Het klinkt heel aardig en attent van hem maar ook bij Jordy zit er meer achter waardoor hij het nodig heeft om zichzelf heel erg belangrijk te maken en dat doet hij niet altijd vanuit de juiste overtuiging /intentie.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef happyme28 het volgende:
Ik kan de oprechte verbazing en waardering van Jordy naar het publiek echt waarderen.
En ook dat hij Keanu dat ook gunt.
Ik heb gewoon gedacht aan welk muziek er bij hoort en dan is gala toch het veiligst en het minst de kans op engelbewaarder enzquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind alleen geen van de drie thema's leuk......
het gaat hier om lekkere dingen, die als extra zijn gekocht en waar iedereen voor betaald heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Toen er bijna geen eten was vond ik het afschuwelijk dat het gedaan werd. Nu weet je dat iedereen het doet.
Ik zie niemand anders eten achterover drukken voor zichzelf. Ik zie andere mensen eten klaar maken voor iedereen en als er wat over is dan is dat voor wie dan ook daar trek in heeft. Niks wordt ergens anders in de kasten of onder kussens verstopt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef anine het volgende:
[..]
Maar niemand doet het zo doelbewust, voor een select groepje mensen in de hoop er populairder mee te worden. Dit gaat een poosje goed maar denk dat het op een moment keihard in zijn koppie terugknalt. Gemaakt leuk doen is op de lange termijn niet leuk meer.
Denk ff door, waar zou hij Keanu mee genomen hebben? Wie heeft er een groot chocoladepakket gekocht en wie heeft er het meeste geld? Doordenkertje! 🧐quote:
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slim! Zelf koos ik carnaval, maar alleen in de hoop dat ze zelf mogen beslissen hoe ze zich verkleden. (heb nu al spijtquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:14 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gedacht aan welk muziek er bij hoort en dan is gala toch het veiligst en het minst de kans op engelbewaarder enz
Nou ja dit iddquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach ... ze worden uiteindelijk wel afgerekend op het eten stelen door de kijker .. of niet .. kan allebei. Ik ga me er niet druk over maken.
pffff klaag klaag klaagquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje en sharixe.hebben geen energie meer. Pootje zegt is omdat +1 weg is.
Ik zit er niet mee hoor zou het alleen humor vindenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zw zijn met 4 personen die ervan eten niet alleen jordy doet dit. Maarja van mij hoeft het niet maar zoals axel ook al zei: ik heb ook weleens iets gepakt
gelukkig maar ik versta ze beide nietquote:
Snap ik helemaalquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Ik voel echt, echt, echt, dat dit niet mijn mensen zijn.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus sharice jullie hebben ook mensen weg gestemd. Ze verwijt jordy dat hij doet alsof hij er niets mee te maken hebben.
Dat is ook wel lachwekkend eigenlijkquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja echt vreselijk, mogen ze wel beter op selecteren kan net zo goed naar BB Vietnam kijken zoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:23 schreef Joyce-43 het volgende:
BB graag omroepen: praat ABN Nederlands graag
nou met recht en dat vonden hun toch ook bestquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:24 schreef Koos1958 het volgende:
Muts dat heeft keanu gevoeld, jordy met niels, jolien met Jeffrey. Dus stel je niet zo aan en stap dan op en verlos ons van je gezever
Ze heeft het allemaal zelf gedaan en dan moet je op de spreekwoordelijke blaren zittenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
de ik weet niet hoelang ik nog kan blijven act
Hij krijgt het te hoog in zijn bolquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het klinkt heel aardig en attent van hem maar ook bij Jordy zit er meer achter waardoor hij het nodig heeft om zichzelf heel erg belangrijk te maken en dat doet hij niet altijd vanuit de juiste overtuiging /intentie.
Net als het achteroverdrukken van snoepgoed wat voor iedereen is bestemd , maakt hij zijn eigen rol nog belangrijker dan dat het is en creëert hij zijn eigen valkuil , kijkers zijn ook niet blind
Prima knul verder , maar dit gaat een keer mis en begrijpelijk ook
Zo doorzichtig maar wel vrijstelling pakken vorige weekquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:24 schreef Schakeltopia het volgende:
de ik weet niet hoelang ik nog kan blijven act
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze heeft het allemaal zelf gedaan en dan moet je op de spreekwoordelijke blaren zitten
Ja en maakt ze de andere verwijten achter hun rug.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou met recht en dat vonden hun toch ook best
dit keer is het sharice die de act opvoerdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zo doorzichtig maar wel vrijstelling pakken vorige week
Dat zei Axel ook eensquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat is natuurlijk een aanname waarom hij het doet. Dat bedenk je zelf.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het klinkt heel aardig en attent van hem maar ook bij Jordy zit er meer achter waardoor hij het nodig heeft om zichzelf heel erg belangrijk te maken en dat doet hij niet altijd vanuit de juiste overtuiging /intentie.
Net als het achteroverdrukken van snoepgoed wat voor iedereen is bestemd , maakt hij zijn eigen rol nog belangrijker dan dat het is en creëert hij zijn eigen valkuil , kijkers zijn ook niet blind
Beetje jammer dat uiterlijk een ding voor je is. Buiten dat is de rest aannames. Hij wist dat Keanu graag DM wilde worden en denkt dat het niet meer gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Vreselijk vind ik BB nu dat Jordy die alles krijgt en zichzelf zo goed vindt. Dit gaat mij tegenstaan en vooral zijn domme uiterlijk erbij met zijn zalvende stem… hij begrijpt alles en is er zo blij mee. En onderhand sneaky Keanu meenemen en niet uit goedheid, maar hij heeft het meeste geld en liet hem een chocoladepakket kopen en dat verdwijnt in Jordy zijn kast de heer en meester. Bah!
Vannacht hebben Axel en Jane heel doelbewust 1 hele fles wijn samen leeggedronken, die was bedoeld voor iedereen, zoals bijna iedereen hier zegt, ze maken zich allemaal schuldig aan stelen van eten, elk seizoen weer, en hoort bij dit spel. ik vind het wel lachen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |