Zou het prachtig vinden, dat ze samen een stiekem een bondje aangaan. Ze willen het beiden hard en tactisch spelen. Lijkt me wel leuk om te zien.quote:
jane loopt al te janken dat ze niet snachts wilquote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 denk ik .. kan deze miepgroep niet aan 2 dagen
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat even vragen of er voorbeelden kunnen komen van Bumba
Ze gaan gewoon verder met hun eigen ding. En Jane is al weer terug.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:51 schreef lojanda het volgende:
Jane gaat nu de slaapkamer uit en het is nu wachten op commentaar van het kartel
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
Matti geeft keanu nog even wat veertjes
Neem het mee
Dat ze jou en Jolien hiervoor gekozen hebben
Hoe mooi is dat
ja het lijkt mijn ook heel leuk hahaquote:Op zondag 2 maart 2025 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou ik wel eens willen zien hoe dat dan gaat
Het is niet zeker dat het gestuurd is, al zou het me niet verbazen dat op de tv "pak alles" stond. Vooral, omdat hij ook zo moest lachen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef Ynti het volgende:
Late reactie: Jordy heeft bijna al het verdiende geld gepakt. Maar gestuurd door BB.
Mogen we altijd meekijken als er geld verdeeld wordt?
Ik niet. Axel moet zich niet verlagen tot het niveau van die egotripper.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou het prachtig vinden, dat ze samen een stiekem een bondje aangaan. Ze willen het beiden hard en tactisch spelen. Lijkt me wel leuk om te zien.
ze gaf ook een andere reden nog maar welke?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef -river- het volgende:
Jolien wil niet met Jane, ze wil met Keano.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |