Lekker asociaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb een vis intolerantie. In de vroegere vriendengroep zat een vrouw die heerlijke bolognese saus kon maken en altijd wanneer ik dat had gegeten was ik ‘s nachts beroerd (misselijk). Ik weet het er altijd aan dat ik teveel gegeten had, want echt, zo lekker. Later hoorde ik dat ze er gewoon ansjovis in deed want ze vond dat maar onzin. Dit van een vrouw met een zware lactose intolerantie waar iedereen altijd rekening mee hield.
Niet zo out of the top of my head, maar we krijgen wel vreemde verzoeken. Ergste vind ik nog als we heel erg ons best doen en iemand dan niet eet.quote:
De bieb heeft 'm, is het een aanradert?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Toleranz wird zum Verbrechen, wenn sie dem Bösen gilt.
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo out of the top of my head, maar we krijgen wel vreemde verzoeken. Ergste vind ik nog als we heel erg ons best doen en iemand dan niet eet.![]()
Laatst was er iemand glutenvrij + nog wat allergieen. Allemaal speciale dingen en bordjes voor gemaakt, bijna alles onaangeraakt retour gekregen. Well fuck you then, volgende keer wapper ik alle gluten je kant op.
Kan, maar als je dat weet van jezelf kun je dat ook gewoon van te voren aangeven. Dan hoef ik er niet anderhalf uur druk mee te zijn los van het normale buffet voor 50 personen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.
Eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan, maar als je dat weet van jezelf kun je dat ook gewoon van te voren aangeven. Dan hoef ik er niet anderhalf uur druk mee te zijn los van het normale buffet voor 50 personen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:02 schreef Blues het volgende:
10 uur geslapen!
Virus![]()
![]()
![]()
Ik heb er vertrouwen in dat we vanaaf kunnen koken voor broer/schzus g en later met hen het bos in kunnen.
Het is een echt grote Europese klassieker.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:56 schreef Blues het volgende:
[..]
De bieb heeft 'm, is het een aanradert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik de hele radiozender nietde d.j. namen klinken bekend.
Helpen met tillen morgen: die zit in Parijs, die in Noordwijk, op bezoek bij vader in
Deventer, herstellende van griep.
Beide studenten op de rij hebben hun zondag baan.![]()
Logisch allemaal.
Edit: ja, hulp gevonden.![]()
Schilderze!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb natuurlijk geen voedselintoleranties, maar ik heb wel de ervaring dat in veel gevallen je er echt als klant met je neus bovenop moet blijven zitten wil het niet toch ergens onbedoeld fout gaan. Nu wordt ik er gelukkig niet snel ziek van, maar ik begrijp wel dat als je echt een intolerantie/ allergie hebt, je sneller terughoudend bent.
Dus dat iemand met een gluten allergie voor de zekerheid al het brood afzweert, dat kan ik me wel voorstellen. Wel jammer voor degene die het wel echt met aandacht en kennis aanpast natuurlijk.
Mogguh trouwens! Ik ga weer eens schilderen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef AnneX het volgende:
En voor de mensen, die graag meezingen en galmen:Ik hoorde JOE voor het eerst in de taxi naar schiphol vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik de hele radiozender nietde d.j. namen klinken bekend.
Helpen met tillen morgen: die zit in Parijs, die in Noordwijk, op bezoek bij vader in
Deventer, herstellende van griep.
Beide studenten op de rij hebben hun zondag baan.![]()
Logisch allemaal.
Edit: ja, hulp gevonden.
Gelukkig hulp gevonden![]()
Of omdat diegene dat uit één en dezelfde keuken ziet komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.
Kennis heeft glutenintolerantie. Moet iedereen rekening mee houden en da’s prima. Totdat het stokbrood bij de bbq lekkerder is dan het speciaal gekochte glutenvrije broodquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar goed, ik had wekelijks mensen in de bakkerij die vroegen naar glutenvrij brood. Liefst spelt.![]()
Dat zijn geen mensen met een allergie, want die kwamen bij mij überhaupt niet binnen, aangezien de lucht één en al gluut was.
Die bierproeverij begrijp ik op zich wel, maar wat doen jullie dan met de Harry Potter boeken?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag een Harry Potter Boek- en bierproeverij met onze boekenclub. Helaas heeft er net een deel moeten afzeggen met buikgriep
Kom dat soort dingen ook wel tegen op lipoedeem pagina’s. Niet naar een arts gaan maar wel van alles eten of innemen of vreemde behandelingen ondergaan zonder diagnose. “Want de dame bij Kruidvat zei”…..en een dermatoloog heeft alleen maar voor geld gestudeerdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:31 schreef Blues het volgende:
Veel mensen dénken dat de klachten door gluten komen hoor ik wel van 'mijn' MDL artsen, onwetendheid vaak en/of dingen die ze lezen en dan denken het is waar want het hep op feesboek gestaan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kom dat soort dingen ook wel tegen op lipoedeem pagina’s. Niet naar een arts gaan maar wel van alles eten of innemen of vreemde behandelingen ondergaan zonder diagnose. “Want de dame bij Kruidvat zei”…..en een dermatoloog heeft alleen maar voor geld gestudeerd
Ik heb een "ik wordt" intolerante, dat is ook knap vervelend af en toequote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:16 schreef Candaasje het volgende:
Nu wordt ik er gelukkig niet snel ziek van, maar ik begrijp wel dat als je echt een intolerantie/ allergie hebt, je sneller terughoudend bent.
Ohhhh paling. Als ik iets mis is het wel paling (en gerookte makreel)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:42 schreef Blues het volgende:
We zijn volop bezig met voorbereiden voor de eters vanaaf, om de beurt/samen sjouwen en opruimen/met veel rust ertussen/steeds zitten maar dan gaat het lukken
g maakt de amuses; carpaccioballetjes in een glaasje en zalm/palingrolletjes, hoofdgerecht; Spaanse tortilla en het nagerecht is al klaar; limoncello-ijs waar we een glaasje limoncello bij serveren, ik maak ham/kaas/mosterd/kruidenkoekjes voor bij de borrel en de salade van tomaat/komkommer/zilveruitjes bij het hoofdgerecht.
Dan heb je dat allemaal voor niks staan makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo out of the top of my head, maar we krijgen wel vreemde verzoeken. Ergste vind ik nog als we heel erg ons best doen en iemand dan niet eet.![]()
Laatst was er iemand glutenvrij + nog wat allergieen. Allemaal speciale dingen en bordjes voor gemaakt, bijna alles onaangeraakt retour gekregen. Well fuck you then, volgende keer wapper ik alle gluten je kant op.
ja zonder dat spuuglelijke tafelkleed gelukkigquote:
Lezen op feesboek dat speltbrood geen gluten bevat (bevat juist meer gluten), stappen over van hun industriebrood (bijvoorbeeld met lactose als verbetermiddel - waar het merendeel van de wereldbevolking intolerant voor is) naar speltbrood zonder meuk, en geven de gluten de schuld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:31 schreef Blues het volgende:
Veel mensen dénken dat de klachten door gluten komen hoor ik wel van 'mijn' MDL artsen, onwetendheid vaak en/of dingen die ze lezen en dan denken het is waar want het hep op feesboek gestaan.
Of Fodmap, wat weldegelijk een nuttig middel kan zijn, maar waar ook duizend en één dieetgoeroes mee aan de haal zijn gegaan. Waardoor voor mensen die er werkelijk van afhankelijk zijn, het googelen van correcte informatie onmogelijk is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kom dat soort dingen ook wel tegen op lipoedeem pagina’s. Niet naar een arts gaan maar wel van alles eten of innemen of vreemde behandelingen ondergaan zonder diagnose. “Want de dame bij Kruidvat zei”…..en een dermatoloog heeft alleen maar voor geld gestudeerd
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat vind ik dat toch kut altijd he. Als mensen de payload aan de envelop VASTLIJMEN![]()
Zodat je het zowat wel MOET beschadigen om het eruit te krijgen. Klotemensen zijn dat.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lezen op feesboek dat speltbrood geen gluten bevat (bevat juist meer gluten), stappen over van hun industriebrood (bijvoorbeeld met lactose als verbetermiddel - waar het merendeel van de wereldbevolking intolerant voor is) naar speltbrood zonder meuk, en geven de gluten de schuld.
Maar gieten vervolgens wel sojasaus over hun eten.
Ofwel, ik betaalde rond de 6 euro per maand voor de officiële Creative Suite all Apps. Nu ga ik ongeveer 30 euro betalen, vergeleken met NL nog steeds een schijntje natuurlijk, maar misschien tijd om eens over te stappen op gratis software.quote:The price of Creative Cloud All Apps 100GB is increasing, changing from Ar$ 6.803,83/mo to Ar$ 34.025,20/mo (inclusive of applicable taxes/VAT/GST and foreign exchange rate adjustments) on your next renewal date.
Nou ben ik toch benieuwd. Wat was het probleem (of de oplossing)?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver. Ik zit met iets in Excel te klooien en ik kom er niet uitWie was er hier ook weer goed met Excel? @:sigme?
edit: heb het al![]()
Hoe lang gaan jullie?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:13 schreef sigme het volgende:
Rugzak ingepakt voor Nw-Zeeland. Daarna weer uitgepakt, wat spullen overgenomen van liefste en weer heringepakt. Zit nu op 11,5 kg rugzak en daarnaast een laptoptas als handbagage.
Iets meer dan een maand van huis.quote:
En that's all voor jou voor de hele trip?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:13 schreef sigme het volgende:
Rugzak ingepakt voor Nw-Zeeland. Daarna weer uitgepakt, wat spullen overgenomen van liefste en weer heringepakt. Zit nu op 11,5 kg rugzak en daarnaast een laptoptas als handbagage.
Nou ja, we gaan kamperen, dus ik moet ook tent/slaapzak/slaapmat en een stoeltje mee dus dat zit er allemaal ook in.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En that's all voor jou voor de hele trip?
Knap dan, voor een weekendje weg sleep ik al een volledig gevulde reistas mee.
Moet toegeven dat de helft van de inhoud ook weer onaangeraakt terug komt…
En dat zit ook allemaal al inbegrepen in die 11,5 kilo, op je pipamoka na dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, we gaan kamperen, dus ik moet ook tent/slaapzak/slaapmat en een stoeltje mee dus dat zit er allemaal ook in.
En de nanopresso, en er komt nog de pipamoka bij maar die ligt nu nog op kantoor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
syntax in een SUMIF. Ik wou een expressie als conditie gebruiken. Blijkt dat dat heel raar moet. Maar het werkt wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd. Wat was het probleem (of de oplossing)?
Ja, dat zit er allemaal bij inquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat zit ook allemaal al inbegrepen in die 11,5 kilo, op je pipamoka na dan?
https://support.microsoft(...)83-a712-1697a653039bquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
syntax in een SUMIF. Ik wou een expressie als conditie gebruiken. Blijkt dat dat heel raar moet. Maar het werkt wel.
Je bent dan dus letterlijk die conditie als een text string aan elkaar aan het legoënquote:=SOM.ALS(A2:A5;">" & C2;B2:B5)
De som van de commissies voor onroerend goed met een waarde die groter is dan de waarde in C2.
Oh, op die manier kan je ' > ' er in fixen? Top, weer wat geleerd. Ik heb dat in de huidige functie nooit nodig maar in vorige functies wel en ik heb er altijd hele lelijke omwegen omheen gebouwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://support.microsoft(...)83-a712-1697a653039b
[..]
Je bent dan dus letterlijk die conditie als een text string aan elkaar aan het legoën
Wowquote:
Wauwquote:
Heb je avondkleding bij je om aan de kapiteins tafel te dineren?😉quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb op mijn cruise een ruimbagage limiet van 25 kilo (30 kg heen maar ik kom vast niet met minder spul terug dan ik vertrek) en het zou zomaar kunnen dat ik daar in totaal nauwelijks onder ga zitten![]()
Scheelt wel dat we de koffers bij de incheck voor de vlucht uitzwaaien en ze dan pas weer terugzien voor onze cabinedeur. Wat maakt dat de handbagage op de heenreis vast tegen de 10 kg gaat zijn om evt koffer loze dagen te overbruggen.
Het is echt niet formeel maar een paar kekke jurkjes voor het diner gaan wel mee jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je avondkleding bij je om aan de kapiteins tafel te dineren?😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Klein rondje door de wijk gelopen, net aan een kilometer. Kreeg last van mijn heup. Gelukkig heb ik al een afspraak ingepland voor nieuwe steunzolen binnenkort.Ik struikelde uit de tram en liep je achternaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spontaan noemde ik je Billy
Ik hoopte zo dat je weer zou bukken
Wanhopig gooide ik een cent voor je voeten
Het gerinkel klonk als een zonsopgang door de straat
Buk buk buk nog een keer
Geluk is toch al zo teer
Buk buk buk nog een keer
Mijn liefde vraagt niet om meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het met kerst gemaakt voor het toetje! Ik vind het erg lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Eet er hier nog wel eens iemand hangop?
Met kerst gehad bij het toetje. Lekker hoor. Beetje fruit erbij enzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Elk bier is uitgekozen bij een stukje uit het boek. En ze leest dan ook dat stukje voor uit het boek.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bierproeverij begrijp ik op zich wel, maar wat doen jullie dan met de Harry Potter boeken?
Ow, nu ben ik nieuwsgierig wat dan de relatie tussen het stukje boek en het bier is, waardoor juist bij dat stukje boek dat ene biertje genuttigd moet worden…quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Elk bier is uitgekozen bij een stukje uit het boek. En ze leest dan ook dat stukje voor uit het boek.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:58 schreef Blues het volgende:
Limoncello-ijs staat nog in de vriezer, maar dit hebben we gemaakt voor 4 personen en dat is zeker anderhalf jaar geleden dat we voor mensen kookten. Trots en blij voor g dat (met ik als souschef)het weer lukte met genoeg pauzes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wanneer vind je het kwalificeren als hangop?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Voor mij is dat Hangopquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Wanneer vind je het kwalificeren als hangop?
Ik maak zelf yoghurt en die laat ik uitgebreid uitlekken zodat het een dikke massa wordt
Nu we alle foto's van onze Lapland trip hebben verzameld alsnog een kiekje van de Noord Nederlandse landsgrens vanuit de lucht vorige week, met witte velden en donkere slootjes:quote:
Patronus bier bij een scčne dat ze die spreuk aan het oefenen zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, nu ben ik nieuwsgierig wat dan de relatie tussen het stukje boek en het bier is, waardoor juist bij dat stukje boek dat ene biertje genuttigd moet worden…
Grappig bedachtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Patronus bier bij een scčne dat ze die spreuk aan het oefenen zijn.
Een zoete pastry stout bij het kerstfeest op Hogwarts waar er allemaal lekkere desserts genoemd worden.
Een bier van Lupulus bij een scčne over Lupin.
En zo gaat het nog wat verder
Ja, ik vind het knapquote:
Leuk, denk dat je met al die creatieve bierbrouwsels en de bijbehorende namen een eind kan komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ja, ik vind het knap![]()
Over een paar maanden geeft ze een Star Wars boek/bierproeverij.
Rolstoel geen optie?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:06 schreef Blues het volgende:
Wandelen door caprera bos was feeëriek, jammer dat na 100 mtr g terug moest, ging totaal niet
Dat zijn wel veel proeverijenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, denk dat je met al die creatieve bierbrouwsels en de bijbehorende namen een eind kan komen.
Verder dan een whisky-/muziek combi qua culturele tasting hebben we nog niet gehad. Ik zie die relatie ook niet zo, hoewel er wel een serie whisky's bestaat die de zgn. Star Wars bottelingen worden genoemd, vanwege de kleuren van de labels en kokers:
[ afbeelding ]
Meestal zijn onze proeverijen gerelateerd aan whisky- en food pairings, specifieke distilleerjaren, regio's, vattypen etc.
En na Corona was de eerste tasting de C19 proeverij, waarbij een C in de naam van de distilleerderij moest voorkomen en 19 in een datum of een vatnummer moest voorkomen.
Binnenkort bestaat ons whiskygezelschap 15 jaar en is het thema 'Dit hadden we 15 jaar eerder moeten proeven!'. Oftewel, uitsluitend whisky bottelingen die aantoonbaar gebotteld zijn vķķr het ontstaan van ons clubje en dus al die tijd niet geopend zijn geweest.
Na 15 jaar proeverijen (meestal 4 per jaar) is het bedenken van een origineel thema best lastig geworden…
Wat jammerquote:Op zondag 23 februari 2025 12:06 schreef Blues het volgende:
Wandelen door caprera bos was feeëriek, jammer dat na 100 mtr g terug moest, ging totaal niet
Doorgelopen met broer/schzus en geëindigd bij g op pleintje met open vuur waar je marshmallows roostert en warme chocolademelk met rum en slagroom drinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee het is bos in een duingebied dus het is enorm klimmen en dalen, oneffenheden in het pad, in het donker met veel boomwortels en oneffen stukken. Het is echt onbegaanbaar voor mensen die slecht ter been zijn. g zijn evenwicht is heel slecht geworden + die pijn in heupen en 0 conditie. Hij had het al verwacht maar het was erg confronterend weer.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat jammer voor @:golfer (en ook voor jullie).
Zou een rollator tijdelijk een uitkomst kunnen zijn? Kan me voorstellen dat hij dat echt niet wil maar om dan iets verder te kunnen zou wel fijn zijn
Ah, duidelijk, dat zijn gewoon rottige stukjes, daar kan iedereen al een vervelende val makenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:51 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Nee het is bos in een duingebied dus het is enorm klimmen en dalen, oneffenheden in het pad, in het donker met veel boomwortels en oneffen stukken. Het is echt onbegaanbaar voor mensen die slecht ter been zijn. g zijn evenwicht is heel slecht geworden + die pijn in heupen en 0 conditie. Hij had het al verwacht maar het was erg confronterend weer.
Het terug naar beneden gaan dat stukje was ook doodeng om te zien maar hij wilde niet dat we meeliepen.
Gelukkig opgevangen door zijn collega's.
Bedoel je zoiets https://www.vantende.nl/v(...)rce=googlebase&gQT=1quote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef AnneX het volgende:
Struikelen in het donker is waardeloos. Drom heb ik het bij 1 x gehouden van een lichtfestival rond slot Zeist, jaren terug.
Jammer hoor voor g. en voor jou. 😘
MnX is kasten halen. Dat kwam ook goed uit met verkoper, en het weer vandaag i.p.v. gister.
Het is nog geen Kerstmis en een zooi kaarsen aan de buurvrouw gegeven.
Plus een bellenblaas voor kleinkind op bezoek. Zit opa buiten te blazen 😂 en kind de bellen vangen.
Weer 4 dozen en 2 kastjes leeg. In de rust weer googlen oa. op bestekbakken mét vilt.
Beetje veel en lastig voor 9-delig ofwel 144 stuks.
Ja zoiets. Al wat links opgeslagen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets https://www.vantende.nl/v(...)rce=googlebase&gQT=1
Daar hebben mijn ouders afscheid van genomen toen ze van de laagbouw naar het appartement gingen
De kast met lades waar het in lag kon echt niet in de flat. Ze hebben toen een soort rek met 2 lades gekocht met vakken, voor grote en kleine lepels, messen en vorken. Hoe ze daar aankwamen weet ik echt niet meer da’s meer dan 20 jaar terugquote:Op zondag 23 februari 2025 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zoiets. Al wat links opgeslagen.
Weet jij nog de reden, dat je ouders afscheid namen…?
Nb. jaren terug ruimde een grote servieszaak op hartje Utrecht. Kennis hielp daar en heel veel van die bestekkisten uit de kelder richting vaalt gegaan![]()
Want nog geen sideboard, dressoir oid op pootjes naar het zin gezien, waarin het moet passen.
Ja, die ene en die was verkocht in notime 😂
Pauze voorbij. Keukenkast aan beginnen. De la met bakspullen is al leeg.
Had ik toch 2 eetlepels bloem nodig voor de tofu blokjes 😂
Ik krijg er buikpijn vanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef borisz het volgende:
Nog 2,5uur...
Ben een beetje bang voor de exitpoll bij de buren. Alles wijst nu op meer dan 20% voor de AFD.
Verandert er niks aan. Als de rest gewoon taktisch Union of SPD stemt wordt hun overwicht groter.quote:
Toch nietquote:Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef borisz het volgende:
Nog 2,5uur...
Ben een beetje bang voor de exitpoll bij de buren. Alles wijst nu op meer dan 20% voor de AFD.
PutinknechtWagenknechtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Toch niet
Het is conform de polls. Spannendste is FDP op 4,9% en Sarah dinges op 4,7%. Twee grensgevallen.
@Dr_Flashquote:
ARD en ZDF geven verschillende prognoses. We zullen morgen ochtend wel zien wie er wat gewonnen of verloren heeft.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:39 schreef derLudolf het volgende:
FDP en Putinknecht nu beide op 5% zie nu ik op ZDF
Acht bomen!? En allemaal selluf gekapt als in omgelegd? plus kluit.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heerlijke dag. Natuurlijke vitamine D is toch lekkerder dan chemischeDat kon ik wel gebruiken.
Er zijn 10 struiken en bomen gesnoeid, 8 bomen gekapt, eindelijk zijn echt de laatste losse stenen uit de tuin in de container gedaan, ik heb tuinbonen gelegd en binnen zijn de vloeren gedaan. Straks burgers op de bbq ter afsluiting.
Hier in kiesdistrict Kleve met 98% geteld.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Toch niet
Het is conform de polls. Spannendste is FDP op 4,9% en Sarah dinges op 4,7%. Twee grensgevallen.
Met een grote boog om die dingen heenlopen, doe ik ook (op 1 locatie na)quote:Op zondag 23 februari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel potjandoossie.
@:lucky_strike zo gaan we geen vriendjes worden hoor.
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Met @:liesje1979 is het uiteindelijk ook goed gekomen hoorMaar heeft wel even geduurd
Bekijk deze YouTube-video
Ik hou heel erg van hummus, en soep met kikkererwten erin (gepureerd) maar echt geen salade met kikkererwtenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!
Maar wij mensen zijn rare snijbonen, die, volgens mij, ieder voor zich minimaal één soort boon of een bepaalde bereiding daarvan niet lekker vinden.
Ik pas bijvoorbeeld voor erwtensoep, maar voor linzensoep, met bouillon getrokken van authentieke Joodse gerookte ossenworsten, mag je me wakker maken…
6 kleintjes en 2 grotere. Alles zonder kluit want ze staan allemaal op een lokatie waar we daar niet bij kunnen, vandaar dat ze weg moeten.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Acht bomen!? En allemaal selluf gekapt als in omgelegd? plus kluit.
Sjonge![]()
Die verkiezingen bij de buren…jakkes.
Het transport van gedemonteerde kasten en weer trap op is met nog een man extra goed verlopen.
Morgen monteren. En soppen!
Nu een beetje deaud. Wel gekookt.
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel potjandoossie.
@:lucky_strike zo gaan we geen vriendjes worden hoor.
I see what you did therequote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!
Maar wij mensen zijn rare snijbonen, die, volgens mij, ieder voor zich minimaal één soort boon of een bepaalde bereiding daarvan niet lekker vinden.
Ik pas bijvoorbeeld voor erwtensoep, maar voor linzensoep, met bouillon getrokken van authentieke Joodse gerookte ossenworsten, mag je me wakker maken…
Neequote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Helpt het als ik zeg dat het voor een wetenschappelijk experiment is?
Wij kregen ze uitgegroeid tot maximale grootte, alleen gelost uit de grote peul (dus met het grijze vel eromheen). En dan gebakken kippelevertjes in ui erbij. En gekookte aardappelquote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze zoals mijn moeder ze maakte ook niet te eten. Koken tot ze grijs zijnMaar geblancheerd in een salade of gebakken door een pasta, vind ik ze prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die vindt het oo best dat ik eeens was bieries drink :
Heb je de chips-achtige variant al eens gehad?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze zoals mijn moeder ze maakte ook niet te eten. Koken tot ze grijs zijnMaar geblancheerd in een salade of gebakken door een pasta, vind ik ze prima.
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
@:lucky_strike
Maarmijn zusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cheers mate
Ja, best prima te eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de chips-achtige variant al eens gehad?
[ afbeelding ]Spoilers!
Herkenbaar en die kookmeur steeg op naar zolder waar mijn kamervwas en bleef dagen hangen. Wij hoefden het gelukkig niet te eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kregen ze uitgegroeid tot maximale grootte, alleen gelost uit de grote peul (dus met het grijze vel eromheen). En dan gebakken kippelevertjes in ui erbij. En gekookte aardappel
Hell + Hell & Verdoemenis op 1 bord. Alleen op te lossen met 4 eetlepels ketchup en 2 eetlepels mosterd.
ja maar dit is ver ergerquote:Op zondag 23 februari 2025 22:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om 23:00 uur op de BBC, All the Presidents Men, verfilming van hoe het Watergate schandaal naar buiten kwam en hoe Nixon ten val kwam.
@Lucky_Strike ruilen voor kerstboom asperges😇quote:Op zondag 23 februari 2025 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
6 kleintjes en 2 grotere. Alles zonder kluit want ze staan allemaal op een lokatie waar we daar niet bij kunnen, vandaar dat ze weg moeten.
Wat fijn van de kasten! Gaat de timmerman ze in elkaar zetten of heb je toch een alternatief plan?
Ik heb een vilten bestekcasette hier, volgens mij met 2 lades. Ik zal proberen om morgen een foto voor je te maken, je mag hem zo hebben. Ik ren morgen tussen 9.00 en 17.30 van afspraak naar afspraak dus misschien wordt het dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van 4 km verderop komt weer een brommer aangereden…met kapotte uitlaat![]()
Ik kreeg het filmpje niet open, neem aan dat het daar over gaat. Maar nergens voor nodig dat sorry, jij moest iets kwijt en dat mag toch? Hopelijk voel je je nu wat beter na een nacht slaapquote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Goedemorgen allemaal. Sorry van gisteren en zo.
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Met @:liesje1979 is het uiteindelijk ook goed gekomen hoorMaar heeft wel even geduurd
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Opgezocht: wel 1300 meter 😂quote:Op maandag 24 februari 2025 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoever is het nieuwe huis van je huidige plek? Is het snel heen en weer te fietsen?
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef Blues het volgende:
Hallo en regen, de hele dag of zo![]()
Blijf deze week ook maar thuis denk ik zo.
Wil dit keer echt goed opknappen om weer met volle snelheid op een sneltrein te zitten daaro![]()
Daar heb ik dan minstens een paar normale goeie dagen voor nodig zonder snot en moeiiii.
Zelfzorg
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik breng de bus voor een pre-keuringscheck en nieuwe olie naar de garage en krijg hem met een barst in de ruit terug![]()
"Zat er al". Nou, nee
From Barcelonaquote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik breng de bus voor een pre-keuringscheck en nieuwe olie naar de garage en krijg hem met een barst in de ruit terug![]()
"Zat er al". Nou, nee
Ja, is wel voor de Nederlandse apk he. Dus alsnog 700km dichterbij dan Nederland.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
From Barcelona![]()
Maar mooi kut LHO. Wat nu? Sowieso matig dat je voor je apk 1000 km moet rijden trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:15 schreef AnneX het volgende:
Als iedereen net zo hard gewerkt heeft als ik 😉 soppen, poetsen, catering.
De mannen bouwden de romp van een ikeakast, van wel 5 pax kasten.
Die precies passen waar ze gepland waren.Lekker bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet gewerkt![]()
![]()
Wellus…jij werkt aan je herstel! 😘quote:
[ Bericht 39% gewijzigd door AnneX op 24-02-2025 18:39:05 ]
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wellus…jij werkt aan je herstel! 😘
De vrijstaande koelvriescombi is vanmorgen geleverd.
Die past niet als gepland.![]()
Geneuzel:Wat balen @AnneX Zou er niet ergens een witgoed mannetje zijn die dat kan aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
was op Oudjaarsavond in het hotel in Stockholm waar ik sliep toen. Dus er was van alles georganiseerdquote:Op maandag 24 februari 2025 09:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]TUINBONEN!!1!
Wat ik me ook afvraag: waarom loopt er op een gegeven moment een man voorbij in 17e/18e eeuwse kledingstijl? Was hij verdwaald?
Vast wel. Even afwachten hoe het eromheen wordt georganiseerd.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat balen @:annex Zou er niet ergens een witgoed mannetje zijn die dat kan aanpassen?
Pfffft.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
En fiets is gemaakt. Wat een service van de fietsenwegenwacht. Ketting lag eraf. Wel moet ik even naar de fietsenmaker om die te laten spannen. Wat een opluchting dit.
Het blijkt bij de fietsverzekering in te zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pfffft.
En tof dat anwb ook in eigen woonplaats service verleent👍🏼
OK. Kost ook wat. Je hoeft niet net als LHO een paar 100 km. te gaan.
Toch fijn zo'n verzekeringquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het blijkt bij de fietsverzekering in te zittenVond eind vorig jaar de verzekering best wel prijzig. Maar toch maar erin gehouden. En volgend jaar hou ik 'm er ook in. Anders had ik ruim 3 km met de fiets moeten lopen naar de fietsenmaker.
En de fietsenmaker gebeld, morgenmiddag kan ik er even heen om de ketting te laten spannen/blokje eruit te laten halen. pfff
Ja, vooral dat ze zo snel kwamen en aan huis. Wanneer er materialen vernieuwd hadden moeten worden, zou ik daar wel een beetje bij moeten betalen, maar dat was niet het geval.quote:
Ik zou direct contact opnemen. Misschien is ze nog op een ander adres in de buurtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Hmm kennelijk net in de 10min dat ik de was aan het doen was is de wijkconsulent aan de deur geweest.
Ze heeft wel een kaartje achter gelaten dat we kunnen bellen.
We hadden geen afspraak dus ben benieuwd of ze iets van nieuws had.
Ze neemt helaas niet opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou direct contact opnemen. Misschien is ze nog op een ander adres in de buurt
Wel netjes, telefoon uit wanneer ze met iemand in gesprek is (ga ik maar vanuitquote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wel netjes, telefoon uit wanneer ze met iemand in gesprek is (ga ik maar vanuit)
Dat niet, maar het zou toch leuk zijn om vanavond een feestje te kunnen vieren omdat die buren het huis uit moeten * Kaatje1 droomt voor julliequote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Ach wat ze ook kwam doen, het zal niet veranderen doordat ik de deur niet open deed.
Hahaha dat is lief. Maar dat verwacht ik niet. Maar ik ben wel blij dat ze weer een teken van leven geeft. In november had ze voor het laatste gebeld en dat vond ik nu wel heel lang zonder contact. Terwijl wij wel elke 2 weken onze klachten nog mailen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het zou toch leuk zijn om vanavond een feestje te kunnen vieren omdat die buren het huis uit moeten * Kaatje1 droomt voor jullie
Het gevolg van de hoge cacaokosten?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef z80 het volgende:
Aan de eerste zak paaseitjes van de aldi. Het gaat ook direct de laatste aldi zak worden.
Kost het dubbelen van vorig jaar en smaakt naar margarine. Niet te vreten dus.
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gevolg van de hoge cacaokosten?
Ik had bij jou altijd het beeld van een fitboy, 6 dagen per week brocolli en kipfilet en dan in het weekend een verzetje bij de Griek maar jezus nu al een kilo paaseitjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.
Maar bagger verkopen tegen de dubbele prijs in de zelfde zilverpapier niet.
Hoe jaag je klanten weg. Wat ook de rest kun je dan waarschijnlijk ook niet meer vertrouwen.
De kruitvat is ook dubbele prijs per kilo. Maar is het wel het zelfde product als vorig jaar.
En ja, daar heb ik inmiddels ook al een zak van leeg gegeten.
#viesdikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik had bij jou altijd het beeld van een fitboy, 6 dagen per week brocolli en kipfilet en dan in het weekend een verzetje bij de Griek maar jezus nu al een kilo paaseitjes.
Hier moet het natvoer tegenwoordig ook op bordjes geserveerd worden. Met als gevolg dat mevrouw elke keer aanslaat als we een bord voor onszelf in handen hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb ook echt een rare kat. Toen Nika nog leefde hadden ze ieder een eigen surefeeder, voornamelijk omdat Elin ook het eten van Nika op at. Toen Nika er niet meer was hoefde dat niet meer maar madam verhipte te eten.
Momenteel krijgt ze ‘s avonds nog extra natvoer. Eerst gafik dat op een bordje maar ze maakte er een zooi van, sinds een paar dagen in een katten voerbakje. Maar madam blieft dat niet, eerst dacht ik, niet die smaak, maar nu op een bordje gedaan en op is het. Schiet mij maar lek
En we doen het ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier moet het natvoer tegenwoordig ook op bordjes geserveerd worden. Met als gevolg dat mevrouw elke keer aanslaat als we een bord voor onszelf in handen hebben
Dubbele bezuinigingen/winst voor de fabrikant.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.
Maar bagger verkopen tegen de dubbele prijs in de zelfde zilverpapier niet.
Hoe jaag je klanten weg. Wat ook de rest kun je dan waarschijnlijk ook niet meer vertrouwen.
De kruitvat is ook dubbele prijs per kilo. Maar is het wel het zelfde product als vorig jaar.
En ja, daar heb ik inmiddels ook al een zak van leeg gegeten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:46 schreef sigme het volgende:
Zo, de familieapp van de schoonfamilie en verhuisd naar Signal.
Eigen familie zal ik binnenkort ook eens overharken; mijn ouders & zus zijn al over maar mijn broertje nog niet.
Ik heb ze gechanteerd, en liefste ook. Liefste is gewoon weg van WA en ik heb gezegd dat ik foto's uit Nieuw Zeeland alleen op Signal zetquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik kan nog geen medestanders vinden helaas.
Misschien zijn ze wel blij dat ze daar nu niet naar hoeven kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ze gechanteerd, en liefste ook. Liefste is gewoon weg van WA en ik heb gezegd dat ik foto's uit Nieuw Zeeland alleen op Signal zet
Signal is van OpenWhisper, in het leven geroepen door twee voormalige whatsapp honcho's, en met donaties van whatsapp om het protocol -waarop zowel whatsapp als signal draaien- te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb ze gechanteerd, en liefste ook. Liefste is gewoon weg van WA en ik heb gezegd dat ik foto's uit Nieuw Zeeland alleen op Signal zet
Bedoel jij, dat vertrek van whapp een loos gebaar is?quote:Op woensdag 26 februari 2025 00:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Signal is van OpenWhisper, in het leven geroepen door twee voormalige whatsapp honcho's, en met donaties van whatsapp om het protocol -waarop zowel whatsapp als signal draaien- te ontwikkelen.
Beide dus even veilig, maar of je er afstand mee neemt van alle issues die met WhatsApp mee komen is maar de vraag.
Ik denk dat er sterkere moves te maken zijn, en dat de online omgevingen - als essentieel onderdeel van de samenleving - waar we ons in bevinden -zoals deze rechtse dictatuur hierquote:Op woensdag 26 februari 2025 00:58 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bedoel jij, dat vertrek van whapp een loos gebaar is?
Trouwens Putin en de Chinezen weten Alles al…😥
Dat spreiden, ik weet het niet. De samenleving is al verspreid genoeg, als er online een plek is waar vanalles samenkomt waarom dat uit elkaar trekken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 01:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wel denk ik dat het van belang is aanwezigheid over platformen te spreiden, en de winst die op je aanwezigheid gemaakt wordt aan de top te minimaliseren (zie ook de meest recente John Oliver met tips mbt aanpassingen tot meta profielen).
Lekkere chaosquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:55 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ben met de buurvrouwen van hiernaast ook over, maar verder zit nog vrijwel niemand van de mensen waarmee ik app daar.
Ik zegde mijn hockeytraining vanavond af omdat mn hoofd heel vol zat en ik vanavond afspraak met psych van morgen nog even goed wilde voorbereiden. Dat kon niet morgenochtend, want voor de afspraak nog een tussentijdse evaluatie van een stage. En gezien nog maar 4 sessies wil ik niet gewoon doorspreken wat er afgelopen maand is gebeurd en dan tijd op, dus ik wilde de aantekeningen die ik heb gemaakt afgelopen weken even doorlezen, overkoepelende dingen eruit halen, bedenken waar ik het nog meer over wil hebben etcetera. Dat allemaal gedaan. Wil ik net alvast even een keer het reflectieverslag doorlezen voor die evaluatie morgen, heb ik die nog niet gehad. Gek. Kom ik er achter dat de afspraak die ik er morgen in had staan een voorlopige was die ik er eerder in had gezet, maar via de mail hadden we een andere datum afgesproken omdat haar begeleider niet kon op het tijdstip dat ik kon. Alleen ik ben deze toen vergeten eruit te halen.. Dus ik heb morgen helemaal niet die evaluatie![]()
Opzich wel blij dat ik er nu achter kom ipv morgen om 9u in de trein die kant op, en het laat ook wel zien dat hockey afzeggen en even een avond rust geen slecht idee wasmaar nou ja. Beetje dom wel. Ik wist het eigenlijk ook wel, want de nieuwe datum kon ik omdat een andere afspraak die ik eigenlijk had een week verplaatst was. Maar toch had ik het niet aan elkaar gelinkt, of zo.
Ik wel: nietquote:Op woensdag 26 februari 2025 07:19 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Lekkere chaos
Ik moest gisteren 9-19 lesgeven. Snap niet hoe andere mensen dat doen - ben in de trein naar huis in slaap gevallen en nu nog moe
Ik zit op Signal, maar als ik iemands nummer krijg is toch mijn eerste aanname om diegene in whatsapp iets te sturen.
Whatsapp Communities heeft Signal geloof ik ook geen alternatief voor. Mijn sportclub en m'n andere vrijwilligerswerk gebruiken dat allebei. Ik vind het niet 100% handig, want om berichten te zien in een groep binnen een community moet je een extra keer ergens op klikken. Maar het is wel handig dat ik niet 20 groepsapps heb voor 1 club.
De studenten hadden gisteren een programmeeropdracht waar ze in een groepje aan moesten werken. In een fancy zaal waar per tafel voor 4-6 man een scherm en een whiteboard hangen zodat ze ook de spullen hadden om samen te werken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik wel: nietof hetzelfde als jij.
Ik heb godzijdank nog nooit van 9-19u lesgegeven. Ligt ook wel beetje aan het soort onderwijs hoe inspannend het is, maar zo lang achter elkaar, in welke vorm dan ook, nee danku.
Ik vind 1 college geven al vrij pittig, zowel mentaal inspannend maar ook echt fysiek. Anderhalf uur staan, hoge ademhaling, microfoon vasthouden in deel vd zalen.. ik heb letterlijk spierpijn na zo'n dag. Ik heb in maart twee weken colleges weer, eerste week op maandag 1, dinsdag 1 en woensdag 2 (gelukkig wel met 2u ertussen). En dan de week erna maandag en dinsdag nog een keer. Ik ben na die eerste woensdag altijd echt gesloopt, spierpijn overal, als er dan een virus langskomt pik ik 'm gegarandeerd op. Het eerste jaar werd ik na die eerste week echt ziek, zodanig dat ik die tweede week colleges vanuit huis heb gegeven. Vorig jaar ging dat gelukkig al beter. Maar ik had écht onderschat hoe vermoeiend het is.
Ik geef in begin vh academisch jaar ook een paar weken twee werkgroepen per dag, dat is vooral mentaal inspannend (hoef dan niet te staan of microfoon etc). En ik heb ook regelmatig op vrijdag twee stage intervisiegroepen, dat is vrij goed te doen omdat ze daar vooral zelf aan het woord zijn, daar hoef ik dus minder te doen. Maar meer dan 2 daarvan plan ik er ook echt niet op een dag.
Oh, dat lijkt me wel echt intensief ja. Maar wel leuk ook inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De studenten hadden gisteren een programmeeropdracht waar ze in een groepje aan moesten werken. In een fancy zaal waar per tafel voor 4-6 man een scherm en een whiteboard hangen zodat ze ook de spullen hadden om samen te werken.
Het was een heel uitdagende opdracht en de studenten hebben nu net 4 weken ervaring met programmeren, dus er waren superveel vragen en vaak zat je gewoon een halfuur bij een groepje om met ze mee te denken en een plan te schrijven op hun whiteboard.
Wel heel leuk want je ziet echt hoe veel ze ervan snappen, terwijl ze in een gewoon werkcollege alleen stilletjes de antwoorden aan het chatgpt'en zijn. Deze groepsopdracht is erg leerzaam voor ze en veel leuker lesgeven als er zoveel interactie is.
Denk dat het deels ook door het gebouw komt dat ik zo gaar was gisteren. De zaal met 40 mensen erin had 4 klapraampjes die open konden en dat was het qua ventilatie
Colleges geven lijkt me ook gruwelijk vermoeiend idd. Al helemaal als het een grote groep is in zo'n mega zaal
Ja zonnig en frips.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met @:blues ? Beetje aan het opknappen? Bij jullie ook zonnig om war vitamine D op te doen?
Gossie, wat een nasleep! en met griepvaccinatie?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zonnig en frips.
Gisteren en vandaag voel ik me weer zeer matig, nog verkouden, ben doof. heb nu ook hooikoorts erbij denk ik en blijf zo moe moe moeiiii.
Doe wel korte wandelingetjes en fietsritjes in de buurt om ook ff lekker buiten te komen maar ben blij als ik zometeen weer ff poosje naar bed kan om te dutten. Het houdt niet over dus.
Ja met griep- en covidvaccinatie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:22 schreef AnneX het volgende:
Gossie, wat een nasleep! en met griepvaccinatie?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:20 schreef AnneX het volgende:
Implantaat…Cat. Sterkte !
Om 16 uur gaat funda live😎
Kantoorkasten in the house, stelling kasten in ‘proviand kamer’ worden opgebouwd.
En Pax 350 cm. staat!Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar funda!
Djeesus Kaat!!! 😘quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zal straks wel bont en blauw zijn. Onderweg naar de fietsenmaker schoot de ketting er weer af en zo dat ik languit op de straat lag (spijkerlaan, vroeger een laan vol gevallen vrouwen). Moest weer een enorm stuk lopen. Ze gaan er nu een nieuwe ketting opzetten.
Wat balen @:blues dat het zo blijft hangen
Netjes @:nnex
Ja blijft inderdaad hangen, maar bij mij in negatieve zinquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Net het (uitgelekte) songfestival liedje van Claude gehoord. Blijft hangen en je beweegt meteen mee.
Tjeetje Kaat!quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zal straks wel bont en blauw zijn. Onderweg naar de fietsenmaker schoot de ketting er weer af en zo dat ik languit op de straat lag (spijkerlaan, vroeger een laan vol gevallen vrouwen). Moest weer een enorm stuk lopen. Ze gaan er nu een nieuwe ketting opzetten.
* Jan_Onderwater geeft Kaatje er een virtueel kusje opquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat balen @:blues dat het zo blijft hangen
Netjes @:nnex
Les votes du jury franįais sont les suivants, Pays-Bas, douze pointsquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Net het (uitgelekte) songfestival liedje van Claude gehoord. Blijft hangen en je beweegt meteen mee.
Gaat het allemaal wel goed met je en zo?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kortste bezoekje bloedbank ooit. Sinds jaren een groene map ipv de vertrouwde rode. Maar 1 buisje kwijt ipv een halve liter.
Vorige ferritinegehalte kreeg een ‘oei’ van de arts. Moet 30 zijn en ik zat onder de 10.
Mijn niet-bestaande duursport activiteiten en niet-bestaande vegetarische/veganistische levenswijze besproken.
Toen kon ze alleen natuurlijke aanleg in combi met de overgang bedenken als oorzaak. Het is misschien (gedeeltelijk) een faaaase. Ik wacht de brief met de uitslag wel af.
Mogelijkheid tot plasma doneren nog besproken maar zolang ik daar 30km enkele reis voor moet reizen valt dat af. Naast mijn zeer matige aders, die het vast ook lastig zouden maken.
Ik moest Sarawak wel ff opzoeken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
OehHier ben ik echt blij mee. Ministaatje wat ook nog nooit veel geld uitgegeven heeft. En precies de juiste grade. En 110 dollar bespaard op de vraagprijs. Of 140 dollar meer betaald dan de cataloguswaarde, net hoe je het ziet
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja tis ver dus lang vliegen!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:47 schreef sigme het volgende:
Zaterdag vertrekken we naar Haarlem, nachtje slapen bij de vriend die een paar keer per jaar bij ons komt logeren![]()
Zondagavond vertrekt ons vliegtuig van Schiphol
.......
25½ u reizen, waarvan 2¼ u overstaptijd - da's 23:15u puur vliegen
......
Dinsdagochtend landen we in Auckland, alwaar we dan worden opgepikt door oom, tante & nicht, die ons naar ons hotel brengen (en als we een beetje aanspreekbaar zijn, met ons koffie drinken ofzo)
Volgens mij is dit wel het allerverste dat je vliegen kanquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja tis ver dus lang vliegen!
Ooit al eens gedaan?
En Haarlem, dan zwaaien we ff
Dat zal nu vast beter gaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel het allerverste dat je vliegen kan![]()
En zo ver ben ik nog nooit geweest. Een keer naar de USA (Los Angeles)en keer naar Kaapstad, dat is allebei zo'n 11u. Naar de USA was een relaxte vlucht. Naar Kaapstad was vreselijk - ik had een stoel met in de rugleuning van de stoel voor me een ingebouwd tv-schermpje dat stuk was - sneeuw (beeld) met ruis (geluid).
onderweg lekker met je tenen en voeten wiebelen / “ pianospelen” …😎quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel het allerverste dat je vliegen kan![]()
En zo ver ben ik nog nooit geweest. Een keer naar de USA (Los Angeles)en keer naar Kaapstad, dat is allebei zo'n 11u. Naar de USA was een relaxte vlucht. Naar Kaapstad was vreselijk - ik had een stoel met in de rugleuning van de stoel voor me een ingebouwd tv-schermpje dat stuk was - sneeuw (beeld) met ruis (geluid).
Daar hoop ik ook op. Reis graag mee met anderenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
onderweg lekker met je tenen en voeten wiebelen / “ pianospelen” …😎
Ben je van plan om jullie reis te delen? zoals eerder…
Wat ontzettend fijn Kaatquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Wha…. Gaaf…Krijg net bericht, mijn nichtje en haar man uit Australië komen volgend jaar naar Europa voor een cruise en zijn de dagen voor vertrek in Nederland. Het is dan zo’n 46 jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag. Haar man heb ik nooit ontmoet
OMG nou dan heb je nog lekker lang de tijd om een hageslagparty te organiserenquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Wha…. Gaaf…Krijg net bericht, mijn nichtje en haar man uit Australië komen volgend jaar naar Europa voor een cruise en zijn de dagen voor vertrek in Nederland. Het is dan zo’n 46 jaar geleden dat ik haar voor het laatst zag. Haar man heb ik nooit ontmoet
Als ik niet beweeg gaat het goed. Ben heel benieuwd naar m’n enkel.quote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat ontzettend fijn Kaat![]()
Hoest met de pijn?
Zij is half Nederlands en heeft vaker hagelslag in huis dan ikquote:Op woensdag 26 februari 2025 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OMG nou dan heb je nog lekker lang de tijd om een hageslagparty te organiseren
Moet je niet hier zijn. Koop dat alleen wanneer ik het nodig heb bij een dessert en dan krijgen de gasten de rest mee naar huisquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2025 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Moet je niet hier zijn. Koop dat alleen wanneer ik het nodig heb bij een dessert en dan krijgen de gasten de rest mee naar huis
Ik vond het altijd maar onhandig, heb nooit boter op brood dus die korrel schieten overal heen. Dan liever vlokkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 23:28 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hebben het ook nooit in huis behalve met logies en ontbijtmensen/kinderen.
Tis wel weer een keer lekker
Ja, prima welquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat het allemaal wel goed met je en zo?
Mijn blauwe plek (die ik blijkbaar wel van buisje prikken krijg, en zelden van halve liter tappenquote:Op woensdag 26 februari 2025 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
@:Cat-astrophe blauw bloed lees ik. Dat is goed. Vriendjes mee blijven
Je kunt aan de slag met je potten en pannen 😉quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Stijf en lichtblauw. Na 4 uur nauwelijks meer geslapen en nu doet echt alles pijn, gewoon spierpijn gelukkig.
Ben met nichtje aan het appen, ze zijn 4-6 dagen in Nederland en wil graag van alles eten, hachee, erwtensoep, caramelpudding, haringsalade
n ja pcm zit er al in en ik maak rondjes door het huis en dan even wat knie en enkel oefeningen en dan weer even rust.quote:Op donderdag 27 februari 2025 10:24 schreef AnneX het volgende:
Ou je kun
[..]
Je kunt aan de slag met je potten en pannen 😉
Enne…gooi er even 2 pcm in - als je dat nog niet hebt gedaan….Dan blijf je ook bewegen.
Hendig hoor: een tijdslot van 9 - 12 uur voor een service aan huis
In ieder geval niet drukquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:37 schreef flipsen het volgende:
Wordt weer een dagje zonder FOK! geloof ik...
Idd paar keer vandaag 2 pcmquote:Op donderdag 27 februari 2025 09:34 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Stijf en lichtblauw. Na 4 uur nauwelijks meer geslapen en nu doet echt alles pijn, gewoon spierpijn gelukkig.
Ben met nichtje aan het appen, ze zijn 4-6 dagen in Nederland en wil graag van alles eten, hachee, erwtensoep, caramelpudding, haringsalade
Sterktequote:Op donderdag 27 februari 2025 10:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Gelukkig heb ik nog een jaar. E
[..]
n ja pcm zit er al in en ik maak rondjes door het huis en dan even wat knie en enkel oefeningen en dan weer even rust.
Nou zijn de creditcard maatschappijen in het buitenland ook wel erg geniepig hoor. Zelfs mijn vrouw, toch niet de domste, begreep niet waarom ze iets niet kon betalen met credticard. Maatschappij gebeld:quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Voor de mensen met instagram. Dan heb je door dat je als ouder iets niet goed gedaan hebt![]()
https://www.instagram.com/reel/DDpsLx3xozV/?igsh=M3d0OHVzd2k4c244
Oh wat balen!quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:59 schreef AnneX het volgende:
Gekke griepprik! Dacht dat het juist was gekozen😇
Verdorie: zit te wachten op meubelreinigen van ietwat smoezelige stoelen.
Dacht inderdaad op de weg een truck te zien.
Lees ik in de mail, dat zij de brug niet overkunnenen een voorstel voor over 2 weken met een kleinere truck.
Hallooo…op het nieuwe adres kan het wel. Dju.
Dat was een ochtend wachten 😢 Gelukkig wel weer ingepakt.
C’est la vie 🎶 🎼
Ik twijfel er ook aan of we wel op hetzelfde spoor liggen, de griep, de prik en mijn meh-ness.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah @:blues at ding blijft wel erg lang hangen. Las vanmorgen dat ze gaan onderzoeken of de griepprik wel voor de huidige vorm was.
Wel is bekend gemaakt dat in de vs griepwetenschappers niet mogen vergaderen over de prik van volgend najaar
Ook niefijnniequote:Op donderdag 27 februari 2025 14:03 schreef flipsen het volgende:
OnTopic: Ik heb zojusit een stukje kipfilet met wat wortelsoep genuttigd en het bleef binnen![]()
Nog steeds geen trek trouwens, da´s wel vreemd na meer dan 2,5 dag niets gegeten te hebben.
Dat snap ik nog, maar hoe dacht dat kind dat de creditcard de rekening zou betalen 😳quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nou zijn de creditcard maatschappijen in het buitenland ook wel erg geniepig hoor. Zelfs mijn vrouw, toch niet de domste, begreep niet waarom ze iets niet kon betalen met credticard. Maatschappij gebeld:
"Ja mevrouw, u zit aan uw max. U moet eerst uw schuld betalen"
"Maar ik betaal toch iedere maand netjes mijn creditcard rekening? Dat gebeurt automatisch!"
"Nee mevrouw, u betaalt automatisch het *minimum* af te lossen bedrag, niet het gehele bedrag"
"..."
Dat staat hier dus automatisch zo ingesteld. En iedere maand denk je dat je netjes hebt betaald, maar nope! En de overzichten die je thuisgestuurd krijgt (of via email) zijn echt ZO slecht en onbegrijpelijk...
De moeder lijkt het ook niet zo goed te snappen dat ze het ook kan uitleggen…quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik nog, maar hoe dacht dat kind dat de creditcard de rekening zou betalen 😳
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:48 schreef AnneX het volgende:
@:flipsen géen trek! En toch eten.
Nog een ‘tegenvaller’…de computer 😇 van delta geeft geen signaal op het nieuwe adres.
Affijn, in de voorraadkamer staan 2 nieuwe pax kasten en twee stellingen bevestigd.
Zķ ongelooflijk blij met handyman en opruimcoach ineen![]()
Ook staan inmiddels 7 bezichtigingen ingepland. In een (bijna) leeg huis, nadat wij zijn verhuisd. 😎
Vorderingen: want wees eens eerlijk: dat willen jullie best wel weten, toch!?Ik ben steeds heel benieuwd. Altijd leuk om dit soort dingen te zien en straks is jullie huis steeds meer eigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel blij dat ik niet hoef te verhuizen.
Wel balen van het ontbrekende signaal, wat nu?We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:48 schreef AnneX het volgende:
@:flipsen géen trek! En toch eten.
Nog een ‘tegenvaller’…de computer 😇 van delta geeft geen signaal op het nieuwe adres.
Affijn, in de voorraadkamer staan 2 nieuwe pax kasten en twee stellingen bevestigd.
Zķ ongelooflijk blij met handyman en opruimcoach ineen![]()
Ook staan inmiddels 7 bezichtigingen ingepland. In een (bijna) leeg huis, nadat wij zijn verhuisd. 😎
Vorderingen: want wees eens eerlijk: dat willen jullie best wel weten, toch!?En ik denken dat je spoiler barstensvol foto’s van de nieuwe woonst zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke… kasten en koelkast
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:59 schreef AnneX het volgende:
En 8 bezichtigingen gepland. Nu nog den koper(s).
Nog even genieten van moeder’s kado:Wat fijn al die belangstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gezien die open haard bij jullie![]()
Overstappen op weg naar een leverancier toen bus 28 niet reed.quote:
@Lucky_Strike meetenquote:En wat ga je er volgende week doen?
Woon jij daar ook soms?quote:Komt wel dichtbij zo![]()
Bij onze tram?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overstappen op weg naar een leverancier toen bus 28 niet reed.
[..]
@:lucky_strike meeten
Zeker, die in onze buurtquote:
Ik weet toch allemaal niet waar jullie wonenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker, die in onze buurt![]()
Die van mij en de vlinder enzo
Rondje Kleve. Ja. Met bezoek aan huis Koekkoek verwacht ik. En mogelijk ook het museum met naast liggen de "tuin". Die is dan niet van Koekkoek, maar wel echt Kleve.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:59 schreef Blues het volgende:
@:Z80 wandelen ze vanavond door jouw stad?
https://ntr.nl/De-broeder(...)-Kleef/VPWON_1356673
Nee de 11 is de 28 en de 12 is de tram geworden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:29 schreef Vanyel het volgende:
Heten die bussen niet meer 11 en 12?
Oh dat kan. Maar ik denk wel dat de tram EINDELIJK wel de vervoerscapaciteit biedt waar het daar een jaar of 40-45 aan ontbroken heeft.quote:
Aaah toe opa… vertel nog eens wat over vroegahquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet toch allemaal niet waar jullie wonen![]()
Ik woonde er ooit. Maar na de verhuizing eind 2011 ben ik alleen in mei 2012 nog één keer naar de Uithof geweest. Toen er nog heul geen tram reed. Toen de bussen nog gewoon 11 en 12 heetten zelfs.
Toen de guldens nog getimmerd werden ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |