Hey Child, klaar voor de warmte die gaat komen?quote:
Ja, in Groningen valt het geloof ik ook wel mee. Scheelt flink wat gradenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Child, klaar voor de warmte die gaat komen?
Gelukkig maar hier gaat het de 33 weer aan tikkenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, in Groningen valt het geloof ik ook wel mee. Scheelt flink wat graden
Haha het wordt drieëndertig graden om jouw toetsenbord te pestenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar hier gaat het de 33 weer aan tikken
De toets van de drie doet het niet meer goed moet er echt en paar keer op rammen voor hij het doet
echt hequote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha het wordt drieëndertig graden om jouw toetsenbord te pesten
Tijd voor een nieuw toetsenbord?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
echt he
Ik moet nu heel vaak die drie gebruiken ook al ik een inlogcode krijg
Laat hem wel even maken, is nog niet zo oud deze laptopquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuw toetsenbord?
Verstandig. Dacht even aan een desktop. Excusesquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat hem wel even maken, is nog niet zo oud deze laptop
Kan jij toch ook niet weten, ik heb al jaren een laptop, is van mijn vrijwilligers werk dus lekker handigquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Verstandig. Dacht even aan een desktop. Excuses
Woon ook in Groningen en hier is het nu 22 graden, wel te doen dus. Kan nog oplopen vandaag.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, in Groningen valt het geloof ik ook wel mee. Scheelt flink wat graden
Je bedoelt waarschijnlijk begonnen i.p.v. begrijpen?quote:Op maandag 20 juli 2026 21:41 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb geen kpn dus geen idee
B&B vol liefde is vanavond ook weer begrijpen.
Ook KPN, en geen probleem met opnames kijken.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk begonnen i.p.v. begrijpen?![]()
KPN dus nog steeds niet helemaal in orde.
Ik start alles dag wel een keertje opnieuw op en dan gaat het weer even goed. Misschien ben ik aan een nieuw kastje toe? Nu af en toe het geluid dat wegvalt en soms valt alles stil. Sowieso gaat alles slomer met elke handeling die ik doe. Wil ik b.v. wat doorspoelen dan gaat dat erg sloom. Ik zal KPN maar eens gaan benaderen want ik wordt hier gek van.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 15:38 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook KPN, en geen probleem met opnames kijken.
Anders niet alleen het kastje, maar ook de modem (minstens 1 minuut) even uitzetten , en opstarten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |