Thnx...💋❤️quote:Op donderdag 1 januari 2026 08:38 schreef Dotteke het volgende:
RLS / Hele fijne jaarwisseling, en een gezond 2026 vol met RLSsen
Maak ik een mooitopic reageert er bijna niemandquote:
Ik zit the b old te kijken, twee afleveringen en dan eens kijken wat ik dan ga kijkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:10 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen, Ik lig naar House of Villains te kijken...
Wat een vreselijk programma, ik had me er heel wat van voorgesteld... wat een no go
Sorry, ik zag het even over het hoofd... ben nog een beetje...🥱quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maak ik een mooitopic reageert er bijna niemand![]()
Hey Frummiehow are you?
Fijn zo, hier ook alles okidokiquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Sorry, ik zag het even over het hoofd... ben nog een beetje...🥱
Ja goed hoor... en met jou?
Ja ik moet straks ook even op zoek... het wordt vandaag een lekkere regenachtige dag...ik heb geen afspraken gemaakt dus voor de buis vandaag..quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zit the b old te kijken, twee afleveringen en dan eens kijken wat ik dan ga kijken
ZIt nu ook vilain te kijken maar i k denk niet dat het hem gaat wordenquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:18 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik moet straks ook even op zoek... het wordt vandaag een lekkere regenachtige dag...ik heb geen afspraken gemaakt dus voor de buis vandaag..
Ik vind het een verschrikking, die Jaap die probeert grappig te doen wat zo gemaakt is... bléhquote:Op donderdag 1 januari 2026 09:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt nu ook vilain te kijken maar i k denk niet dat het hem gaat worden
Dank je engine, voor jou ook de mooiste en liefste wensenquote:
Dankjequote:Op donderdag 1 januari 2026 12:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je engine, voor jou ook de mooiste en liefste wensen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |