Kan ook, maar je kan het ook even zat zijn gewoon om het zat zijnquote:Op maandag 2 maart 2026 13:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat heeft meestal "oorzaken elders" die los staan
Sjah. er gebeurd toch zat overal om ons druk over te maken zou je zeggenquote:Op maandag 2 maart 2026 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ook, maar je kan het ook even zat zijn gewoon om het zat zijn
O Meer dan genoeg, de wereld is niet fijn momenteelquote:Op maandag 2 maart 2026 13:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah. er gebeurd toch zat overal om ons druk over te maken zou je zeggen
Heb dat al heel lang niet meer gezien, Geert zegt me niks, maar best heftig inderdaad!quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Even hoog houden de SC je weet het maar nooit
Lees net van Boer Geert, heftig hoor. Kijk zelf een BzV maar denk genoeg users wel hier
https://www.ad.nl/show/bo(...)j-zijn-bed~a22d6f3b/
Ik heb de naam wel eens gehoord. Is volgens mij best veelquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb dat al heel lang niet meer gezien, Geert zegt me niks, maar best heftig inderdaad!
Ja ik zag het ook voorbij komen vandaag.quote:Op donderdag 5 maart 2026 18:43 schreef Dotteke het volgende:
Even hoog houden de SC je weet het maar nooit
Lees net van Boer Geert, heftig hoor. Kijk zelf een BzV maar denk genoeg users wel hier
https://www.ad.nl/show/bo(...)j-zijn-bed~a22d6f3b/
Aka Geile Geertquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Heb dat al heel lang niet meer gezien, Geert zegt me niks, maar best heftig inderdaad!
Ja daar was toen wel veel over te doenquote:Op donderdag 5 maart 2026 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de naam wel eens gehoord. Is volgens mij best veel
Om te doen geweest volgens mij
Ah, had de link nog niet gelegdquote:Op donderdag 5 maart 2026 20:09 schreef Kissingbird het volgende:
Aka Geile GeertOf zegt dat ook niks?
Duidelijk een Belgquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:36 schreef Verida het volgende:
[..]
staat een typefout volgens mij, het was een knikker in een pot zalf
Ja vraag het mij ook af, heb al een paar keer gevraagd maar geen antwoord meer gekregen de laatste tijdquote:Op zaterdag 7 maart 2026 16:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Duidelijk een Belg![]()
Jockari ben je er nog bij? Na die nare mededeling over je ziekte.
Goedemorgen lief Dotteke...quote:Op maandag 9 maart 2026 07:50 schreef Dotteke het volgende:
@:Frummelie weer niet of dit iets voor je is
ALs je bijv Ronald de Boer een topper vindt.
RLS / [SBS6]Survive Your Family
Hey daar is ze weer lang niet gezien.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen lief Dotteke...
Dank je voor de updates hardstikke lief...❤️
Ben niet zo'n voetbalfreakje maar dit lijkt mij misschien wel iets...😉
Hoe gaat het Dotje?
Nou we gaan het zien...😉quote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey daar is ze weer lang niet gezien.
Ik ben ook geen voetbal van, ik zag dat Frank Masmeyer ook mee doet. Daar heb ik ook nooit wat aangevonden
Hier rolt alles zoals het rollen moet
Goed, is inmiddels geopereerd, geen uitzaaiingen, dus hij is aan het herstellenquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou we gaan het zien...😉
Hoe gaat het met je zoon?
Laters Frumquote:Op dinsdag 10 maart 2026 07:32 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben d'r weer vandoor, kom snel weer even buurten...
Hoop dat alles goed gaat Dotje
Laters en bedankt nogmaals ❤️🤗
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |