Ik krijg er buikpijn vanquote:Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef borisz het volgende:
Nog 2,5uur...
Ben een beetje bang voor de exitpoll bij de buren. Alles wijst nu op meer dan 20% voor de AFD.
Verandert er niks aan. Als de rest gewoon taktisch Union of SPD stemt wordt hun overwicht groter.quote:
Toch nietquote:Op zondag 23 februari 2025 15:28 schreef borisz het volgende:
Nog 2,5uur...
Ben een beetje bang voor de exitpoll bij de buren. Alles wijst nu op meer dan 20% voor de AFD.
PutinknechtWagenknechtquote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Toch niet
Het is conform de polls. Spannendste is FDP op 4,9% en Sarah dinges op 4,7%. Twee grensgevallen.
@Dr_Flashquote:
ARD en ZDF geven verschillende prognoses. We zullen morgen ochtend wel zien wie er wat gewonnen of verloren heeft.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:39 schreef derLudolf het volgende:
FDP en Putinknecht nu beide op 5% zie nu ik op ZDF
Acht bomen!? En allemaal selluf gekapt als in omgelegd? plus kluit.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een heerlijke dag. Natuurlijke vitamine D is toch lekkerder dan chemischeDat kon ik wel gebruiken.
Er zijn 10 struiken en bomen gesnoeid, 8 bomen gekapt, eindelijk zijn echt de laatste losse stenen uit de tuin in de container gedaan, ik heb tuinbonen gelegd en binnen zijn de vloeren gedaan. Straks burgers op de bbq ter afsluiting.
Hier in kiesdistrict Kleve met 98% geteld.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:05 schreef borisz het volgende:
[..]
Toch niet
Het is conform de polls. Spannendste is FDP op 4,9% en Sarah dinges op 4,7%. Twee grensgevallen.
Met een grote boog om die dingen heenlopen, doe ik ook (op 1 locatie na)quote:Op zondag 23 februari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel potjandoossie.
@:lucky_strike zo gaan we geen vriendjes worden hoor.
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Met @:liesje1979 is het uiteindelijk ook goed gekomen hoorMaar heeft wel even geduurd
Bekijk deze YouTube-video
Ik hou heel erg van hummus, en soep met kikkererwten erin (gepureerd) maar echt geen salade met kikkererwtenquote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!
Maar wij mensen zijn rare snijbonen, die, volgens mij, ieder voor zich minimaal één soort boon of een bepaalde bereiding daarvan niet lekker vinden.
Ik pas bijvoorbeeld voor erwtensoep, maar voor linzensoep, met bouillon getrokken van authentieke Joodse gerookte ossenworsten, mag je me wakker maken…
6 kleintjes en 2 grotere. Alles zonder kluit want ze staan allemaal op een lokatie waar we daar niet bij kunnen, vandaar dat ze weg moeten.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Acht bomen!? En allemaal selluf gekapt als in omgelegd? plus kluit.
Sjonge![]()
Die verkiezingen bij de buren…jakkes.
Het transport van gedemonteerde kasten en weer trap op is met nog een man extra goed verlopen.
Morgen monteren. En soppen!
Nu een beetje deaud. Wel gekookt.
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel potjandoossie.
@:lucky_strike zo gaan we geen vriendjes worden hoor.
I see what you did therequote:Op zondag 23 februari 2025 21:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tuinbonen met gebakken spekjes erdoor, heerlijk!
Maar wij mensen zijn rare snijbonen, die, volgens mij, ieder voor zich minimaal één soort boon of een bepaalde bereiding daarvan niet lekker vinden.
Ik pas bijvoorbeeld voor erwtensoep, maar voor linzensoep, met bouillon getrokken van authentieke Joodse gerookte ossenworsten, mag je me wakker maken…
Neequote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Helpt het als ik zeg dat het voor een wetenschappelijk experiment is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |