Ik heb Sharice en Jolien, Sharice omdat ik toch het idee heb dat daar meer in zit dan wat ze laat zienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb Matti en Jolien bovenaan gezet
No way dat ik het sharice en pootje gun
Jane doet ook al een poosje mimimi ik wil wat horen van Jordaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:45 schreef odie22 het volgende:
[..]
er is ook wel een verschil tussen klagen en klagen, ik hoor keanu al 6 weken klagen en andere bewoners af en toe een keer, zoals iemand van de week nog zei , het is net de COS
Ik geloof niet dat er meer zit in Sharicequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:46 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik heb Sharice en Jolien, Sharice omdat ik toch het idee heb dat daar meer in zit dan wat ze laat zien
microfoon is stuk geloof ik zag Mattie er net mee rommelen proberen te maken geloof ik in beginquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Sauna is niet te verstaan... nog meer niet dan anders.
ik heb carnaval gekozen , lala lalallalalalala lalaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef Kinga het volgende:
Wedden dat ze Carnaval krijgen... ze moeten natuurlijk Jordy de zanger nog verder profileren met zijn engelbewaarder.
Dat zie je vast verkeerdquote:
Jane is denk ik 1 van de weinigen die de grote slaapkamer maar helemaal niets vindt?quote:
Dat zullen ook wel de laatste zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, exact dat .. Ik vind Jordy, Jane, Axel af en toe erg grappig, en af en toe erg irritant. En ik vind dat ze op hun eigen manier het spel goed spelen, ik vind het van alledrie ok vinden als ze in de finale staan, en zelfs winnen.
Maar dat vind ik ook van Matt en Jolien, doen het ook goed, iets meer op de achtergrond.... Keanu ... sja....
dieveggequote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
Moeten we Jane nu ook een walgelijke dief noemen?
[ afbeelding ]
Ja is al de 2e keer dat ze dit doet. Ook een keer eerderquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Vind het eerder ietwat lulligquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Toen ze nog Nele was vond ik haar liever, misschien komt die kant weer omhoog, het zit er wel in dusquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er meer zit in Sharice
Alle kans gehad
Klaar er mee
Nominatie-waardig dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zullen ook wel de laatste zijn.
Maargoed Keanu zit nu bij Jane en Axel op de kamer. Die gaat naar de andere kant.
Ze jatten allemaal, hopelijk zien mensen niet alleen wat ze willen zien.,quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is al de 2e keer dat ze dit doet. Ook een keer eerder
Omdat ze beddengoed pakt?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:52 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Daaromquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze jatten allemaal, hopelijk zien mensen niet alleen wat ze willen zien.,
Toen wees ze ook direct naar Axelquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Toen ze nog Nele was vond ik haar liever, misschien komt die kant weer omhoog, het zit er wel in dus
Dan zou ik mij verlagen tot de uitspraken die bijvoorbeeld over Jordy worden gedaanquote:
tja maar ze riep het toch echt, kan zijn dat ze zich bedacht heeftquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens mij heeft Jane de Prosecco gewoon in dat serveerwagentje gezet maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |