n nog twijfelde ik maar je hebt helemaal gelijk....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
Edsillia is van Hemel en Aarde. Ruth is van Vrede. Tis wel beide van Fluitsma en van Tijn dacht ik.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel hoor, ligt gewoon aan de openbare weg. Maar je ziet allemaal schuttingen. Je kunt bij die deur komen waar ze vanavond uit gaan. En een rondje om de parkeerplaats rijden.Daar staan vast beveiligers gok ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Ze eet als iemand die haar lippen heeft laten doenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:43 schreef zodeju het volgende:
Ik zit te kijken hoe Jane eet maar die neemt kleine hapjes en zag dat haar mond ook niet helemaal open kan doen....ze wilde een grotere hap nemen maar moest de vork weer terug halen of het niet paste.....
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:45 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze eet als iemand die haar lippen heeft laten doenMaar het kan ook zijn omdat ze netjes wil eten
Ik vrees het ergstequote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:46 schreef Limbus het volgende:
Toch maar even op Charise gestemd in de hoop dat Milena vertrekt.
Dit ziet er gezellig uit!quote:
mmmm wat zal ik met mijn 6 stemmen doen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:46 schreef Limbus het volgende:
Toch maar even op Charise gestemd in de hoop dat Milena vertrekt.
ik heb 4 stemmen op jane en 2 stemmen op sharicequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
mmmm wat zal ik met mijn 6 stemmen doen?
Zoals @Vino_Tinto : verdelen over Jane en Sharicequote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:12 schreef Giggio het volgende:
[..]
mmmm wat zal ik met mijn 6 stemmen doen?
Zolang die andere zich druk maken over hem is Jordy er nog niet uit. Het wordt pas lastig als je niet meer in het vizier bent.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:54 schreef freaky40 het volgende:
Waar maakt die POOT zich druk om bij Jordy. Gast staat op punt van vertrekken vandaag of morgen, regeert over zijn graf.
Wel traag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:31 schreef Jackiegekkie het volgende:
Is FOK! weer kapot? Al 10 minuten geen posts?
Niet dat er veel te vertellen valt.
Keanu had weer "een besefmomentje" blabla
Edit: Fok! is dus niet kapot![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Ik begin het 'kartel' iet wat vervelend worden.
Keanu die vind dat hij de finale wel verdiend omdat hij zichzelf heeft overwonnen![]()
Jordy die als voorzitter goed voor zijn kartel zorgt , hij heeft 8 pannenkoeken bewaard.![]()
Ik snap dat ze weinig prikkels hebben, maar een uur Jordy horen over dat geweldige brood wat hij gemaakt heeft, ik geloof zo'n 20x naar de oven om te kijken.
Jolien die wel ziet dat ze met het kartel de finale gaan halen.
Goed bezig 😂quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:20 schreef Cupfighter het volgende:
Ik heb een gamechanger gekocht en mag onbeperkt op Sharice of Jane stemmen
half naakt? (ik heb die stream niet in Belgie, meer dan een paar minuten heb ik Sharice nog niet gezien vandaag)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef Joyce-43 het volgende:
sharice ligt weer op half naakte Milena
het kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
half naakt? (ik heb die stream niet in Belgie, meer dan een paar minuten heb ik Sharice nog niet gezien vandaag)
Het zijn zielepeutjesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Keanu die vind dat hij de finale wel verdiend omdat hij zichzelf heeft overwonnen![]()
Jordy die als voorzitter goed voor zijn kartel zorgt , hij heeft 8 pannenkoeken bewaard.![]()
Ik snap dat ze weinig prikkels hebben, maar een uur Jordy horen over dat geweldige brood wat hij gemaakt heeft, ik geloof zo'n 20x naar de oven om te kijken.
t bovenlijf van Milena is bloot. Ze ligt op haar buik. Charice zit boven op haar en masseert haar rug.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:44 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
half naakt? (ik heb die stream niet in Belgie, meer dan een paar minuten heb ik Sharice nog niet gezien vandaag)
De rest doet geen moer. In de suite liggen ze tegen elkaar aan te geilen in de sauna zitten ze te zweten. De enige die nog een beetje aan het lullen zijn is het Kartel. Ze bespraken net al misschien vind men het helemaal niet leuk masr zelf boeit ze dat niet eens ze vermaken zich.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef OmaJacky het volgende:
Goedemiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |