Jane en Axel praten ook maar dat horen wij niet. Charice en Milena praten ook en Pootje praat ook af en toe mee.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:49 schreef marky het volgende:
[..]
De rest doet geen moer. In de suite liggen ze tegen elkaar aan te geilen in de sauna zitten ze te zweten. De enige die nog een beetje aan het lullen zijn is het Kartel. Ze bespraken net al misschien vind men het helemaal niet leuk masr zelf boeit ze dat niet eens ze vermaken zich.
Dan is het blijkbaar niet boeiend genoeg of te spannend voor de stream.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jane en Axel praten ook maar dat horen wij niet. Charice en Milena praten ook en Pootje praat ook af en toe mee.
Dat Keanu, Jolien, Jordy en Mattheus aan het lullen zijn klopt.
Vooral een end weg.
Daar kijk ik toch liever naar dan een paar voeten gekleefd aan het raam van de sauna, of Pootje half liggend koekjes eet in de kleine slaapkamer . Of Sharice die Milena ligt te masseren met haar bovenlijf bloot.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Ik begin het 'kartel' iet wat vervelend worden.
Keanu die vind dat hij de finale wel verdiend omdat hij zichzelf heeft overwonnen![]()
Jordy die als voorzitter goed voor zijn kartel zorgt , hij heeft 8 pannenkoeken bewaard.![]()
Ik snap dat ze weinig prikkels hebben, maar een uur Jordy horen over dat geweldige brood wat hij gemaakt heeft, ik geloof zo'n 20x naar de oven om te kijken.
Jolien die wel ziet dat ze met het kartel de finale gaan halen.
Tenenkrommend!!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy, weet het weer hoor!
RLS talentje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:59 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Jordy, weet het weer hoor!
Duurt niet lang meer, denk dat hij er nog 2 weken in zit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:01 schreef greysbones het volgende:
Zolang Axel er zit
gaat ze daar met mee
dat is wat hij zegt
BB draait er wel een puntje aanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Duurt niet lang meer, denk dat hij er nog 2 weken in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |