Tja, daar ben je mod voor....quote:Op zondag 2 maart 2025 15:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan geen bans geven en voor een tr zetten al helemaal niet.
Als mensen eens opletten wat ze posten was het niet nodig een tr te zetten.
En als ik die allemaal af moet werken dan ben ik wel even bezig en voor ik weer een berichtje verwijder en toevallig net het topic sluit dan kan er geen nieuwe geopend worden. Staan er twee of drie TR's dan zal ik hem niet sluiten.
Het is soms net een kleuterschool
Het is nergens op heel FOK! zo erg als hier
Ik was ook net op zoek.quote:Op zondag 2 maart 2025 16:31 schreef Verida het volgende:
cos dood?
er wordt geen nieuwe geopend
edit, weer tot leven gewekt zo te zien
O daar zat inderdaad een groot gat tussenquote:
Zijn eigenlijk elk jaar dezelfde vragen, die hebben we vorig jaar ook gehadquote:Op zondag 2 maart 2025 19:33 schreef mazaru het volgende:
Wat een rare vragen op de homepage
Wie roddelt er het meest
Wie is de beste teamplayer
Wie klaagt er het meest
Wie doet er het meest in het huishouden
Klopt de meeste users die in de Cos zitten zie je niet op de rest van het forumquote:Op zondag 2 maart 2025 15:52 schreef Folies het volgende:
[..]
Daar zitten dan waarschijnlijk totaal andere users.
Of dat feestje voor hell week in het 2e seizoen waar het huis ook opgedeeld wasquote:Op zondag 2 maart 2025 23:36 schreef Willewa het volgende:
Throwback naar dronken Lindsey die moest nomineren in de DBK. Dat was wel een topshow.
Hmm dat kan ik me ff niet herinneren, dat feestjequote:Op zondag 2 maart 2025 23:38 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of dat feestje voor hell week in het 2e seizoen waar het huis ook opgedeeld was
Hejj goedemorgen @Dottekequote:
Hey daar is ze hoorquote:Op maandag 3 maart 2025 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen @:Dotteke
Ik heb volgens mij vanaf vrijdag niet meer gekeken, ik heb ook de kleine live niet gezien.. wel heel even hier geweest om te kijken wie er vertrokken was... was wel verrast dat Milena moest gaan, ik had op Sharice gerekend zoals de poll van Salar aangaf.. (daar had ik nog wel even naar gekeken)
Haha jaaaaa ben even aant lezen hier en daar...quote:Op maandag 3 maart 2025 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey daar is ze hoor
Ja dat was voor mij ook een verrassing die had ik ook niet zien aankomen
Zo zie je maar het is nooit zeker die pol van Salar, de tweede keer al deze rondequote:Op maandag 3 maart 2025 08:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha jaaaaa ben even aant lezen hier en daar...
Ja Salar zit altijd goed met de uitslag dus Tsjaa kweetnie hi..
Ooh dan heb ik de 1ste gemistquote:Op maandag 3 maart 2025 08:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo zie je maar het is nooit zeker die pol van Salar, de tweede keer al deze ronde
Ja hoor, al was ik het gisteren wel even klaar meequote:Op maandag 3 maart 2025 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dan heb ik de 1ste gemist![]()
Hoest met Dotje, kan je de drukte nog aan?
De poll van salar sluit om 18.00 uur, daarna kon er nog heel lang "echt" gestemd worden. Dus met een klein verschil kan daar nog verschuiving in komen. Bij grotere verschillen klopt ie wel altijd.quote:Op maandag 3 maart 2025 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hejj goedemorgen @:Dotteke
Ik heb volgens mij vanaf vrijdag niet meer gekeken, ik heb ook de kleine live niet gezien.. wel heel even hier geweest om te kijken wie er vertrokken was... was wel verrast dat Milena moest gaan, ik had op Sharice gerekend zoals de poll van Salar aangaf.. (daar had ik nog wel even naar gekeken)
O ja dat kan het zijn, de lijnen sluiten ook pas tegen 12.30 uur natuurlijk en de tv kijker gaat misschien later stemmen dan de streamersquote:Op maandag 3 maart 2025 08:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
De poll van salar sluit om 18.00 uur, daarna kon er nog heel lang "echt" gestemd worden. Dus met een klein verschil kan daar nog verschuiving in komen. Bij grotere verschillen klopt ie wel altijd.
Ja ik las net zoiets, ik heb niet alles gelezen maar er was wel een beetje tumult begrijp ik...quote:Op maandag 3 maart 2025 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hoor, al was ik het gisteren wel even klaar mee
Ja dat is natuurlijk zo..quote:Op maandag 3 maart 2025 08:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
De poll van salar sluit om 18.00 uur, daarna kon er nog heel lang "echt" gestemd worden. Dus met een klein verschil kan daar nog verschuiving in komen. Bij grotere verschillen klopt ie wel altijd.
Veel is ook weg hoor. Vind het gewoon zo jammer. We kijken allemaal naar iets leuks waarom dan niet gewoon elkaar respecteren en de bewoners respecteren. Zij zorgen voor ons vermaak. Maar soms lijkt het dat het voor sommige een ergenis is.quote:Op maandag 3 maart 2025 09:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ik las net zoiets, ik heb niet alles gelezen maar er was wel een beetje tumult begrijp ik...
Morguh Kodiakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |