quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:18 schreef Kodiak100 het volgende:
@:Joyce-43
Bekijk deze YouTube-videoja ik ken hem nog ( haalde hem even in de war)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heerlijk om weer te horen he hahahI never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
was jij er al keer geweest ? nu beveiliging ivm de exit zeker?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan er letterlijk voor staan al zal daar nu wel beveiliging rondlopen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jawel hoor, ligt gewoon aan de openbare weg. Maar je ziet allemaal schuttingen. Je kunt bij die deur komen waar ze vanavond uit gaan. En een rondje om de parkeerplaats rijden.ja daar sta ik ook nu met google maps hahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit is die deur toch?I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ja kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja daar sta ik ook nu met google maps haha
[ afbeelding ]
dit is die deur toch?
Ik ben er in november nog langs gereden toen waren ze druk bezig met allerlei aannemersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was jij er al keer geweest ? nu beveiliging ivm de exit zeker?
aha okquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:52 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik ben er in november nog langs gereden toen waren ze druk bezig met allerlei aannemers
vraag ik me ook af,maar wij weten wel de achterkant dan van SL's hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:59 schreef Cupfighter het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, hoe zouden mensen tegen mij aankijken als ik in het BB huis zou zitten, wat zouden de commentaren op streams zijn
Ik vul er vast 2 in, slordig en trekt teveel naar de vrouwen
Gaat nog tegenvallen. Het is echt niet dat ze alle zeven "op handbreedte" in de lucht staan.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:57 schreef mazaru het volgende:
Ik hoop dat Jane vanavond omhoog kijkt. 7 Planeten op een rij is echt heel bijzonder
Ik denk dat het verhaal ik wil het geld als ik win, gebruiken voor mijn kiendjes misschien ook nog wat mensen over de streep trektquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef engine het volgende:
Snap er niks van dat milena boven sharice staat in de polls
Ik hoop dat het helder genoeg is om ieder geval de vijf te zien die je met het blote oog kan zien. Het is best wel heel bijzonder. Maar ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken want terwijl vanmiddag het zonnetje lekker scheen, trekt het nu helemaal dichtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat nog tegenvallen. Het is echt niet dat ze alle zeven "op handbreedte" in de lucht staan.
5 met het blote oog te zien tussen west, heel laag en zuid-oost 60 graden hoog.
NG artikel hierover
Ik gebruik er een mooie gratis app voor om te navigeren in de sterrenhemel: Stellarium
De betaalde versie heeft natuurlijk weer meer kunstjes maar die heb ik niet nodig.
Hier een vooruitblik van een deeltje van de hemel voor vanavond.
[ afbeelding ]
hoe maak je onderscheid tussen planeten en sterren? als je met het blote oog kijktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gaat nog tegenvallen. Het is echt niet dat ze alle zeven "op handbreedte" in de lucht staan.
5 met het blote oog te zien tussen west, heel laag en zuid-oost 60 graden hoog.
NG artikel hierover
Ik gebruik er een mooie gratis app voor om te navigeren in de sterrenhemel: Stellarium
De betaalde versie heeft natuurlijk weer meer kunstjes maar die heb ik niet nodig.
Hier een vooruitblik van een deeltje van de hemel voor vanavond.
[ afbeelding ]
Hier (zuid-oost Brabant) vanavond 50% bewolking en windkracht 5 op 500 meter hoogte, dus af en toe moet het een stuk open zijn. Maar het is afwachten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat het helder genoeg is om ieder geval de vijf te zien die je met het blote oog kan zien. Het is best wel heel bijzonder. Maar ik ben bang dat het vanavond niet gaat lukken want terwijl vanmiddag het zonnetje lekker scheen, trekt het nu helemaal dicht
Als het goed is hebben we morgen nog een kans. Ik ga duimen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier (zuid-oost Brabant) vanavond 50% bewolking en windkracht 5 op 500 meter hoogte, dus af en toe moet het een stuk open zijn. Maar het is afwachten.
Met die app Stellarium weet je waar je moet kijken en een planeet is echt wel feller en groter dan een "standaard "ster. Met een gewone verrekijker zie je al een bolletje i.p.v. een puntje.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoe maak je onderscheid tussen planeten en sterren? als je met het blote oog kijkt
zal die app eens downloaden heb helaas geen verrekijkerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Met die app Stellarium weet je waar je moet kijken en een planeet is echt wel feller en groter dan een "standaard "ster. Met een gewone verrekijker zie je al een bolletje i.p.v. een puntje.
Het is een prachtige app die zich oriënteert op je locatie. Als je rond draait met je telefoon draait ie mooi mee. Je kunt een beetje in- of uitzoomen om hem gelijk te krijgen met het beeld in de lucht.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zal die app eens downloaden heb helaas geen verrekijker
zag vorige keer die heldere planeten wel geloof ik die je toen ook kon zien vorige maand geloof ik zag ook een beetje soort oranjegloed achtige
ff testen vanavondquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is een prachtige app die zich oriënteert op je locatie. Als je rond draait met je telefoon draait ie mooi mee. Je kunt een beetje in- of uitzoomen om hem gelijk te krijgen met het beeld in de lucht.
Hij doet het nu ook al hoor. Je kunt zelfs de sterren zien aan de andere kant van de wereld / onder je voetenquote:
ja heb al even gekeken maar ja ben meer benieuwd wat er vanavond dan eventueel boven me te zien is hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hij doet het nu ook al hoor. Je kunt zelfs de sterren zien aan de andere kant van de wereld / onder je voeten
Hij draait bij mij niet, moet met mijn vingers over het scherm bewegen om te laten draaien, doe ik nou wat fout?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:31 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het is een prachtige app die zich oriënteert op je locatie. Als je rond draait met je telefoon draait ie mooi mee. Je kunt een beetje in- of uitzoomen om hem gelijk te krijgen met het beeld in de lucht.
Tik een keer op het kompas symbooltje midden onder en volg de instructie (Richt je apparaat omhoog als dat gevraagd wordt)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij draait bij mij niet, moet met mijn vingers over het scherm bewegen om te laten draaien, doe ik nou wat fout?
Ik heb geen idee van haar thuissituatie, interesseert me ook nietquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kan er totaal naast zitten, maar volgens mij heeft ze een goede baan, thuisbezorging in Belgie met een goede traiteur
En dikke auto met dr kiendjes af te zetten.
Lekker beppen met dr vrienden over andere moeders afkraken
Kan me er niets bij voorstellen, maar mssn is ze buiten huis best aardig.
Hopelijk komen die vlaamse dames een bij de tafel van Gert ofzo
Boeit me totaal niet hoe ze het thuis allemaal regelt, ze doet het hier in iedergeval slechtquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg nu soort Gooische Vrouwen vibes, maar dan de Vlaamse variant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |