Dat kan maar doen dan beter je best om meer aansluiting te krijgenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Ik voel echt, echt, echt, dat dit niet mijn mensen zijn.
Eigenlijk is het heel raarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk makkelijker moeten maken. Je kunt zonder gevoel mensen wegstemmen
Apres skiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef KinKiJan het volgende:
Gala gestemd, dus het zal wel Carnaval worden
vannacht toen jij sliep hadden Axel en Jane een fles wijn achterover gegooid , dikke lol omdat ze dat durfdenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie niemand anders eten achterover drukken voor zichzelf. Ik zie andere mensen eten klaar maken voor iedereen en als er wat over is dan is dat voor wie dan ook daar trek in heeft. Niks wordt ergens anders in de kasten of onder kussens verstopt.
Ja dit. Ik hoorde hem net vertellen hoe hij het boodschappen doen zo gunde aan Keanu, dat het gewoon fake klonk. En heb gelijk de stream afgezet. Ik kan hem niet uitstaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het klinkt heel aardig en attent van hem maar ook bij Jordy zit er meer achter waardoor hij het nodig heeft om zichzelf heel erg belangrijk te maken en dat doet hij niet altijd vanuit de juiste overtuiging /intentie.
Net als het achteroverdrukken van snoepgoed wat voor iedereen is bestemd , maakt hij zijn eigen rol nog belangrijker dan dat het is en creëert hij zijn eigen valkuil , kijkers zijn ook niet blind
Prima knul verder , maar dit gaat een keer mis en begrijpelijk ook
+1 ook gekozenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Apres ski
Lekker allemaal in het skipak zweten
Jane voert regelmatig een act opquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is niet zoooo grappig hoor Jane.
Je kijkt naar gedrag, naar wat hij over zichzelf heeft verteld, hoe hij zich in het huis laat zien en daar zitten wel wat tegenstrijdigheden in ,. zijn intentie is niet altijd de juistequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een aanname waarom hij het doet. Dat bedenk je zelf.
Ik denk dat het gewoon zijn humor is. Puur een geintje in een BB seizoen waar het constant over eten gaat bij de bewoners. Ik vind het ook niet mijn humor maar zoals hij in de Podcast zegt: als je je verveelt komt het kind in je los.
Zou inderdaad verstandig zijn ze erbij te betrekken, want anders beslist team Jordy alles daar.quote:
Jawel hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kijkt naar gedrag, naar wat hij over zichzelf heeft verteld, hoe hij zich in het laat zien en daar zitten wel wat tegenstrijdigheden in ,. intentie is niet altijd de juiste Daarmee zeg ik NIET dat hij een slechte jongen is
Maar het lastige is: moet je lachen om hem dan krijg je mensen over je heen dat je mijn clowneske gedrag akkoord gaat , heb je kritiek dan ben je tegen hem etc
Terwijl het niet zo zwart/wit is , er zijn nuances, maar blijkbaar niet in de COS
Als pootje het tot het eind volhoudtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje heeft het koot .. hij gaat naar binnen.
Nee nou precies dit idd!!!! Samequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hoor
Lekker genuanceerd blijven.
Ik gun Jane ook wel een finale
Maar als ze doet zoals nu vind ik haar ook niet leuk
Begrijp ook niet dat ze naar pootje en scharice trektquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel hoor
Lekker genuanceerd blijven.
Ik gun Jane ook wel een finale
Maar als ze doet zoals nu vind ik haar ook niet leuk
En Jordy vind ik vaak grappigquote:
Ze was ook veel teveel gefocust op Milena en nu dat weg valt ja ...............quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eigenlijk is het heel raar
Ze wilde zo graag als een persoon gezien worden
Niet als onderdeel van ..
nu is ze een persoon, maar kan geen connectie meer vinden
Mooi gezegd, ik kijk ook naar zijn verleden en dan is het niet zo vreemd dat hij bij populariteit wat doorslaat, ik erger me soms aan hem en ik moet soms lachen om hem, speelt in ieder geval sterk en houdt de boel levendig , de overmoed zou hem inderdaad de kop kunnen kosten anders zie ik hem gewoon BB winnen dit jaarquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Je kijkt naar gedrag, naar wat hij over zichzelf heeft verteld, hoe hij zich in het huis laat zien en daar zitten wel wat tegenstrijdigheden in ,. intentie is niet altijd de juiste Daarmee zeg ik NIET dat hij een slechte jongen is
Maar het lastige is: moet je lachen om hem dan krijg je mensen over je heen dat je met zijn aanwezige clowneske gedrag akkoord gaat , heb je kritiek dan ben je tegen hem etc
Terwijl het niet zo zwart/wit is , er zijn nuances, maar blijkbaar niet in de COS
Zuur mens is het.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Weer een sneer van sharice, lekker op jordy zijn zweet plek zitten in de sauna tegen jane
Raarrrrquote:
Dat laatste hoop ik toch van nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mooi gezegd, ik kijk ook naar zijn verleden en dan is het niet zo vreemd dat hij bij populariteit wat doorslaat, ik erger me soms aan hem en ik moet soms lachen om hem, speelt in ieder geval sterk en houdt de boel levendig , de overmoed zou hem inderdaad de kop kunnen kosten anders zie ik hem gewoon BB winnen dit jaar
ik heb er 3 woorden voor, zum kotzenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Koos1958 het volgende:
Weer een sneer van sharice, lekker op jordy zijn zweet plek zitten in de sauna tegen jane
Ik heb Matti en Jolien bovenaan gezetquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
We moesten toch stemmen voor wie een hart onder de riem kon gebruiken of zoiets toch? Welicht mogen die 2 in de suite slapen. Want dat is geweldig natuurlijk.
Ja waarom altijd die negatieve dingen. Gaat de hele dag door bij haat en pootje. Maak eens plezier daarquote:
Heb ik ook gedaan, maarja nu na vanmiddag de klaagzang van keanu dat bij er niet bij hoort zal hij wel weer zielig zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Matti en Jolien bovenaan gezet
No way dat ik het sharice en pootje gun
Jammerquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, maarja nu na vanmiddag de klaagzang van keanu dat bij er niet bij hoort zal hij wel weer zielig zijn
ja ik snap het ook niet, ik irriteer me er ook steeds vaker aanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja waarom altijd die negatieve dingen. Gaat de hele dag door bij haat en pootje. Maak eens plezier daar
nou valt mee ..ze hadden 2 flessen! daar hebben ze 7 behoorlijke glazen mee gevuld voor iedereen een glas..en de rest hebben ze inderdaad opgedronkenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:28 schreef rinardo het volgende:
[..]
Vannacht hebben Axel en Jane heel doelbewust 1 hele fles wijn samen leeggedronken, die was bedoeld voor iedereen, zoals bijna iedereen hier zegt, ze maken zich allemaal schuldig aan stelen van eten, elk seizoen weer, en hoort bij dit spel. ik vind het wel lachen.
er is ook wel een verschil tussen klagen en klagen, ik hoor keanu al 6 weken klagen en andere bewoners af en toe een keer, zoals iemand van de week nog zei , het is net de COSquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jammer
Maar ik hou niet van klagers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |