Lekker asociaalquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:46 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb een vis intolerantie. In de vroegere vriendengroep zat een vrouw die heerlijke bolognese saus kon maken en altijd wanneer ik dat had gegeten was ik ‘s nachts beroerd (misselijk). Ik weet het er altijd aan dat ik teveel gegeten had, want echt, zo lekker. Later hoorde ik dat ze er gewoon ansjovis in deed want ze vond dat maar onzin. Dit van een vrouw met een zware lactose intolerantie waar iedereen altijd rekening mee hield.
Niet zo out of the top of my head, maar we krijgen wel vreemde verzoeken. Ergste vind ik nog als we heel erg ons best doen en iemand dan niet eet.quote:
De bieb heeft 'm, is het een aanradert?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:21 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Toleranz wird zum Verbrechen, wenn sie dem Bösen gilt.
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo out of the top of my head, maar we krijgen wel vreemde verzoeken. Ergste vind ik nog als we heel erg ons best doen en iemand dan niet eet.![]()
Laatst was er iemand glutenvrij + nog wat allergieen. Allemaal speciale dingen en bordjes voor gemaakt, bijna alles onaangeraakt retour gekregen. Well fuck you then, volgende keer wapper ik alle gluten je kant op.
Kan, maar als je dat weet van jezelf kun je dat ook gewoon van te voren aangeven. Dan hoef ik er niet anderhalf uur druk mee te zijn los van het normale buffet voor 50 personen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.
Eens.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:02 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kan, maar als je dat weet van jezelf kun je dat ook gewoon van te voren aangeven. Dan hoef ik er niet anderhalf uur druk mee te zijn los van het normale buffet voor 50 personen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:02 schreef Blues het volgende:
10 uur geslapen!
Virus![]()
![]()
![]()
Ik heb er vertrouwen in dat we vanaaf kunnen koken voor broer/schzus g en later met hen het bos in kunnen.
Het is een echt grote Europese klassieker.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:56 schreef Blues het volgende:
[..]
De bieb heeft 'm, is het een aanradert?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik de hele radiozender nietde d.j. namen klinken bekend.
Helpen met tillen morgen: die zit in Parijs, die in Noordwijk, op bezoek bij vader in
Deventer, herstellende van griep.
Beide studenten op de rij hebben hun zondag baan.![]()
Logisch allemaal.
Edit: ja, hulp gevonden.![]()
Schilderze!quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:16 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb natuurlijk geen voedselintoleranties, maar ik heb wel de ervaring dat in veel gevallen je er echt als klant met je neus bovenop moet blijven zitten wil het niet toch ergens onbedoeld fout gaan. Nu wordt ik er gelukkig niet snel ziek van, maar ik begrijp wel dat als je echt een intolerantie/ allergie hebt, je sneller terughoudend bent.
Dus dat iemand met een gluten allergie voor de zekerheid al het brood afzweert, dat kan ik me wel voorstellen. Wel jammer voor degene die het wel echt met aandacht en kennis aanpast natuurlijk.
Mogguh trouwens! Ik ga weer eens schilderen.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:35 schreef AnneX het volgende:
En voor de mensen, die graag meezingen en galmen:Ik hoorde JOE voor het eerst in de taxi naar schiphol vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ken ik de hele radiozender nietde d.j. namen klinken bekend.
Helpen met tillen morgen: die zit in Parijs, die in Noordwijk, op bezoek bij vader in
Deventer, herstellende van griep.
Beide studenten op de rij hebben hun zondag baan.![]()
Logisch allemaal.
Edit: ja, hulp gevonden.
Gelukkig hulp gevonden![]()
Of omdat diegene dat uit één en dezelfde keuken ziet komen.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:57 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is wel k*t maar het kan ook komen door angst door ervaringen in het verleden.
Kennis heeft glutenintolerantie. Moet iedereen rekening mee houden en da’s prima. Totdat het stokbrood bij de bbq lekkerder is dan het speciaal gekochte glutenvrije broodquote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Maar goed, ik had wekelijks mensen in de bakkerij die vroegen naar glutenvrij brood. Liefst spelt.![]()
Dat zijn geen mensen met een allergie, want die kwamen bij mij überhaupt niet binnen, aangezien de lucht één en al gluut was.
Die bierproeverij begrijp ik op zich wel, maar wat doen jullie dan met de Harry Potter boeken?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:53 schreef Sarabi het volgende:
Vanmiddag een Harry Potter Boek- en bierproeverij met onze boekenclub. Helaas heeft er net een deel moeten afzeggen met buikgriep
Kom dat soort dingen ook wel tegen op lipoedeem pagina’s. Niet naar een arts gaan maar wel van alles eten of innemen of vreemde behandelingen ondergaan zonder diagnose. “Want de dame bij Kruidvat zei”…..en een dermatoloog heeft alleen maar voor geld gestudeerdquote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:31 schreef Blues het volgende:
Veel mensen dénken dat de klachten door gluten komen hoor ik wel van 'mijn' MDL artsen, onwetendheid vaak en/of dingen die ze lezen en dan denken het is waar want het hep op feesboek gestaan.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kom dat soort dingen ook wel tegen op lipoedeem pagina’s. Niet naar een arts gaan maar wel van alles eten of innemen of vreemde behandelingen ondergaan zonder diagnose. “Want de dame bij Kruidvat zei”…..en een dermatoloog heeft alleen maar voor geld gestudeerd
Ik heb een "ik wordt" intolerante, dat is ook knap vervelend af en toequote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:16 schreef Candaasje het volgende:
Nu wordt ik er gelukkig niet snel ziek van, maar ik begrijp wel dat als je echt een intolerantie/ allergie hebt, je sneller terughoudend bent.
Ohhhh paling. Als ik iets mis is het wel paling (en gerookte makreel)quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:42 schreef Blues het volgende:
We zijn volop bezig met voorbereiden voor de eters vanaaf, om de beurt/samen sjouwen en opruimen/met veel rust ertussen/steeds zitten maar dan gaat het lukken
g maakt de amuses; carpaccioballetjes in een glaasje en zalm/palingrolletjes, hoofdgerecht; Spaanse tortilla en het nagerecht is al klaar; limoncello-ijs waar we een glaasje limoncello bij serveren, ik maak ham/kaas/mosterd/kruidenkoekjes voor bij de borrel en de salade van tomaat/komkommer/zilveruitjes bij het hoofdgerecht.
Dan heb je dat allemaal voor niks staan makenquote:Op zaterdag 22 februari 2025 10:52 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo out of the top of my head, maar we krijgen wel vreemde verzoeken. Ergste vind ik nog als we heel erg ons best doen en iemand dan niet eet.![]()
Laatst was er iemand glutenvrij + nog wat allergieen. Allemaal speciale dingen en bordjes voor gemaakt, bijna alles onaangeraakt retour gekregen. Well fuck you then, volgende keer wapper ik alle gluten je kant op.
ja zonder dat spuuglelijke tafelkleed gelukkigquote:
Lezen op feesboek dat speltbrood geen gluten bevat (bevat juist meer gluten), stappen over van hun industriebrood (bijvoorbeeld met lactose als verbetermiddel - waar het merendeel van de wereldbevolking intolerant voor is) naar speltbrood zonder meuk, en geven de gluten de schuld.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:31 schreef Blues het volgende:
Veel mensen dénken dat de klachten door gluten komen hoor ik wel van 'mijn' MDL artsen, onwetendheid vaak en/of dingen die ze lezen en dan denken het is waar want het hep op feesboek gestaan.
Of Fodmap, wat weldegelijk een nuttig middel kan zijn, maar waar ook duizend en één dieetgoeroes mee aan de haal zijn gegaan. Waardoor voor mensen die er werkelijk van afhankelijk zijn, het googelen van correcte informatie onmogelijk is.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:35 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Kom dat soort dingen ook wel tegen op lipoedeem pagina’s. Niet naar een arts gaan maar wel van alles eten of innemen of vreemde behandelingen ondergaan zonder diagnose. “Want de dame bij Kruidvat zei”…..en een dermatoloog heeft alleen maar voor geld gestudeerd
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh wat vind ik dat toch kut altijd he. Als mensen de payload aan de envelop VASTLIJMEN![]()
Zodat je het zowat wel MOET beschadigen om het eruit te krijgen. Klotemensen zijn dat.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 13:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Lezen op feesboek dat speltbrood geen gluten bevat (bevat juist meer gluten), stappen over van hun industriebrood (bijvoorbeeld met lactose als verbetermiddel - waar het merendeel van de wereldbevolking intolerant voor is) naar speltbrood zonder meuk, en geven de gluten de schuld.
Maar gieten vervolgens wel sojasaus over hun eten.
Ofwel, ik betaalde rond de 6 euro per maand voor de officiële Creative Suite all Apps. Nu ga ik ongeveer 30 euro betalen, vergeleken met NL nog steeds een schijntje natuurlijk, maar misschien tijd om eens over te stappen op gratis software.quote:The price of Creative Cloud All Apps 100GB is increasing, changing from Ar$ 6.803,83/mo to Ar$ 34.025,20/mo (inclusive of applicable taxes/VAT/GST and foreign exchange rate adjustments) on your next renewal date.
Nou ben ik toch benieuwd. Wat was het probleem (of de oplossing)?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 11:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Potver. Ik zit met iets in Excel te klooien en ik kom er niet uitWie was er hier ook weer goed met Excel? @:sigme?
edit: heb het al![]()
Hoe lang gaan jullie?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:13 schreef sigme het volgende:
Rugzak ingepakt voor Nw-Zeeland. Daarna weer uitgepakt, wat spullen overgenomen van liefste en weer heringepakt. Zit nu op 11,5 kg rugzak en daarnaast een laptoptas als handbagage.
Iets meer dan een maand van huis.quote:
En that's all voor jou voor de hele trip?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:13 schreef sigme het volgende:
Rugzak ingepakt voor Nw-Zeeland. Daarna weer uitgepakt, wat spullen overgenomen van liefste en weer heringepakt. Zit nu op 11,5 kg rugzak en daarnaast een laptoptas als handbagage.
Nou ja, we gaan kamperen, dus ik moet ook tent/slaapzak/slaapmat en een stoeltje mee dus dat zit er allemaal ook in.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En that's all voor jou voor de hele trip?
Knap dan, voor een weekendje weg sleep ik al een volledig gevulde reistas mee.
Moet toegeven dat de helft van de inhoud ook weer onaangeraakt terug komt…
En dat zit ook allemaal al inbegrepen in die 11,5 kilo, op je pipamoka na dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ja, we gaan kamperen, dus ik moet ook tent/slaapzak/slaapmat en een stoeltje mee dus dat zit er allemaal ook in.
En de nanopresso, en er komt nog de pipamoka bij maar die ligt nu nog op kantoor:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
syntax in een SUMIF. Ik wou een expressie als conditie gebruiken. Blijkt dat dat heel raar moet. Maar het werkt wel.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 14:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ben ik toch benieuwd. Wat was het probleem (of de oplossing)?
Ja, dat zit er allemaal bij inquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat zit ook allemaal al inbegrepen in die 11,5 kilo, op je pipamoka na dan?
https://support.microsoft(...)83-a712-1697a653039bquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
syntax in een SUMIF. Ik wou een expressie als conditie gebruiken. Blijkt dat dat heel raar moet. Maar het werkt wel.
Je bent dan dus letterlijk die conditie als een text string aan elkaar aan het legoënquote:=SOM.ALS(A2:A5;">" & C2;B2:B5)
De som van de commissies voor onroerend goed met een waarde die groter is dan de waarde in C2.
Oh, op die manier kan je ' > ' er in fixen? Top, weer wat geleerd. Ik heb dat in de huidige functie nooit nodig maar in vorige functies wel en ik heb er altijd hele lelijke omwegen omheen gebouwd.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
https://support.microsoft(...)83-a712-1697a653039b
[..]
Je bent dan dus letterlijk die conditie als een text string aan elkaar aan het legoën
Wowquote:
Wauwquote:
Heb je avondkleding bij je om aan de kapiteins tafel te dineren?😉quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wauw![]()
Ik heb op mijn cruise een ruimbagage limiet van 25 kilo (30 kg heen maar ik kom vast niet met minder spul terug dan ik vertrek) en het zou zomaar kunnen dat ik daar in totaal nauwelijks onder ga zitten![]()
Scheelt wel dat we de koffers bij de incheck voor de vlucht uitzwaaien en ze dan pas weer terugzien voor onze cabinedeur. Wat maakt dat de handbagage op de heenreis vast tegen de 10 kg gaat zijn om evt koffer loze dagen te overbruggen.
Het is echt niet formeel maar een paar kekke jurkjes voor het diner gaan wel mee jaquote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je avondkleding bij je om aan de kapiteins tafel te dineren?😉
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Klein rondje door de wijk gelopen, net aan een kilometer. Kreeg last van mijn heup. Gelukkig heb ik al een afspraak ingepland voor nieuwe steunzolen binnenkort.Ik struikelde uit de tram en liep je achternaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spontaan noemde ik je Billy
Ik hoopte zo dat je weer zou bukken
Wanhopig gooide ik een cent voor je voeten
Het gerinkel klonk als een zonsopgang door de straat
Buk buk buk nog een keer
Geluk is toch al zo teer
Buk buk buk nog een keer
Mijn liefde vraagt niet om meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het met kerst gemaakt voor het toetje! Ik vind het erg lekkerquote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Eet er hier nog wel eens iemand hangop?
Met kerst gehad bij het toetje. Lekker hoor. Beetje fruit erbij enzo.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Elk bier is uitgekozen bij een stukje uit het boek. En ze leest dan ook dat stukje voor uit het boek.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 12:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die bierproeverij begrijp ik op zich wel, maar wat doen jullie dan met de Harry Potter boeken?
Ow, nu ben ik nieuwsgierig wat dan de relatie tussen het stukje boek en het bier is, waardoor juist bij dat stukje boek dat ene biertje genuttigd moet worden…quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Elk bier is uitgekozen bij een stukje uit het boek. En ze leest dan ook dat stukje voor uit het boek.
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 15:58 schreef Blues het volgende:
Limoncello-ijs staat nog in de vriezer, maar dit hebben we gemaakt voor 4 personen en dat is zeker anderhalf jaar geleden dat we voor mensen kookten. Trots en blij voor g dat (met ik als souschef)het weer lukte met genoeg pauzes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wanneer vind je het kwalificeren als hangop?quote:Op zaterdag 22 februari 2025 16:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
Voor mij is dat Hangopquote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:47 schreef sigme het volgende:
[..]
Wanneer vind je het kwalificeren als hangop?
Ik maak zelf yoghurt en die laat ik uitgebreid uitlekken zodat het een dikke massa wordt
Nu we alle foto's van onze Lapland trip hebben verzameld alsnog een kiekje van de Noord Nederlandse landsgrens vanuit de lucht vorige week, met witte velden en donkere slootjes:quote:
Patronus bier bij een scène dat ze die spreuk aan het oefenen zijn.quote:Op zaterdag 22 februari 2025 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, nu ben ik nieuwsgierig wat dan de relatie tussen het stukje boek en het bier is, waardoor juist bij dat stukje boek dat ene biertje genuttigd moet worden…
Grappig bedachtquote:Op zaterdag 22 februari 2025 19:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Patronus bier bij een scène dat ze die spreuk aan het oefenen zijn.
Een zoete pastry stout bij het kerstfeest op Hogwarts waar er allemaal lekkere desserts genoemd worden.
Een bier van Lupulus bij een scène over Lupin.
En zo gaat het nog wat verder
Ja, ik vind het knapquote:
Leuk, denk dat je met al die creatieve bierbrouwsels en de bijbehorende namen een eind kan komen.quote:Op zondag 23 februari 2025 09:38 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
[..]
Ja, ik vind het knap![]()
Over een paar maanden geeft ze een Star Wars boek/bierproeverij.
Rolstoel geen optie?quote:Op zondag 23 februari 2025 12:06 schreef Blues het volgende:
Wandelen door caprera bos was feeëriek, jammer dat na 100 mtr g terug moest, ging totaal niet
Dat zijn wel veel proeverijenquote:Op zondag 23 februari 2025 11:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Leuk, denk dat je met al die creatieve bierbrouwsels en de bijbehorende namen een eind kan komen.
Verder dan een whisky-/muziek combi qua culturele tasting hebben we nog niet gehad. Ik zie die relatie ook niet zo, hoewel er wel een serie whisky's bestaat die de zgn. Star Wars bottelingen worden genoemd, vanwege de kleuren van de labels en kokers:
[ afbeelding ]
Meestal zijn onze proeverijen gerelateerd aan whisky- en food pairings, specifieke distilleerjaren, regio's, vattypen etc.
En na Corona was de eerste tasting de C19 proeverij, waarbij een C in de naam van de distilleerderij moest voorkomen en 19 in een datum of een vatnummer moest voorkomen.
Binnenkort bestaat ons whiskygezelschap 15 jaar en is het thema 'Dit hadden we 15 jaar eerder moeten proeven!'. Oftewel, uitsluitend whisky bottelingen die aantoonbaar gebotteld zijn vóór het ontstaan van ons clubje en dus al die tijd niet geopend zijn geweest.
Na 15 jaar proeverijen (meestal 4 per jaar) is het bedenken van een origineel thema best lastig geworden…
Wat jammerquote:Op zondag 23 februari 2025 12:06 schreef Blues het volgende:
Wandelen door caprera bos was feeëriek, jammer dat na 100 mtr g terug moest, ging totaal niet
Doorgelopen met broer/schzus en geëindigd bij g op pleintje met open vuur waar je marshmallows roostert en warme chocolademelk met rum en slagroom drinkt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Nee het is bos in een duingebied dus het is enorm klimmen en dalen, oneffenheden in het pad, in het donker met veel boomwortels en oneffen stukken. Het is echt onbegaanbaar voor mensen die slecht ter been zijn. g zijn evenwicht is heel slecht geworden + die pijn in heupen en 0 conditie. Hij had het al verwacht maar het was erg confronterend weer.quote:Op zondag 23 februari 2025 12:11 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach wat jammer voor @:golfer (en ook voor jullie).
Zou een rollator tijdelijk een uitkomst kunnen zijn? Kan me voorstellen dat hij dat echt niet wil maar om dan iets verder te kunnen zou wel fijn zijn
Ah, duidelijk, dat zijn gewoon rottige stukjes, daar kan iedereen al een vervelende val makenquote:Op zondag 23 februari 2025 12:51 schreef Blues het volgende:
[..]
[..]
Nee het is bos in een duingebied dus het is enorm klimmen en dalen, oneffenheden in het pad, in het donker met veel boomwortels en oneffen stukken. Het is echt onbegaanbaar voor mensen die slecht ter been zijn. g zijn evenwicht is heel slecht geworden + die pijn in heupen en 0 conditie. Hij had het al verwacht maar het was erg confronterend weer.
Het terug naar beneden gaan dat stukje was ook doodeng om te zien maar hij wilde niet dat we meeliepen.
Gelukkig opgevangen door zijn collega's.
Bedoel je zoiets https://www.vantende.nl/v(...)rce=googlebase&gQT=1quote:Op zondag 23 februari 2025 13:08 schreef AnneX het volgende:
Struikelen in het donker is waardeloos. Drom heb ik het bij 1 x gehouden van een lichtfestival rond slot Zeist, jaren terug.
Jammer hoor voor g. en voor jou. 😘
MnX is kasten halen. Dat kwam ook goed uit met verkoper, en het weer vandaag i.p.v. gister.
Het is nog geen Kerstmis en een zooi kaarsen aan de buurvrouw gegeven.
Plus een bellenblaas voor kleinkind op bezoek. Zit opa buiten te blazen 😂 en kind de bellen vangen.
Weer 4 dozen en 2 kastjes leeg. In de rust weer googlen oa. op bestekbakken mét vilt.
Beetje veel en lastig voor 9-delig ofwel 144 stuks.
Ja zoiets. Al wat links opgeslagen.quote:Op zondag 23 februari 2025 13:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bedoel je zoiets https://www.vantende.nl/v(...)rce=googlebase&gQT=1
Daar hebben mijn ouders afscheid van genomen toen ze van de laagbouw naar het appartement gingen
De kast met lades waar het in lag kon echt niet in de flat. Ze hebben toen een soort rek met 2 lades gekocht met vakken, voor grote en kleine lepels, messen en vorken. Hoe ze daar aankwamen weet ik echt niet meer da’s meer dan 20 jaar terugquote:Op zondag 23 februari 2025 13:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja zoiets. Al wat links opgeslagen.
Weet jij nog de reden, dat je ouders afscheid namen…?
Nb. jaren terug ruimde een grote servieszaak op hartje Utrecht. Kennis hielp daar en heel veel van die bestekkisten uit de kelder richting vaalt gegaan![]()
Want nog geen sideboard, dressoir oid op pootjes naar het zin gezien, waarin het moet passen.
Ja, die ene en die was verkocht in notime 😂
Pauze voorbij. Keukenkast aan beginnen. De la met bakspullen is al leeg.
Had ik toch 2 eetlepels bloem nodig voor de tofu blokjes 😂
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |