abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218978800
quote:
14s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 20:59 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Als je slaapproblemen heb moet je doen wat voor jou het beste werkt. Dat heb ik geleerd afgelopen jaar en diverse dingen geprobeerd.
Ja daarom
Lezen is een onschuldige coping
En mijn kopjes kamille thee die pure placebo is
pi_218978881
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat :D
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai. :P En er zijn er meer die een beetje te veel overdrijven. Daarom komen ze op tv of zoiets. :D
pi_218978916
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:00 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat wel, maar vind haar met het meeste vooral te overdreven. Doe maar gewoon, is al gek zat :D
Ja... overdreven is nog een understatement. Ze is zo hyper dat ik altijd een beetje medelijden met d'r krijg. Dan denk ik zonder een energiekanon te zijn vinden mensen je ook prima
pi_218978924
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:05 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Dat wel, misschien is ze anders wel heel saai. :P En er zijn er meer die een beetje te veel overdrijven. Daarom komen ze op tv of zoiets. :D
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is :P

Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218978937
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Denk dat de meesten al komen opdagen voor de opening van een enveloppe, als er maar een camera bij is :P

Maar vind hier vooral de slomo-shots geinig, sommigen zetten zich gigantisch voor lul zonder het door te hebben. Echt verstand op 0 tv dus
Met alles in deze post eens!
pi_218978952
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:09 schreef KinKiJan het volgende:

[..]

Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen.
Ze staan vaak flink voor lul inderdaad en de voice over kat dan ook nog ff lekker. Prima vermaak. *O*
pi_218978955
Ik heb trouwens Hayu opgezegd :o
De realityverslaving is (even) voorbij
pi_218978965
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:11 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Lol, dat kan wel eens flink kloppen met veel van die mensen.
Ze staan vaak flink voor lul inderdaad en de voice over kat dan ook nog ff lekker. Prima vermaak. *O*
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind.
Echter zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen ;) dus lekker van genieten
pi_218978968
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb trouwens Hayu opgezegd :o
De realityverslaving is (even) voorbij
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar. _O-
pi_218978983
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:13 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oeh ik ook onlangs, weer erg herkenbaar. _O-
Eerder gebeurde er dingen, nu is het random geschreeuw zonder oorzaak. Schreeuwen om zendminuten. Zelfs Below Deck en Real Houswives is niet meer leuk :o

En ik mis het niet eens ;)
pi_218978985
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
ik voel me wel schuldig/onaardig dat ik dat leuk vind.
Echter zij die zonder zonde leeft werpt de eerste steen ;) dus lekker van genieten
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen.
En ook dat alles terug te vinden is op het grote internet. :P
pi_218979019
quote:
10s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:14 schreef ChocoFan het volgende:

[..]
Oh ik voel me daar allang niet meer schuldig over, bij bepaalde programma's kan je echt wel weten wat je te wachten staat en als je dan meedoet weet je ook dat je voor vermaak van de kijkers moet zorgen.
En ook dat alles terug te vinden is op het grote internet. :P
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner
En ook bij de Bondgenoten sommige antwoorden. Onbegrijopelijk

Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
pi_218979058
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... zoals ze te keer gaan en emo doen bij De Alleskunner. Puur gericht op mensen voor aap zetten... soms vraag ik me af of ze niet nog dommer doen dan hun ware intelligentie. Vragen "sinds wanneer is Utrecht een provincie" bij Alleskunner

Zelf ben ik ook niet de slimste, maar zoals die basisschooltoets van De Alleskunner een twee halen... geloof het gewoon niet... Dan ga je de domste antwoorden geven voor zendminuten
Helemaal eens met deze post.
pi_218979124
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Oh ja! _O-

Gelukkig zei ze zelf ook al eens iets als "dat weet ik toch niet! Daar ben ik veel te dom voor!". Die ken ik trouwens ook verder niet.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_218979152
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 21:26 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Oh ja! _O-

Gelukkig zei ze zelf ook al eens iets als "dat weet ik toch niet! Daar ben ik veel te dom voor!". Die ken ik trouwens ook verder niet.
Ik heb haar wel eerder gezien, maar weet niet waar. Waarschijnlijk zo'n BN'er die de BN'er-status heeft gekregen door zich dom op televisie te gedragen?
pi_218979244
Anderzijds op de uni ben ik ook mensen met zulke domme opmerkingen tegengekomen, dus soms twijfel ik ook wel aan het onderwijs in Nederland
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')