Het woordje top valt daar veel.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:45 schreef Kissingbird het volgende:
s1 Pootje zegt : ik heb me ergens aan gestoord de laatste paar dagen. Een beetje niet over reacting.
S morgens douchen : dan is het : dit wordt een top dag..
Je kan ook de handen op het toilet gewassen hebben, zegt dus helemaal niets. Er zijn daar wel meer kranen dan alleen in de keukenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Genoeg mensen wel blijkt maar weer
Ligt er ook tegenover wie ze staat. Zo bijzonder en geliefd is ze namelijk niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:32 schreef ledn81 het volgende:
Jane is overduidelijk de winnaar vanavond
[ x ]
ok dus beide kan gewoon gebruikt wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
bloem is fijner
in kort is bloem 'gezeefd' meel
na wat.. 45 dagen?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Moet zeggen Pootje kiest er dus wel voor het gesprek aan te gaan
pot / ketelquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:49 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind Pootje tof maar ook wel wat hypocriet nu
Kan je nagaan hoe mensen denken over Milena en Sharicequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er ook tegenover wie ze staat. Zo bijzonder en geliefd is ze namelijk niet.
die spreekt poepquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:49 schreef greysbones het volgende:
Pootje
ik ben niet zo goed in het uitbrengen naar woorden
Zo zie je maar.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Wat een fijne lessen allemaal.
Volgend jaar een topic met bespreking van het eten en de bereidingswijze.
Heb zoveel geleerd hier
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:52 schreef Kodiak100 het volgende:
Het spel kan niet altijd mijn kant op rollen
Jordy BB 2025
Dit is een tegeltje hoor
net als Pootje gewoon 22 van de 24 uur platliggenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:51 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy: dit is mijn enthousiasme, impulsiviteit.. dit is mijn spel. En ik vind dat echt top. Wil zo lang mogelijk blijven. Wordt alleen maar mooier.
Sla er soms wat in door .. soms verkeerde opmerking , escalatietje..
als niemand het zegt dan weet ik het niet
Moet me er meer bewust van zijn,.
Pootje: op zo;n moment moet je misschien niks zeggen.
Het is toch duidelijk wie de eindstreep haalt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon weer meer dan 30.000 stemmen bij Salar, net zoveel als andere weken. Denk toch dat Milena blijft en Sharice gaat...
100% mee eensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:52 schreef Ireth het volgende:
Jordy kan heel irritant zijn,maar verbaal weet ie dingen wel altijd goed en duidelijk over te brengen. Hij is ook echt heel slim in zijn denken.
Maar ook rete-irritant vaak
neequote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk wie de eindstreep haalt.
omdat zowel Pootje als Axel weten dat ze van Jordy op dit moment niet kunnen winnenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:54 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vond Jordy juist de laatste dagen wat stiller. Mengde zich weinig in gesprekken, zoals gisteravond. Roept wel regelmatig Topspel.
Maar ik hoor nu juist degenen die hem te druk en aanwezig vonden, heel veel schreeuwen en aanwezig zijn, zoals Axel en Pootje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |