Ik let daar niet eens op eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit iemand zijn handen wassen. En dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Geen idee.
Genoeg mensen wel blijkt maar weerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik let daar niet eens op eerlijk gezegd
Voor hem wel. Hier nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje: vanavond, hoe dan ook zware exit.. hoe dan ook.
maar wat is het verschil in het gebruik......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mijn eerste tip om het verschil tussen meel en bloem te onthouden is een ezelsbruggetje: meel is veel! Dit leerde ik ooit van een molenaar. Voor meel wordt de hele graankorrel gebruikt, inclusief vliesjes. Bij bloem zijn deze vliesjes eruit gezeefd. Het soort bloem wat je overhoudt, is afhankelijk van het soort graan en de maling
Ei met paprika geloof ik. Of bedoel je wat ketchup is?quote:
Het eerste, ik weet wat die dikke tomatensap is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ei met paprika geloof ik. Of bedoel je wat ketchup is?
bloem voor wit broodquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
maar wat is het verschil in het gebruik......
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Wat een fijne lessen allemaal.
Volgend jaar een topic met bespreking van het eten en de bereidingswijze.
Heb zoveel geleerd hier
Dat komt neer op rijst en pasta koken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Wat een fijne lessen allemaal.
Volgend jaar een topic met bespreking van het eten en de bereidingswijze.
Heb zoveel geleerd hier
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon weer meer dan 30.000 stemmen bij Salar, net zoveel als andere weken. Denk toch dat Milena blijft en Sharice gaat...
ik blijf het vreemd vindenquote:
Het is ook wel echt heel close allemaal , daar kan je alle kanten mee opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik blijf het vreemd vinden
meer die roepen op tot en stemmen om sharice zodat milena gaat
Ligt aan jouquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ligt het aan mij is Jolien een beetje oranje geworden ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
dat ligt zeker niet aan jouquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vond Axel gisteren zo rood ..alsof hij de hele dag aan het blozen wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:41 schreef Kodiak100 het volgende:
ik heb geeeeen idee hoe het in den Belgique werktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Loopbaan onderbreking is onbetaald verlof
misschien door het zonnetje?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vond Axel gisteren zo rood ..alsof hij de hele dag aan het blozen was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |