Pfffft.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
En fiets is gemaakt. Wat een service van de fietsenwegenwacht. Ketting lag eraf. Wel moet ik even naar de fietsenmaker om die te laten spannen. Wat een opluchting dit.
Het blijkt bij de fietsverzekering in te zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pfffft.
En tof dat anwb ook in eigen woonplaats service verleent👍🏼
OK. Kost ook wat. Je hoeft niet net als LHO een paar 100 km. te gaan.
Toch fijn zo'n verzekeringquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het blijkt bij de fietsverzekering in te zittenVond eind vorig jaar de verzekering best wel prijzig. Maar toch maar erin gehouden. En volgend jaar hou ik 'm er ook in. Anders had ik ruim 3 km met de fiets moeten lopen naar de fietsenmaker.
En de fietsenmaker gebeld, morgenmiddag kan ik er even heen om de ketting te laten spannen/blokje eruit te laten halen. pfff
Ja, vooral dat ze zo snel kwamen en aan huis. Wanneer er materialen vernieuwd hadden moeten worden, zou ik daar wel een beetje bij moeten betalen, maar dat was niet het geval.quote:
Ik zou direct contact opnemen. Misschien is ze nog op een ander adres in de buurtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Hmm kennelijk net in de 10min dat ik de was aan het doen was is de wijkconsulent aan de deur geweest.
Ze heeft wel een kaartje achter gelaten dat we kunnen bellen.
We hadden geen afspraak dus ben benieuwd of ze iets van nieuws had.
Ze neemt helaas niet opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou direct contact opnemen. Misschien is ze nog op een ander adres in de buurt
Wel netjes, telefoon uit wanneer ze met iemand in gesprek is (ga ik maar vanuitquote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wel netjes, telefoon uit wanneer ze met iemand in gesprek is (ga ik maar vanuit)
Dat niet, maar het zou toch leuk zijn om vanavond een feestje te kunnen vieren omdat die buren het huis uit moeten * Kaatje1 droomt voor julliequote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Ach wat ze ook kwam doen, het zal niet veranderen doordat ik de deur niet open deed.
Hahaha dat is lief. Maar dat verwacht ik niet. Maar ik ben wel blij dat ze weer een teken van leven geeft. In november had ze voor het laatste gebeld en dat vond ik nu wel heel lang zonder contact. Terwijl wij wel elke 2 weken onze klachten nog mailen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het zou toch leuk zijn om vanavond een feestje te kunnen vieren omdat die buren het huis uit moeten * Kaatje1 droomt voor jullie
Het gevolg van de hoge cacaokosten?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef z80 het volgende:
Aan de eerste zak paaseitjes van de aldi. Het gaat ook direct de laatste aldi zak worden.
Kost het dubbelen van vorig jaar en smaakt naar margarine. Niet te vreten dus.
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gevolg van de hoge cacaokosten?
Ik had bij jou altijd het beeld van een fitboy, 6 dagen per week brocolli en kipfilet en dan in het weekend een verzetje bij de Griek maar jezus nu al een kilo paaseitjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.
Maar bagger verkopen tegen de dubbele prijs in de zelfde zilverpapier niet.
Hoe jaag je klanten weg. Wat ook de rest kun je dan waarschijnlijk ook niet meer vertrouwen.
De kruitvat is ook dubbele prijs per kilo. Maar is het wel het zelfde product als vorig jaar.
En ja, daar heb ik inmiddels ook al een zak van leeg gegeten.
#viesdikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik had bij jou altijd het beeld van een fitboy, 6 dagen per week brocolli en kipfilet en dan in het weekend een verzetje bij de Griek maar jezus nu al een kilo paaseitjes.
Hier moet het natvoer tegenwoordig ook op bordjes geserveerd worden. Met als gevolg dat mevrouw elke keer aanslaat als we een bord voor onszelf in handen hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb ook echt een rare kat. Toen Nika nog leefde hadden ze ieder een eigen surefeeder, voornamelijk omdat Elin ook het eten van Nika op at. Toen Nika er niet meer was hoefde dat niet meer maar madam verhipte te eten.
Momenteel krijgt ze ‘s avonds nog extra natvoer. Eerst gafik dat op een bordje maar ze maakte er een zooi van, sinds een paar dagen in een katten voerbakje. Maar madam blieft dat niet, eerst dacht ik, niet die smaak, maar nu op een bordje gedaan en op is het. Schiet mij maar lek
En we doen het ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier moet het natvoer tegenwoordig ook op bordjes geserveerd worden. Met als gevolg dat mevrouw elke keer aanslaat als we een bord voor onszelf in handen hebben
Dubbele bezuinigingen/winst voor de fabrikant.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.
Maar bagger verkopen tegen de dubbele prijs in de zelfde zilverpapier niet.
Hoe jaag je klanten weg. Wat ook de rest kun je dan waarschijnlijk ook niet meer vertrouwen.
De kruitvat is ook dubbele prijs per kilo. Maar is het wel het zelfde product als vorig jaar.
En ja, daar heb ik inmiddels ook al een zak van leeg gegeten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:46 schreef sigme het volgende:
Zo, de familieapp van de schoonfamilie en verhuisd naar Signal.
Eigen familie zal ik binnenkort ook eens overharken; mijn ouders & zus zijn al over maar mijn broertje nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |