He mooi zo, en nu lekker bijkomen zekersquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben weer thuis
Waren twee leuke dagen
Ja zeker, ben helemaal geslooptquote:Op vrijdag 11 april 2025 14:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He mooi zo, en nu lekker bijkomen zekers
Dat geloof ik gelijk. Doe maar even rustig aanquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja zeker, ben helemaal gesloopt
Ik zit achter mijn laptopje en doe niksquote:Op vrijdag 11 april 2025 15:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geloof ik gelijk. Doe maar even rustig aan
Ga ik ook ffkes doen, ben moe.quote:Op vrijdag 11 april 2025 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit achter mijn laptopje en doe niks
Misschien even een half uurtje op de bank liggen
Tijd over he 😉quote:Op vrijdag 11 april 2025 20:57 schreef Kodiak100 het volgende:
Nondejus wat is het toch stil zonder BB
Deze week niet. Ben zo druk geweest. Nog een nachtje in het ziekenhuis door gebracht. Mensen op Fok! Opgespoord om te kijken met wie Sinterklaaskapoentje vaak aan het prwten was.quote:Op zondag 13 april 2025 16:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je valt in een gat!
Ik zal flink veel onrust stoken
Ow meid tochquote:Op zondag 13 april 2025 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Deze week niet. Ben zo druk geweest. Nog een nachtje in het ziekenhuis door gebracht. Mensen op Fok! Opgespoord om te kijken met wie Sinterklaaskapoentje vaak aan het prwten was.
Dus hier niet in een gat gevallen 😉
Dat doe je altijd al 😘quote:Op zondag 13 april 2025 20:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ow meid toch
Dikke knuffel
Ik zal me gedragen
Sterkte
Wat ga je doen Child?quote:
Hey Cupquote:Op maandag 14 april 2025 10:03 schreef Cupfighter het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ga mijn bed maar eens uitkomen
Hoi Dottekequote:Op maandag 14 april 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Cuplekker uitgeslapen?