Ging over sharicequote:Op zondag 2 maart 2025 11:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien en Keanu zagen de insta posts met foto's
was ook iets van milena te zien : you are a fucking liar (spel met blokken )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:45 schreef Folies het volgende:
Kijkt Jane haar zakken niet na of er nog iets inzit voor het in de wasmachine gaat.
Dat kan je al lang....tot 8 uur vanavond dan stopt het.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:51 schreef Joyce-43 het volgende:
we kunnen weer stemmen bij RTL en ranking
Of jij loopt voor of mijn stream loopt achter.quote:
excuus hoor niet gewetenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat kan je al lang....tot 8 uur vanavond dan stopt het.
Leuk voor keanu kan hij zijn gevoel weer laten gaan dat hij er niet bij hoort.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien: de kijkers hadden bepaald dat wij 2 mochten gaan.
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Of jij loopt voor of mijn stream loopt achter.
oh ik zie het alJij loopt echt een minuut voor!!!
Nee joh hoeft niet, maar ik wou alleen maar zeggen dat dit je laatste kans vandaag is om te stemmen.quote:
Ja ze verwijten jordy maar zijn zelf hetzelfdequote:Op zondag 2 maart 2025 11:59 schreef Joyce-43 het volgende:
zie je Sharice wilt nu ook al het geld pakken
preciesquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze verwijten jordy maar zijn zelf hetzelfde
Zo gaat het meestalquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze vingen op dat Jordy dit wilde gaan doen, dit is niet verwijten, maar hem proberen voor te zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze wilde dit doen. Axel zei nog voor 10000 doe ik dat zeker.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze vingen op dat Jordy dit wilde gaan doen, dit is niet verwijten, maar hem proberen voor te zijn.
ja heb het net gedaanquote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee joh hoeft niet, maar ik wou alleen maar zeggen dat dit je laatste kans vandaag is om te stemmen.
volgens mijn weten hun dat toch niet, is niet besproken waar Jane bij was, Jordy oppert het steeds tegen Mattie maar niet tegen iemand anders geloof ikquote:Op zondag 2 maart 2025 12:02 schreef RelDaThief het volgende:
Als je weet dat alles kan voor jouw neus kan weggekaapt worden en dan ook nog door dezelfde, dan moet je daar wel rekening mee houden.
En bovendien is het hun goed recht nadat Jordy demonstratief de vorige keer naar buiten kwam met de mededeling dat hij de hele kluis leeg had gekochtquote:Op zondag 2 maart 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ze vingen op dat Jordy dit wilde gaan doen, dit is niet verwijten, maar hem proberen voor te zijn.
Nou, dat zie je dan weer. zat bananen moeten nu opgegeten worden want anders kunnen ze weg gegooid worden,,,,quote:Op zondag 2 maart 2025 12:04 schreef Koos1958 het volgende:
Jane zeik niet zo, de kijkers hebben beslist. Moet meer met bb onderhandelen.
was even sneller gezegd als de namen uit typen je begreep me toch welquote:Op zondag 2 maart 2025 12:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is toch niet de Belgen tegen de Nederlanders?
Dat zeg ik, dit wilde ze doen OMDAT Jordy voor het spel had gezegd 4 euro voor hun over te willen houden. Dat gesprek heeft Sharice deels opgevangen en nu hebben ze het erover omdat ze hem voor willen zijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee ze wilde dit doen. Axel zei nog voor 10000 doe ik dat zeker.
En ze hebben groot gelijkquote:Op zondag 2 maart 2025 12:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, dit wilde ze doen OMDAT Jordy voor het spel had gezegd 4 euro voor hun over te willen houden. Dat gesprek heeft Sharice deels opgevangen en nu hebben ze het erover omdat ze hem willen voor zijn.
omdat ze in de koelkast liggen daarom worden ze bruinquote:Op zondag 2 maart 2025 12:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, dat zie je dan weer. zat bananen moeten nu opgegeten worden want anders kunnen ze weg gegooid worden,,,,
Niemand is boos.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:05 schreef Rhosyn het volgende:
Raar sfeertje hierIedereen boos?
Wat is er gebeurd?
#gooit de streams aan
Dat zou ik ook niet zijn met grapefruitsquote:Op zondag 2 maart 2025 12:03 schreef Schakeltopia het volgende:
och och jane weer niet tevreden met het eten
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef mazaru het volgende:
Als je slist als je 666 saucijzenbroodjes zegt dan lieg je. Aldus Jordy
wat is de logica erachter?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef mazaru het volgende:
Als je slist als je 666 saucijzenbroodjes zegt dan lieg je. Aldus Jordy
lust ik niet hahahaquote:
Niet, maar hij vertelt alsof het uit een psychologieboek komtquote:
lekker sapje persen voor bij het onbijtquote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zijn met grapefruits
Maar dat waren ook hele vreemde weekboodschappencombi's. Ze kunnen uitpersen en smorgens vroeg drinken. Goed voor de lijn.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat zou ik ook niet zijn met grapefruits
Oh die zal wel naar bed willen. Ik snap ook niet waarom BB ze niet 1 dag per week lekker laat uitslapen.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil paracetamol
Hij vraagt het maar door zijn microfoon![]()
gewoon uitlepelen met suiker erop is het best lekkerquote:Op zondag 2 maart 2025 12:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar dat waren ook hele vreemde weekboodschappencombi's. Ze kunnen uitpersen en smorgens vroeg drinken. Goed voor de lijn.
Er doen meer mensen mee dan alleen Jordy of Janequote:Op zondag 2 maart 2025 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Nou Jordy pak jij de volgende keer paar die 10k
Wie zou anders kunnen denken, we kijken toch naar de streams.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ze dansen samen, Jane doet dus niet gekscherend Jordy na, voor de duidelijkheid...
Voor heleboel kijkers wordt het langzaam maar zeker duidelijk dat Sharice de zure bom was in die vriendschap tussen die twee. Rancuneus is ze zeker.....jammer dat ze zich niet aan haar woord heeft gehouden.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef riri het volgende:
Dat dubbelspel gaat Jane uitendelijk niet helpen, de valse opzet en het oneerlijke erachter gaat de kijker altijd afstraffen, kijk maar naar Milena en Charise
Wat zit er achter sharice dan ? Pootje ?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:18 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Ik heb altijd gedacht dat er meer in Charice zat dan dat ze liet zien. Maar ik denk dat Jordy een goede tegenspeler in haar gaat hebben. Ze gaat mij nog verbazen! 👍🏻
Snap niet wat daar oneerlijk aan is? Is toch gewoon een strategie net zoals het kartel een strategie is van Jordy.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef riri het volgende:
Dat dubbelspel gaat Jane uitendelijk niet helpen, de valse opzet en het oneerlijke erachter gaat de kijker altijd afstraffen, kijk maar naar Milena en Charise
ik als kijker vindt het leukquote:Op zondag 2 maart 2025 12:17 schreef riri het volgende:
Jane hoeft helemaal niks te doen. Gewoon stil zitten en dan nog wint ze met stemmen. Net als een Nawel......heel veel fans maar bekijken misschien niet eens dit programma.....quote:Op zondag 2 maart 2025 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik als kijker vindt het leuk
En gezien de hoeveelheid stemmen bij de afgelopen ronde, zijn er misschien wel heel vele mensen die het leuk vinden
Vrijdag is uitslaap dag.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh die zal wel naar bed willen. Ik snap ook niet waarom BB ze niet 1 dag per week lekker laat uitslapen.
volgens mij is dat gewoon zijn standaard tekst ofzoquote:Op zondag 2 maart 2025 12:27 schreef Kissingbird het volgende:
Oh choco pinda's .. heeft keanu nog noooit gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja die gozer kent echt niet veelquote:Op zondag 2 maart 2025 12:28 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
volgens mij is dat gewoon zijn standaard tekst ofzo
mwa, ook niet overschatten. in die fb groep dachten ze dat de bank jolien / milena / sharice ging worden en was een poll wie er dan mocht blijven. toen was het 5% voor elke terror twin en 90% voor jolien. Jane had een heel makkelijk te winnen bank omdat het overgrote deel van de kijkers 1 van de terrortwins eruit wouquote:Op zondag 2 maart 2025 12:23 schreef Verida het volgende:
[..]
ik als kijker vindt het leuk
En gezien de hoeveelheid stemmen bij de afgelopen ronde, zijn er misschien wel heel vele mensen die het leuk vinden
Veel valt er niet weg te steken in het huis. Pot Slob zie je zo zitten.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:45 schreef Folies het volgende:
Kijkt Jane haar zakken niet na of er nog iets inzit voor het in de wasmachine gaat.
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:33 schreef Kissingbird het volgende:
BB : Jolien stop waar je mee bezig bent
Ze wilde een schijf mee jatten naar huis als souvenir
Heftige uitspraak om te zeggen dat hij klaar is voor het gesticht. Sharice werd voor zo'n gelijke uitspraak afgerekend door de kijkers.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:29 schreef czvt het volgende:
[..]
Jordy is klaar voor het gesticht. Die is verre van normaal. Die gaat een heel grote verrassing tegemoet na BB. Ik denk dat iedereen deze puber gaat uitspuwen. We gaan het nog wel horen.
Het was dan wel als grapquote:Op zondag 2 maart 2025 12:34 schreef Verity het volgende:
[..]
Heftige uitspraak om te zeggen dat hij klaar is voor het gesticht. Sharice werd voor zo'n gelijke uitspraak afgerekend door de kijkers.
Jammer dat er hier op FOK steeds meer bewoners worden "aangevallen", omdat het hun favoriet niet is.
Er was een uitdeelzakje van Haribo gevonden in de wasmachine door Sharise en Jane. De eerste die de schuld zou krijgen was Mattie, daarna Jordy. Dit zouden ze nog ter sprake gaan brengen in de dagopening.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Veel valt er niet weg te steken in het huis. Pot Slob zie je zo zitten.
Dat lijkt me toch wel, aangezien die twee samen spelenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:41 schreef Lrod01 het volgende:
Jane zal straks alles wat ze zojuist gehoord heeft wel weer doorlullen aan haar aanhangsel Axel.
Ik denk dat het ook de bedoeling is.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel, aangezien die twee samen spelen
Daarom niet slim om tactische besprekingen te doen met haar erbij. Ze hoort niet bij het "kartel".quote:Op zondag 2 maart 2025 12:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel, aangezien die twee samen spelen
Denk dat ze dat maar al te goed weten.....maar het gaat pas opvallen als het kartel het alleen maar over koetjes en kalfjes hebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Daarom niet slim om tactische besprekingen te doen met haar erbij. Ze hoort niet bij het "kartel".
quote:Op zondag 2 maart 2025 12:44 schreef engine het volgende:
Pootje met vogelweetjes. Welke zullen we nooit weten.
Die gasten lullen echt allemaal uit hun nek.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:41 schreef Kissingbird het volgende:
Matthie gooit er een weetje in over de buizerd
die paren in de lucht
Pootje en Matthie vinden de natuur prachtig.
(ze zien een buizerd in de lucht)
Hij heeft het wel eerder geroepen ook maar of hij echt een kenner is weet ik niet.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:47 schreef zodeju het volgende:
Zal Mattie echt een bomenliefhebber zijn.......dacht dat het een geintje was maar hij zegt het nu weer.
Zou die ook bomen knuffelen net als prinses Irene?quote:Op zondag 2 maart 2025 12:47 schreef zodeju het volgende:
Zal Mattie echt een bomenliefhebber zijn.......dacht dat het een geintje was maar hij zegt het nu weer.
Met kotsgeluidenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:53 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind dit toch humor hoor hahahaha met aan de hand en de buiging![]()
![]()
Zo gaat het ook altijd, ik gun het je zo, maar ondertussen baal je natuurlijk als een stekkerquote:
Ach dit is toch gewoon lachen en tijdverdrijf. Ik zie dit liever dan zonnende mensenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:59 schreef lojanda het volgende:
Ik begrijp echt niet dat Keanu Mattheus en Jolien nog geen genoeg hebben van Jordy zijn verhaaltjes en toneelstukjes.. kunnen zij echt niet tussen de regels doorlezen en zien hoe hij het allemaal echt ziet? Hoe stupide zijn ze eigenlijk
Ze vervelen zich de tyfus en hebben lolquote:Op zondag 2 maart 2025 12:59 schreef lojanda het volgende:
Ik begrijp echt niet dat Keanu Mattheus en Jolien nog geen genoeg hebben van Jordy zijn verhaaltjes en toneelstukjes.. kunnen zij echt niet tussen de regels doorlezen en zien hoe hij het allemaal echt ziet? Hoe stupide zijn ze eigenlijk
Ze zijn het toonbeeld van meelopertjes zonder eigen mening.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:59 schreef lojanda het volgende:
Jij kunt dus ook niet tussen de regeltjes lezen met wat ik bedoelquote:Op zondag 2 maart 2025 13:00 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ach dit is toch gewoon lachen en tijdverdrijf. Ik zie dit liever dan zonnende mensen
Dit is leuk jaquote:Op zondag 2 maart 2025 13:00 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ach dit is toch gewoon lachen en tijdverdrijf. Ik zie dit liever dan zonnende mensen
Ik denk dat dat komt omdat ze alledrie geen echte spelers zijn en meeliften op de ‘populariteit’ van Jordy. Vind dat wel jammer van dit kartel. Jolien speelt het onschuldige meisje, komt zelf nergens mee. Ikkie gaat elke week flemmen, de rest kunnen we invullen en Mattie de vlinder tsja…quote:Op zondag 2 maart 2025 12:59 schreef lojanda het volgende:
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik hoop dat er precies een freeze komt als ze net die jurken aan hebben,
Eens dat gehang binnen of in de zon is ook nietsquote:Op zondag 2 maart 2025 13:00 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat ze wat naïef zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn het toonbeeld van meelopertjes zonder eigen mening.
quote:Op zondag 2 maart 2025 13:03 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik hoop dat er precies een freeze komt als ze net die jurken aan hebben,
Jawel hoor Jordy wilt zeker in de finale komen net als de rest dat wil halen.Jordy bedenkt plannetjes ervoor en hoopt zijn vrienden daar in mee te krijgen en omdat zij elkaar in principe helpen volgen zij hem in zijn plan. Maar dat is toch ook het spel? Iedereen stemt daar tactisch en kijkt wat voor hem/haar het beste is om zo ver mogelijk te komenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:01 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jij kunt dus ook niet tussen de regeltjes lezen met wat ik bedoel
Wel slim want Jordy weet dat zij een dubbelspel speelt, zo kan hij die groep van Axel juist bewerken via haar door beweringen te droppen, uiteindelijk is het dom van Jane want ze maakt dat als BB of een fan dat bommetje in het huis gooit ze voor de bewoners onbetrouwbaar blijkt.quote:Op zondag 2 maart 2025 12:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Daarom niet slim om tactische besprekingen te doen met haar erbij. Ze hoort niet bij het "kartel".
Ik bedoel niet letterlijk een toneelstukje wat ze nu gaan doen natuurlijk maar zijn hele gedrag en hoe hij zijn kartel ziet. Jordy voorop en de rest moet volgen. Hij bepaald en de rest moet buigen en als het niet gaat zoals hij wil dan gaat hij stampvoeten. Het zijn gewoon zijn poppetjes en Jordy trekt aan de touwtjesquote:Op zondag 2 maart 2025 13:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat ze alledrie geen echte spelers zijn en meeliften op de ‘populariteit’ van Jordy. Vind dat wel jammer van dit kartel. Jolien speelt het onschuldige meisje, komt zelf nergens mee. Ikkie gaat elke week flemmen, de rest kunnen we invullen en Mattie de vlinder tsja…
Mbt de mening van pootje kunnen we er alleen maar naar raden...quote:Op zondag 2 maart 2025 13:05 schreef C.A.I het volgende:
Benieuwd wat zuurpruim shalice hier van vind en de rest 🤣
Jane weet ook dat ze niet meer bij het kartel hoort en zal de beweringen ook wel met een kilo zout nemen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:04 schreef riri het volgende:
[..]
Wel slim want Jordy weet dat zij een dubbelspel speelt, zo kan hij die groep van Axel juist bewerken via haar door beweringen te droppen, uiteindelijk is het dom van Jane want ze maakt dat als BB of een fan dat bommetje in het huis gooit ze voor de bewoners onbetrouwbaar blijkt.
Ook Charise met haar opmerking net om het verdiende geld van Keanu en Jolien net af te pakken waar Jane goedkeuring voor gaf maar Axel waarschuwde ze dat de kijker daar negatief op zal reageren, je ziet hierin dus dat Charise en Jane hun foute impulsen moeilijk kunnen beheersen en niet denken aan hoe fout dat overkomt bij de kijker
Ja dat weten ze dat is door de nieuwkomers verteldquote:Op zondag 2 maart 2025 13:06 schreef Nehalennia het volgende:
Bij het oefenen van de finale hebben Jordy en Jolien het over Geraldine en Tatyana. Zouden ze weten dat er geen studio uitzendingen meer zijn maar dat ze na het afvallen na een gesprekje in de dagboekkamer direct in de auto naar huis worden gezet. Als dat niet zo is wat zal dat dan een domper zijn.
Bij de finale zijn ze er wel toch??quote:Op zondag 2 maart 2025 13:06 schreef Nehalennia het volgende:
Bij het oefenen van de finale hebben Jordy en Jolien het over Geraldine en Tatyana. Zouden ze weten dat er geen studio uitzendingen meer zijn maar dat ze na het afvallen na een gesprekje in de dagboekkamer direct in de auto naar huis worden gezet. Als dat niet zo is wat zal dat dan een domper zijn.
Is ook wat ze toelaten hè, ze kunnen ook zelf het spel spelen en dingen verzinnen. Zoals BB zegt; ‘je speelt het spel voor jezelf’quote:Op zondag 2 maart 2025 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoel niet letterlijk een toneelstukje wat ze nu gaan doen natuurlijk maar zijn hele gedrag en hoe hij zijn kartel ziet. Jordy voorop en de rest moet volgen. Hij bepaald en de rest moet buigen en als het niet gaat zoals hij wil dan gaat hij stampvoeten. Het zijn gewoon zijn poppetjes en Jordy trekt aan de touwtjes
Daarom zei ik dus ook dat ik niet snap dat ze het nog niet doorhebben en vroeg me af hoe dom ze zijnquote:Op zondag 2 maart 2025 13:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is ook wat ze toelaten hè, ze kunnen ook zelf het spel spelen en dingen verzinnen. Zoals BB zegt; ‘je speelt het spel voor jezelf’
Vorig jaar zat er ook zo een in en toevallig stal ze ook van haar medebewoners maar haalde ze niet de finale.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik bedoel niet letterlijk een toneelstukje wat ze nu gaan doen natuurlijk maar zijn hele gedrag en hoe hij zijn kartel ziet. Jordy voorop en de rest moet volgen. Hij bepaald en de rest moet buigen en als het niet gaat zoals hij wil dan gaat hij stampvoeten. Het zijn gewoon zijn poppetjes en Jordy trekt aan de touwtjes
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze dit oprecht leuk vinden en daarom meedoen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:08 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Is ook wat ze toelaten hè, ze kunnen ook zelf het spel spelen en dingen verzinnen. Zoals BB zegt; ‘je speelt het spel voor jezelf’
Waarom zouden ze niet mee gaan met zijn plannetjes die alleen op het andere groepje is gericht. Zij worden er niet slechter door van zijn plannetjes en daarbij mogen zij elkaar echt en hebben ze met z’n 4tjes gewoon een leuke tijdquote:Op zondag 2 maart 2025 13:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus ook dat ik niet snap dat ze het nog niet doorhebben en vroeg me af hoe dom ze zijn
mensen kunnen ook echt overal een punt van makenquote:Op zondag 2 maart 2025 12:53 schreef lojanda het volgende:
Jordy eet nu alle M&M’s op? Toch wel weer typisch dat hij met zijn grote handen in de pot zit en bepaald hoeveel hij de anderen geeft.. ik een beetje meer dan zij.. hij verdeelt het en bepaald wanneer en hoeveel, terwijl Keanu ze heeft “betaald” zoals ze het dan noemen. Hij zegt vijf minuten eerder ook nog dat iedereen gelijk is in het kartel
die wil geen jurk aan hahaha flauw hoor ook al niet in onderbroek koken en nu dit nietquote:
En niet liters koffie.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nee Axel, zo vaak en lang per dag in de sauna is niet goed en je moet zeker het vocht aanvullen dat je verliest, door veel water te drinken.
ze hebben gewoon lol samen, moeten ze net zo zuur wezen als die andere 2quote:Op zondag 2 maart 2025 12:59 schreef lojanda het volgende:
Gelukkig won die niet en hopelijk gebeurt dat nu ookquote:Op zondag 2 maart 2025 13:12 schreef -river- het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er ook zo een in en toevallig stal ze ook van haar medebewoners maar haalde de finale.
Oprecht jaquote:Op zondag 2 maart 2025 13:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze dit oprecht leuk vinden en daarom meedoen.
Er moest een niet tussen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig won die niet en hopelijk gebeurt dat nu ook
het zijn gewoon 4 vrienden van elkaar gewordenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn het toonbeeld van meelopertjes zonder eigen mening.
Wb Jolien denk ik wel dat ze het doorheeft. Die speelt vaak de zielige kaart. Jeffje weg, traantjes en hup ze is one of the guys. Iedere keer als ze merkt dat Jordy en Mattie veel met elkaar optrekken en lol maken, trekt ze de banden met Jordy weer wat strakker aan. Zie haar een beetje als de Alice van vorig jaar. Denk dat veel kijkers in haar onschuldige lieve act trappen. Mijn meningquote:Op zondag 2 maart 2025 13:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Daarom zei ik dus ook dat ik niet snap dat ze het nog niet doorhebben en vroeg me af hoe dom ze zijn
Alles is oprecht als het met Jordy te maken heeftquote:Op zondag 2 maart 2025 13:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook nog zo zijn dat ze dit oprecht leuk vinden en daarom meedoen.
ik deel die meningquote:Op zondag 2 maart 2025 13:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wb Jolien denk ik wel dat ze het doorheeft. Die speelt vaak de zielige kaart. Jeffje weg, traantjes en hup ze is one of the guys. Iedere keer als ze merkt dat Jordy en Mattie veel met elkaar optrekken en lol maken, trekt ze de banden met Jordy weer wat strakker aan. Zie haar een beetje als de Alice van vorig jaar. Denk dat veel kijkers in haar onschuldige lieve act trappen. Mijn mening
Die stelen van anderen en o wee als de andere dat deden, nee sorry die 4 ben ik helemaal klaar mee.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
het zijn gewoon 4 vrienden van elkaar geworden
Dat vind ik dus hoogmoed en dedain naar fans.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:03 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel vraagt Mattie wat is de kans dat je een scheet in een pot laat en verkoopt aan een fan
Daar hebben ze ook nooit problemen van gemaaktquote:Op zondag 2 maart 2025 13:16 schreef -river- het volgende:
[..]
Die stelen van anderen en o wee als de andere dat deden, nee sorry die 4 ben ik helemaal klaar mee.
Omdat de anderen dat inderdaad niet doen, die gaan niet shoppen en dan dingen achterhouden.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:19 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook nooit problemen van gemaakt
Ik mag Jolien wel hoor en zie haar niet als een tweede Alice. Denk wel dat ze snel gekwetst gaat worden want ze wordt gewoon gebruikt voor haar stem en dat geldt ook voor Keanu.. daarom begrijp ik het niet dat ze dat zelf nog niet doorhebben.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Wb Jolien denk ik wel dat ze het doorheeft. Die speelt vaak de zielige kaart. Jeffje weg, traantjes en hup ze is one of the guys. Iedere keer als ze merkt dat Jordy en Mattie veel met elkaar optrekken en lol maken, trekt ze de banden met Jordy weer wat strakker aan. Zie haar een beetje als de Alice van vorig jaar. Denk dat veel kijkers in haar onschuldige lieve act trappen. Mijn mening
Het is wat je wilt zien. Bij Elsa moest je ook niet onder haar bed kijkenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:20 schreef -river- het volgende:
[..]
Omdat de anderen dat inderdaad niet doen, die gaan niet shoppen en dan dingen achterhouden.
Vind ik van de week ook al toen pootje Jordy aansprak dat hij respectloos was, terwijl later zelf tijdens het kaarten ze heel respectloos aan het praten waren over de vrouwelijke fans van Axel. Belinda en nog een fan.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:18 schreef marky het volgende:
[..]
Dat vind ik dus hoogmoed en dedain naar fans.
Elsa is weg en de anderen zitten nog in het huis en er worden dingen gekocht en achtergehouden voor hen.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:21 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Het is wat je wilt zien. Bij Elsa moest je ook niet onder haar bed kijken
Ik zie het niet als iets ergs daar. Niemand komt iets te kort. Zeggen dat je iemand haat vind ik erger dan wat koekjes of m&ms achterhoudenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:21 schreef -river- het volgende:
Je mag van mij best blindelings fan van iemand zijn maar waarom praat je stelen goed?
Keanu wordt (naar mijn mening) wel gebruiktquote:Op zondag 2 maart 2025 13:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik mag Jolien wel hoor en zie haar niet als een tweede Alice. Denk wel dat ze snel gekwetst gaat worden want ze wordt gewoon gebruikt voor haar stem en dat geldt ook voor Keanu.. daarom begrijp ik het niet dat ze dat zelf nog niet doorhebben.
Dat waren haar eigen spullen die ze moest verstoppen omdat er een paar rondlopen die alles jatten wat ze kunnen pakkenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:21 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Die bewaarde dingen onder haar bed voor de groep en juist omdat er werd gestolen.. dat is totaal wat anders.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:21 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Iedereen in dat huis heeft al wel een keer iets gestolen, of het nou eten is of items. Een pot nat.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:21 schreef -river- het volgende:
Je mag van mij best blindelings fan van iemand zijn maar waarom praat je stelen goed?
Het is het dagelijks leven niet het is een spel.quote:Op zondag 2 maart 2025 13:19 schreef -river- het volgende: Het is en blijft gelul als je zegt dat je dat toch met je eigen geld hebt gekocht. Nee, jij mocht voor de groep shoppen en hun niet dus wat je koopt is voor iedereen tenzij iedereen er heen mag gaan dan is wat je koopt van jou. Ook het meteen verstoppen zegt genoeg, en als je daar aan mee doet ben je net zo fout.
Welnee dit een toneelstukje alla Jordyquote:Op zondag 2 maart 2025 13:29 schreef Verity het volgende:
Jordy: Ik heb ook wel een keer zin om spanning in dit spel te brengen.
Gaat dit eindelijk het moment zijn, dat iemand eindelijk alles pakt? Eindelijk het spel speelt, hoe BB het heeft bedacht?
Wat baten kaars en bril als de uil niet zienen wilquote:Op zondag 2 maart 2025 13:25 schreef Dotteke het volgende:
Even op slot hier een lading TR's ik ga even de bezemwagen er doorhalen
[modbreak]Nogmaals we gaan geen diagnose vaststellen bij een bewoner
We gaan ook niet bewoners van alles toewensen.
En we gaan vooral niet op die berichten in. En niemand hoeft een bewoner te verdedigen omdat het toevallig je favoriet is. [/modbreak]
nou ja er is idd wel wat te beleven hahahahquote:Op zondag 2 maart 2025 13:31 schreef Dotteke het volgende:
Jordy pakt 1293 euro zegt hij lachend. Hij gaat wat leven in de brouwerij brengen zegt hij
BB doet het leuk. Moet nu ook wel lachen om Jordy die lol die hij heeftquote:Op zondag 2 maart 2025 13:32 schreef Joyce-43 het volgende:
Wel leuk hoe BB er gewoon in mee gaat whahahha
die spuugt vuur zometeenquote:Op zondag 2 maart 2025 13:31 schreef Ireth het volgende:
Hij pakt 1293 euro![]()
Nou Charice, slijp de messen maar vast!
TOp TOP TOPquote:Op zondag 2 maart 2025 13:32 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
jaa dit is te grappigquote:
bah jane ook dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |