Ik mis het eigenlijk nooit, er is altijd wel weer wat anders te doen.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:39 schreef Cupfighter het volgende:
Het is alweer een week geleden dat BB een eind kreeg met Jordy als winnaar
Ik mis het niet echt, ik was er ook niet zo mee bezig als vorig jaar
Vandaag maar genieten van het lekkere weer
Mis het programma als zodanig niet.quote:Op zaterdag 12 april 2025 11:39 schreef Cupfighter het volgende:
Het is alweer een week geleden dat BB een eind kreeg met Jordy als winnaar
Ik mis het niet echt, ik was er ook niet zo mee bezig als vorig jaar
Vandaag maar genieten van het lekkere weer
Ja ik mis de discussie ook wel, in dit geval is er weinig te discussiėren want ik ben het met je eens, eigenlijk verdiende deze BB geen winnaar vind ikquote:Op zaterdag 12 april 2025 19:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Mis het programma als zodanig niet.
Maar de discussies hier wel.
Om de boel weer op gang te brengen.
De grootste gladde prater (gladjakker) heeft gewonnen.
Het 24/7 tactische denken heeft zijn vruchten afgeworpen.
Spontaniteit is verslagen.
Vooral de idiote aanpassing was irritant. Het minderheidskartel werd via BB een meerderheid met al die belachelijke game changers.quote:Op zaterdag 12 april 2025 19:36 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja ik mis de discussie ook wel, in dit geval is er weinig te discussiėren want ik ben het met je eens, eigenlijk verdiende deze BB geen winnaar vind ik
Die gamechangers hoop ik volgend jaar niet meer terug te zienquote:Op zaterdag 12 april 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral de belachelijke aanpassing was irritant. Het minderheidskartel werd via BB een meerderheid met al die belachelijke game changers.
ik heb sinds deze bb een rothekel gekregen aan het woord "kartel"quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vooral de idiote aanpassing was irritant. Het minderheidskartel werd via BB een meerderheid met al die belachelijke game changers.
BB wilde wat beweging.quote:Op zaterdag 12 april 2025 20:30 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb sinds deze bb een rothekel gekregen aan het woord "kartel"
en het goedpraten van al die stomme acties, het eten stelen en het kartel voortrekken enz.
Nee deze ronde niet echt, was andere rondes wel andersquote:Op zaterdag 12 april 2025 22:33 schreef Ynti het volgende:
Er is geen echte napraat he?
Ik lees net dat Jane en Axel een stel zijn. Goh, wie had dat nou verwacht?
Ik heb even rond gespeurd, maar kon het inderdaad nergens anders vinden. Dan zal het vast niet waar zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 05:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee deze ronde niet echt, was andere rondes wel anders
Dat staat op zo rare site, die geloof ik nooit. Daar staat vaak zoveel onzin
Ik ben altijd verbaasd dat ze niet zonder elkaar kunnen.quote:Op zondag 13 april 2025 09:09 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik heb even rond gespeurd, maar kon het inderdaad nergens anders vinden. Dan zal het vast niet waar zijn.
En toch had het me niets verbaasd 😁
Matti was Jordy in Kampen op bezoek.
Niels was op het strand met David en Pootje, en later was Sharice er nog bij.
Je ziet al een beetje wie met wie het meest contact zal houden.
Met mensen die je thuis achterlaat heb je ook een intens gebeuren, bv je vrouw is zwanger, of je hebt al kinderen.quote:Op zondag 13 april 2025 09:59 schreef Ynti het volgende:
Ja?
Ik denk dat er wel echte kliks ontstaan tussen mensen.
Het is wel een intens gebeuren in dat huis. Ze staan ermee op en ze gaan ermee naar bed.
Ik snap wel dat ze elkaar (willen) blijven zien.
Ik vind het wel leuk om te zien, zo kun je langzaam afkicken.
Ik ben bewoners die ik leuk vindt ook gaan volgen.
En ik ben met het eerste vernieuwde seizoen van BB begonnen 🙈
Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen, dat je je (zwangere) vrouw/vriendin en kinderen achterlaat voor 3 maanden.quote:Op zondag 13 april 2025 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met mensen die je thuis achterlaat heb je ook een intens gebeuren, bv je vrouw is zwanger, of je hebt al kinderen.
Maar die laat je dan wel achter 3 maanden lang
Ik kan mij er nooit iets bij voorstellen
O dat ze contact houden zeker, maar dat ze zoveel bij elkaar zijn.quote:Op zondag 13 april 2025 13:44 schreef Ynti het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik me ook niets bij voorstellen, dat je je (zwangere) vrouw/vriendin en kinderen achterlaat voor 3 maanden.
Maar dat je contact houdt met sommige bewoners waar je mee hebt samengewoond, dat begrijp ik wel.
Ik denk dat het voor iedereen anders is.
De ene persoon heeft nog steeds contact met een vriend/in van de peuterschool, en de andere persoon niet.
Iedereen is verschillend daar in.
Gelukkig maar, als iedereen hetzelfde is, dan is het ook maar saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |