En zeker niet recht uit de verpakking met de fabriekstinkgeur.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Kodiak100 het volgende:
* Kodiak100 bekent dat hij ook niet onder een Hema dekbed slaapt, vindt het ook geen fijne stof![]()
En dan wordt er hier geklaagd over het West-Vlaams.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eva was een havercapu typje
Met een bopla ‘tje en een ginto lekker heerlie de peerlie op het terras
niet iedereen over 1 kam scheren, die ene mag wel jatten en de ander niet, verontwaardiging, discussie , bla bla chocolade vla enz ( niet op jou gericht hoor, in het algemeen )quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Sorry maar deze begrijp ik even niet....
Havermelk cappuccinoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
En dan wordt er hier geklaagd over het West-Vlaams.
Hier snap ik dus geen woord van
Zou Keanu weer een error gaan krijgen?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:15 schreef lojanda het volgende:
Wat een puinhoop in die suiteJane is echt wel een rommel maker.. als je ziet ook hoe haar kast eruitziet
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eva was een havercapu typje
Met een bopla ‘tje en een ginto lekker heerlie de peerlie op het terras
Moet pootje niet zijn eigen bed eens afhalen....heb dat inderdaad steeds andere zien doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
Pootje neemt lekker nog een bananen shake
Hoeft niet maar is wel lekker als ze koud zijn. Vind ik ook met al het citrus fruit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:16 schreef Joyce-43 het volgende:
die grapefruits hoeven helemaal niet in de koelkast
Pootje doet zo weinig mogelijk. Hij kan het beste brood maken maar vertikte vandaag om jolien te helpenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet pootje niet zijn eigen bed eens afhalen....heb dat inderdaad steeds andere zien doen.
Die kans is grootquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou Keanu weer een error gaan krijgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |