Ja blijft inderdaad hangen, maar bij mij in negatieve zinquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Net het (uitgelekte) songfestival liedje van Claude gehoord. Blijft hangen en je beweegt meteen mee.
Tjeetje Kaat!quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zal straks wel bont en blauw zijn. Onderweg naar de fietsenmaker schoot de ketting er weer af en zo dat ik languit op de straat lag (spijkerlaan, vroeger een laan vol gevallen vrouwen). Moest weer een enorm stuk lopen. Ze gaan er nu een nieuwe ketting opzetten.
* Jan_Onderwater geeft Kaatje er een virtueel kusje opquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Zal straks wel bont en blauw zijn. Onderweg naar de fietsenmaker schoot de ketting er weer af en zo dat ik languit op de straat lag (spijkerlaan, vroeger een laan vol gevallen vrouwen). Moest weer een enorm stuk lopen. Ze gaan er nu een nieuwe ketting opzetten.
Wat balen @:blues dat het zo blijft hangen
Netjes @:nnex
Les votes du jury français sont les suivants, Pays-Bas, douze pointsquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:00 schreef Kaatje1 het volgende:
Net het (uitgelekte) songfestival liedje van Claude gehoord. Blijft hangen en je beweegt meteen mee.
Gaat het allemaal wel goed met je en zo?quote:Op woensdag 26 februari 2025 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
Kortste bezoekje bloedbank ooit. Sinds jaren een groene map ipv de vertrouwde rode. Maar 1 buisje kwijt ipv een halve liter.
Vorige ferritinegehalte kreeg een ‘oei’ van de arts. Moet 30 zijn en ik zat onder de 10.
Mijn niet-bestaande duursport activiteiten en niet-bestaande vegetarische/veganistische levenswijze besproken.
Toen kon ze alleen natuurlijke aanleg in combi met de overgang bedenken als oorzaak. Het is misschien (gedeeltelijk) een faaaase. Ik wacht de brief met de uitslag wel af.
Mogelijkheid tot plasma doneren nog besproken maar zolang ik daar 30km enkele reis voor moet reizen valt dat af. Naast mijn zeer matige aders, die het vast ook lastig zouden maken.
Ik moest Sarawak wel ff opzoeken.quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:12 schreef Dr_Flash het volgende:
OehHier ben ik echt blij mee. Ministaatje wat ook nog nooit veel geld uitgegeven heeft. En precies de juiste grade. En 110 dollar bespaard op de vraagprijs. Of 140 dollar meer betaald dan de cataloguswaarde, net hoe je het ziet
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja tis ver dus lang vliegen!quote:Op woensdag 26 februari 2025 19:47 schreef sigme het volgende:
Zaterdag vertrekken we naar Haarlem, nachtje slapen bij de vriend die een paar keer per jaar bij ons komt logeren![]()
Zondagavond vertrekt ons vliegtuig van Schiphol
.......
25½ u reizen, waarvan 2¼ u overstaptijd - da's 23:15u puur vliegen
......
Dinsdagochtend landen we in Auckland, alwaar we dan worden opgepikt door oom, tante & nicht, die ons naar ons hotel brengen (en als we een beetje aanspreekbaar zijn, met ons koffie drinken ofzo)
Volgens mij is dit wel het allerverste dat je vliegen kanquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja tis ver dus lang vliegen!
Ooit al eens gedaan?
En Haarlem, dan zwaaien we ff
Dat zal nu vast beter gaanquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel het allerverste dat je vliegen kan![]()
En zo ver ben ik nog nooit geweest. Een keer naar de USA (Los Angeles)en keer naar Kaapstad, dat is allebei zo'n 11u. Naar de USA was een relaxte vlucht. Naar Kaapstad was vreselijk - ik had een stoel met in de rugleuning van de stoel voor me een ingebouwd tv-schermpje dat stuk was - sneeuw (beeld) met ruis (geluid).
onderweg lekker met je tenen en voeten wiebelen / “ pianospelen” …😎quote:Op woensdag 26 februari 2025 20:39 schreef sigme het volgende:
[..]
Volgens mij is dit wel het allerverste dat je vliegen kan![]()
En zo ver ben ik nog nooit geweest. Een keer naar de USA (Los Angeles)en keer naar Kaapstad, dat is allebei zo'n 11u. Naar de USA was een relaxte vlucht. Naar Kaapstad was vreselijk - ik had een stoel met in de rugleuning van de stoel voor me een ingebouwd tv-schermpje dat stuk was - sneeuw (beeld) met ruis (geluid).
Daar hoop ik ook op. Reis graag mee met anderenquote:Op woensdag 26 februari 2025 21:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
onderweg lekker met je tenen en voeten wiebelen / “ pianospelen” …😎
Ben je van plan om jullie reis te delen? zoals eerder…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |