Met alleen ei kan je ook geen sausje makenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil zijn eieren op brood punt
eens maar ik tikte gewoon zijn letterlijke zinquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Met alleen ei kan je ook geen sausje maken
Groot gelijk,,,,,,,ze zitten binnen echt aan de eieren en nu bedenken dat ze voor vanavond wil bewaren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy wil zijn eieren op brood punt
Jawel hoor, ligt gewoon aan de openbare weg. Maar je ziet allemaal schuttingen. Je kunt bij die deur komen waar ze vanavond uit gaan. En een rondje om de parkeerplaats rijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:21 schreef Joyce-43 het volgende:
zit te kijken op googlemaps, maar echt in de buurt kom je niet van het huis he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edsillia is van Hemel en Aarde. Ruth is van Vrede. Tis wel beide van Fluitsma en van Tijn dacht ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
J
[..]
A ok had ik het toch goed en Ruth Jackot toch
Aha dank je welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:33 schreef marky het volgende:
[..]
Edsillia is van Hemel en Aarde. Ruth is van Vrede. Tis wel beide van Fluitsma en van Tijn dacht ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |