quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog eens even kijken of ik deze weken nog een nieuwe chanel chance eau tendre bij elkaar kan verdienen
Nou wie weetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Ik krijg het nu wat rustiger, dus kan wat meer op FOK! rondhangen, dus wellicht kan ik bijdragen
Goedemorgen...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, maar in de COS gaat het de hele dag wel door
Aleen @:frummelie is er niet vaak, daar had ik vorige jaar een lekker zakcentje aan verdiend
Nou niet dus dit seizoen, je moet iets minder je best doenquote:Op woensdag 26 februari 2025 08:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen...
Jaja Grijpstaatje, zo heb je mooi je zakjes gevuld...
Nou ik vond er echt niks aan maar nu er iets meer reuring komt vind ik het wel leuker om naar te kijken... maar ik vind dit het minste seizoen ever...quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou niet dus dit seizoen, je moet iets minder je best doen![]()
Je bent er niet veel dit seizoen, vindt je er niets aan?
Ja nu wordt het wel leuk hè. Gisteren ook met dat tellen en bb er tussen door kwam.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:33 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou ik vond er echt niks aan maar nu er iets meer reuring komt vind ik het wel leuker om naar te kijken... maar ik vind dit het minste seizoen ever...
En voel niet echt de drang om elke dag m'n streams aan te zetten...
Ja het wordt iets beter haha en zag net dat eindelijk die keuken vrijgegeven is... ik vind dat allemaal te lang duren...quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wordt het wel leuk hè. Gisteren ook met dat tellen en bb er tussen door kwam.
Lees trouwens net elders dat er een filmpje rond gaat over snarige. Door een patiënt van haar. Dat die niet meer door haar geholpen wil worden. Heb jij daar iets over gezien?
Wie???quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja nu wordt het wel leuk hè. Gisteren ook met dat tellen en bb er tussen door kwam.
Lees trouwens net elders dat er een filmpje rond gaat over snarige. Door een patiënt van haar. Dat die niet meer door haar geholpen wil worden. Heb jij daar iets over gezien?
Het is wat. Waarom denkt ze niet na voor ze iets zegt. Je kan op je klompen nagaan dat mensen kijken en horen wat je zegtquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja het wordt iets beter haha en zag net dat eindelijk die keuken vrijgegeven is... ik vind dat allemaal te lang duren...
Ik heb gisteren even de streams aangehad en moest wel om BB lachen, was wel effe humor..
Ik ben gisteren ben heel even op het forum geweest en heb gelezen dat er een klant is die niet meer geholpen wil worden door Sharice maar van een filmpje weet ik niks...
Heb ze ook weer aan, was ff naar de fysioquote:Op woensdag 26 februari 2025 09:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik zal de streams maar eens even aanzetten btw hi
Morguhquote:
Oeps, mijn mobiel maakt er weer wat anders van snarigequote:
Ja dom dom dom...quote:Op woensdag 26 februari 2025 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is wat. Waarom denkt ze niet na voor ze iets zegt. Je kan op je klompen nagaan dat mensen kijken en horen wat je zegt
Het blijken gewone mensen te zijnquote:
* Kodiak100 Bekend dat hij ook alles op kleur gesorteerd heeft hangenquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:48 schreef Rhosyn het volgende:
Je kleding op kleur in je kast.![]()
Dan moet je wel heel veel kleren hebben
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
* Kodiak100 Bekend dat hij ook alles op kleur gesorteerd heeft hangen![]()
Ik heb ook mijn kleding op kleur gesorteerdquote:
Hey Eric, paar dagen niet gezien?quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:06 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn kleding op kleur gesorteerd![]()
En mijn boekenkast ook!
Ja dat geeft rust, en overzichtquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Eric, paar dagen niet gezien?
Vind dat wel mooi staan alles op kleur zowel hangend als liggend op kleur
Ja op alfabethische volgorde is wat boeken betreft wel handigerquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:27 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ja dat geeft rust, en overzicht(ik heb alleen hangend). Boeken op kleur staat ook mooi, alleen kan je nooit meer een boek terugvinden
Ja, ik weet het niet zo goed met dit seizoen: het pakt me niet echt. Ligt deels aan de cast die ik mediocre vind, en deels aan de keuzes die er 'achter' worden gemaakt. Het lijkt een beetje paniekvoetbal af en toe en niet helemaal goed en volledig doordacht dit seizoen.
En daarnaast heb ik natuurlijk ook nog andere dingen te doen dan BB kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |