van klagers
Ik heb Sharice en Jolien, Sharice omdat ik toch het idee heb dat daar meer in zit dan wat ze laat zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Matti en Jolien bovenaan gezet
No way dat ik het sharice en pootje gun
Jane doet ook al een poosje mimimi ik wil wat horen van Jordaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is ook wel een verschil tussen klagen en klagen, ik hoor keanu al 6 weken klagen en andere bewoners af en toe een keer, zoals iemand van de week nog zei , het is net de COS
Ik geloof niet dat er meer zit in Sharicequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb Sharice en Jolien, Sharice omdat ik toch het idee heb dat daar meer in zit dan wat ze laat zien
microfoon is stuk geloof ik zag Mattie er net mee rommelen proberen te maken geloof ik in beginquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Sauna is niet te verstaan... nog meer niet dan anders.
ik heb carnaval gekozen , lala lalallalalalala lalaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef Kinga het volgende:
Wedden dat ze Carnaval krijgen... ze moeten natuurlijk Jordy de zanger nog verder profileren met zijn engelbewaarder.
Dat zie je vast verkeerdquote:
Jane is denk ik 1 van de weinigen die de grote slaapkamer maar helemaal niets vindt?quote:
Dat zullen ook wel de laatste zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, exact dat .. Ik vind Jordy, Jane, Axel af en toe erg grappig, en af en toe erg irritant. En ik vind dat ze op hun eigen manier het spel goed spelen, ik vind het van alledrie ok vinden als ze in de finale staan, en zelfs winnen.
Maar dat vind ik ook van Matt en Jolien, doen het ook goed, iets meer op de achtergrond.... Keanu ... sja....
dieveggequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
Moeten we Jane nu ook een walgelijke dief noemen?
[ afbeelding ]
Ja is al de 2e keer dat ze dit doet. Ook een keer eerderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het eerder ietwat lulligquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze nog Nele was vond ik haar liever, misschien komt die kant weer omhoog, het zit er wel in dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er meer zit in Sharice
Alle kans gehad
Klaar er mee
Nominatie-waardig dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zullen ook wel de laatste zijn.
Maargoed Keanu zit nu bij Jane en Axel op de kamer. Die gaat naar de andere kant.
Ze jatten allemaal, hopelijk zien mensen niet alleen wat ze willen zien.,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is al de 2e keer dat ze dit doet. Ook een keer eerder
Omdat ze beddengoed pakt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze jatten allemaal, hopelijk zien mensen niet alleen wat ze willen zien.,
Toen wees ze ook direct naar Axelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Toen ze nog Nele was vond ik haar liever, misschien komt die kant weer omhoog, het zit er wel in dus
Dan zou ik mij verlagen tot de uitspraken die bijvoorbeeld over Jordy worden gedaanquote:
tja maar ze riep het toch echt, kan zijn dat ze zich bedacht heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij heeft Jane de Prosecco gewoon in dat serveerwagentje gezet maar goed
ze zei zelf dat zehet ging verstoppen vandaar dat ik het postequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij heeft Jane de Prosecco gewoon in dat serveerwagentje gezet maar goed
Ik zie alleen maar dat gifje hier boven waar ze 3 flesjes in haar snuggie heeft zitten. Maar die flesjes én het beddengoed zijn bedoeld voor de suite en niet voor iedereen. Was vorige week ook, dat ze daar een mini-bar hadden.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zei zelf dat zehet ging verstoppen vandaar dat ik het poste
Hij laat het hangen zegt hij net.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
kenau zijn slaapplek net mooi gemaakt door jordy
Oké, ik geef haar nog een kans maar misschien ben ik ook te liefquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toen wees ze ook direct naar Axel
Bij keuzes maken
Dat hij alles bepaalde
Van mij krijgt Sharice ook nog een kans, maar het mag morgen wel beetje beginnen omslaan dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké, ik geef haar nog een kans maar misschien ben ik ook te lief
Ik denk omdat ze een vrouw isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oké, ik geef haar nog een kans maar misschien ben ik ook te lief
Ik hoop dat er een moment komt dat er niet meer genomineerd hoeft te worden, top 4 rijkste mensen staan in de finale en de rest moet opzouten en dat Jordy daar onderdeel van is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Nieuwe doel van Jordy de komende 5 weken niet in de top 3 van rijkste mensen komen
Het plekje wat hij nu heeft is al een suite
jammer voor haar, 't is niet te kiezenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:00 schreef greysbones het volgende:
Ze hebben een kaaspakket gehad
Maar Jane wil graag wat anders
precies to the point, ze jatten allemaal, is allemaal even ergquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan zou ik mij verlagen tot de uitspraken die bijvoorbeeld over Jordy worden gedaan
Volgens mij is dat niet omdat ze allergisch isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. BB is Jane vergeten .. geen lactosevrije kaas
Eet Jane lactosevrij? Dat was toch Eva?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. BB is Jane vergeten .. geen lactosevrije kaas
Ik dacht Jane ... maar wellicht heb ik het mis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eet Jane lactosevrij? Dat was toch Eva?
is de champagne niet voor de rijkste bewoners?quote:
Jepquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Eet Jane lactosevrij? Dat was toch Eva?
ja, dat moet mee naar de suitequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze gebruikt toch dagelijks melk voor haar sausjes?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht Jane ... maar wellicht heb ik het mis.
Waarom waaromquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Evaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik dacht Jane ... maar wellicht heb ik het mis.
Ik denk je dat je gelijk hebt,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk omdat ze een vrouw is
Een man zou je denk ik eerder afrekenen
Daar kunnen ze de hele week weer drinkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat moet mee naar de suite
is al eerder geweest
ja, en ook alleen deze driequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar kunnen ze de hele week weer drinken
My badquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
De prosecco was dus voor de suite .. niks achterovergedrukt.
Ze krijgen ook koffie elke ochtend in de suite.
Jawelquote:
Ze hebben vannacht de drank opgedronken die over was, prosecco een dag later drinken is echt vies omdat de koolzuur eruit is. Dat is niet te vergelijken met bewoners die bewust vanuit de kamer zodra het het huis binnen komt spullen achterover drukken en het niet aan iedereen vertellen dat het er is en of delen. Je kan zeggen ja maar ik heb het met mijn geld gekocht maar dan nog is het niet oke want de anderen kunnen niet kiezen. Het is kopen en delen en wie nog wil van wat over is pakt maar drukt niets achterover.quote:
Divaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Hema dekbedje zegt Jane .. geen fijn stofje.
Raar dat ze dan zelf zei van het gelijk verstoppen van de flessen. Misschien bang dat anderen anders om een slokje zouden vragen? Pootje mocht wel een slokje.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
De prosecco was dus voor de suite .. niks achterovergedrukt.
Ze krijgen ook koffie elke ochtend in de suite.
Dat soort opmerkingen van haar vind ook erg minquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
man3 hema dekbed overtrekje niet goed genoeg voor de princesjes
Het enige lekkere bij de macquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
Bij een milkshake denk ik toch stiekem aan eentje van de Mac met ijs
gestoomd?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 bekent dat hij ook niet onder een Hema dekbed slaapt, vindt het ook geen fijne stof![]()
HEMA heeft net als andere zaken ook verschillende stoffen , waaronder ook katoen etcquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 bekent dat hij ook niet onder een Hema dekbed slaapt, vindt het ook geen fijne stof![]()
net goed!quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Lillfex het volgende:
Maar dan nog een dekbed overtrek uit de verpakking is net schuurpapier
Ligt er toch aan welke stof? Linnen, katoen , satijn mie mie miequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat maakte Axel ervanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Lillfex het volgende:
Maar dan nog een dekbed overtrek uit de verpakking is net schuurpapier
Ja, maar we weten toch dat alleen het kartel dat doet.....dus dit zal wel mogen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
roll the tapes
die ga ik verstoppeeeeen , zegt ze
maar waarom, voor wie, hoezo, alleen eva wou lactose-vrij, maar die nam ook gewoon eten als het haar uit kwamquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Maar dat is meer iets van de afgelopen jaren
Geloof dat de kwark bijvoorbeeld gewoon is ( de lactose vrije gingen ze bijna allemaal voor over hun nek, incl. Jane
Ik ook niet en al zeker niet als het niet eerst is gewassen.. niet erg fris zo uit de verpakking.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
het interesseert mij ook geen hol, maar iets met een kam en scherenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar we weten toch dat alleen het kartel dat doet.....dus dit zal wel mogen.
Eva was een havercapu typjequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
maar waarom, voor wie, hoezo, alleen eva wou lactose-vrij, maar die nam ook gewoon eten als het haar uit kwam
ook een diva dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet en al zeker niet als het niet eerst is gewassen.. niet erg fris zo uit de verpakking.
lekker belangrijk, die pas niet in BB 2025quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eva was een havercapu typje
Met een bopla ‘tje en een ginto lekker heerlie de peerlie op het terras
Het is ook helemaal niet goed, zit vaak een bepaald soort stijfsel in wat niet gezond isquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik ook niet en al zeker niet als het niet eerst is gewassen.. niet erg fris zo uit de verpakking.
Sorry maar deze begrijp ik even niet....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
het interesseert mij ook geen hol, maar iets met een kam en scheren
Het is maar net hoe je het zietquote:
Zo een die amper op te zuigen is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:06 schreef Puzzie het volgende:
Bij een milkshake denk ik toch stiekem aan eentje van de Mac met ijs
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
En zeker niet recht uit de verpakking met de fabriekstinkgeur.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
En dan wordt er hier geklaagd over het West-Vlaams.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet iedereen over 1 kam scheren, die ene mag wel jatten en de ander niet, verontwaardiging, discussie , bla bla chocolade vla enz ( niet op jou gericht hoor, in het algemeen )quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry maar deze begrijp ik even niet....
Havermelk cappuccinoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En dan wordt er hier geklaagd over het West-Vlaams.
Hier snap ik dus geen woord van
Zou Keanu weer een error gaan krijgen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:15 schreef lojanda het volgende:
Wat een puinhoop in die suiteJane is echt wel een rommel maker.. als je ziet ook hoe haar kast eruitziet
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet pootje niet zijn eigen bed eens afhalen....heb dat inderdaad steeds andere zien doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje neemt lekker nog een bananen shake
Hoeft niet maar is wel lekker als ze koud zijn. Vind ik ook met al het citrus fruit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
die grapefruits hoeven helemaal niet in de koelkast
Pootje doet zo weinig mogelijk. Hij kan het beste brood maken maar vertikte vandaag om jolien te helpenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet pootje niet zijn eigen bed eens afhalen....heb dat inderdaad steeds andere zien doen.
Die kans is grootquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou Keanu weer een error gaan krijgen?
ik vind een grapefruit uit de koelkast 10 x zo lekker , sinaasappel ook trouwensquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
die grapefruits hoeven helemaal niet in de koelkast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |