quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Keanu is volgens mij niet opgegroeid in het Bourgondische gedeelte van Maastricht
Hij had nog nooit stoofvlees gehadquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:53 schreef Lonneke1983 het volgende:
Keanu is volgens mij niet opgegroeid in het Bourgondische gedeelte van Maastricht
En daar weten we verder weinig overquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Denk dat het hoofdzakelijk aan de opvoeding ligt
dat ligt het sowieso, maar volgens mij werd dat daar ook mee bedoeldquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen zeggen: mijn moeder zal zo verbaasd (of trots?) zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:56 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ok ben ik met je eens maar hij kent niet eens bepaalde groenten en gerechtenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen zeggen: mijn moeder zal zo verbaasd (of trots?) zijn.
Dus ik ga ervan uit dat zijn ouders wel probeerden, maar sommige kinderen zijn gewoon heel kieskeurige eters en dan ben je al best blij als ze IETS van bvb groenten, fruit, etc graag lusten.
Ik ken iemand van 67 jaar die nog nooit groenten heeft gegeten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik heb hem wel eens horen zeggen: mijn moeder zal zo verbaasd (of trots?) zijn.
Dus ik ga ervan uit dat zijn ouders wel probeerden, maar sommige kinderen zijn gewoon heel kieskeurige eters en dan ben je al best blij als ze IETS van bvb groenten, fruit, etc graag lusten.
en dat al voor ik 18 jaar lang in de groente heb gewerktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ok ben ik met je eens maar hij kent niet eens bepaalde groenten en gerechten
Mijn dochter lust ook niet alles maar ze kent het wel
Ik at als ki d ook geen groente mijn ouders vonden het wel ok die deden er geen moeite voor voor niks eigenlijk, ik ben pas groenten gaan eten toen ik samen ging wonen met mijn manquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:02 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik ken iemand van 67 jaar die nog nooit groenten heeft gegeten.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy vond het leuk voor Keanu om te doen.
Beetje rekenen, in zijn element.
Joryd heeft choco pinda's en m&m's gejat
Samen met keanu besloten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:06 schreef Kissingbird het volgende:
Snap ik op dit moment is hij wel populair voor de kijker, samen met jolien en mattie. Maar van mij mag jane of jolien winnenquote:
hij heeft toch echt een heel verkeerd beeld hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy: "Nu gewoon weer wordt gekozen door het publiek thuis. Al is het maar voor boodschappen doen, het is toch wel iets. Dat mensen een bepaald vertrouwen in me hebben of al is het maar voor de fun he, dat ze me hebben gekozen omdat ik elke keer wat wegmoffel uit die kast."
...
Is jou mening, zie dit liever wat hij met een paar mensen daar doet ipv in de zon of sauna liggen en de hele dag kaarten.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft toch echt een heel verkeerd beeld hoor.
hij denkt dat hij tv maakt, maar hij doet dat niet.
Zou mooi zijn als Peter zijn bek is opentrektquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:07 schreef Puzzie het volgende:
Het achteroverdrukken van lekkers gaat hem een keer zijn kop kosten
hoezo eigendunk hij is de mensen super dankbaarquote:
ja, dat is inderdaad mijn meningquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is jou mening, zie dit liever wat hij met een paar mensen daar doet ipv in de zon of sauna liggen en de hele dag kaarten.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
Kartelvoorraad weer aangevuld![]()
[ afbeelding ]
Zw zijn met 4 personen die ervan eten niet alleen jordy doet dit. Maarja van mij hoeft het niet maar zoals axel ook al zei: ik heb ook weleens iets gepaktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als Peter zijn bek is opentrekt
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dan toch heel erg benieuwd wat jij afgelopen weken gekeken hebt. Hij heeft de boel behoorlijk op stelten gezet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
hij heeft toch echt een heel verkeerd beeld hoor.
hij denkt dat hij tv maakt, maar hij doet dat niet.
Oeh lekkahquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:10 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind alleen geen van de drie thema's leuk......quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:08 schreef Joyce-43 het volgende:
MOrgen feestje?
https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Toen er bijna geen eten was vond ik het afschuwelijk dat het gedaan werd. Nu weet je dat iedereen het doet.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef C.A.I het volgende:
Ze drukken allemaal stuk voor stuk dingen flessen eten snoep wijn achterover niemand uitgezonderd
nee ik ook niet maar ja heb maar carnaval gekozen ivm verkledenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:12 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ik vind alleen geen van de drie thema's leuk......
Maar niemand doet het zo doelbewust, voor een select groepje mensen in de hoop er populairder mee te worden. Dit gaat een poosje goed maar denk dat het op een moment keihard in zijn koppie terugknalt. Gemaakt leuk doen is op de lange termijn niet leuk meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:11 schreef C.A.I het volgende:
Ze drukken allemaal stuk voor stuk dingen flessen eten snoep wijn achterover niemand uitgezonderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |