Klopt, op 1 of andere manier zijn het altijd vreemde of rare gastenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eens, denk alleen 1 probleem de meeste slimme volwassenen doen niet mee aan BB
jaaa zag het al hahahaquote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
wie pakt mijn topic? Ireth had lapo @:rinardo
En goedenavond hier
Hoevaak ga jij nog sorry zeggen,quote:Op maandag 24 februari 2025 18:32 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry voor mijn gedrag, ik doe alweer normaal
ik wens iedereen een fijne avond
en ja hoor, ik blijf loyaal richting Jane, Jolien
overigens ik stem nog steeds op Jolien in de favoriete bewoner polls, dat geef ik openlijk toe
Huh???quote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Kissingbird het volgende:
wie pakt mijn topic? Ireth had lapo @:rinardo
En goedenavond hier
rinardo dacht dat hij lapo had.. had eerst wat anders in zijn post staan..quote:
Ow, ik was bezig met avondeten, dus niks van meegekregenquote:Op maandag 24 februari 2025 19:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
rinardo dacht dat hij lapo had.. had eerst wat anders in zijn post staan..
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
[..]
ahhhhhh de lieverd, ik ga gauw een beterschapskaartje sturen
Of misschien een boodschap voor haar ergens achterlatenquote:Op maandag 24 februari 2025 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelen
XOXO Kissingbird voor Axelquote:Op maandag 24 februari 2025 22:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of misschien een boodschap voor haar ergens achterlaten![]()
XOXO Odie22
en ik die kwoot maar zoeken, ga je ineens naar een ander topicquote:Op maandag 24 februari 2025 22:43 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Je kan je ook nog opgeven voor Fan week, Kan je een spel voor Sjolle komen spelen
Zolang het duurt, deze trol is altijd aanwezig om de boel op te naaien. Al jaren langquote:
Ik dacht ik zet het maar hierquote:Op maandag 24 februari 2025 22:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
en ik die kwoot maar zoeken, ga je ineens naar een ander topic
Morguh Ebinas, lekker bakkiequote:
Morguh Kodiakquote:
Ik verwachtquote:
Hier is het pas de tweede. Alles wat maar fout kon gaan is al fout gegaan hier vanmorgenquote:
Dat valt wel mee, er is een groot tekort in de zorg, en niet al die oudjes in bejaardentehuizen zullen BB kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:38 schreef tassie127 het volgende:
Lees net op insta dat een cliënt van sharice niet meer door haar geholpen wil worden. Denk niet dat ze straks nog een baan heeft.
Oh nee, inmiddels een paar uurtjes verder (ik was even weg) en ik hoop dat het weer meer mee zit vanaf nu.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier is het pas de tweede. Alles wat maar fout kon gaan is al fout gegaan hier vanmorgen
Kon eerst mijn sokken niet vinden, toen werkte de inlog van mijn pc niet, toen de inlog van mijn outlookmail niet.
Toen wilde ik een luchtje op doen viel de fles kats doormidden de hele vloer onder de parfum. Het is net douglas hier nu En het was echt ver weggespetterd, en overal glas
En dan moet je niets kunnen das ellende. Heb het geprobeerd maar toch maar mijn hulp gebeld.
Dat is zo schat die komt dan ook gelijk.
Ik rook het zelf niet echt. Maar de hulp zei dat het behoorlijk te ruiken wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh nee, inmiddels een paar uurtjes verder (ik was even weg) en ik hoop dat het weer meer mee zit vanaf nu.
Wat zal het ruiken bij jou. Even heerlijk, maar na een paar uur is het wellicht een beetje te veel van het goede?
dat geloof ik. zal nog wel even blijven ook.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik rook het zelf niet echt. Maar de hulp zei dat het behoorlijk te ruiken was
Dit was een nep versie van chanel chance eau tendre De echte kan ik niet betalenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
dat geloof ik. zal nog wel even blijven ook.
Gelukkig ruik je het zelf niet zo meer, anders zou het nog tegen gaan staan ook.
Ben je snel jarig? Dan weet jij wat te vragen
Owwww da's jammer (niet de nep versie), dat wordt geduld hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit was een nep versie van chanel chance eau tendre De echte kan ik niet betalen![]()
Nee ik ben nog lang niet jarig duurt nog wel een paar maanden
Ach het is ook niet anders, altid zonde geld. Maar het valt niet meer terug te draaienquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Owwww da's jammer (niet de nep versie), dat wordt geduld hebben
Gelukkig nog wat in huisquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het is ook niet anders, altid zonde geld. Maar het valt niet meer terug te draaien
heb nog wle de echte chanel 5
DOe ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:53 schreef Ebinas het volgende:
@:Dotteke
Ik heb verkeerd gepost in SV![]()
Wil je het verwijderen?
Ik zag al dat je dat getikt hadquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Stuur maar een tikkie. Mijn 1e dit seizoen
Is voor ons een voordeel. Voor jou nietquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zag al dat je dat getikt had
Ja ik word dit seizoen niet echt rijkvan de tikkies
Waar is het saai?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is voor ons een voordeel. Voor jou niet![]()
Denk toch omdat het daar best vaak saai is.
Op je gemakkie kan je het grotendeels bijhouden allemaak,
O dat, maar in de COS gaat het de hele dag wel doorquote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat, maar in de COS gaat het de hele dag wel door
Aleen @:frummelie is er niet vaak, daar had ik vorige jaar een lekker zakcentje aan verdiend
Nog eens even kijken of ik deze weken nog een nieuwe chanel chance eau tendre bij elkaar kan verdienenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |