Dat maakt ze er niet zelf vanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef OmaJacky het volgende:
Nee Jolien Jane heeft niet slecht gepraat over jou. Dat maak je er nu zelf van.
Ze heeft die 2 aangehoord en zogenaamd met ze mee gepraat.
Je gaat nu vies praten Jolien.
Jordy legt wel heel goed uit hoe Jane in het spel is.
De manier van praten wat Jordy nu doet vind ik dan wel weer heel mooi.
Ze praat nu toch enkel over Jane omdat Jane naar haar gekomen was en had gezegd: ik heb samen met M en S heel slecht over je zitten praten, sorry.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:01 schreef OmaJacky het volgende:
Zo Jolien, bah. Nu lelijk roddelen over Jane.. Dat ze veel bij de andere 2 is.
Net zoals jij in het begin hebt gedaan hoor Jolien. Nu dat je de jongens hebt , heb je die 2 niet nodig. ( vind ik )
Dat heb ik Jane nog niet horen doen over Jolien hoor.
Gelukkig legt Jordy heb wel goed uit over Jane, hoe ze in het spel zit ivm Axel.
Dat heeft ze gister wel tegen Jolien gezegd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef OmaJacky het volgende:
Nee Jolien Jane heeft niet slecht gepraat over jou. Dat maak je er nu zelf van.
Ze heeft die 2 aangehoord en zogenaamd met ze mee gepraat.
Je gaat nu vies praten Jolien.
Jordy legt wel heel goed uit hoe Jane in het spel is.
De manier van praten wat Jordy nu doet vind ik dan wel weer heel mooi.
en toch heeft hij voor Jane een blinde vlekquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:10 schreef marky het volgende:
Jordy is echt een van de weinige die echt het spel en persoonlijk snapt. Iets wat van de week bleek wat Axel dan weer niet kan.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze praat nu toch enkel over Jane omdat Jane naar haar gekomen was en had gezegd: ik heb samen met M en S heel slecht over je zitten praten, sorry.
Ik vind wel dat Jolien daar even mag mee zitten.
Dat komt omdat Jane aan hem vroeg wie vertrouw jij. Toen gaf Jordy aan dat hij haar vertrouwde. Hij gaat ervan uit dat ze eerlijk tegen hem zou zijn als hij dat niet meer moet doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
en toch heeft hij voor Jane een blinde vlek
Jolien is echt wel een gluiperd. Die glijdt mee met de sterkste groep en door haar attitude van onschuldig, lief meisje trappen ze er allemaal in.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:11 schreef OmaJacky het volgende:
Jane heeft in dat gesprek met Jolien zo duidelijk gemaakt aan haar dat Jolien meer voor zichzelf moet kiezen. Zelf de vrijstelling pakken. Dat ze veel te lief is en dat ze op een bepaalde manier over zich heen laat lopen. Dat Jolien meer voor zichzelf moet opkomen.
En dan nu zo over Jane praten, valt me tegen van Jolien.
En dat als Jolien iets negatiefs ziet of hoort dat ze dan naar Jane moet komen zodat Jane weet dat er iets is.
ik denk heel eerlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:13 schreef Kodiak100 het volgende:
BB zou eens moeten zeggen je bent hier voor jezelf niet om vrienden te maken die heb je thuis wel
Ja zeker wel. Maar ze heeft er gisteren een heel gesprek over gehad met Jane , waar Jane alles heeft uitgelegd aan Jolien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:06 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze praat nu toch enkel over Jane omdat Jane naar haar gekomen was en had gezegd: ik heb samen met M en S heel slecht over je zitten praten, sorry.
Ik vind wel dat Jolien daar even mag mee zitten.
In deze setting wel, BB zou ook gewoon meer tegen elkaar uit kunnen spelenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk heel eerlijk
dat je het niet volhoudt
24/7 in een huis met mensen
je kunt geen kant op
je moet wel iets opbouwen om door je dagen heen te komen
Sorry hoor maar Jane heeft bij die ronde tafel misbruik gemaakt van het vertrouwen wat Jolien in haar had. In geen enkel geval is de twijfel die Jolien nu heeft verkeerd of kwaad over Jane. Ze vraagt zich echt af hoe ze het moet zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:11 schreef OmaJacky het volgende:
Jane heeft in dat gesprek met Jolien zo duidelijk gemaakt aan haar dat Jolien meer voor zichzelf moet kiezen. Zelf de vrijstelling pakken. Dat ze veel te lief is en dat ze op een bepaalde manier over zich heen laat lopen. Dat Jolien meer voor zichzelf moet opkomen.
En dan nu zo over Jane praten, valt me tegen van Jolien.
En dat als Jolien iets negatiefs ziet of hoort dat ze dan naar Jane moet komen zodat Jane weet dat er iets is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |