"sjolleke' heeft zelf ook geen extra stemmen ingezetquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:15 schreef OmaJacky het volgende:
Jaw
[..]
Ja zeker wel. Maar ze heeft er gisteren een heel gesprek over gehad met Jane , waar Jane alles heeft uitgelegd aan Jolien.
Dat zelfs Jane en Axel geen extra stemmen hebben gedaan om Jolien op de bank te krijgen.
Als ze dat wel hadden gedaan had Jolien op de bank gezeten vanavond.
Dat vergeet Sjolleke eventjes.
Jane is soms tegenstrijdig in wat ze zegt en hoe ze handelt.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:08 schreef greysbones het volgende:
Goed zo Jolien
Gaat Jane mij nu slecht praten bij hen om bij hen binnen te praten
en dat is helemaal geen gekke gedachte
FB met +11k stemmen: 14% Sharice vs 11% Milenaquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:19 schreef Tascha071 het volgende:
Salar: Milena 13% Charice 10% Salar doet de melding dat er nog nooit zoveel als nu op Jane is gestemd
Favorieten hebben maakt het een stuk lastiger voor BB denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:25 schreef Donna1000 het volgende:
Mijn favoriet is Jordy, de rest kan me niet meer boeien. Dat er zoveel op Jane is gestemd heeft er natuurlijk mee te maken dat Milena en Charice niet echt populair zijn. Ik heb op Jane gestemd maar had er na 10 min al spijt van, ze is zo gemaakt in alles wat ze doet, ik had beter niks kunnen stemmen
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:22 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
FB met +11k stemmen: 14% Sharice vs 11% Milena
Zeker spannend. Zelf ben ik wel opgelucht dat Jane i.i.g. blijft. Ze brengt er nog wat humor in
Dat wordt spaaannnnend vanavond
Alles is andersquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:32 schreef Puzzie het volgende:
We kunnen er al wel vanuit gaan dat Milena gaat blijven , scheelt weer een uitzending kijken
Jane blijft ook wel hoor. Dat is de enige met ballen daar. Alleen jammer dat ze zo vaak bij die Jordy aansluit.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:30 schreef Lillfex het volgende:
jane 2 stemmen gegeven en Sharice 1 Milena mag er van mij wel uit en Jane wil ik graag dat die blijft
Als ze ballen had deed ze niet zo domquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jane blijft ook wel hoor. Dat is de enige met ballen daar. Alleen jammer dat ze zo vaak bij die Jordy aansluit.
had het wel verwacht.....het is een grote kliek van ons kent ons.....allemaal dj'tjes alle tvprogramma;s waar je aan mee kunt doen alle vloggers en influencers.....Salar kon Jane al. Tyron is bevriend met Jeffrey noem maar op.Die hebben een fanbase en dat wordt elke keer meer. Daar komt de gewone man nooit meer boven opquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:19 schreef Tascha071 het volgende:
Salar: Milena 13% Charice 10% Salar doet de melding dat er nog nooit zoveel als nu op Jane is gestemd
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb een klein vermoeden dat Sjolleke een beetje jaloers is op Jane.
Jane een beetje zwart maken bij de kartel mannen.
Jane die nu door 1 deur met die 2 anderen kan, naar mijn mening mede door dat ze verplicht in de suite met Milena moet slapen een hele week.
Jolien die geen aansluiting vind bij die 2 en Jane die de haat die die 2 hebben jegens haar voor lief neemt en de sfeer in het huis een beetje normaal wil houden.
Ik vind het van Jolien erg tegenvallen hoe ze nu zo lelijk over Jane roddelen.
Jolien is gewoon een afgelikte boterhamquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.
jolientje is gewend dat haar onschuldige kindvrouwtjes act meestal voldoende is.
( als je af en toe haar verhalen hoor in de laten avond of nacht, geloof ik dus niets meer van die onschuldige jolientje ) )
Nou, Jeff hebben we maar mooi naar huis gestuurd van zodra de kans er wasquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
had het wel verwacht.....het is een grote kliek van ons kent ons.....allemaal dj'tjes alle tvprogramma;s waar je aan mee kunt doen alle vloggers en influencers.....Salar kon Jane al. Tyron is bevriend met Jeffrey noem maar op.Die hebben een fanbase en dat wordt elke keer meer. Daar komt de gewone man nooit meer boven op
van de week, bij een van de avondgesprekken in het kartel, ging het ook over speeltjes en dergelijke dingen, toen had ze ook al gezegd dat Jeffrey nog heel veel moest leren.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien is gewoon een afgelikte boterham
Geen bezwaar als die door mezelf wordt afgeliktquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jolien is gewoon een afgelikte boterham
Dat mag jij denken, zelf denk ik niet zo cynisch over Jolien.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:37 schreef OmaJacky het volgende:
Ik heb een klein vermoeden dat Sjolleke een beetje jaloers is op Jane.
Jane een beetje zwart maken bij de kartel mannen.
Jane die nu door 1 deur met die 2 anderen kan, naar mijn mening mede door dat ze verplicht in de suite met Milena moet slapen een hele week.
Jolien die geen aansluiting vind bij die 2 en Jane die de haat die die 2 hebben jegens haar voor lief neemt en de sfeer in het huis een beetje normaal wil houden.
Ik vind het van Jolien erg tegenvallen hoe ze nu zo lelijk over Jane roddelen.
Ik durf er geen geld op zetten wie vanavond gaat, hoor! Behalve dan dat het zeker niet Jane is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:44 schreef Cupfighter het volgende:
Nog geen enkele exit is spannend geweest, het is steeds duidelijk wie er weg uit tenzij er iemand vrijwillig uit stapt
Ik denk dat het misschien komt, omdat Sharice bepaalde uitspraken heeft gedaan die te ver gaan. Elsa werd daar ook deels op afgerekend.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef engine het volgende:
Snap er niks van dat milena boven sharice staat in de polls
Uiterlijk misschienquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:49 schreef engine het volgende:
Snap er niks van dat milena boven sharice staat in de polls
Jordy krijgt de schuld van stelen. Het lijkt me toch sterkt dat de kleine slaapkamer nog zoveel snoep en koek overhebben van de vorige keer....en waarom eten in de kleine slaapkamer en niet gewoon in de kamer.quote:
Deze keer ook. Sharice gaat vertrekkenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:44 schreef Cupfighter het volgende:
Nog geen enkele exit is spannend geweest, het is steeds duidelijk wie er weg uit tenzij er iemand vrijwillig uit stapt
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geen bezwaar als die door mezelf wordt afgelikt![]()
Maar even iets anders: Voor die 7 planeten op een rij heb ik even iets in de SC gezet![]()
Axel gaf ook al toe chips "gestolen" te hebben. Denk dat ze het allemaal wel doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordy krijgt de schuld van stelen. Het lijkt me toch sterkt dat de kleine slaapkamer nog zoveel snoep en koek overhebben van de vorige keer....en waarom eten in de kleine slaapkamer en niet gewoon in de kamer.
Die was ook totaal niet op zijn plek daar....in het Buitenleven is hij volgens mij veel beter te pruimen en dat merk je in de interviews van hem.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:42 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nou, Jeff hebben we maar mooi naar huis gestuurd van zodra de kans er was
Zag je ook wat ze aten? Misschien was het gewoon dat bananenbrood dat Jordy had gemaakt en hun paar sneetjes van had gebracht?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordy krijgt de schuld van stelen. Het lijkt me toch sterkt dat de kleine slaapkamer nog zoveel snoep en koek overhebben van de vorige keer....en waarom eten in de kleine slaapkamer en niet gewoon in de kamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |