Wij kregen ze uitgegroeid tot maximale grootte, alleen gelost uit de grote peul (dus met het grijze vel eromheen). En dan gebakken kippelevertjes in ui erbij. En gekookte aardappelquote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Helpt het als ik zeg dat het voor een wetenschappelijk experiment is?
Ik vind ze zoals mijn moeder ze maakte ook niet te eten. Koken tot ze grijs zijnMaar geblancheerd in een salade of gebakken door een pasta, vind ik ze prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Die vindt het oo best dat ik eeens was bieries drink :
Heb je de chips-achtige variant al eens gehad?quote:Op zondag 23 februari 2025 21:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Helpt het als ik zeg dat het voor een wetenschappelijk experiment is?
Ik vind ze zoals mijn moeder ze maakte ook niet te eten. Koken tot ze grijs zijnMaar geblancheerd in een salade of gebakken door een pasta, vind ik ze prima.
quote:Op zondag 23 februari 2025 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
@:lucky_strike
Maarmijn zusje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Cheers mate
Ja, best prima te eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb je de chips-achtige variant al eens gehad?
[ afbeelding ]Spoilers!
Herkenbaar en die kookmeur steeg op naar zolder waar mijn kamervwas en bleef dagen hangen. Wij hoefden het gelukkig niet te eten.quote:Op zondag 23 februari 2025 21:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij kregen ze uitgegroeid tot maximale grootte, alleen gelost uit de grote peul (dus met het grijze vel eromheen). En dan gebakken kippelevertjes in ui erbij. En gekookte aardappel
Hell + Hell & Verdoemenis op 1 bord. Alleen op te lossen met 4 eetlepels ketchup en 2 eetlepels mosterd.
ja maar dit is ver ergerquote:Op zondag 23 februari 2025 22:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Om 23:00 uur op de BBC, All the Presidents Men, verfilming van hoe het Watergate schandaal naar buiten kwam en hoe Nixon ten val kwam.
@Lucky_Strike ruilen voor kerstboom asperges😇quote:Op zondag 23 februari 2025 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
6 kleintjes en 2 grotere. Alles zonder kluit want ze staan allemaal op een lokatie waar we daar niet bij kunnen, vandaar dat ze weg moeten.
Wat fijn van de kasten! Gaat de timmerman ze in elkaar zetten of heb je toch een alternatief plan?
Ik heb een vilten bestekcasette hier, volgens mij met 2 lades. Ik zal proberen om morgen een foto voor je te maken, je mag hem zo hebben. Ik ren morgen tussen 9.00 en 17.30 van afspraak naar afspraak dus misschien wordt het dinsdag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van 4 km verderop komt weer een brommer aangereden…met kapotte uitlaat![]()
Ik kreeg het filmpje niet open, neem aan dat het daar over gaat. Maar nergens voor nodig dat sorry, jij moest iets kwijt en dat mag toch? Hopelijk voel je je nu wat beter na een nacht slaapquote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Goedemorgen allemaal. Sorry van gisteren en zo.
quote:Op zondag 23 februari 2025 20:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Met @:liesje1979 is het uiteindelijk ook goed gekomen hoorMaar heeft wel even geduurd
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 24 februari 2025 09:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Pff tjeetje![]()
Goedemorgen allemaal. Sorry van gisteren en zo.
Opgezocht: wel 1300 meter 😂quote:Op maandag 24 februari 2025 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Hoever is het nieuwe huis van je huidige plek? Is het snel heen en weer te fietsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |