Ik let daar niet eens op eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit iemand zijn handen wassen. En dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Geen idee.
Genoeg mensen wel blijkt maar weerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op eerlijk gezegd
Voor hem wel. Hier nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: vanavond, hoe dan ook zware exit.. hoe dan ook.
maar wat is het verschil in het gebruik......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn eerste tip om het verschil tussen meel en bloem te onthouden is een ezelsbruggetje: meel is veel! Dit leerde ik ooit van een molenaar. Voor meel wordt de hele graankorrel gebruikt, inclusief vliesjes. Bij bloem zijn deze vliesjes eruit gezeefd. Het soort bloem wat je overhoudt, is afhankelijk van het soort graan en de maling
Ei met paprika geloof ik. Of bedoel je wat ketchup is?quote:
Het eerste, ik weet wat die dikke tomatensap is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ei met paprika geloof ik. Of bedoel je wat ketchup is?
bloem voor wit broodquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
maar wat is het verschil in het gebruik......
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Wat een fijne lessen allemaal.
Volgend jaar een topic met bespreking van het eten en de bereidingswijze.
Heb zoveel geleerd hier
Dat komt neer op rijst en pasta koken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Heb zoveel geleerd hier
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon weer meer dan 30.000 stemmen bij Salar, net zoveel als andere weken. Denk toch dat Milena blijft en Sharice gaat...
ik blijf het vreemd vindenquote:
Het is ook wel echt heel close allemaal , daar kan je alle kanten mee opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden
meer die roepen op tot en stemmen om sharice zodat milena gaat
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ligt het aan mij is Jolien een beetje oranje geworden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
dat ligt zeker niet aan jouquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vond Axel gisteren zo rood ..alsof hij de hele dag aan het blozen wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
ik heb geeeeen idee hoe het in den Belgique werktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Loopbaan onderbreking is onbetaald verlof
misschien door het zonnetje?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond Axel gisteren zo rood ..alsof hij de hele dag aan het blozen was
Het woordje top valt daar veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
s1 Pootje zegt : ik heb me ergens aan gestoord de laatste paar dagen. Een beetje niet over reacting.
S morgens douchen : dan is het : dit wordt een top dag..
Je kan ook de handen op het toilet gewassen hebben, zegt dus helemaal niets. Er zijn daar wel meer kranen dan alleen in de keukenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Genoeg mensen wel blijkt maar weer
Ligt er ook tegenover wie ze staat. Zo bijzonder en geliefd is ze namelijk niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:32 schreef ledn81 het volgende:
Jane is overduidelijk de winnaar vanavond
[ x ]
ok dus beide kan gewoon gebruikt wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
bloem is fijner
in kort is bloem 'gezeefd' meel
na wat.. 45 dagen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet zeggen Pootje kiest er dus wel voor het gesprek aan te gaan
pot / ketelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Pootje tof maar ook wel wat hypocriet nu
Kan je nagaan hoe mensen denken over Milena en Sharicequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er ook tegenover wie ze staat. Zo bijzonder en geliefd is ze namelijk niet.
die spreekt poepquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:49 schreef greysbones het volgende:
Pootje
ik ben niet zo goed in het uitbrengen naar woorden
Zo zie je maar.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Heb zoveel geleerd hier
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Het spel kan niet altijd mijn kant op rollen
Jordy BB 2025
Dit is een tegeltje hoor
net als Pootje gewoon 22 van de 24 uur platliggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: dit is mijn enthousiasme, impulsiviteit.. dit is mijn spel. En ik vind dat echt top. Wil zo lang mogelijk blijven. Wordt alleen maar mooier.
Sla er soms wat in door .. soms verkeerde opmerking , escalatietje..
als niemand het zegt dan weet ik het niet
Moet me er meer bewust van zijn,.
Pootje: op zo;n moment moet je misschien niks zeggen.
Het is toch duidelijk wie de eindstreep haalt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon weer meer dan 30.000 stemmen bij Salar, net zoveel als andere weken. Denk toch dat Milena blijft en Sharice gaat...
100% mee eensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:52 schreef Ireth het volgende:
Jordy kan heel irritant zijn,maar verbaal weet ie dingen wel altijd goed en duidelijk over te brengen. Hij is ook echt heel slim in zijn denken.
Maar ook rete-irritant vaak
neequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk wie de eindstreep haalt.
omdat zowel Pootje als Axel weten dat ze van Jordy op dit moment niet kunnen winnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond Jordy juist de laatste dagen wat stiller. Mengde zich weinig in gesprekken, zoals gisteravond. Roept wel regelmatig Topspel.
Maar ik hoor nu juist degenen die hem te druk en aanwezig vonden, heel veel schreeuwen en aanwezig zijn, zoals Axel en Pootje
Ik wel. Hij is gaat heel goed om met kritiek. Vergelijk het met Sharice vorige week. Die schoot in de verdediging. Jordy gaat er op letten maar kan ook niet beloven dat het altijd lukt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy doet dit goed![]()
Had ik niet van hem verwacht
Laat Jordy maar even zeggen dat het onverstaanbare gebrabbel van Pootje onrespectvol is naar de nederlandse kijkers.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje vindt het niet zo respectvol.
Naar het moment leven vond hij niet respectvol.. wetende dat ze moesten gaan nomineren.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laat Jordy maar even zeggen dat het onverstaanbare gebrabbel van Pootje onrespectvol is naar de nederlandse kijkers.....
tv , ik dacht 'stukje eigen bil opeten klinkt als Jackass maar dit is Nederlands begrijp ik , nooit gezienquote:
Ssstttt schreeuw niet zo hahah maar ja dan spat die open hebben ze er nog niets aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones zet haar beste Milena stem op JOYCEEEEEEEE
Het is gewoon een tweede Nawel.....bedoel niet qua karakter maar ook eentje die er niet uit te krijgen was.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er ook tegenover wie ze staat. Zo bijzonder en geliefd is ze namelijk niet.
Ze heeft wel hetzelfde gebit als Nawel , dus iedereen krijgt hetzelfde standaard gebit na behandelingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is gewoon een tweede Nawel.....bedoel niet qua karakter maar ook eentje die er niet uit te krijgen was.
Dit is het enige wat ik me zal herinneren dat hij een gesprek heeft gehad....op zijn aanvraag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:53 schreef Giggio het volgende:
[..]
net als Pootje gewoon 22 van de 24 uur platliggen
wat voegt die nu toe aan BB?
die mag van mij wieberen en de bank-dames blijven
laat er nog maar een weekje bitch-fight in het huis zijn
Het kan heel irritant zijn voor emodenkers om rationele denkers eigenlijk heel vaak gelijk hebben en dingen veel sneller doorzien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:52 schreef Ireth het volgende:
Jordy kan heel irritant zijn,maar verbaal weet ie dingen wel altijd goed en duidelijk over te brengen. Hij is ook echt heel slim in zijn denken.
Maar ook rete-irritant vaak
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
Jolien is misschien wel Oranje fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
make-up of een zelfbruiner gebruikt?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:07 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat dat oranje door andere factoren komt
Nee camera zelf en buitenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
make-up of een zelfbruiner gebruikt?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
Jorda heeft nooit verkering gevraagd
ik heb dat nu al meerdere keren voorbij horen/zien komen
Als dat zo is......is het klaar toch.....iedereen kan zich bedenken dan wel dan niet oohh toch maar wel.....en ondertussen zijn we weer weken verder......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef Tascha071 het volgende:
Kan nu geen streams kijken. Ga vanavond terug lezen. Maar zou t best vreemd vinden als Pootje gaat. Ten eerste omdat zo duidelijk te zien was dat ergens deze week hij een omslag maakte. Ineens vrolijk etc. Lijkt opgelucht. Zingen gister van I’m coming home etc.
FEBO laat m er een week in zitten om charice weer n kans te geven. Ben erg bang dat dit het senario van vanavond gaat zijn.
Schattigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
Jolien is vandaag officieel 27.5 jaar oud
Die jongen staat ook niet helemaal met twee voeten op de grondquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Keanu maakt zich druk dat hij nu steeds ijskoffie drinkt, want koffie is slecht voor je tanden.
Suiker daarentegen heeft hij geen problemen mee, hoe meer hoe beter![]()
Heeft ze wel al wat van hem gehoord.??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
Jorda heeft nooit verkering gevraagd
ik heb dat nu al meerdere keren voorbij horen/zien komen
daar is Milena nuquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef Puzzie het volgende:
Okay ff genoeg Jordy![]()
Naar de suite dan maar
Wat ik het smerigst vond was dat hij de kom aan het uitlikken was van het jasje wat om de banaan heen moet......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Keanu maakt zich druk dat hij nu steeds ijskoffie drinkt, want koffie is slecht voor je tanden.
Suiker daarentegen heeft hij geen problemen mee, hoe meer hoe beter![]()
jaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hemel en aarde was toch van Ruth Jacott?
aha ok dan was ik even in de warquote:
wij bepalenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgende week Fan week
Dus ja alles is anders
Niet te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Stop eens met sloffen Jane gewoon je voeten optillen
gewoon erheen gaan Joycequote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zit te kijken op googlemaps, maar echt in de buurt kom je niet van het huis he?
Ze zijn -tig mogelijkheden aan het bedenken hoe volgende week kan verlopen, maar dat kijkers mogen beslissen (hopelijk ook het nomineren! toch?) komt niet bij ze opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:20 schreef greysbones het volgende:
buiten wordt besproken wat volgende week gaat worden
Met alleen ei kan je ook geen sausje makenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil zijn eieren op brood punt
eens maar ik tikte gewoon zijn letterlijke zinquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met alleen ei kan je ook geen sausje maken
Groot gelijk,,,,,,,ze zitten binnen echt aan de eieren en nu bedenken dat ze voor vanavond wil bewaren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil zijn eieren op brood punt
Jawel hoor, ligt gewoon aan de openbare weg. Maar je ziet allemaal schuttingen. Je kunt bij die deur komen waar ze vanavond uit gaan. En een rondje om de parkeerplaats rijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zit te kijken op googlemaps, maar echt in de buurt kom je niet van het huis he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edsillia is van Hemel en Aarde. Ruth is van Vrede. Tis wel beide van Fluitsma en van Tijn dacht ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
J
[..]
A ok had ik het toch goed en Ruth Jackot toch
Aha dank je welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
Edsillia is van Hemel en Aarde. Ruth is van Vrede. Tis wel beide van Fluitsma en van Tijn dacht ik.
n nog twijfelde ik maar je hebt helemaal gelijk....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
Edsillia is van Hemel en Aarde. Ruth is van Vrede. Tis wel beide van Fluitsma en van Tijn dacht ik.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel hoor, ligt gewoon aan de openbare weg. Maar je ziet allemaal schuttingen. Je kunt bij die deur komen waar ze vanavond uit gaan. En een rondje om de parkeerplaats rijden.Daar staan vast beveiligers gok ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ze eet als iemand die haar lippen heeft laten doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
Ik zit te kijken hoe Jane eet maar die neemt kleine hapjes en zag dat haar mond ook niet helemaal open kan doen....ze wilde een grotere hap nemen maar moest de vork weer terug halen of het niet paste.....
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze eet als iemand die haar lippen heeft laten doenMaar het kan ook zijn omdat ze netjes wil eten
Ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:46 schreef Limbus het volgende:
Toch maar even op Charise gestemd in de hoop dat Milena vertrekt.
Dit ziet er gezellig uit!quote:
mmmm wat zal ik met mijn 6 stemmen doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:46 schreef Limbus het volgende:
Toch maar even op Charise gestemd in de hoop dat Milena vertrekt.
ik heb 4 stemmen op jane en 2 stemmen op sharicequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
mmmm wat zal ik met mijn 6 stemmen doen?
Zoals @Vino_Tinto : verdelen over Jane en Sharicequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
mmmm wat zal ik met mijn 6 stemmen doen?
Zolang die andere zich druk maken over hem is Jordy er nog niet uit. Het wordt pas lastig als je niet meer in het vizier bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Waar maakt die POOT zich druk om bij Jordy. Gast staat op punt van vertrekken vandaag of morgen, regeert over zijn graf.
Wel traag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
Is FOK! weer kapot? Al 10 minuten geen posts?
Niet dat er veel te vertellen valt.
Keanu had weer "een besefmomentje" blabla
Edit: Fok! is dus niet kapot![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Ik begin het 'kartel' iet wat vervelend worden.
Keanu die vind dat hij de finale wel verdiend omdat hij zichzelf heeft overwonnen![]()
Jordy die als voorzitter goed voor zijn kartel zorgt , hij heeft 8 pannenkoeken bewaard.![]()
Ik snap dat ze weinig prikkels hebben, maar een uur Jordy horen over dat geweldige brood wat hij gemaakt heeft, ik geloof zo'n 20x naar de oven om te kijken.
Jolien die wel ziet dat ze met het kartel de finale gaan halen.
Goed bezig 😂quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb een gamechanger gekocht en mag onbeperkt op Sharice of Jane stemmen
half naakt? (ik heb die stream niet in Belgie, meer dan een paar minuten heb ik Sharice nog niet gezien vandaag)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
sharice ligt weer op half naakte Milena
het kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
half naakt? (ik heb die stream niet in Belgie, meer dan een paar minuten heb ik Sharice nog niet gezien vandaag)
Het zijn zielepeutjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Keanu die vind dat hij de finale wel verdiend omdat hij zichzelf heeft overwonnen![]()
Jordy die als voorzitter goed voor zijn kartel zorgt , hij heeft 8 pannenkoeken bewaard.![]()
Ik snap dat ze weinig prikkels hebben, maar een uur Jordy horen over dat geweldige brood wat hij gemaakt heeft, ik geloof zo'n 20x naar de oven om te kijken.
t bovenlijf van Milena is bloot. Ze ligt op haar buik. Charice zit boven op haar en masseert haar rug.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
half naakt? (ik heb die stream niet in Belgie, meer dan een paar minuten heb ik Sharice nog niet gezien vandaag)
De rest doet geen moer. In de suite liggen ze tegen elkaar aan te geilen in de sauna zitten ze te zweten. De enige die nog een beetje aan het lullen zijn is het Kartel. Ze bespraken net al misschien vind men het helemaal niet leuk masr zelf boeit ze dat niet eens ze vermaken zich.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Jane en Axel praten ook maar dat horen wij niet. Charice en Milena praten ook en Pootje praat ook af en toe mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
De rest doet geen moer. In de suite liggen ze tegen elkaar aan te geilen in de sauna zitten ze te zweten. De enige die nog een beetje aan het lullen zijn is het Kartel. Ze bespraken net al misschien vind men het helemaal niet leuk masr zelf boeit ze dat niet eens ze vermaken zich.
Dan is het blijkbaar niet boeiend genoeg of te spannend voor de stream.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane en Axel praten ook maar dat horen wij niet. Charice en Milena praten ook en Pootje praat ook af en toe mee.
Dat Keanu, Jolien, Jordy en Mattheus aan het lullen zijn klopt.
Vooral een end weg.
Daar kijk ik toch liever naar dan een paar voeten gekleefd aan het raam van de sauna, of Pootje half liggend koekjes eet in de kleine slaapkamer . Of Sharice die Milena ligt te masseren met haar bovenlijf bloot.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Tenenkrommend!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy, weet het weer hoor!
RLS talentje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy, weet het weer hoor!
Duurt niet lang meer, denk dat hij er nog 2 weken in zit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
Zolang Axel er zit
gaat ze daar met mee
dat is wat hij zegt
BB draait er wel een puntje aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer, denk dat hij er nog 2 weken in zit.
Dat maakt ze er niet zelf vanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef OmaJacky het volgende:
Nee Jolien Jane heeft niet slecht gepraat over jou. Dat maak je er nu zelf van.
Ze heeft die 2 aangehoord en zogenaamd met ze mee gepraat.
Je gaat nu vies praten Jolien.
Jordy legt wel heel goed uit hoe Jane in het spel is.
De manier van praten wat Jordy nu doet vind ik dan wel weer heel mooi.
Ze praat nu toch enkel over Jane omdat Jane naar haar gekomen was en had gezegd: ik heb samen met M en S heel slecht over je zitten praten, sorry.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:01 schreef OmaJacky het volgende:
Zo Jolien, bah. Nu lelijk roddelen over Jane.. Dat ze veel bij de andere 2 is.
Net zoals jij in het begin hebt gedaan hoor Jolien. Nu dat je de jongens hebt , heb je die 2 niet nodig. ( vind ik )
Dat heb ik Jane nog niet horen doen over Jolien hoor.
Gelukkig legt Jordy heb wel goed uit over Jane, hoe ze in het spel zit ivm Axel.
Dat heeft ze gister wel tegen Jolien gezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef OmaJacky het volgende:
Nee Jolien Jane heeft niet slecht gepraat over jou. Dat maak je er nu zelf van.
Ze heeft die 2 aangehoord en zogenaamd met ze mee gepraat.
Je gaat nu vies praten Jolien.
Jordy legt wel heel goed uit hoe Jane in het spel is.
De manier van praten wat Jordy nu doet vind ik dan wel weer heel mooi.
en toch heeft hij voor Jane een blinde vlekquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:10 schreef marky het volgende:
Jordy is echt een van de weinige die echt het spel en persoonlijk snapt. Iets wat van de week bleek wat Axel dan weer niet kan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze praat nu toch enkel over Jane omdat Jane naar haar gekomen was en had gezegd: ik heb samen met M en S heel slecht over je zitten praten, sorry.
Ik vind wel dat Jolien daar even mag mee zitten.
Dat komt omdat Jane aan hem vroeg wie vertrouw jij. Toen gaf Jordy aan dat hij haar vertrouwde. Hij gaat ervan uit dat ze eerlijk tegen hem zou zijn als hij dat niet meer moet doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toch heeft hij voor Jane een blinde vlek
Jolien is echt wel een gluiperd. Die glijdt mee met de sterkste groep en door haar attitude van onschuldig, lief meisje trappen ze er allemaal in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:11 schreef OmaJacky het volgende:
Jane heeft in dat gesprek met Jolien zo duidelijk gemaakt aan haar dat Jolien meer voor zichzelf moet kiezen. Zelf de vrijstelling pakken. Dat ze veel te lief is en dat ze op een bepaalde manier over zich heen laat lopen. Dat Jolien meer voor zichzelf moet opkomen.
En dan nu zo over Jane praten, valt me tegen van Jolien.
En dat als Jolien iets negatiefs ziet of hoort dat ze dan naar Jane moet komen zodat Jane weet dat er iets is.
ik denk heel eerlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zou eens moeten zeggen je bent hier voor jezelf niet om vrienden te maken die heb je thuis wel
Ja zeker wel. Maar ze heeft er gisteren een heel gesprek over gehad met Jane , waar Jane alles heeft uitgelegd aan Jolien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze praat nu toch enkel over Jane omdat Jane naar haar gekomen was en had gezegd: ik heb samen met M en S heel slecht over je zitten praten, sorry.
Ik vind wel dat Jolien daar even mag mee zitten.
In deze setting wel, BB zou ook gewoon meer tegen elkaar uit kunnen spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk heel eerlijk
dat je het niet volhoudt
24/7 in een huis met mensen
je kunt geen kant op
je moet wel iets opbouwen om door je dagen heen te komen
Sorry hoor maar Jane heeft bij die ronde tafel misbruik gemaakt van het vertrouwen wat Jolien in haar had. In geen enkel geval is de twijfel die Jolien nu heeft verkeerd of kwaad over Jane. Ze vraagt zich echt af hoe ze het moet zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:11 schreef OmaJacky het volgende:
Jane heeft in dat gesprek met Jolien zo duidelijk gemaakt aan haar dat Jolien meer voor zichzelf moet kiezen. Zelf de vrijstelling pakken. Dat ze veel te lief is en dat ze op een bepaalde manier over zich heen laat lopen. Dat Jolien meer voor zichzelf moet opkomen.
En dan nu zo over Jane praten, valt me tegen van Jolien.
En dat als Jolien iets negatiefs ziet of hoort dat ze dan naar Jane moet komen zodat Jane weet dat er iets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |