Ja is nu 1groep om zichzelf te redden niet uit vriendschapquote:Op zondag 2 maart 2025 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat willen ze uitdragen, maar dat zijn helemaal niet twee groepen.....David Sharice en Jane en Axel is gewoon 1 groep.....
dr bijnaam moet iedereen al iets zeggen Baby Jane en dan allebei praten over volgers en fans zijn kinderen hoezo beetje hypocrietquote:Op zondag 2 maart 2025 10:32 schreef greysbones het volgende:
En dat Jane mee gaat in de haat van sharice maakt haar er ook niet beter op staan
Bam! Exact!quote:Op zondag 2 maart 2025 10:41 schreef Koos1958 het volgende:
Wat ik verbazend vind dat axel en sharice het persoonlijk maken richting jordy. Gister zei.axel zelf nog van joh sharice haat jordy nog meer dan ik doe.ik heb dat bij de 4 van het "kartel" nog nooit horen zeggen van die hatelijke dingen. 1x jordy tegen sharice uitgevlogen en gelijk had hij. Die lui kunnen spel en persoonlijk niet scheiden. Vooral sharice slaat erin door. Jammer want nergens voor nodig. En axel zegt van ik mag je wel tegen jordy en draait zich om en zegt totaal iets anders en dat hij hem echt niet moet in de sauna
We zullen zien waar dat je brengt.....ziet liever in een groep die zolang mogelijk bij elkaar zijn dan een groep die elkaar achterbaks gebruiken....naar hoor om dat te spelen en ook te moeten ontvangen dat het lucht is wat ze tegen elkaar voor aardigs zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2025 10:53 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ja is nu 1groep om zichzelf te redden niet uit vriendschap
Beetje vroeg want je kan nog stemmen.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef C.A.I het volgende:
Zal het ranking spel nu komen dat ze zien hoe nl en be over de bewoners denken
Je kan tot 20u stemmenquote:Op zondag 2 maart 2025 11:02 schreef C.A.I het volgende:
Zal het ranking spel nu komen dat ze zien hoe nl en be over de bewoners denken
Via je telefoon is het makkelijkstquote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef Sestra666 het volgende:
Ik ka de ranking niet doen? ze verschuiven niet
quote:Op zondag 2 maart 2025 11:07 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
Axel is vanaf het begin eerlijk geweest over Jordy en dat hij zijn target random op Jordy zet is omdat hij weet dat het de sterkste speler is en ook uit NL komt en het begin Niels en Jordy tegen Axel! Jordy, speelt het spel anders en waar ik hem totaal ongeloofwaardig vindt omdat hij echt alle Bigbrother’s gekeken en bestudeerd heeft. Dit meerdere malen aangegeven! Ik zie dan ook heel veel dingen terug van andere oud-BB bewoners bij Jordy, hij kopieert gedrag. Ook zijn slimheid/ opleidingsniveau skills helpt hem hierbij en daarom zal hij altijd politiek correcte uitspraken doen voor de bühne! Terwijl Axel geen filter heeft en het er gewoon uitgooit! Dus mijn stem blijft tot nu toe op Axel staan.🙏🏻
Had ik gister ook. Even uitloggen en weer inloggen hielp bij mij.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:08 schreef Sestra666 het volgende:
Ik kan de ranking niet doen? ze verschuiven niet
Vond ik toen ook plezant. Voor Liese telkens een openbaring die polonaise.met het gezicht van een Sharicequote:
Yep. Wordt smalend wel eens "poepgelei" genoemd.quote:Op zondag 2 maart 2025 08:52 schreef greysbones het volgende:
Voor de Vlamingen .. appelstroop ?
Kennen jullie dit ?
Matti niet
Kijkquote:Op zondag 2 maart 2025 11:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Yep. Wordt smalend wel eens "poepgelei" genoemd.
Liesequote:Op zondag 2 maart 2025 11:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vond ik toen ook plezant. Voor Liese telkens een openbaring die polonaise.met het gezicht van een Sharice
Maar zeggen dat je iemand haat is wel wat andersquote:Op zondag 2 maart 2025 11:11 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
axel heeft ook gezegd dat hij jordy niet mag, maar dat hij vindt dat jordy wel het spel goed speelt.
En dat is heel eerlijk
en jordy immiteert inderdaad andere markante bewoners uit het verleden, heel klein beetje terror jaap enz. Maar het is het allemaal net niet
En het baasje zijn van het kartel stijgt hem gewoon naar het hoofd.
En Jane en Axel zijn vanaf het begin trouw aan elkaar. Ik weet niet of ze de juiste beslissingen nemen, maar ze doen het op hun manier, met de kennis die ze daar hebben.
en van charise begrijp ik heel goed dat ze vindt dat het de schuld van jordy is dat milena naar huis moest. Het was wel de GC van jordy die ervoor heeft gezorgd dat de pin bij milena werd opgespeld,
Geld spel.quote:
tja, dat is haar beleving op dit moment denk ik ( als je tenminste charisse nu bedoelt)quote:Op zondag 2 maart 2025 11:19 schreef Visual het volgende:
[..]
Maar zeggen dat je iemand haat is wel wat anders
ja maar niet bij allemaalquote:Op zondag 2 maart 2025 11:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geld spel.
Is het nu gelukt met schuiven?
Axel. Voor charisse heb ik daar nog een klein beetje begrip voorquote:Op zondag 2 maart 2025 11:20 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, dat is haar beleving op dit moment denk ik ( als je tenminste charisse nu bedoelt)
ja dat had ik ook.. gingen 2 vragen goed en hing het weer.. weer uit en inloggenquote:
zou ook niet mijn woordkeuze zijn, maar aan de andere kant, ze zitten daar 24/7 op elkaar lip, dan flap je er misschien eens iets uit.quote:Op zondag 2 maart 2025 11:21 schreef Visual het volgende:
[..]
Axel. Voor charisse heb ik daar nog een klein beetje begrip voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |