Oh wat balen!quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:59 schreef AnneX het volgende:
Gekke griepprik! Dacht dat het juist was gekozen😇
Verdorie: zit te wachten op meubelreinigen van ietwat smoezelige stoelen.
Dacht inderdaad op de weg een truck te zien.
Lees ik in de mail, dat zij de brug niet overkunnenen een voorstel voor over 2 weken met een kleinere truck.
Hallooo…op het nieuwe adres kan het wel. Dju.
Dat was een ochtend wachten 😢 Gelukkig wel weer ingepakt.
C’est la vie 🎶 🎼
Ik twijfel er ook aan of we wel op hetzelfde spoor liggen, de griep, de prik en mijn meh-ness.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Bah @:blues at ding blijft wel erg lang hangen. Las vanmorgen dat ze gaan onderzoeken of de griepprik wel voor de huidige vorm was.
Wel is bekend gemaakt dat in de vs griepwetenschappers niet mogen vergaderen over de prik van volgend najaar
Ook niefijnniequote:Op donderdag 27 februari 2025 14:03 schreef flipsen het volgende:
OnTopic: Ik heb zojusit een stukje kipfilet met wat wortelsoep genuttigd en het bleef binnen![]()
Nog steeds geen trek trouwens, da´s wel vreemd na meer dan 2,5 dag niets gegeten te hebben.
Dat snap ik nog, maar hoe dacht dat kind dat de creditcard de rekening zou betalen 😳quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
Nou zijn de creditcard maatschappijen in het buitenland ook wel erg geniepig hoor. Zelfs mijn vrouw, toch niet de domste, begreep niet waarom ze iets niet kon betalen met credticard. Maatschappij gebeld:
"Ja mevrouw, u zit aan uw max. U moet eerst uw schuld betalen"
"Maar ik betaal toch iedere maand netjes mijn creditcard rekening? Dat gebeurt automatisch!"
"Nee mevrouw, u betaalt automatisch het *minimum* af te lossen bedrag, niet het gehele bedrag"
"..."
Dat staat hier dus automatisch zo ingesteld. En iedere maand denk je dat je netjes hebt betaald, maar nope! En de overzichten die je thuisgestuurd krijgt (of via email) zijn echt ZO slecht en onbegrijpelijk...
De moeder lijkt het ook niet zo goed te snappen dat ze het ook kan uitleggen…quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:16 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik nog, maar hoe dacht dat kind dat de creditcard de rekening zou betalen 😳
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:48 schreef AnneX het volgende:
@:flipsen géen trek! En toch eten.
Nog een ‘tegenvaller’…de computer 😇 van delta geeft geen signaal op het nieuwe adres.
Affijn, in de voorraadkamer staan 2 nieuwe pax kasten en twee stellingen bevestigd.
Zó ongelooflijk blij met handyman en opruimcoach ineen![]()
Ook staan inmiddels 7 bezichtigingen ingepland. In een (bijna) leeg huis, nadat wij zijn verhuisd. 😎
Vorderingen: want wees eens eerlijk: dat willen jullie best wel weten, toch!?Ik ben steeds heel benieuwd. Altijd leuk om dit soort dingen te zien en straks is jullie huis steeds meer eigen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel blij dat ik niet hoef te verhuizen.
Wel balen van het ontbrekende signaal, wat nu?We have far more in common than that which devides us..
quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:48 schreef AnneX het volgende:
@:flipsen géen trek! En toch eten.
Nog een ‘tegenvaller’…de computer 😇 van delta geeft geen signaal op het nieuwe adres.
Affijn, in de voorraadkamer staan 2 nieuwe pax kasten en twee stellingen bevestigd.
Zó ongelooflijk blij met handyman en opruimcoach ineen![]()
Ook staan inmiddels 7 bezichtigingen ingepland. In een (bijna) leeg huis, nadat wij zijn verhuisd. 😎
Vorderingen: want wees eens eerlijk: dat willen jullie best wel weten, toch!?En ik denken dat je spoiler barstensvol foto’s van de nieuwe woonst zatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuke… kasten en koelkast
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2025 17:59 schreef AnneX het volgende:
En 8 bezichtigingen gepland. Nu nog den koper(s).
Nog even genieten van moeder’s kado:Wat fijn al die belangstellingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit gezien die open haard bij jullie![]()
Overstappen op weg naar een leverancier toen bus 28 niet reed.quote:
@Lucky_Strike meetenquote:En wat ga je er volgende week doen?
Woon jij daar ook soms?quote:Komt wel dichtbij zo![]()
Bij onze tram?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Overstappen op weg naar een leverancier toen bus 28 niet reed.
[..]
@:lucky_strike meeten
Zeker, die in onze buurtquote:
Ik weet toch allemaal niet waar jullie wonenquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zeker, die in onze buurt![]()
Die van mij en de vlinder enzo
Rondje Kleve. Ja. Met bezoek aan huis Koekkoek verwacht ik. En mogelijk ook het museum met naast liggen de "tuin". Die is dan niet van Koekkoek, maar wel echt Kleve.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:59 schreef Blues het volgende:
@:Z80 wandelen ze vanavond door jouw stad?
https://ntr.nl/De-broeder(...)-Kleef/VPWON_1356673
Nee de 11 is de 28 en de 12 is de tram geworden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:29 schreef Vanyel het volgende:
Heten die bussen niet meer 11 en 12?
Oh dat kan. Maar ik denk wel dat de tram EINDELIJK wel de vervoerscapaciteit biedt waar het daar een jaar of 40-45 aan ontbroken heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |