Jaaa meubels pimpenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben dit jaar wel echt werk gemaakt van Fanweek
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:40 schreef Schakeltopia het volgende:
och jane, pers er anders nog wat tranen uit
Ze hebben denk ik geluisterd naar de kijkersquote:Op zondag 2 maart 2025 14:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Ze hebben dit jaar wel echt werk gemaakt van Fanweek
BB zat hem wel op te jutten om het te doen, mede waardoor Jordy om ging.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
Gedurfde move van Jordy vandaag
Of het slim is .. is wat anders
Maar het spel spelen is wel wat hij doet
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ging bijna denken dat je het leuk vond
In het vorige topic zei ik nog dat ik haar wel oké vond maar dat neem ik terug na wat ik net zag nadat Jordy al het geld had gepakt. Jolien is duidelijk de puppy van Jordy en een enorme push over.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:40 schreef lojanda het volgende:
quote][ afbeelding ] Op zondag 2 maart 2025 14:21 schreef Verida het volgende:
[..]
jolien levert achteraf commentaar op de manier waarop ze denkt dat het goed zou vallen bij de rest
ja dat is ook wel waar jaquote:Op zondag 2 maart 2025 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
BB zat hem wel op te jutten om het te doen, mede waardoor Jordy om ging.
Zou ik wel eens willen zien hoe dat dan gaatquote:
1 denk ik .. kan deze miepgroep niet aan 2 dagenquote:Op zondag 2 maart 2025 14:48 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat alarm dus ook in de nacht
BB gaat ze weer 24 uur bezig houden
Zal wel 2 dagen zijn
Zou het prachtig vinden, dat ze samen een stiekem een bondje aangaan. Ze willen het beiden hard en tactisch spelen. Lijkt me wel leuk om te zien.quote:
jane loopt al te janken dat ze niet snachts wilquote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
1 denk ik .. kan deze miepgroep niet aan 2 dagen
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Jane gaat even vragen of er voorbeelden kunnen komen van Bumba
Ze gaan gewoon verder met hun eigen ding. En Jane is al weer terug.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:51 schreef lojanda het volgende:
Jane gaat nu de slaapkamer uit en het is nu wachten op commentaar van het kartel
quote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef greysbones het volgende:
Matti geeft keanu nog even wat veertjes
Neem het mee
Dat ze jou en Jolien hiervoor gekozen hebben
Hoe mooi is dat
ja het lijkt mijn ook heel leuk hahaquote:Op zondag 2 maart 2025 14:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zou ik wel eens willen zien hoe dat dan gaat
Het is niet zeker dat het gestuurd is, al zou het me niet verbazen dat op de tv "pak alles" stond. Vooral, omdat hij ook zo moest lachen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:53 schreef Ynti het volgende:
Late reactie: Jordy heeft bijna al het verdiende geld gepakt. Maar gestuurd door BB.
Mogen we altijd meekijken als er geld verdeeld wordt?
Ik niet. Axel moet zich niet verlagen tot het niveau van die egotripper.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:50 schreef Verity het volgende:
[..]
Zou het prachtig vinden, dat ze samen een stiekem een bondje aangaan. Ze willen het beiden hard en tactisch spelen. Lijkt me wel leuk om te zien.
ze gaf ook een andere reden nog maar welke?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef -river- het volgende:
Jolien wil niet met Jane, ze wil met Keano.
Ze wilde met iemand van het kartel. Omdat ze mogelijk extra info die ze heeft gevonden bij het spel en denk niet met Jane wilde delen. Ze wil juist niet met Keanu omdat ze niet weten wanneer ze de info kunnen gebruiken dus ze willen niet tegelijk weg zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 14:54 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is nou de reden waarom Jolien niet met Jane kan? JOlien zei het maar ik verstond het niet echt
nu ook bij Axel en David fixen, lijkt me toch stug dat ze daar echt onderuit gaat komen>?quote:Op zondag 2 maart 2025 14:49 schreef Kissingbird het volgende:
wow: jane: kunnen jullie me sparen in de nacht....
alsof de rest het wel leuk vindt om dan te gaan..
Jane: ik ben morgen een draak he..
niet alleen dan![]()
Had mijn keus ook geweest....dat haar had alle kleuren gekregen en had haar een bikini aangedaan....quote:Op zondag 2 maart 2025 14:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu heeft laatste nog een vrouwenlichaam met allemaal kleuren geschilderd heel artistiek volgens keanu zelf
Beide niet tot elkaars niveau.....quote:Op zondag 2 maart 2025 14:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik niet. Axel moet zich niet verlagen tot het niveau van die egotripper.
Keanu - Mattiquote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef Ebinas het volgende:
Er is niet gezegd vanaf wanneer het alarm kan gaan.
Ik neem aan vanaf elk moment nadat BB uitgesproken was ?
Zijn alle duo's al bekend.
Of gaan ze na het alarm eerst nog een half uur discussiëren wie moet gaan ?
Zal wel, want er is niets voor hun te winnen toch?
Vragen, vragen, vragen (wel SV gelezen, maar dit blijft over)
kgrrrrr, grrigkerkki, gkrrrkgr, krgrrrkkgfgkgkf rinkel, rinkel, rinkelquote:Op zondag 2 maart 2025 14:59 schreef Kodiak100 het volgende:
Ondertussen worden de M&M's soldaat gemaakt
Oh dat hebben ze snel gedaanquote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Keanu - Matti
Jordy - Jolien
Axel - Jane
Pootje - Sharice
Nou hij stond nog net niet te juichen bij het idee. Was echt wel pushen dat jordy het moest doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 14:55 schreef Verity het volgende:
[..]
Het is niet zeker dat het gestuurd is, al zou het me niet verbazen dat op de tv "pak alles" stond. Vooral, omdat hij ook zo moest lachen.
Ah, pootje is wat aan het vertellen??quote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
kgrrrrr, grrigkerkki, gkrrrkgr, krgrrrkkgfgkgkf rinkel, rinkel, rinkel
kgrrrrr, grrigkerkki, gkrrrkgr, krgrrrkkgfgkgkf rinkel, rinkel, rinkel
Ik ookquote:Op zondag 2 maart 2025 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben team Axel, Pootje, Jane en Charice.
Nieuwe dagen nieuwe kansen.
ahhhh bedank!!!quote:Op zondag 2 maart 2025 15:00 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Keanu - Matti
Jordy - Jolien
Axel - Jane
Pootje - Sharice
500gr bloemquote:Op zondag 2 maart 2025 15:03 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heeft iemand het recept en alles opgeschreven van Pootje, ik wil het ook graag een keer proberen?
die zitten in Jordy zijn handquote:Op zondag 2 maart 2025 15:05 schreef KinKiJan het volgende:
Das balen, Jane blijft erbij.
Geen smarties meer
Leuke finale ookquote:Op zondag 2 maart 2025 15:03 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben team Axel, Pootje, Jane en Charice.
Nieuwe dagen nieuwe kansen.
Maar goed dat Axel dat wel kan.....die is nog met de eerste weken bezig.....quote:Op zondag 2 maart 2025 15:05 schreef mazaru het volgende:
Precies Axel! Als jullie hetzelfde gaan spelen als dat Jordy doet dan flipt hij de pan uit. Die gozer kan absoluut niet incasseren.
Vers gebakken brood is het lekkerst. Maar zooooveel werk...quote:Op zondag 2 maart 2025 15:04 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
500gr bloem
400ml water
2 theelepls suiker
1 mespuntje zout
2 eetlepels olie
10-12gr gist
volgens mij was dat het, maar ben niet verantwoordelijk voor het resultaat
Axel en Sharice zouden een mooi koppel zijn, beide even haatdragend en wraakzuchtig. Of ze het daar ver mee schoppen, valt nog te bezienquote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar goed dat Axel dat wel kan.....die is nog met de eerste weken bezig.....
Die haat loopt bijna de spuigaten uit.....is het in games oke maar om iemand expres te laten breken of het nu lukt of niet ....jammer was denk niet het idee van BB.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef Rhosyn het volgende:
Axel vraagt zich af of er al besproken is wie straks als eerste is.
Pootje" We laten Jordy als eerste. Ze moeten er om lachen. ( ik ook)
Volgens Axel wil Jordy het spel hard spelen maar denkt dat hij dat niet kan. Want als zij opmerkingen gaan maken over dat harde spelen van hem, grappig of sarcastisch dan kan hij daar niet tegen.
Volgens Axel kan je iemand zo laten breken...
Ik denk dat ze alleen loyaal aan Axel is, maar ze voelt zich wel prettiger bij dit groepje dan bij de andere groep, heeft ze ook al vaker gezegdquote:Op zondag 2 maart 2025 15:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik weet niet wat ik van Jane moet vinden. Ze speelt dubbelspel en toch zie ik dat ze liever bij Jordy wil horen. Ze vond het ook echt jammer dat Jolien niet met haar wilde knutselen! Het lijkt mij juist erg zwaar om nu nog een kant te gaan kiezen, ze is loyaal aan beide kanten!
Zegt genoeg over axel als hij iemand wil laten breken.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:06 schreef Rhosyn het volgende:
Axel vraagt zich af of er al besproken is wie straks als eerste is.
Pootje" We laten Jordy als eerste. Ze moeten er om lachen. ( ik ook)
Volgens Axel wil Jordy het spel hard spelen maar denkt dat hij dat niet kan. Want als zij opmerkingen gaan maken over dat harde spelen van hem, grappig of sarcastisch dan kan hij daar niet tegen.
Volgens Axel kan je iemand zo laten breken...
wat een bullshitquote:Op zondag 2 maart 2025 15:11 schreef Folies het volgende:
Je zou er maar uitzien als wat je bent, Asian. Jammer Jane, dat je je roots niet kan waarderen en het dus met make up zo aanpast dat je
Wat een discriminatie, iedereen mag zich toch gewoon opmaken?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:11 schreef Folies het volgende:
Je zou er maar uitzien als wat je bent, Asian. Jammer Jane, dat je je roots niet kan waarderen en het dus met make up zo aanpast dat je
Ze heeft denk heel weinig met Pootje en Sharice. En Axel kan ze wel lol mee hebben maar ook niet echt haar type mens.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:09 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik weet niet wat ik van Jane moet vinden. Ze speelt dubbelspel en toch zie ik dat ze liever bij Jordy wil horen. Ze vond het ook echt jammer dat Jolien niet met haar wilde knutselen! Het lijkt mij juist erg zwaar om nu nog een kant te gaan kiezen, ze is loyaal aan beide kanten!
Luisteren jullie wel? Dat zijn haar woorden hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Wat een discriminatie, iedereen mag zich toch gewoon opmaken?
Het zou idd mooi zijn als ze open moeten nomineren, kleur bekennen. Dan is het dubbelspel zo voorbijquote:Op zondag 2 maart 2025 15:13 schreef Snensie het volgende:
Dat dubbelspel van Jane komt me de strot uit.
Nee, Jordy is daar inderdaad heilig in, vraag maar aan Sharicequote:Op zondag 2 maart 2025 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
Het verschil tussen Axel en jordy is dat axel alles persoonlijk maakt en jordy dat heel goed gescheiden houdt.
Ja, Jane moet kleur bekennen want hij wil op Mattie en Jordy stemmen.......terwijl Matty hem geen strobreed in de weg zit..Axel kan volgens mij erg goed met hem opschieten. Maar voor Jane is het niet makkelijk om op Mattie te stemmen dus.......quote:Op zondag 2 maart 2025 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
Het verschil tussen Axel en jordy is dat axel alles persoonlijk maakt en jordy dat heel goed gescheiden houdt.
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Jordy is daar inderdaad heilig in, vraag maar aan Sharice
Zie dat hij berekenend doet, dan speelt hij de rebel, en dan speelt hij met z'n teddyberen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:12 schreef Koos1958 het volgende:
Haat haat haatquote:Op zondag 2 maart 2025 15:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die haat loopt bijna de spuigaten uit.....is het in games oke maar om iemand expres te laten breken of het nu lukt of niet ....jammer was denk niet het idee van BB.
Hij zei dat het kon niet dat hij het wildequote:Op zondag 2 maart 2025 15:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zegt genoeg over axel als hij iemand wil laten breken.
Ik denk dat dit de juiste uitleg is van jou! Nu op zijn Jordy’s: Top uitleg..🤣quote:Op zondag 2 maart 2025 15:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze heeft denk heel weinig met Pootje en Sharice. En Axel kan ze wel lol mee hebben maar ook niet echt haar type mens.
Ben benieuwd hoe ze verder speelt.
De gestolen verstopte snoep ligt onder de teddybeer.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie dat hij berekenend doet, dan speelt hij de rebel, en dan speelt hij met z'n teddyberen.
Ook zo iets, stelen van de groep, stoer hoor.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:16 schreef -river- het volgende:
[..]
De gestolen verstopte snoep ligt onder de teddybeer.
Dacht toch echt dat het de kijker was die haar eruit wilde hebben.....Het is de bedoeling dat je stemt en tenminste tussen drie kan kiezen......quote:Op zondag 2 maart 2025 15:14 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, Jordy is daar inderdaad heilig in, vraag maar aan Sharice
Oh? Hquote:Op zondag 2 maart 2025 15:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zijn de woorden van zowel axel als sharice. Dat ze haat hebben naar jordy
Nee dat is het juist, het is haar keuze welke kant.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:15 schreef -river- het volgende:
Jane zegt altijd heel duidelijk dat ze haar eigen spel wilt spelen en niet bij een groepje wil horen. Het is dan ook niet verplicht om een kant te kiezen.
Nee, ze hebben het beide letterlijk gezegd.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? H
Volgens mij haten de bewoners elkaar niet.
Dat is meer een kijker ding
Hij wordt er door verafgood. Onbegrijpelijk!quote:Op zondag 2 maart 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook zo iets, stelen van de groep, stoer hoor.
Ze zeiden het zelf op de streams. Vooral sharice, axel zei sharice haar jordy nog meer dan ik doe. Dus komt niet van kijkers maar echt van de 2 bewoners zelfquote:Op zondag 2 maart 2025 15:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? H
Volgens mij haten de bewoners elkaar niet.
Dat is meer een kijker ding
oprecht?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:19 schreef Folies het volgende:
[..]
Nee, ze hebben het beide letterlijk gezegd.
Axel zei ook dat hij geen haat had naar Jordy. Het is maar net wat je wil geloven.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze zeiden het zelf op de streams. Vooral sharice, axel zei sharice haar jordy nog meer dan ik doe. Dus komt niet van kijkers maar echt van de 2 bewoners zelf
Dat zei hij dan tegen Jordy zelf, of ook tegen de anderen?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Axel zei ook dat hij geen haat had naar Jordy. Het is maar net wat je wil geloven.
Joh in de sauna heel duidelijk tegen jane. En later dat sharice nog.meer haat had dan hij.hoef ik niets aan te geloven is wat er te horen was op de streamsquote:Op zondag 2 maart 2025 15:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Axel zei ook dat hij geen haat had naar Jordy. Het is maar net wat je wil geloven.
Dat heeft hij meerdere keren gezegd.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat zei hij dan tegen Jordy zelf, of ook tegen de anderen?
Denk dat je op de verkeerde reageert, of dat ik de relevantie van je opmerking niet snap.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat het de kijker was die haar eruit wilde hebben.....Het is de bedoeling dat je stemt en tenminste tussen drie kan kiezen......
Ja die haat is ook meerdere keren gezegd. Kan zijn dat je net op dat ene moment de streams niet open hebt staan.quote:
Gelukkig kunnen ze zien , als ze thuis zijn, dat ze het allemaal hebben gedaan, en zullen er dan achter hun beeldscherm hard om lachenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:17 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook zo iets, stelen van de groep, stoer hoor.
en zelfs al zou hij een keer hebben gezegd dat hij hem haat, of dat charisse hem haat , wat dan nog?quote:
nee enkel iets terugdoen voor de fansquote:Op zondag 2 maart 2025 15:24 schreef Ireth het volgende:
Is er nog iets gezegd over of ze met deze "pimp ouwe meuk" actie iets kunnen verdienen?
Denk ook op de verkeerde, sorry.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:23 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat je op de verkeerde reageert, of dat ik de relevantie van je opmerking niet snap.
Ik doel vooral op hoe Jordy tegen en over Sharice bezig was om aan te geven dat ook Jordy dingen persoonlijk maakt en daar dus geen heilige in is, zoals sommigen hier anderen van proberen te overtuigen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:24 schreef Verida het volgende:
[..]
en zelfs al zou hij een keer hebben gezegd dat hij hem haat, of dat charisse hem haat , wat dan nog?
hij heeft ze geen mes tussen de ribben gestoken ofzo
Dat gezever over een woord
Volgens mij zij Axel dat hij 'Echt een hekel aan die gozer' had. Hij heeft het woord haat volgens mij niet in de mond genomen.quote:
Heb wat streamtijd gemist.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:25 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee enkel iets terugdoen voor de fans
Die vrouw van dat beeld kon ik heel goed verstaan....weet niet wat voor dialect dat was ....quote:Op zondag 2 maart 2025 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je hem niet kwalijk nemen, het vogeltje zingt zoals het is gebekt.
De productie kan het niets schelen, want voor tv ondertitelen ze hem gewoon.
Maar hij is er nog trots op ook dat niemand hem verstaat. Snel terug naar het gehucht waar hij vandaan komt en er nooit meer uit komen graag.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet je hem niet kwalijk nemen, het vogeltje zingt zoals het is gebekt.
De productie kan het niets schelen, want voor tv ondertitelen ze hem gewoon.
ja aantal fans hebben objecten gegeven, die ze mogen gaan opleuken.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:26 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb wat streamtijd gemist.
Pimpen voor de fans?
Het is ook heel afhankelijk van de persoon die het zogenaamd gezegd zou hebben of het verschrikkelijk is of niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:24 schreef Verida het volgende:
[..]
en zelfs al zou hij een keer hebben gezegd dat hij hem haat, of dat charisse hem haat , wat dan nog?
hij heeft ze geen mes tussen de ribben gestoken ofzo
Dat gezever over een woord
Misschien mag het publiek wel stemmen voor een vrijstellingquote:Op zondag 2 maart 2025 15:24 schreef Ireth het volgende:
Is er nog iets gezegd over of ze met deze "pimp ouwe meuk" actie iets kunnen verdienen?
Dan heeft Jordy al gewonnen voor hij iets doet, maar is niet erg. Het is leuk dat ze iets voor de fans terug mogen doen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:29 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Misschien mag het publiek wel stemmen voor een vrijstelling
Is daarom ook niet zo gok ik.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:30 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan heeft Jordy al gewonnen voor hij iets doet, maar is niet erg. Het is leuk dat ze iets voor de fans terug mogen doen.
Ze zit nu ideaal als ze die 3 andere het vuile werk laat opknappen. Maar dan moet ze wel heel sneaky spelen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:15 schreef -river- het volgende:
Jane zegt altijd heel duidelijk dat ze haar eigen spel wilt spelen en niet bij een groepje wil horen. Het is dan ook niet verplicht om een kant te kiezen.
Precies.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is ook heel afhankelijk van de persoon die het zogenaamd gezegd zou hebben of het verschrikkelijk is of niet.
En als er iemand anders aandacht krijgt of hij denkt dat ze in de zendtijd zitten dan gaat hij schreeuwerig doen om maar op te vallen.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:27 schreef Hznootje het volgende:
Valt mij steeds op dat als het niet over Jordy gaat, of over het spel/kartel dan is Jordy stil.
Ja en als ze erop zit gaat zij er achter aanquote:Op zondag 2 maart 2025 15:40 schreef Ireth het volgende:
* Ireth kijkt om het hoekje...
Mogen we weer???
Charice weer janken dat jordy milena er op heeft gezet.
Ja en wij hebben haar naar huis gestuurd!Jankbek!
maar ze heeft wel gelijkquote:Op zondag 2 maart 2025 15:40 schreef Ireth het volgende:
Mogen we weer???
Ja de pin die zij bij mattie opgespeld had tochquote:Op zondag 2 maart 2025 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze heeft wel gelijk
jordy heeft de pin bij mattie weggehaald en aan milena gegeven
Ja, thats the game...quote:Op zondag 2 maart 2025 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze heeft wel gelijk
Zag net op insta Milena in de auto, die dolgelukkig is dat ze naar huis gaat.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:40 schreef Ireth het volgende:
Mogen we weer???
Dat doet ie wel verdomd goed!!quote:Op zondag 2 maart 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
Axel doet Jordy nog maar eens na buiten
ja en? Zij heeft Jordy de week ervoor op de bank gezet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:42 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ze heeft wel gelijk
Hij doet alles na, zelfs het bijten op zo’n flosdingquote:Op zondag 2 maart 2025 15:43 schreef Kissingbird het volgende:
Axel doet Jordy nog maar eens na buiten
Dat kan Ik vind Axel een sulletje en als hij de 10k gaat pakken de volgende keer dan moet hij dat doen maar dan bereikt hij bij mij dat hij daar zit voor het geld ( dat gevoel heb ik nu al)quote:
Die dingen beïnvloeden het spel teveel.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:42 schreef marky het volgende:
Axel snapt niet dat je duizend gc in kan zetten maar de kijker bepaalt.
Ja zonder jordy had hij geen tv beelden behalve sauna en in de zon liggenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:47 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Hij doet alles na, zelfs het bijten op zo’n flosding
ik vond het vooral bizar dat charise de laatste keer haar (hele dure) GC niet mocht gebruiken en Jordy die van hem welquote:Op zondag 2 maart 2025 15:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die dingen beïnvloeden het spel teveel.
Er kunnen 8 bewoners iemand nomineren, en dan 1 bewoner die het even ongedaan maakt, en iemand nomineert die niet de keuze van de groep is.
En zie toch veel dezelfde bewoners die deze macht hebben.
3 beertjes op de buik zie ik toch niet echt als porno.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:48 schreef Rhosyn het volgende:
Ik val in en het gaat over porno films met poppen..
"Mijn huis, mijn regels"quote:Op zondag 2 maart 2025 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het vooral bizar dat charise de laatste keer haar (hele dure) GC niet mocht gebruiken en Jordy die van hem wel
Iets te doen met alreeds wel of niet te zijn genomineerd?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond het vooral bizar dat charise de laatste keer haar (hele dure) GC niet mocht gebruiken en Jordy die van hem wel
Ze goot water over Mattiequote:Op zondag 2 maart 2025 15:51 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy doet zijn gulp open en broekje stukje naar beneden en Jolien giet er water in...
Okee
En wat is het doel hiervan.
Jordy noemt het humor
Het waren van die plastic opblaaspoppen waarvan de vingers echt leken...quote:Op zondag 2 maart 2025 15:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
3 beertjes op de buik zie ik toch niet echt als porno.
Hij maakt tvquote:Op zondag 2 maart 2025 15:51 schreef Rhosyn het volgende:
Jordy doet zijn gulp open en broekje stukje naar beneden en Jolien giet er water in...
Okee
Jordy noemt het humor
Nope mattie zei nog mijn zender is nu stukquote:
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:51 schreef Rhosyn het volgende:
Okee
Jordy noemt het humor
Het zal wel weer hilarisch zijn. Ik vind het gewoon ziekquote:Op zondag 2 maart 2025 15:51 schreef Rhosyn het volgende:
Okee
Jordy noemt het humor
Ik zag verdorie met mijn eigen ogen dat Jordy met zijn gulp open naar voren stond en zijn onderbroek stukje naar beneden deed en Jolien met een fles water op zijn piem goot.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:53 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Nope mattie zij nog mijn zender is nu stuk
Gek dat z’n broek niet nat is danquote:Op zondag 2 maart 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag verdorie met mijn eigen ogen dat Jordy met zijn gulp open naar voren stond en zijn onderbroek stukje naar beneden deed en Jolien met een fles water op zijn piem goot.
Ok ik leg het uit. Jordy stond inderdaad met zijn broek open Jolien goot water over mattie en ging achter het bosje staan zodat mattie zou denken dat Jordy over hem heen heeft geplast is een flauw grapje hoef je niet leuk te vinden maar dat was het grapje er is geen water op Jordy gekomen ook niet over zijn piemelquote:Op zondag 2 maart 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag verdorie met mijn eigen ogen dat Jordy met zijn gulp open naar stond en zijn omderbroek stukje naar beneden deed en Jolien met een fles water op zijn piem goot.
het zal wel.quote:
Ik zag het ook, ze gooide t water uit haar fles op Mattie en Jordy stond met z'n broek open net alsof hij over Matt plast.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag verdorie met mijn eigen ogen dat Jordy met zijn gulp open naar voren stond en zijn onderbroek stukje naar beneden deed en Jolien met een fles water op zijn piem goot.
Was op strand was ook heerlijkquote:Op zondag 2 maart 2025 15:57 schreef spapaars het volgende:
Ze liggen heerlijk onder het zonnetje, en ja het is slechts 8 graden, maar was zelf buiten om een supermarkt te verrijken, en het voelde als 18.
IK ZAG HAAR MET DE FLES OP HET STUKJE ONDERBROEK VAN JORDY RICHTENquote:Op zondag 2 maart 2025 15:56 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ok ik leg het uit. Jordy stond inderdaad met zijn broek open Jolien goot water over mattie en ging achter het bosje staan zodat mattie zou denken dat Jordy over hem heen heeft geplast is een flauw grapje hoef je niet leuk te vinden maar dat was het grapje er is geen water op Jordy gekomen ook niet over zijn piemel
loool die Jolien tochquote:Op zondag 2 maart 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze hem in kan zetten na het nomineren en niet voor het nomineren. De GC van Jordy hadden betrekking op de targets. Ze heeft een hele dure GC gekocht waar ze 0 gebruikt van maakt omdat er eigenlijk heel weinig GC zijn ingezet. Toen Jordy de vorige keer die terugkaatser inzetten had ze hem kunnen gebruiken maar dat deed ze niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
IK ZAG HAAR MET DE FLES OP HET STUKJE ONDERBROEK VAN JORDY RICHTEN
fokkinghelllllllll
zo is hetquote:Op zondag 2 maart 2025 15:56 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ok ik leg het uit. Jordy stond inderdaad met zijn broek open Jolien goot water over mattie en ging achter het bosje staan zodat mattie zou denken dat Jordy over hem heen heeft geplast is een flauw grapje hoef je niet leuk te vinden maar dat was het grapje er is geen water op Jordy gekomen ook niet over zijn piemel
Vast wel.quote:
ja, vond het ook grappigquote:Op zondag 2 maart 2025 15:57 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik zag het ook, ze gooide t water uit haar fles op Mattie en Jordy stond met z'n broek open net alsof hij over Matt plast.
Was zo grappig om te zien.
Ze gaan er even aan voorbij dat sharice, axel en jane al dingen geflikt hebben bij jolien zodat ze jun niet meer vertrouwdquote:Op zondag 2 maart 2025 16:00 schreef zodeju het volgende:
Jane wil Jolien hun kant op hebben en Axel heeft ook al op haar ingepraat.....Sharice heeft nog nooit zo ver door gedacht,,,,
Ben benieuwd wat de dames tegen Axel of zelf tegen Jolien gaan zeggen.....
De week ervoor had ze hem wel in kunnen zetten, meerdere weken zelfs en heeft ze niet gedaan, is ook een keuzequote:Op zondag 2 maart 2025 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet Jolien toch allang?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:00 schreef zodeju het volgende:
Jane wil Jolien hun kant op hebben en Axel heeft ook al op haar ingepraat.....Sharice heeft nog nooit zo ver door gedacht,,,,
Ben benieuwd wat de dames tegen Axel of zelf tegen Jolien gaan zeggen.....
Echt he..quote:Op zondag 2 maart 2025 16:01 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we nu allemaal TR's vanwege de meningsverschillen over de "onderbroekenlol" van Jordy
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Echt letterlijk alles wat jane hoort bij jordy en consorten verteld ze over
Laten we elkaars meningsverschillen gewoon accepteren zonder meteen die tr te gebruiken.quote:
Dat is jammer voor de finalisten, dan wordt de pot toch kleiner?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy moet lachen dat Pootje heeft gezegd dat ze het eten het geld bij jordy gaan pakken.
Zo jammer dat ze niet door hebben dat die meid niet te vertrouwen isquote:Op zondag 2 maart 2025 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat weet Jolien toch allang?
jane en axel hebben haar gevraagd of ze bij hun wil komen, ze zou daar over gaan "nadenken"
Preciesquote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten we elkaars meningsverschillen gewoon accepteren zonder meteen die tr te gebruiken.
Zondagsrust geldt ook voor Dot.
Is toch veel minder erg....niet op Jordy en niet op zijn piem alleen water op MaTTIE om het te laten denken.quote:
Precies. Plasseks na doen. Na de andere sekspraatjesquote:Op zondag 2 maart 2025 16:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is toch veel minder erg....niet op Jordy en niet op zijn piem alleen water op MaTTIE om het te laten denken.
Als we het hier gewoon zouden houden op commentaar op de streams dan kwamen we ook al een eind.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Laten we elkaars meningsverschillen gewoon accepteren zonder meteen die tr te gebruiken.
Zondagsrust geldt ook voor Dot.
En laat ik het daar nu helemaal mee eens zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we het hier gewoon zouden houden op commentaar op de streams dan kwamen we ook al een eind.
De mijne ook niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Plasseks na doen. Na de andere sekspraatjes
Top.
Mijn humor is het niet.
Ik vind ze ook best leuk ook al zijn ze allerminst sexyquote:Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Rhosyn het volgende:
Die groene bigbrother shirts zijn popu bij de bewoners. Ze hebben hun eigen kleding maar dragen deze ook best vaak.
Toch nog een verschil met broek naar beneden doen een stuk en over de piem van Jordy.......daar ga ik dan wat anders bij bedenken.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. Plasseks na doen. Na de andere sekspraatjes
Top.
Mijn humor is het niet.
Mod edit stop hier maar gelijk meequote:Op zondag 2 maart 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als we het hier gewoon zouden houden op commentaar op de streams dan kwamen we ook al een eind.
Ik geloof ook best dat ze wel lekker zitten en ik vind de kleur ook wel mooiquote:Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Rhosyn het volgende:
Die groene bigbrother shirts zijn popu bij de bewoners. Ze hebben hun eigen kleding maar dragen deze ook best vaak.
Vindt ze ook erg leuk.....mooie kleur groen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:13 schreef Rhosyn het volgende:
Het maakt totaal niet uit wie tijdens het spel het geld heeft,uiteindelijk komt alles bij de winnaar terecht.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:06 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat is jammer voor de finalisten, dan wordt de pot toch kleiner?
Allemaal op dieet, dun maar rijk het huis uit voor de winnaar.
Het maakt wel uit als ze de kluis in gaan en GC mogen kopen. Doordat hij zoveel geld had kon Jordy die hele kluis leegkopen de laatste keer.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:17 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het maakt totaal niet uit wie tijdens het spel het geld heeft,uiteindelijk komt alles bij de winnaar terecht.
Dus wordt niet minder.
Milena zal wel denken.........ik ben gauw vervangen......quote:Op zondag 2 maart 2025 16:17 schreef Juultje1981 het volgende:
Sharice daarnet al tegen Axel liggen buiten en nu weer bij Jane. Ze is weer aan het claimen pffff ik zou er niet aan moeten denken
Denk dat Milena haar al vergeten is, die is nu weer bij haar échte kiendjesquote:Op zondag 2 maart 2025 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Milena zal wel denken.........ik ben gauw vervangen......
Is het nu ze speelt fantastisch toneel .............of hoe diep moet je zakken om.......quote:Op zondag 2 maart 2025 16:18 schreef happyme28 het volgende:
Weet niet hoor. Maar hoe Jane nu met Sharice ligt, sta ik echt van te kijken. Dit.moet toch ver van haar af staan.
Hoe snel zou sharice Jane haar voeten mogen masseren?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Milena zal wel denken.........ik ben gauw vervangen......
Ja maar het maakt niet uit voor het eindbedrag,wie er ook uit de kluis koopt.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het maakt wel uit als ze de kluis in gaan en GC mogen kopen. Doordat hij zoveel geld had kon Jordy die hele kluis leegkopen de laatste keer.
Dat geld geven ze nu uit aan eten. Zover ik begreep gaat dat dus uit de potten van de bewoners, wat anders bij de finale in de grote pot zou komen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:17 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Het maakt totaal niet uit wie tijdens het spel het geld heeft,uiteindelijk komt alles bij de winnaar terecht.
Dus wordt niet minder.
Is er dan een heel andere winnaarspot waar ik niks van weet?!quote:Op zondag 2 maart 2025 16:20 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja maar het maakt niet uit voor het eindbedrag,wie er ook uit de kluis koopt.
.dat geld is sowieso weg.
Precies je moet het zien als speelgeld,en BB zal wel zorgen dat het uiteindelijk rond de 60 a 70000 komt.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:20 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat geld geven ze nu uit aan eten. Zover ik begreep gaat dat dus uit de potten van de bewoners, wat anders bij de finale in de grote pot zou komen.
En Pootje zei al dat ze dat allemaal met het geld van Jordy zouden gaan betalen. Goed plan zou ik zeggenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:20 schreef Folies het volgende:
[..]
Dat geld geven ze nu uit aan eten. Zover ik begreep gaat dat dus uit de potten van de bewoners, wat anders bij de finale in de grote pot zou komen.
Het eindbedrag is sowieso een lachertje dit jaar. Ik denk dat ze het moeten hebben van wat ze per maand uitbetaald krijgen. Hoewel ik ook denk dat het bij deze groep vooral erom gaat dat ze op tv komen en fame willenquote:Op zondag 2 maart 2025 16:20 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja maar het maakt niet uit voor het eindbedrag,wie er ook uit de kluis koopt.
.dat geld is sowieso weg.
Ja dus de pot lager, omdat ze er snoep enzo van kopen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:21 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Precies je moet het zien als speelgeld,en BB zal wel zorgen dat het uiteindelijk rond de 60 a 70000 komt.
Zolang het over de bewoners gaat moet het kunnen, zij zijn het die de streams vullen.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja wat dan helemaal niets kopen die 3 maanden?quote:Op zondag 2 maart 2025 16:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja dus de pot lager, omdat ze er snoep enzo van kopen.
quote:Op zondag 2 maart 2025 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zolang het over de bewoners gaat moet het kunnen, zij zijn het die de streams vullen.
Misschien niet altijd actueel, maar wel vaak om een karakter naar eigen mening te beschrijven.
Dat is wat ik toch schreef, op dieet en dan rijk en dun het huis uit.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:23 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Ja wat dan helemaal niets kopen die 3 maanden?
Is dat niet met die extra prive dingen die ze in de wall konden kopen....daar moest toch af en toe ook veel meer voor betalen dan dat het werkelijk kostte,quote:Op zondag 2 maart 2025 16:22 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja dus de pot lager, omdat ze er snoep enzo van kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |