quote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Goedemorgen allemaal. Sorry van gisteren en zo.
Klinkt als een goed ideequote:Op maandag 24 februari 2025 10:39 schreef Blues het volgende:
Hallo en regen, de hele dag of zo![]()
Blijf deze week ook maar thuis denk ik zo.
Wil dit keer echt goed opknappen om weer met volle snelheid op een sneltrein te zitten daaro![]()
Daar heb ik dan minstens een paar normale goeie dagen voor nodig zonder snot en moeiiii.
Zelfzorg
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik breng de bus voor een pre-keuringscheck en nieuwe olie naar de garage en krijg hem met een barst in de ruit terug![]()
"Zat er al". Nou, nee
From Barcelonaquote:
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik breng de bus voor een pre-keuringscheck en nieuwe olie naar de garage en krijg hem met een barst in de ruit terug![]()
"Zat er al". Nou, nee
Ja, is wel voor de Nederlandse apk he. Dus alsnog 700km dichterbij dan Nederland.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
From Barcelona![]()
Maar mooi kut LHO. Wat nu? Sowieso matig dat je voor je apk 1000 km moet rijden trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:15 schreef AnneX het volgende:
Als iedereen net zo hard gewerkt heeft als ik 😉 soppen, poetsen, catering.
De mannen bouwden de romp van een ikeakast, van wel 5 pax kasten.
Die precies passen waar ze gepland waren.Lekker bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb niet gewerkt![]()
![]()
Wellus…jij werkt aan je herstel! 😘quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door AnneX op 24-02-2025 18:39:05 ]
quote:Op maandag 24 februari 2025 18:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wellus…jij werkt aan je herstel! 😘
De vrijstaande koelvriescombi is vanmorgen geleverd.
Die past niet als gepland.![]()
Geneuzel:Wat balen @AnneX Zou er niet ergens een witgoed mannetje zijn die dat kan aanpassen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
was op Oudjaarsavond in het hotel in Stockholm waar ik sliep toen. Dus er was van alles georganiseerdquote:Op maandag 24 februari 2025 09:17 schreef Phaidra het volgende:
[..]TUINBONEN!!1!
Wat ik me ook afvraag: waarom loopt er op een gegeven moment een man voorbij in 17e/18e eeuwse kledingstijl? Was hij verdwaald?
Vast wel. Even afwachten hoe het eromheen wordt georganiseerd.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat balen @:annex Zou er niet ergens een witgoed mannetje zijn die dat kan aanpassen?
Pfffft.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
En fiets is gemaakt. Wat een service van de fietsenwegenwacht. Ketting lag eraf. Wel moet ik even naar de fietsenmaker om die te laten spannen. Wat een opluchting dit.
Het blijkt bij de fietsverzekering in te zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 15:55 schreef AnneX het volgende:
[..]
Pfffft.
En tof dat anwb ook in eigen woonplaats service verleent👍🏼
OK. Kost ook wat. Je hoeft niet net als LHO een paar 100 km. te gaan.
Toch fijn zo'n verzekeringquote:Op dinsdag 25 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Het blijkt bij de fietsverzekering in te zittenVond eind vorig jaar de verzekering best wel prijzig. Maar toch maar erin gehouden. En volgend jaar hou ik 'm er ook in. Anders had ik ruim 3 km met de fiets moeten lopen naar de fietsenmaker.
En de fietsenmaker gebeld, morgenmiddag kan ik er even heen om de ketting te laten spannen/blokje eruit te laten halen. pfff
Ja, vooral dat ze zo snel kwamen en aan huis. Wanneer er materialen vernieuwd hadden moeten worden, zou ik daar wel een beetje bij moeten betalen, maar dat was niet het geval.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |