De studenten hadden gisteren een programmeeropdracht waar ze in een groepje aan moesten werken. In een fancy zaal waar per tafel voor 4-6 man een scherm en een whiteboard hangen zodat ze ook de spullen hadden om samen te werken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 07:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik wel: nietof hetzelfde als jij.
Ik heb godzijdank nog nooit van 9-19u lesgegeven. Ligt ook wel beetje aan het soort onderwijs hoe inspannend het is, maar zo lang achter elkaar, in welke vorm dan ook, nee danku.
Ik vind 1 college geven al vrij pittig, zowel mentaal inspannend maar ook echt fysiek. Anderhalf uur staan, hoge ademhaling, microfoon vasthouden in deel vd zalen.. ik heb letterlijk spierpijn na zo'n dag. Ik heb in maart twee weken colleges weer, eerste week op maandag 1, dinsdag 1 en woensdag 2 (gelukkig wel met 2u ertussen). En dan de week erna maandag en dinsdag nog een keer. Ik ben na die eerste woensdag altijd echt gesloopt, spierpijn overal, als er dan een virus langskomt pik ik 'm gegarandeerd op. Het eerste jaar werd ik na die eerste week echt ziek, zodanig dat ik die tweede week colleges vanuit huis heb gegeven. Vorig jaar ging dat gelukkig al beter. Maar ik had écht onderschat hoe vermoeiend het is.
Ik geef in begin vh academisch jaar ook een paar weken twee werkgroepen per dag, dat is vooral mentaal inspannend (hoef dan niet te staan of microfoon etc). En ik heb ook regelmatig op vrijdag twee stage intervisiegroepen, dat is vrij goed te doen omdat ze daar vooral zelf aan het woord zijn, daar hoef ik dus minder te doen. Maar meer dan 2 daarvan plan ik er ook echt niet op een dag.
Oh, dat lijkt me wel echt intensief ja. Maar wel leuk ook inderdaad.quote:Op woensdag 26 februari 2025 08:59 schreef Tele6 het volgende:
[..]
De studenten hadden gisteren een programmeeropdracht waar ze in een groepje aan moesten werken. In een fancy zaal waar per tafel voor 4-6 man een scherm en een whiteboard hangen zodat ze ook de spullen hadden om samen te werken.
Het was een heel uitdagende opdracht en de studenten hebben nu net 4 weken ervaring met programmeren, dus er waren superveel vragen en vaak zat je gewoon een halfuur bij een groepje om met ze mee te denken en een plan te schrijven op hun whiteboard.
Wel heel leuk want je ziet echt hoe veel ze ervan snappen, terwijl ze in een gewoon werkcollege alleen stilletjes de antwoorden aan het chatgpt'en zijn. Deze groepsopdracht is erg leerzaam voor ze en veel leuker lesgeven als er zoveel interactie is.
Denk dat het deels ook door het gebouw komt dat ik zo gaar was gisteren. De zaal met 40 mensen erin had 4 klapraampjes die open konden en dat was het qua ventilatie
Colleges geven lijkt me ook gruwelijk vermoeiend idd. Al helemaal als het een grote groep is in zo'n mega zaal
Ja zonnig en frips.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Hoe is het met @:blues ? Beetje aan het opknappen? Bij jullie ook zonnig om war vitamine D op te doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gossie, wat een nasleep! en met griepvaccinatie?quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zonnig en frips.
Gisteren en vandaag voel ik me weer zeer matig, nog verkouden, ben doof. heb nu ook hooikoorts erbij denk ik en blijf zo moe moe moeiiii.
Doe wel korte wandelingetjes en fietsritjes in de buurt om ook ff lekker buiten te komen maar ben blij als ik zometeen weer ff poosje naar bed kan om te dutten. Het houdt niet over dus.
Ja met griep- en covidvaccinatie.quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:22 schreef AnneX het volgende:
Gossie, wat een nasleep! en met griepvaccinatie?
quote:Op woensdag 26 februari 2025 14:20 schreef AnneX het volgende:
Implantaat…Cat. Sterkte !
Om 16 uur gaat funda live😎
Kantoorkasten in the house, stelling kasten in ‘proviand kamer’ worden opgebouwd.
En Pax 350 cm. staat!Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar funda!
Djeesus Kaat!!! 😘quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zal straks wel bont en blauw zijn. Onderweg naar de fietsenmaker schoot de ketting er weer af en zo dat ik languit op de straat lag (spijkerlaan, vroeger een laan vol gevallen vrouwen). Moest weer een enorm stuk lopen. Ze gaan er nu een nieuwe ketting opzetten.
Wat balen @:blues dat het zo blijft hangen
Netjes @:nnex
Ja blijft inderdaad hangen, maar bij mij in negatieve zinquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Net het (uitgelekte) songfestival liedje van Claude gehoord. Blijft hangen en je beweegt meteen mee.
Tjeetje Kaat!quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zal straks wel bont en blauw zijn. Onderweg naar de fietsenmaker schoot de ketting er weer af en zo dat ik languit op de straat lag (spijkerlaan, vroeger een laan vol gevallen vrouwen). Moest weer een enorm stuk lopen. Ze gaan er nu een nieuwe ketting opzetten.
* Jan_Onderwater geeft Kaatje er een virtueel kusje opquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat balen @:blues dat het zo blijft hangen
Netjes @:nnex
Les votes du jury français sont les suivants, Pays-Bas, douze pointsquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Net het (uitgelekte) songfestival liedje van Claude gehoord. Blijft hangen en je beweegt meteen mee.
Gaat het allemaal wel goed met je en zo?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kortste bezoekje bloedbank ooit. Sinds jaren een groene map ipv de vertrouwde rode. Maar 1 buisje kwijt ipv een halve liter.
Vorige ferritinegehalte kreeg een ‘oei’ van de arts. Moet 30 zijn en ik zat onder de 10.
Mijn niet-bestaande duursport activiteiten en niet-bestaande vegetarische/veganistische levenswijze besproken.
Toen kon ze alleen natuurlijke aanleg in combi met de overgang bedenken als oorzaak. Het is misschien (gedeeltelijk) een faaaase. Ik wacht de brief met de uitslag wel af.
Mogelijkheid tot plasma doneren nog besproken maar zolang ik daar 30km enkele reis voor moet reizen valt dat af. Naast mijn zeer matige aders, die het vast ook lastig zouden maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |