ah ok, ik zag hem zo snel niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij staat nog gewoon in de COS hoor, ik geef je alleen antwoord omdat mijn antwoordt niet iets is wat op de streams is
Staat er nog gewoon,quote:
Ben jij helderziende? en wie is Holmaatje?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
Ik verheug mij niet op de terugkeer van Jordy uit de DR al schreeuwend ik heb dit en ik heb dat en kijk mij eens wat ik heb en Keanu zijn onvrijwillige holmaatje er ja knikkend achteraan hobbelend
Dat staat er voorquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben jij helderziende? en wie is Holmaatje?
Ik zeker 3 x in de week, ben gek op kruidenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:31 schreef chufi het volgende:
Maar wie gebruikt regelmatig 15 verschillende kruiden ?
Jij hebt mij naar de slowchat geloktquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:35 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ben jij helderziende? en wie is Holmaatje?
Ik ook maar ik gebruik veel van dezelfde 3-5 kruiden .. heb nog wel veel andere potjes die ik dus niet of nooit gebruik ...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:36 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik zeker 3 x in de week, ben gek op kruiden
Ik had hem al gezien een tijdje terug. Vraag mij echt af of hij echt zo rijk is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:05 schreef Jockari het volgende:
Toeval of niet, maar op VTM2 begint net de aflevering van Steenrijk - Straatarm met Matt...
Altijd Walra Satijn katoenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:08 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ligt er toch aan welke stof? Linnen, katoen , satijn mie mie mie
Jeweetog
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:12 schreef -river- het volgende:
[..]
En zeker niet recht uit de verpakking met de fabriekstinkgeur.
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:13 schreef Willewa het volgende:
Maar goed ik lees dus dat het is gezegd dat er morgen een feestje zou zijn, maar zie het niet in de streamverslagen en ook niet op de BB instagram pagina. Is dat nou zeker of? Dan kan ik een beetje rekening houden
vergeleken met andere jaren inderdaad, misschien eerst 1 en later wat meer, we houden hoopquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die freezes zijn wel een teleurstelling tot nu toe ....
Hoezo dan? Is toch altijd zo dat er tijd tussen zit en niet vlak achter elkaar (behalve in finaleweek).quote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
vergeleken met andere jaren inderdaad, misschien eerst 1 en later wat meer, we houden hoop
Thanksquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
NL https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother/stemmen
Bel https://www.goplay.be/big-brother/stemmen
[ link | afbeelding ]
waren 2 bij die tot morgen gingenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 22:42 schreef Willewa het volgende:
[..]
Thanks![]()
Zou het nog kunnen dat het om vandaag ging denk je of beetje uitgesloten? Ik weet niet wanneer deze stemmingen waren.
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:32 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ik over 29 minuten 45 word
Hiep hiep hiep hoeraaaaa Van harte gefeliciteerd Tassiequote:Op zaterdag 1 maart 2025 23:32 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik dat ik over 29 minuten 45 word
Morguh Kodiakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |