Ik vind niet dat dat ons tot vreselijke mensen maakt als we zulke dingen leuk vinden en kijken, komt weer neer op dat verschil zien, als tv vermaak vind ik een hoop leuk maar in real life ga ik niet keihard lachen om iemands ellende, komen ze ermee op tv, dan is het andere koek voor mij. Want inmiddels moet je weten hoe tv werkt en hoe je neergezet kan worden dus dan ook niet miepen.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ik ook oud en cynisch
Alle programma's zoals Boer Zoekt Vrouw en al die dateprogramma's... verschrikkelijk
Alleen MAFSA kan ik om lachen. Vooral voor al het vreemdgaan en ellende
Ja ik ben een vreselijk mens
Daar heb je zeker gelijk inquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 20:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dat ons tot vreselijke mensen maakt als we zulke dingen leuk vinden en kijken, komt weer neer op dat verschil zien, als tv vermaak vind ik een hoop leuk maar in real life ga ik niet keihard lachen om iemands ellende, komen ze ermee op tv, dan is het andere koek voor mij. Want inmiddels moet je weten hoe tv werkt en hoe je neergezet kan worden dus dan ook niet miepen.
Fijne avondquote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:04 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ga nog even wat te eten maken. Tot later Child.
Neuh, toen waren het sowieso andere tijden, je kunt je nu niet meer voorstellen dat iemand gewoon met een peuk op de lip en pils in de hand op een random moment je beeldscherm vult bijvoorbeeld. Maar iets is beter dan niets.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Sinds het niet meer in de schaduw kan staan van vroeger hoeft het van mij niet meer. Slappe hap en sorry maar de mix met de Belgen ben ik ook niet weg van.
Pure speculaas natuurijk, maar ze wilde destijds een reboot en vonden een partner in de Belgen om het te kunnen bekostigen. Als de Belgen afvallen en ze moeten het in allemaal zelf betalen is het de vraag of ze dat er voor over hebben. Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2025 20:25 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ja maar als het puur om het geld is dat het stopt waarom bondgenoten wel dan?
Het is nog maar de vraag of het volgend jaar dan wel terug komt.quote:
Dat gaat niet gebeuren vrees ik.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of het volgend jaar dan wel terug komt.
Ik heb eigenlijk het hele verhaal niet gelezen, alleen dat het niet doorging omdat de Belgen niet meer mee doen en het te duur werd
Ben ook bang van niet, nu maar wachten waar ze mee gaan komen. AL denk ik dat streamen tot het verleden behoort. Er is nogal wat veranderd sinds het begin. AL die haat die ze over zich krijgenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 07:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren vrees ik.
Ze slopen het BB-huis, en een nieuw huis zal enorm duur zijn.
SPOILER: door/niet doorOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |