Eens echter moet je dan niet in iemands gezicht zeggen dat je hem als persoon graag magquote:Op zondag 2 maart 2025 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ook niet mijn woordkeuze zijn, maar aan de andere kant, ze zitten daar 24/7 op elkaar lip, dan flap je er misschien eens iets uit.
maar dat ze elkaar niet liggen lijkt me heel duidelijk, sowieso van de kant van axel richting jordy. .
Ik denk dat de manier waarop jordy en niels hebben gedaan toen axel net binnen was daar ook wel in meespeelt.
ja fack itquote:Op zondag 2 maart 2025 11:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat had ik ook.. gingen 2 vragen goed en hing het weer.. weer uit en inloggen![]()
maar vermoed dat je het zo ingestuurd hebt![]()
Dat hoop ik wel, als het uit het niets komt is het nog erger. Hoe kan je in die korte tijd iemand haten Je kan je storen aan iemand maar dat is het dan ook....en hij heeft het er op het ogenblik steeds vaker over.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
zou ook niet mijn woordkeuze zijn, maar aan de andere kant, ze zitten daar 24/7 op elkaar lip, dan flap je er misschien eens iets uit.
maar dat ze elkaar niet liggen lijkt me heel duidelijk, sowieso van de kant van axel richting jordy. .
Ik denk dat de manier waarop jordy en niels hebben gedaan toen axel net binnen was daar ook wel in meespeelt.
Zeggen dat je iemand graag mag, of zeggen dat je geen probleem hebt met iemand ( wat Axel zei), is een heel groot verschilquote:Op zondag 2 maart 2025 11:25 schreef Visual het volgende:
[..]
Eens echter moet je dan niet in iemands gezicht zeggen dat je hem als persoon graag mag
terecht, het kartel tegen de muurquote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Snoezakje gevonden en overdreven iedereen willen confronteren
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
terecht, het kartel tegen de muur
Niet letterlijk, maar fouilleren dan
Dit hebben ze niet achter gehouden. Was koekjes. Axel zegt kan ook in een broek hebben gezeten hebben nog van thuisquote:Op zondag 2 maart 2025 11:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze gaat nu zelfs fluisteren en maakt zich klein.......wat een slecht toneelspel.....
Ik heb dat gemistquote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Maar eerst Mattie zijn naam genoemd kijkend in de camera heel verschrikt of ze drug hebben gevonden.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
echt overgelopen na de belgenquote:Op zondag 2 maart 2025 10:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Precies. En ze zit nu niet meer in het kartel. Nep of echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |