Zijn gangetje, en met jou?quote:
Ga je nog een paar dagen weg?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zelfde eigenlijk
Zo even lekker de stad in en verder vakantie
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingenquote:
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee... houd niet zo van op vakantie gaan. Gewoon lekker thuis lummelen. Alleen geen verplichtingen
Ga nog wel drie augustus met mijn bestie naar de Deventer Boekenmarkt. Wil misschien nog een keertje naar de IKEA wandelen, maar daar houdt het wel op
En jij dan?
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezierquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van op vakantie gaan hoor, blijf ook liever thuis heb ik alle gemakken om mij voort te bewegen en om dingen te doen.
Ik woon daar redelijk dicht bij maar ben er n og nooit geweest. Wel langs gereden het is altijd knetterdruk.
Hier in Zutphen is er binnenkort ook een dacht ik
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hetzelfde denk ik over vakantie. Boel stress tav plezier
Haha, ik vind het fantastisch. Ja, heel druk, maar dat weet je van te voren. Alleen snuffelen en scoren vind ik zo fijn !
Één boekenmarkt per jaar is voldoende voor mij
Dat snap ik!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met de scoot in die drukte is een hel. I kzie dan geen boeken maar alleen reten, konten in allerlei formaten en modellen
Ja en die zitten nog lager dan ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat snap ik!
Ik vind die kinderen in kinderwagens ook altijd zo zielig... ouders plezier en zij reet-staren
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en die zitten nog lager dan ik
Weet je wat ik ook zo irrie vind.
ALs ik op het fietspad rijd en er komt in tegenovergestelde richting een vrouw aan fietsen met een jurk of een rok, vooral de korte? Je kijkt ze altijd in het kruis.
Dat gebeurd alleen als je op een drukke markt of zomermarkt loopt zit in ingeklemd als een sardientje in een blikjequote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:09 schreef spapaars het volgende:
Al die scootmobiels in de supermarkt, rijdend in het midden door de gangpaden zodat je geen doorgang hebt, en dan ook nog naar je reet staren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |