psssst niet te hard zeggen zometeen krijgen we alsnog SL'squote:Op zondag 2 maart 2025 15:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis TR-zondag vandaag, eens wat anders dan SL-zondag
quote:Op zondag 2 maart 2025 15:36 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
psssst niet te hard zeggen zometeen krijgen we alsnog SL's![]()
Wow, krijg je zoveel vragen via andere kanalen? Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
[..]
[..]
Voor mij heeft het niks te maken met wel of geen emoticon bij een bericht zetten. Wel de manier waarop je iets vraagt.. de toon.. en dat dit via de cos, dm , pm , sc gaat in mijn geval.
De zin om nog iets in het SV te zetten gaat me wel over op deze manier.
Als iets niet in de COS hoort wordt het standaard hier naartoe gesleept om te voorkomen dat er teveel offtopic in de COS komt...quote:Op zondag 2 maart 2025 15:37 schreef Folies het volgende:
[..]
Wow, krijg je zoveel vragen via andere kanalen? Dan zou ik er ook geen zin meer in hebben.
Valt me ook op dat er hier reacties staan op berichten uit de CoS.
Rare manieren van communiceren.
Een en ander afhankelijk of een TR al dan niet terecht isquote:Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
@:Dotteke kan je dan niet gewoon de leden die landingen trs zetten een ban geven ipv een topic sluiten?
Ik zie in het topic niets TR waardigs voorbij komen, ja meningen maar dat mag toch?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een en ander afhankelijk of een TR al dan niet terecht is
Ik zie hier teksten staan welke gewoon in CoS gevraagd kunnen worden, want het gaat over de streams.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als iets niet in de COS hoort wordt het standaard hier naartoe gesleept om te voorkomen dat er teveel offtopic in de COS komt...
Ja. Waarom Dotteke lastig vallen als je boos wordt op wat iemand schrijft.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
@:Dotteke kan je dan niet gewoon de leden die landingen trs zetten een ban geven ipv een topic sluiten?
Inderdaad, iedereen mag een eigen mening hebben over bewoners en zolang deze door de beugel kunnen maar niet over jou eigen favoriet gaan dan hoef je toch geen TR te zetten?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:40 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Waarom Dotteke lastig vallen als je boos wordt op wat iemand schrijft.
Ik heb niks raars gelezen. Of geschreven?quote:Op zondag 2 maart 2025 15:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Een en ander afhankelijk of een TR al dan niet terecht is
Wat ik wel of niet heb gezien maakt niet uit, Dot is degene die oordeelt of een tr al dan niet terecht is.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb niks raars gelezen. Of geschreven?
Een TR is als je als user persoonlijk wordt aangevallen toch?
Of als mensen racistische uitingen hebben. of iets dergelijks.
Ik word ook wel eens pissig maar ik ga dan ff wat anders doen.
Niet bij Dotteke klagen ..
Dat klopt.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet heb gezien maakt niet uit, Dot is degene die oordeelt of een tr al dan niet terecht is.
Mensen doen zo hun best een SV of een berichtje te schrijven, Waarom toch steeds overal commentaar op. Dit is niet de eerste keer dat ik dat lees.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:Kissingbird
Moet er boven de 1e zin nog wat? begint beetje raar ik snap het niet. Heb niet gekeken namelijk.
Deze zin, wat betekend dat?
bb: geweest klinkt al vt
Maar je kan toch geen TR zetten omdat iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriet, zo werkt een forum niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wat ik wel of niet heb gezien maakt niet uit, Dot is degene die oordeelt of een tr al dan niet terecht is.
Nogmaals 3e x sorry heb al lijstje gekregen met afkortingen, weet inmiddels dat vt verleden tijd betekend, het was maar een vraag, sorryquote:Op zondag 2 maart 2025 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen doen zo hun best een SV of een berichtje te schrijven, Waarom toch steeds overal commentaar op. Dit is niet de eerste keer dat ik dat lees.
Beats me? Geen idee of daar TR's voor gezet zijn? Überhaupt geen idee waar een tr is gezet. Ik ben maar een user, en hou dat ook graag zo, geen blauw kleurtje voor mijquote:Op zondag 2 maart 2025 15:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Maar je kan toch geen TR zetten omdat iemand iets negatiefs zegt over jouw favoriet, zo werkt een forum niet.
Ik kan geen bans geven en voor een tr zetten al helemaal niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:38 schreef -river- het volgende:
Daar zitten dan waarschijnlijk totaal andere users.quote:Op zondag 2 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is soms net een kleuterschool
Het is nergens op heel FOK! zo erg als hier
Het is niet gewoon een vraag als je er nog even je mening bij zet in een post ernaquote:Op zondag 2 maart 2025 15:49 schreef rinardo het volgende:
[..]
Nogmaals 3e x sorry heb al lijstje gekregen met afkortingen, weet inmiddels dat vt verleden tijd betekend, het was maar een vraag, sorry
Als het goed is zitten overal volwassen mensenquote:Op zondag 2 maart 2025 15:52 schreef Folies het volgende:
[..]
Daar zitten dan waarschijnlijk totaal andere users.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |