Ik krijg er buikpijn vanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef borisz het volgende:
Nog 2,5uur...
Ben een beetje bang voor de exitpoll bij de buren. Alles wijst nu op meer dan 20% voor de AFD.
Verandert er niks aan. Als de rest gewoon taktisch Union of SPD stemt wordt hun overwicht groter.quote:
Toch nietquote:Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef borisz het volgende:
Nog 2,5uur...
Ben een beetje bang voor de exitpoll bij de buren. Alles wijst nu op meer dan 20% voor de AFD.
PutinknechtWagenknechtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Toch niet
Het is conform de polls. Spannendste is FDP op 4,9% en Sarah dinges op 4,7%. Twee grensgevallen.
@Dr_Flashquote:
ARD en ZDF geven verschillende prognoses. We zullen morgen ochtend wel zien wie er wat gewonnen of verloren heeft.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:39 schreef derLudolf het volgende:
FDP en Putinknecht nu beide op 5% zie nu ik op ZDF
Acht bomen!? En allemaal selluf gekapt als in omgelegd? plus kluit.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heerlijke dag. Natuurlijke vitamine D is toch lekkerder dan chemischeDat kon ik wel gebruiken.
Er zijn 10 struiken en bomen gesnoeid, 8 bomen gekapt, eindelijk zijn echt de laatste losse stenen uit de tuin in de container gedaan, ik heb tuinbonen gelegd en binnen zijn de vloeren gedaan. Straks burgers op de bbq ter afsluiting.
Hier in kiesdistrict Kleve met 98% geteld.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Toch niet
Het is conform de polls. Spannendste is FDP op 4,9% en Sarah dinges op 4,7%. Twee grensgevallen.
Met een grote boog om die dingen heenlopen, doe ik ook (op 1 locatie na)quote:Op zondag 23 februari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel potjandoossie.
@:lucky_strike zo gaan we geen vriendjes worden hoor.
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Met @:liesje1979 is het uiteindelijk ook goed gekomen hoorMaar heeft wel even geduurd
Bekijk deze YouTube-video
Ik hou heel erg van hummus, en soep met kikkererwten erin (gepureerd) maar echt geen salade met kikkererwtenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!
Maar wij mensen zijn rare snijbonen, die, volgens mij, ieder voor zich minimaal één soort boon of een bepaalde bereiding daarvan niet lekker vinden.
Ik pas bijvoorbeeld voor erwtensoep, maar voor linzensoep, met bouillon getrokken van authentieke Joodse gerookte ossenworsten, mag je me wakker maken…
6 kleintjes en 2 grotere. Alles zonder kluit want ze staan allemaal op een lokatie waar we daar niet bij kunnen, vandaar dat ze weg moeten.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Acht bomen!? En allemaal selluf gekapt als in omgelegd? plus kluit.
Sjonge![]()
Die verkiezingen bij de buren…jakkes.
Het transport van gedemonteerde kasten en weer trap op is met nog een man extra goed verlopen.
Morgen monteren. En soppen!
Nu een beetje deaud. Wel gekookt.
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel potjandoossie.
@:lucky_strike zo gaan we geen vriendjes worden hoor.
I see what you did therequote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!
Maar wij mensen zijn rare snijbonen, die, volgens mij, ieder voor zich minimaal één soort boon of een bepaalde bereiding daarvan niet lekker vinden.
Ik pas bijvoorbeeld voor erwtensoep, maar voor linzensoep, met bouillon getrokken van authentieke Joodse gerookte ossenworsten, mag je me wakker maken…
Neequote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Helpt het als ik zeg dat het voor een wetenschappelijk experiment is?
Wij kregen ze uitgegroeid tot maximale grootte, alleen gelost uit de grote peul (dus met het grijze vel eromheen). En dan gebakken kippelevertjes in ui erbij. En gekookte aardappelquote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze zoals mijn moeder ze maakte ook niet te eten. Koken tot ze grijs zijnMaar geblancheerd in een salade of gebakken door een pasta, vind ik ze prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die vindt het oo best dat ik eeens was bieries drink :
Heb je de chips-achtige variant al eens gehad?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik vind ze zoals mijn moeder ze maakte ook niet te eten. Koken tot ze grijs zijnMaar geblancheerd in een salade of gebakken door een pasta, vind ik ze prima.
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
@:lucky_strike
Maarmijn zusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cheers mate
Ja, best prima te eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de chips-achtige variant al eens gehad?
[ afbeelding ]Spoilers!
Herkenbaar en die kookmeur steeg op naar zolder waar mijn kamervwas en bleef dagen hangen. Wij hoefden het gelukkig niet te eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kregen ze uitgegroeid tot maximale grootte, alleen gelost uit de grote peul (dus met het grijze vel eromheen). En dan gebakken kippelevertjes in ui erbij. En gekookte aardappel
Hell + Hell & Verdoemenis op 1 bord. Alleen op te lossen met 4 eetlepels ketchup en 2 eetlepels mosterd.
ja maar dit is ver ergerquote:Op zondag 23 februari 2025 22:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om 23:00 uur op de BBC, All the Presidents Men, verfilming van hoe het Watergate schandaal naar buiten kwam en hoe Nixon ten val kwam.
@Lucky_Strike ruilen voor kerstboom asperges😇quote:Op zondag 23 februari 2025 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
6 kleintjes en 2 grotere. Alles zonder kluit want ze staan allemaal op een lokatie waar we daar niet bij kunnen, vandaar dat ze weg moeten.
Wat fijn van de kasten! Gaat de timmerman ze in elkaar zetten of heb je toch een alternatief plan?
Ik heb een vilten bestekcasette hier, volgens mij met 2 lades. Ik zal proberen om morgen een foto voor je te maken, je mag hem zo hebben. Ik ren morgen tussen 9.00 en 17.30 van afspraak naar afspraak dus misschien wordt het dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van 4 km verderop komt weer een brommer aangereden…met kapotte uitlaat![]()
Ik kreeg het filmpje niet open, neem aan dat het daar over gaat. Maar nergens voor nodig dat sorry, jij moest iets kwijt en dat mag toch? Hopelijk voel je je nu wat beter na een nacht slaapquote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Goedemorgen allemaal. Sorry van gisteren en zo.
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Met @:liesje1979 is het uiteindelijk ook goed gekomen hoorMaar heeft wel even geduurd
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Opgezocht: wel 1300 meter 😂quote:Op maandag 24 februari 2025 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoever is het nieuwe huis van je huidige plek? Is het snel heen en weer te fietsen?
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef Blues het volgende:
Hallo en regen, de hele dag of zo![]()
Blijf deze week ook maar thuis denk ik zo.
Wil dit keer echt goed opknappen om weer met volle snelheid op een sneltrein te zitten daaro![]()
Daar heb ik dan minstens een paar normale goeie dagen voor nodig zonder snot en moeiiii.
Zelfzorg
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik breng de bus voor een pre-keuringscheck en nieuwe olie naar de garage en krijg hem met een barst in de ruit terug![]()
"Zat er al". Nou, nee
From Barcelonaquote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik breng de bus voor een pre-keuringscheck en nieuwe olie naar de garage en krijg hem met een barst in de ruit terug![]()
"Zat er al". Nou, nee
Ja, is wel voor de Nederlandse apk he. Dus alsnog 700km dichterbij dan Nederland.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
From Barcelona![]()
Maar mooi kut LHO. Wat nu? Sowieso matig dat je voor je apk 1000 km moet rijden trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:15 schreef AnneX het volgende:
Als iedereen net zo hard gewerkt heeft als ik 😉 soppen, poetsen, catering.
De mannen bouwden de romp van een ikeakast, van wel 5 pax kasten.
Die precies passen waar ze gepland waren.Lekker bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet gewerkt![]()
![]()
Wellus…jij werkt aan je herstel! 😘quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door AnneX op 24-02-2025 18:39:05 ]
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wellus…jij werkt aan je herstel! 😘
De vrijstaande koelvriescombi is vanmorgen geleverd.
Die past niet als gepland.![]()
Geneuzel:Wat balen @AnneX Zou er niet ergens een witgoed mannetje zijn die dat kan aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
was op Oudjaarsavond in het hotel in Stockholm waar ik sliep toen. Dus er was van alles georganiseerdquote:Op maandag 24 februari 2025 09:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]TUINBONEN!!1!
Wat ik me ook afvraag: waarom loopt er op een gegeven moment een man voorbij in 17e/18e eeuwse kledingstijl? Was hij verdwaald?
Vast wel. Even afwachten hoe het eromheen wordt georganiseerd.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat balen @:annex Zou er niet ergens een witgoed mannetje zijn die dat kan aanpassen?
Pfffft.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
En fiets is gemaakt. Wat een service van de fietsenwegenwacht. Ketting lag eraf. Wel moet ik even naar de fietsenmaker om die te laten spannen. Wat een opluchting dit.
Het blijkt bij de fietsverzekering in te zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pfffft.
En tof dat anwb ook in eigen woonplaats service verleent👍🏼
OK. Kost ook wat. Je hoeft niet net als LHO een paar 100 km. te gaan.
Toch fijn zo'n verzekeringquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het blijkt bij de fietsverzekering in te zittenVond eind vorig jaar de verzekering best wel prijzig. Maar toch maar erin gehouden. En volgend jaar hou ik 'm er ook in. Anders had ik ruim 3 km met de fiets moeten lopen naar de fietsenmaker.
En de fietsenmaker gebeld, morgenmiddag kan ik er even heen om de ketting te laten spannen/blokje eruit te laten halen. pfff
Ja, vooral dat ze zo snel kwamen en aan huis. Wanneer er materialen vernieuwd hadden moeten worden, zou ik daar wel een beetje bij moeten betalen, maar dat was niet het geval.quote:
Ik zou direct contact opnemen. Misschien is ze nog op een ander adres in de buurtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:53 schreef Sarabi het volgende:
Hmm kennelijk net in de 10min dat ik de was aan het doen was is de wijkconsulent aan de deur geweest.
Ze heeft wel een kaartje achter gelaten dat we kunnen bellen.
We hadden geen afspraak dus ben benieuwd of ze iets van nieuws had.
Ze neemt helaas niet opquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:07 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik zou direct contact opnemen. Misschien is ze nog op een ander adres in de buurt
Wel netjes, telefoon uit wanneer ze met iemand in gesprek is (ga ik maar vanuitquote:
Dat zal het zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:12 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wel netjes, telefoon uit wanneer ze met iemand in gesprek is (ga ik maar vanuit)
Dat niet, maar het zou toch leuk zijn om vanavond een feestje te kunnen vieren omdat die buren het huis uit moeten * Kaatje1 droomt voor julliequote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn
Ach wat ze ook kwam doen, het zal niet veranderen doordat ik de deur niet open deed.
Hahaha dat is lief. Maar dat verwacht ik niet. Maar ik ben wel blij dat ze weer een teken van leven geeft. In november had ze voor het laatste gebeld en dat vond ik nu wel heel lang zonder contact. Terwijl wij wel elke 2 weken onze klachten nog mailen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 17:21 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat niet, maar het zou toch leuk zijn om vanavond een feestje te kunnen vieren omdat die buren het huis uit moeten * Kaatje1 droomt voor jullie
Het gevolg van de hoge cacaokosten?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:15 schreef z80 het volgende:
Aan de eerste zak paaseitjes van de aldi. Het gaat ook direct de laatste aldi zak worden.
Kost het dubbelen van vorig jaar en smaakt naar margarine. Niet te vreten dus.
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het gevolg van de hoge cacaokosten?
Ik had bij jou altijd het beeld van een fitboy, 6 dagen per week brocolli en kipfilet en dan in het weekend een verzetje bij de Griek maar jezus nu al een kilo paaseitjes.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.
Maar bagger verkopen tegen de dubbele prijs in de zelfde zilverpapier niet.
Hoe jaag je klanten weg. Wat ook de rest kun je dan waarschijnlijk ook niet meer vertrouwen.
De kruitvat is ook dubbele prijs per kilo. Maar is het wel het zelfde product als vorig jaar.
En ja, daar heb ik inmiddels ook al een zak van leeg gegeten.
#viesdikquote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:36 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ik had bij jou altijd het beeld van een fitboy, 6 dagen per week brocolli en kipfilet en dan in het weekend een verzetje bij de Griek maar jezus nu al een kilo paaseitjes.
Hier moet het natvoer tegenwoordig ook op bordjes geserveerd worden. Met als gevolg dat mevrouw elke keer aanslaat als we een bord voor onszelf in handen hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb ook echt een rare kat. Toen Nika nog leefde hadden ze ieder een eigen surefeeder, voornamelijk omdat Elin ook het eten van Nika op at. Toen Nika er niet meer was hoefde dat niet meer maar madam verhipte te eten.
Momenteel krijgt ze ‘s avonds nog extra natvoer. Eerst gafik dat op een bordje maar ze maakte er een zooi van, sinds een paar dagen in een katten voerbakje. Maar madam blieft dat niet, eerst dacht ik, niet die smaak, maar nu op een bordje gedaan en op is het. Schiet mij maar lek
En we doen het ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier moet het natvoer tegenwoordig ook op bordjes geserveerd worden. Met als gevolg dat mevrouw elke keer aanslaat als we een bord voor onszelf in handen hebben
Dubbele bezuinigingen/winst voor de fabrikant.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
Als het product het zelfde blijft, maar de prijs omhoog. Dan snap ik het.
Maar bagger verkopen tegen de dubbele prijs in de zelfde zilverpapier niet.
Hoe jaag je klanten weg. Wat ook de rest kun je dan waarschijnlijk ook niet meer vertrouwen.
De kruitvat is ook dubbele prijs per kilo. Maar is het wel het zelfde product als vorig jaar.
En ja, daar heb ik inmiddels ook al een zak van leeg gegeten.
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:46 schreef sigme het volgende:
Zo, de familieapp van de schoonfamilie en verhuisd naar Signal.
Eigen familie zal ik binnenkort ook eens overharken; mijn ouders & zus zijn al over maar mijn broertje nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |