quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:03 schreef greysbones het volgende:
Jolien is misschien wel Oranje fan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
make-up of een zelfbruiner gebruikt?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:07 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat dat oranje door andere factoren komt
Nee camera zelf en buitenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
make-up of een zelfbruiner gebruikt?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
Jorda heeft nooit verkering gevraagd
ik heb dat nu al meerdere keren voorbij horen/zien komen
Als dat zo is......is het klaar toch.....iedereen kan zich bedenken dan wel dan niet oohh toch maar wel.....en ondertussen zijn we weer weken verder......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:04 schreef Tascha071 het volgende:
Kan nu geen streams kijken. Ga vanavond terug lezen. Maar zou t best vreemd vinden als Pootje gaat. Ten eerste omdat zo duidelijk te zien was dat ergens deze week hij een omslag maakte. Ineens vrolijk etc. Lijkt opgelucht. Zingen gister van I’m coming home etc.
FEBO laat m er een week in zitten om charice weer n kans te geven. Ben erg bang dat dit het senario van vanavond gaat zijn.
Schattigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:05 schreef greysbones het volgende:
Jolien is vandaag officieel 27.5 jaar oud
Die jongen staat ook niet helemaal met twee voeten op de grondquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Keanu maakt zich druk dat hij nu steeds ijskoffie drinkt, want koffie is slecht voor je tanden.
Suiker daarentegen heeft hij geen problemen mee, hoe meer hoe beter![]()
Heeft ze wel al wat van hem gehoord.??quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
Jorda heeft nooit verkering gevraagd
ik heb dat nu al meerdere keren voorbij horen/zien komen
daar is Milena nuquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:12 schreef Puzzie het volgende:
Okay ff genoeg Jordy![]()
Naar de suite dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |