"sjolleke' heeft zelf ook geen extra stemmen ingezetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:15 schreef OmaJacky het volgende:
Jaw
[..]
Ja zeker wel. Maar ze heeft er gisteren een heel gesprek over gehad met Jane , waar Jane alles heeft uitgelegd aan Jolien.
Dat zelfs Jane en Axel geen extra stemmen hebben gedaan om Jolien op de bank te krijgen.
Als ze dat wel hadden gedaan had Jolien op de bank gezeten vanavond.
Dat vergeet Sjolleke eventjes.
Jane is soms tegenstrijdig in wat ze zegt en hoe ze handelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
Goed zo Jolien
Gaat Jane mij nu slecht praten bij hen om bij hen binnen te praten
en dat is helemaal geen gekke gedachte
FB met +11k stemmen: 14% Sharice vs 11% Milenaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:19 schreef Tascha071 het volgende:
Salar: Milena 13% Charice 10% Salar doet de melding dat er nog nooit zoveel als nu op Jane is gestemd
Favorieten hebben maakt het een stuk lastiger voor BB denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:25 schreef Donna1000 het volgende:
Mijn favoriet is Jordy, de rest kan me niet meer boeien. Dat er zoveel op Jane is gestemd heeft er natuurlijk mee te maken dat Milena en Charice niet echt populair zijn. Ik heb op Jane gestemd maar had er na 10 min al spijt van, ze is zo gemaakt in alles wat ze doet, ik had beter niks kunnen stemmen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
FB met +11k stemmen: 14% Sharice vs 11% Milena
Zeker spannend. Zelf ben ik wel opgelucht dat Jane i.i.g. blijft. Ze brengt er nog wat humor in
Dat wordt spaaannnnend vanavond
Alles is andersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
We kunnen er al wel vanuit gaan dat Milena gaat blijven , scheelt weer een uitzending kijken
Jane blijft ook wel hoor. Dat is de enige met ballen daar. Alleen jammer dat ze zo vaak bij die Jordy aansluit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:30 schreef Lillfex het volgende:
jane 2 stemmen gegeven en Sharice 1 Milena mag er van mij wel uit en Jane wil ik graag dat die blijft
Als ze ballen had deed ze niet zo domquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane blijft ook wel hoor. Dat is de enige met ballen daar. Alleen jammer dat ze zo vaak bij die Jordy aansluit.
had het wel verwacht.....het is een grote kliek van ons kent ons.....allemaal dj'tjes alle tvprogramma;s waar je aan mee kunt doen alle vloggers en influencers.....Salar kon Jane al. Tyron is bevriend met Jeffrey noem maar op.Die hebben een fanbase en dat wordt elke keer meer. Daar komt de gewone man nooit meer boven opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:19 schreef Tascha071 het volgende:
Salar: Milena 13% Charice 10% Salar doet de melding dat er nog nooit zoveel als nu op Jane is gestemd
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb een klein vermoeden dat Sjolleke een beetje jaloers is op Jane.
Jane een beetje zwart maken bij de kartel mannen.
Jane die nu door 1 deur met die 2 anderen kan, naar mijn mening mede door dat ze verplicht in de suite met Milena moet slapen een hele week.
Jolien die geen aansluiting vind bij die 2 en Jane die de haat die die 2 hebben jegens haar voor lief neemt en de sfeer in het huis een beetje normaal wil houden.
Ik vind het van Jolien erg tegenvallen hoe ze nu zo lelijk over Jane roddelen.
Jolien is gewoon een afgelikte boterhamquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
jolientje is gewend dat haar onschuldige kindvrouwtjes act meestal voldoende is.
( als je af en toe haar verhalen hoor in de laten avond of nacht, geloof ik dus niets meer van die onschuldige jolientje ) )
Nou, Jeff hebben we maar mooi naar huis gestuurd van zodra de kans er wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
had het wel verwacht.....het is een grote kliek van ons kent ons.....allemaal dj'tjes alle tvprogramma;s waar je aan mee kunt doen alle vloggers en influencers.....Salar kon Jane al. Tyron is bevriend met Jeffrey noem maar op.Die hebben een fanbase en dat wordt elke keer meer. Daar komt de gewone man nooit meer boven op
van de week, bij een van de avondgesprekken in het kartel, ging het ook over speeltjes en dergelijke dingen, toen had ze ook al gezegd dat Jeffrey nog heel veel moest leren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien is gewoon een afgelikte boterham
Geen bezwaar als die door mezelf wordt afgeliktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien is gewoon een afgelikte boterham
Dat mag jij denken, zelf denk ik niet zo cynisch over Jolien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef OmaJacky het volgende:
Jane die nu door 1 deur met die 2 anderen kan, naar mijn mening mede door dat ze verplicht in de suite met Milena moet slapen een hele week.
Jolien die geen aansluiting vind bij die 2 en Jane die de haat die die 2 hebben jegens haar voor lief neemt en de sfeer in het huis een beetje normaal wil houden.
Ik durf er geen geld op zetten wie vanavond gaat, hoor! Behalve dan dat het zeker niet Jane is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:44 schreef Cupfighter het volgende:
Nog geen enkele exit is spannend geweest, het is steeds duidelijk wie er weg uit tenzij er iemand vrijwillig uit stapt
Ik denk dat het misschien komt, omdat Sharice bepaalde uitspraken heeft gedaan die te ver gaan. Elsa werd daar ook deels op afgerekend.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef engine het volgende:
Snap er niks van dat milena boven sharice staat in de polls
Uiterlijk misschienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef engine het volgende:
Snap er niks van dat milena boven sharice staat in de polls
Jordy krijgt de schuld van stelen. Het lijkt me toch sterkt dat de kleine slaapkamer nog zoveel snoep en koek overhebben van de vorige keer....en waarom eten in de kleine slaapkamer en niet gewoon in de kamer.quote:
Deze keer ook. Sharice gaat vertrekkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:44 schreef Cupfighter het volgende:
Nog geen enkele exit is spannend geweest, het is steeds duidelijk wie er weg uit tenzij er iemand vrijwillig uit stapt
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen bezwaar als die door mezelf wordt afgelikt![]()
Maar even iets anders: Voor die 7 planeten op een rij heb ik even iets in de SC gezet![]()
Axel gaf ook al toe chips "gestolen" te hebben. Denk dat ze het allemaal wel doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordy krijgt de schuld van stelen. Het lijkt me toch sterkt dat de kleine slaapkamer nog zoveel snoep en koek overhebben van de vorige keer....en waarom eten in de kleine slaapkamer en niet gewoon in de kamer.
Die was ook totaal niet op zijn plek daar....in het Buitenleven is hij volgens mij veel beter te pruimen en dat merk je in de interviews van hem.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, Jeff hebben we maar mooi naar huis gestuurd van zodra de kans er was
Zag je ook wat ze aten? Misschien was het gewoon dat bananenbrood dat Jordy had gemaakt en hun paar sneetjes van had gebracht?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordy krijgt de schuld van stelen. Het lijkt me toch sterkt dat de kleine slaapkamer nog zoveel snoep en koek overhebben van de vorige keer....en waarom eten in de kleine slaapkamer en niet gewoon in de kamer.
Snoep.......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zag je ook wat ze aten? Misschien was het gewoon dat bananenbrood dat Jordy had gemaakt en hun paar sneetjes van had gebracht?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
jolientje is gewend dat haar onschuldige kindvrouwtjes act meestal voldoende is.
( als je af en toe haar verhalen hoor in de laten avond of nacht, geloof ik dus niets meer van die onschuldige jolientje ) )
Nee dat was al eerder ze zitten al een tijdje te knagenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Zag je ook wat ze aten? Misschien was het gewoon dat bananenbrood dat Jordy had gemaakt en hun paar sneetjes van had gebracht?
Was gewoon nog dat verdeelde snoep.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:57 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ze roddelde niet over Jane. Ze gaf aan moeite te hebben dat ze vertelde dat ze slecht aan het praten was over Jolien en dat ze inzichten had die ze dan zaterdag pas wilde delen. Er was niets roddelen bij. Vervolgens heeft Jordy uitgelegd wat het volgens hem is. Er is geen moment van een vuile roddel geweest. Niet op de manier waarop de terror twins of Axel en Pootje praten over andere.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef OmaJacky het volgende:
Er was ook een levendige ruilhandel geweest met de belgen, die bliefden de drop niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Was gewoon nog dat verdeelde snoep.
Dat de ene er zuiniger op zou kunnen zijn dan de ander is kennelijk geen optie
Ze eten er iedere middag van dat kan haast niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Precies. Zo simpel kan het zijn..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Er was ook een levendige ruilhandel geweest met de belgen, die bliefden de drop niet.
En met een bak voor dropjes doe je veel langer dan met een stapeltje koekjes
En ik zie het anders.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ze roddelde niet over Jane. Ze gaf aan moeite te hebben dat ze vertelde dat ze slecht aan het praten was over Jolien en dat ze inzichten had die ze dan zaterdag pas wilde delen. Er was niets roddelen bij. Vervolgens heeft Jordy uitgelegd wat het volgens hem is. Er is geen moment van een vuile roddel geweest. Niet op de manier waarop de terror twins of Axel en Pootje praten over andere.
Normaal gesproken welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
En ik zie het
[..]
En ik zie het anders.
En dat mag op dit forum.
Ja dat mag maar de definitie van roddelen is kwaadspreken en dat heeft ze niet gedaan. Dus ja ze heeft over Jane gesproken maar niet in kwade zin.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:17 schreef OmaJacky het volgende:
En ik zie het
[..]
En ik zie het anders.
En dat mag op dit forum.
Denk toch dat ik Rudolph zijn kookkunsten meer waardeer dan deze prutsers.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:13 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wat is de Rudolph de kok dan enorm veranderd
denk dat Jane echt wel kan koken hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:28 schreef marky het volgende:
[..]
Denk toch dat ik Rudolph zijn kookkunsten meer waardeer dan deze prutsers.
Dat weet ik wel zeker. Dat zeggen ze ook allemaal daar.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat Jane echt wel kan koken hoor
het was inderdaad geen roddelen, ging er meer om dat Jolien der gevoel er niet bij kon plaatsen en eigenlijk dat ze verdrietig wel was om de keuze die Jane gemaakt had ondanks dat het niet veel om hand hadquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:26 schreef marky het volgende:
[..]
Ja dat mag maar de definitie van roddelen is kwaadspreken en dat heeft ze niet gedaan. Dus ja ze heeft over Jane gesproken maar niet in kwade zin.
ze doet ook echt alles op smaak tussendoorquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:38 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Dat zeggen ze ook allemaal daar.
Precies.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging dat over Axel? Dan is het antwoord. "Nee! Absoluut geen optie!!" We zoeken een stok om te slaanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan alvast naar uitkijken, aangezien zij toch nooit of te nimmer gaat. (allez, toch niet met deze bank vanavond)quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:45 schreef mazaru het volgende:
Als Jane blijft dan gaat Axel make-up bij haar opdoen. Maar zonder instructies.
Je wil ze toch niet gaan vergelijken met Rudolph. Ze weet wat ze met producten kan doen. Maar als je denkt dat je met eieren kan binden...quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk dat Jane echt wel kan koken hoor
Gelukkig niet. Het zou toch heel erg zijn als Jane het zou afleggen tegen 1 van die 2.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Daar kunnen we dan alvast naar uitkijken, aangezien zij toch nooit of te nimmer gaat. (allez, toch niet met deze bank vanavond)
Nee over de terrortwins. Axel heeft gewoon verteld dat hij chips heeft gejat.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ging dat over Axel? Dan is het antwoord. "Nee! Absoluut geen optie!!" We zoeken een stok om te slaan![]()
Nee dat ging er over dat M en S in de suite aan het eten waren en mensen insinueerden dat het niet mogelijk was dat ze zo lang snoep/koekjes hadden kunnen sparen (Milena zegt vaak dat ze chocola/zoetigheid niet kan opsparen, maar alles in eens op eet).quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ging dat over Axel? Dan is het antwoord. "Nee! Absoluut geen optie!!" We zoeken een stok om te slaan![]()
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:51 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee dat ging er over dat M en S in de suite aan het eten waren en mensen insinueerden dat ze het niet mogelijk was dat ze zo lang snoep/koekjes hadden kunnen sparen (Milena zegt vaak dat ze chocola/zoetigheid niet kan opsparen, maar alles in eens op eet).
Ik dacht nog even dat het misschien het bananenbrood was dat ze aten, omdat ik die stream gewoon niet had en hier enkel een gif zag dat ze IETS aten maar niet kon zien wat. Maar meerderen hebben ondertussen bevestigd dat het wel degelijk om snoep ging, waar ze dus best zuinig op geweest zijn.
Met alle etenswaren die hij niet kende (ik herinner me enkel prei en stoofvlees, maar er waren nog best veel andere zaken), vraagt een mens zich toch af wat die jongen de afgelopen 20+ jaar gegeten heeft.quote:
Het enige wat hij goed kent is het menu van Mac Donaldsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:54 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Met alle etenswaren die hij niet kende (ik herinner me enkel prei en stoofvlees, maar er waren nog best veel andere zaken), vraagt een mens zich toch af wat die jongen de afgelopen 20+ jaar gegeten heeft.
Ik denk dat de overblijver sneller naar haar gaat trekken, dan omgekeerd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:54 schreef OmaJacky het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Jolien het het gaat doen zodra 1 van de 2, Milena of Charice vanavond weg gaat.
Nu is ze helemaal in de ban van het kartel.
Of ze naar 1 van die 2 toe gaat trekken bv.
Als Milena blijft dan trekt die waarschijnlijk naar die jordyclan. Bij Sharice ben ik daar niet zo zeker vanquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:56 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik denk dat de overblijver sneller naar haar gaat trekken, dan omgekeerd.
Jolien heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze makkelijker met jongens/mannen om kan.
De kijker is komende week DM! Als je nog niet gedaan hebt, je kunt op de website stemmen over wat ze komende week te eten krijgen!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
Het zou wel slim zijn als Jane decisionmaker zou zijn. Zij is degene die steeds kookt.
Ze blijven allebei want Pootje gaat Sharice savenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:54 schreef OmaJacky het volgende:
Ik ben benieuwd hoe Jolien het het gaat doen zodra 1 van de 2, Milena of Charice vanavond weg gaat.
Nu is ze helemaal in de ban van het kartel.
Of ze naar 1 van die 2 toe gaat trekken bv.
Oh ja dat is waar ook. Ik ga daar niet op stemmen. Belachelijke keuzes. Als er 7 dagen slob op had gestaan dan had ik wel gestemdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De kijker is komende week DM! Als je nog niet gedaan hebt, je kunt op de website stemmen over wat ze komende week te eten krijgen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:51 schreef mazaru het volgende:
Keanu vertelt dat hij geblinddoekt dingen moest proeven. Ze stopten toen een eetlepel mosterd in zijn mond. Dat durfde hij niet door te slikken en heeft er een halve dag mee in zijn mond gelopen.
Zou die nou zijn eigen verhalen geloven?
Denk het niet. Daar is vandaag echt op geen enkel moment naar gehint, door niemand.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze blijven allebei want Pootje gaat Sharice saven![]()
Dan moet je eerst weten hoe je daar moet komen raar gedoequote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
De kijker is komende week DM! Als je nog niet gedaan hebt, je kunt op de website stemmen over wat ze komende week te eten krijgen!
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook. Ik ga daar niet op stemmen. Belachelijke keuzes. Als er 7 dagen slob op had gestaan dan had ik wel gestemd
123…. denk ut niequote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Stemmen kan tot vanavond 22u 👇🏻quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst weten hoe je daar moet komen raar gedoe
Voor Ndl weet ik het niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan moet je eerst weten hoe je daar moet komen raar gedoe
Aha zo ver was ik niet gekomenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Stemmen kan tot vanavond 22u 👇🏻
BE: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
NL: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:01 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Voor Ndl weet ik het niet.
Voor België is het: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen (denk dat je als Nederlander ook gewoon daar een gratis account kunt maken?)
123…. denk ut niequote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Super handig dit. Gelijk 2x gestemdquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:01 schreef rinardo het volgende:
[..]
Stemmen kan tot vanavond 22u 👇🏻
BE: https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
NL: https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
In Roblox, maken ze soms reclame voor op Insta. Is echt voor de jeugd.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:56 schreef Puzzie het volgende:
Interactief spel gemaakt van BB 25? Nooit geweten
Daar had Jordy het net idd over , nooit gewetenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In Roblox, maken ze soms reclame voor op Insta. Is echt voor de jeugd.
Gisteravond de schaal uitlikken van het rauwe meel of deeg van het jasje van de bananen opeten......quote:
Een jankerd dusquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gisteravond de schaal uitlikken van het rauwe jasje van de bananen opeten......![]()
Sja .. 75-80% van de stemmers ziet het andersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:08 schreef TheVoice4ever het volgende:
ideaal was het geweest als dit de laatste uren van Jane in BB waren
maar realistisch zal het wel of Sharice of Milena worden, jammer genoegdie twee waren sowieso andere weekjes nog makkelijke targets geweest
Meowwwwquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:10 schreef kater1 het volgende:
Kan Keanu ook weer afstrepen. De weg naar volwassenheid is vol hobbels en kuilen.
zoveel mensen die op zo'n backstabberig onzeker klein meisje stemmen die zich laat commanderen door een ondankbare klojoquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sja .. 75-80% van de stemmers ziet het anders
Maar als je zo'n fobie ervan hebt, dan is het niet handig om zoiets voor 'heel Nederland en België ' te roepen dat als je blijft je dan een lepel ervan gaat eten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:07 schreef kater1 het volgende:
Glas water erachteraan. Toch knap van hem! (Alle anderen zaten hem wel heel erg te pushen en Jane hield de hele tijd de lepel voor zijn gezicht)
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zoveel mensen die op zo'n backstabberig onzeker klein meisje stemmen die zich laat commanderen door een ondankbare klojo
Boeien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
zoveel mensen die op zo'n backstabberig onzeker klein meisje stemmen die zich laat commanderen door een ondankbare klojo
Dat is hun/ons goed recht, en ik waardeer niet dat er op hun/ons gekotst wordt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ik zou niks hoeven van dat haarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:13 schreef mazaru het volgende:
Axel: Ga je overhouden?
Jane: Ja
Axel: Voor wie?
Jane: Voor wie wil
Axel: oke
Kijk, zo kan het ook. Niet stiekem voor zichzelf
Meid toch, je zit er maar meequote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik hoop als Jane blijft dat ze haar compleet negeren daar, wegpesten dat wijf, dat die Jane maar lekker veel gaat janken hopelijk
Eten ziet er heerlijk uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Eten ziet er goed uit, snap alleen dat uitscheppen nog steeds niet. Je bord is lauw wanneer je aan tafel zit.
Waarschijnlijk omdat de andere twee opties nog erger zijn dan Jane. Ik zou het zelf wel leuker vinden als Milena en Sharice blijven maar dat is puur en alleen voor het drama. Ergens hoop ik wel dat ze alle drie blijven voor dezelfde reden en pootje gaat maar dat zal niet gebeuren helaas.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Ga je nu over een half uur weer "sorry!" zeggen???quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
dat komt denk ik nog uit de tijd dat er precies afgemeten moest worden opgeschept, zodat iedereen een gelijke hoeveelheid kreegquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Eten ziet er goed uit, snap alleen dat uitscheppen nog steeds niet. Je bord is lauw wanneer je aan tafel zit.
Kom je weer trollen? En noem de mensen bij hu naamquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:11 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Morgen mag hij uit de kastquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die heeft echt 20 jaar opgesloten gezeten in een kelder en alleen water en brood gehad
Dit is ook niet nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Eet smakelijk allemaal hier en daarOok de trollen
Niet op reageren a.u.b. zet een tr.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ga je nu over een half uur weer "sorry!" zeggen???
Het zijn nogal zoetekauwen daarquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is toch vies bij je hartige eten...
Een mening mag je hebben. Maar dat kan ook netjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:20 schreef TheVoice4ever het volgende:
oké ik noem de bewoners wel bij hun naam
maar ik ga geen sorry zeggen voor mijn eigen mening over Jane, Axel
en overigens ik gaf Jane een kans, maar die heeft ze verspeeld die kans
Dat snap ik ook niet, sowieso geen fan van die grote tatoeages zeker niet bij vrouwen, voor mij een afknapper ik wil haar huid zien als ik wil lezen of plaatjes kijken koop ik wel een boekquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:19 schreef kater1 het volgende:
Waarom laat iemand 777 in zijn nek tatoeëren?
Maar ik kan me echt voorstellen dat b.v. een pootje of axel en Jordy meer eten nodig hebben dan een Mattie of Jolien en de twins.....Keanu reken ik niet mee want ik heb zoiets nog nooit meegemaakt. Nu gooien wat er op hun borden blijft liggen en hun vorken door het eten gegaan zijn weg.Dat hadden de grote eter nog makkelijk een bordje kunnen eten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:16 schreef Verida het volgende:
[..]
dat komt denk ik nog uit de tijd dat er precies afgemeten moest worden opgeschept, zodat iedereen een gelijke hoeveelheid kreeg
en er was toen ook nog geen tafel die je kon dekken en schalen en pannen op zou kunnen zetten
777 is het engelengetal, dat brengt gelukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:19 schreef kater1 het volgende:
en 666 het tegenovergesteldequote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
777 is het engelengetal, dat brengt geluk
Bron: google
Dat was niemand ze ding hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:30 schreef Puzzie het volgende:
Nu over SaboKnappe meid maar niet Ax zijn ding.
Echt traagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Fok gaat weer tegen de vlakte binnenkort denk
Wie weet morgen welquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:31 schreef ledn81 het volgende:
Fok gaat weer tegen de vlakte binnenkort denk
Om zich te beschermen voor 666.......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:19 schreef kater1 het volgende:
Ze gebruikt wel veel warm water om te spoelen vind ik. Dat kleine boilertje onderin is vlug leeg.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Milena wast wel netjes en waterbesparend af.
Eerst met sponsje zeepsop de boel schoonmaken en daarna met warm water afspoelen.
Dat was vast een grapquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Eerst met sponsje zeepsop de boel schoonmaken en daarna met warm water afspoelen.
Was wel mijn dingquote:
Ja ik zie dat ze nu het water laat lopen tijdens het schoonmaken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze gebruikt wel veel warm water om te spoelen vind ik. Dat kleine boilertje onderin is vlug leeg.
Lopende kraan is toch nooit besparend.....gewoon zoals vroeger in een teil..quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:37 schreef Rhosyn het volgende:
Zoals jordy doet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Lopende kraan is toch nooit besparend.....gewoon zoals vroeger in een teil..
Dat vind ik vies. Allemaal vet en etensresten in het sop. bleeeh en dan afdrogen lekker fris NOTquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
ze hebben daar wel een teiltje, maar daar heeft Pootje vanmorgen zijn voeten in zitten wekenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben daar wel een teiltje, maar daar heeft Pootje vanmorgen zijn voeten in zitten weken![]()
lijkt me dan niet zo fris meer voor de afwas
Je kan dat ding toch schoonmaken?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben daar wel een teiltje, maar daar heeft Pootje vanmorgen zijn voeten in zitten weken![]()
Maar onder lopende kraan zonder afvoerzeefje kan je wachten op verstopping. beter teiltje leeg gooien met zeefje op de afvoer.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat vind ik vies. Allemaal vet en etensresten in het sop. bleeeh en dan afdrogen lekker fris NOT
hhhhhhdat is echt gatverdamme......quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik weet het omdat Milena helemaal verbaasd was dat Jordy met een teil aan de slag ging nadat ze dat keukendeel vrijgespeeld hadden. Jordy zei haar toen nog dat het zonde is van het water.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit opgelet maar ja dan zoals Jordy doet.
Waarom niet in een schoonmaakemmer of teiltje....ze hadden nu genoeg middelen voor de schoonmaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:49 schreef zodeju het volgende:
OOoo
[..]
hhhhhhdat is echt gatverdamme......
Achteraf ..............en iets met een koe in de kont kijkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet in een schoonmaakemmer of teiltje....ze hadden nu genoeg middelen voor de schoonmaak.
Ben helemaal van slag.....zit te klungelen.....quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Achteraf ..............en iets met een koe in de kont kijken
Niet nodigquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben helemaal van slag.....zit te klungelen.....![]()
Ik doe mijn voeten ook meestal ff in de leifheit emmer, daar passen tenminste maatje 43 inquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom niet in een schoonmaakemmer of teiltje....ze hadden nu genoeg middelen voor de schoonmaak.
Daar dacht hij met de chips dan anders over.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:13 schreef mazaru het volgende:
Axel: Ga je overhouden?
Jane: Ja
Axel: Voor wie?
Jane: Voor wie wil
Axel: oke
Kijk, zo kan het ook. Niet stiekem voor zichzelf
Dat kan ik me heel goed voorstellenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:29 schreef Puzzie het volgende:
Axel zou wel een beschuitje willen eten met Alice
ja en bij alle 3quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:02 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben we eigenlijk al gezien dat de koffers zijn gepakt:
4 koffers he. Het zou een zooitje in de slaapkamers moeten zijn. Vooral de suite..
past niet allesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:02 schreef Rhosyn het volgende:
Hebben we eigenlijk al gezien dat de koffers zijn gepakt:
4 koffers he. Het zou een zooitje in de slaapkamers moeten zijn. Vooral de suite..
Had het voor Keanu niet nog een andere betekenis? Iets met een favoriete .... Of was dat iemand anders?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
777 is het engelengetal, dat brengt geluk
Bron: google
Was het de vorige keer ook niet op zaterdag?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 18:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wie weet morgen wel![]()
ff genieten van het nu dan
Heb je nu je zin? dubbele slquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:04 schreef Ireth het volgende:
Wat een heerlijk gezicht,milena die haar koffer inpakt
Twee weken geleden alweerquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Was het de vorige keer ook niet op zaterdag?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:06 schreef spapaars het volgende:
Wel heel erg traag nu, een brief naar Tokyo is er sneller dan fok.
Ik denk dat ze hem straks helaas ook weer uit paktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:04 schreef Ireth het volgende:
Wat een heerlijk gezicht,milena die haar koffer inpakt
Ik kan er totaal naast zitten, maar volgens mij heeft ze een goede baan, thuisbezorging in Belgie met een goede traiteurquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:09 schreef zodeju het volgende:
Zit me af te vragen zoals Milena al lang op zichzelf woont met partner en kind of zonder partner kan haast niet koken......hoedan altijd thuisbezorging ?? Ook vertelde ze dat ze in pyjama naar de supermarkt gaat zonder pardon.....dan denk ik dan heb je je kind al naar school gebracht s'morgen dus ook in pyama??
Hoeft ze niet te werken voor haar geld ?? Zou best eens stiekem een dagje willen kijken hoe ze thuis is. Want anders is het hier echt afzien voor haar. en vooral zonder Sharies......
Ik krijg nu soort Gooische Vrouwen vibes, maar dan de Vlaamse variantquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik kan er totaal naast zitten, maar volgens mij heeft ze een goede baan, thuisbezorging in Belgie met een goede traiteur
En dikke auto met dr kiendjes af te zetten.
Lekker beppen met dr vrienden over andere moeders afkraken
Kan me er niets bij voorstellen, maar mssn is ze buiten huis best aardig.
Hopelijk komen die vlaamse dames een bij de tafel van Gert ofzo
" Vlaamse Gaaien"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik krijg nu soort Gooische Vrouwen vibes, maar dan de Vlaamse variant
Die heeft ie al vaker ten toon gesteldquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:16 schreef Verida het volgende:
[..]
oeps keanu met natte haren schemert je haarlijn wel door...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die heeft ie al vaker ten toon gesteld
och, dat is best wel sneu voor zo'n jonge knul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar zo wanhopig een playmobil kapsel eroverheen leggen lijkt me ook vreselijk. Dan maar een keer naar een goede kapper gaan en iets eraan laten doen, heel kort ofzo,
[..]
Oh wow dat is een flinke inhamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
[..]
Lullig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een tekenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, maar goed dat Sharice naar huis gaat. Haar lattenbodem is kapot.
Ik heb tactisch op Sharice gestemd en dat doen er wel meer maar of het genoeg is…….spannendquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
De liveshow kunnen we uittekenen. Jane wordt als eerste gered. Anders is direct al bekend wie naar huis moet. Daarna gaat het tussen Milena en Sharice. Sharice zal waarschijnlijk naar huis moeten, alhoewel ik nog hoop op een stembusverrassing.
En FOK zal wel kapot zijn tegen die tijd.
Meestal al ze het kort houden valt het veel minder op.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
och, dat is best wel sneu voor zo'n jonge knul.
maar zo wanhopig een playmobil kapsel eroverheen leggen lijkt me ook vreselijk. Dan maar een keer naar een goede kapper gaan en iets eraan laten doen, heel kort ofzo,
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
De liveshow kunnen we uittekenen. Jane wordt als eerste gered. Anders is direct al bekend wie naar huis moet. Daarna gaat het tussen Milena en Sharice. Sharice zal waarschijnlijk naar huis moeten, alhoewel ik nog hoop op een stembusverrassing.
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Misschien moet ie zijn prioriteit even leggen op een rijbewijs, jammer als je haar beetje matig is, maar er zijn ergere zakenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:29 schreef Verida het volgende:
[..]
och, dat is best wel sneu voor zo'n jonge knul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
"De volgorde is volledige willekeurig"quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo jammer dat het Sharice is die moet vertrekken. Ik had 100 keer liever Milena zien vertrekken. Maar die is beter in de schijn ophouden en BB heeft haar ook positiever in de uitzending laten komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De laatste 2 uur van de terrortwins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |