Zou het prachtig vinden, dat ze samen een stiekem een bondje aangaan. Ze willen het beiden hard en tactisch spelen. Lijkt me wel leuk om te zien.quote:
jane loopt al te janken dat ze niet snachts wilquote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 denk ik .. kan deze miepgroep niet aan 2 dagen
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat even vragen of er voorbeelden kunnen komen van Bumba
Ze gaan gewoon verder met hun eigen ding. En Jane is al weer terug.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:51 schreef lojanda het volgende:
Jane gaat nu de slaapkamer uit en het is nu wachten op commentaar van het kartel
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
Matti geeft keanu nog even wat veertjes
Neem het mee
Dat ze jou en Jolien hiervoor gekozen hebben
Hoe mooi is dat
ja het lijkt mijn ook heel leuk hahaquote:Op zondag 2 maart 2025 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou ik wel eens willen zien hoe dat dan gaat
Het is niet zeker dat het gestuurd is, al zou het me niet verbazen dat op de tv "pak alles" stond. Vooral, omdat hij ook zo moest lachen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef Ynti het volgende:
Late reactie: Jordy heeft bijna al het verdiende geld gepakt. Maar gestuurd door BB.
Mogen we altijd meekijken als er geld verdeeld wordt?
Ik niet. Axel moet zich niet verlagen tot het niveau van die egotripper.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou het prachtig vinden, dat ze samen een stiekem een bondje aangaan. Ze willen het beiden hard en tactisch spelen. Lijkt me wel leuk om te zien.
ze gaf ook een andere reden nog maar welke?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef -river- het volgende:
Jolien wil niet met Jane, ze wil met Keano.
Ze wilde met iemand van het kartel. Omdat ze mogelijk extra info die ze heeft gevonden bij het spel en denk niet met Jane wilde delen. Ze wil juist niet met Keanu omdat ze niet weten wanneer ze de info kunnen gebruiken dus ze willen niet tegelijk weg zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is nou de reden waarom Jolien niet met Jane kan? JOlien zei het maar ik verstond het niet echt
nu ook bij Axel en David fixen, lijkt me toch stug dat ze daar echt onderuit gaat komen>?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
wow: jane: kunnen jullie me sparen in de nacht....
alsof de rest het wel leuk vindt om dan te gaan..
Jane: ik ben morgen een draak he..
niet alleen dan![]()
Had mijn keus ook geweest....dat haar had alle kleuren gekregen en had haar een bikini aangedaan....quote:Op zondag 2 maart 2025 14:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft laatste nog een vrouwenlichaam met allemaal kleuren geschilderd heel artistiek volgens keanu zelf
Beide niet tot elkaars niveau.....quote:Op zondag 2 maart 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik niet. Axel moet zich niet verlagen tot het niveau van die egotripper.
Keanu - Mattiquote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef Ebinas het volgende:
Er is niet gezegd vanaf wanneer het alarm kan gaan.
Ik neem aan vanaf elk moment nadat BB uitgesproken was ?
Zijn alle duo's al bekend.
Of gaan ze na het alarm eerst nog een half uur discussiëren wie moet gaan ?
Zal wel, want er is niets voor hun te winnen toch?
Vragen, vragen, vragen (wel SV gelezen, maar dit blijft over)
kgrrrrr, grrigkerkki, gkrrrkgr, krgrrrkkgfgkgkf rinkel, rinkel, rinkelquote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ondertussen worden de M&M's soldaat gemaakt
Oh dat hebben ze snel gedaanquote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Keanu - Matti
Jordy - Jolien
Axel - Jane
Pootje - Sharice
Nou hij stond nog net niet te juichen bij het idee. Was echt wel pushen dat jordy het moest doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:55 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is niet zeker dat het gestuurd is, al zou het me niet verbazen dat op de tv "pak alles" stond. Vooral, omdat hij ook zo moest lachen.
Ah, pootje is wat aan het vertellen??quote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
kgrrrrr, grrigkerkki, gkrrrkgr, krgrrrkkgfgkgkf rinkel, rinkel, rinkel
kgrrrrr, grrigkerkki, gkrrrkgr, krgrrrkkgfgkgkf rinkel, rinkel, rinkel
Ik ookquote:Op zondag 2 maart 2025 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben team Axel, Pootje, Jane en Charice.
Nieuwe dagen nieuwe kansen.
ahhhh bedank!!!quote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Keanu - Matti
Jordy - Jolien
Axel - Jane
Pootje - Sharice
500gr bloemquote:Op zondag 2 maart 2025 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft iemand het recept en alles opgeschreven van Pootje, ik wil het ook graag een keer proberen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |